En dan denk ik.. ohjaquote:
Dat heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan denk ik.. ohjaMaar dan klik ik FOK! ook weer weg.
Ik ook.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
vanaf heden draag ik nooit meer bh's
heb je het er helemaal mee gehad?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net gezien bij house dat je dood kan gaan door een wondje wat je hebt opgelopen door je bh haakjequote:Op donderdag 4 februari 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
heb je het er helemaal mee gehad?
Dan gaan ze hangenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
En door fouten van de dokters.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net gezien bij house dat je dood kan gaan door een wondje wat je hebt opgelopen door je bh haakje
En wat bij house gebeurd klopt ook helemaalquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net gezien bij house dat je dood kan gaan door een wondje wat je hebt opgelopen door je bh haakje
Heb je toevallig een beetje gevolgd hoe vaak het ziekenhuis van Emmen de afgelopen tijd negatief in het nieuws was?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En door fouten van de dokters.
Operatie ftwquote:
Dat is geloofwaardiger dan alles op fokquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat bij house gebeurd klopt ook helemaal
Ik denk dat je nu iets te veel overdrijftquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is geloofwaardiger dan alles op fok
quote:
Slaap zequote:Op donderdag 4 februari 2010 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
nighty night don't let the bedbugs bite![]()
Nou...quote:
Zo heyquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef Stoeprand het volgende:
En dat is je nu gelukt. Ik ben even weg.
Dat vind ik wel zielig voor hem.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Trev is nooit geil.
Trev is aseksueel.
Hij merkt er niks van. Hij is niks beters gewend.quote:
Ja, want je bent me toch een attractie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan zo naar een dierentuin hoor
STOEP hou op,quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En bedankt. Ik ben weer even weg.
Hey, hebben ze dat niet verboden deze weekquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan zo naar een dierentuin hoor
Nee hoor, maar als een dierquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hey, hebben ze dat niet verboden deze week
Wat doe je hier dan nog?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:17 schreef Stoeprand het volgende:
Oh, ik zou vandaag vroeg gaan slapen. Dan kan ik maar beter nu gewoon gaan.
Slaap zequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ga nu toch weg.
Jezus Christus.
HAHAHA, NU IS HET NET OF IK JOU JEZUS NOEM.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap ze![]()
En Trev is genoeg hoor
Als ik van mezelf uit moet gaan, is het wel altijd hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
niet altijd, maar wel bijna, dat moet jij toch weten
Dat geloof ik nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Als ik van mezelf uit moet gaan, is het wel altijd hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |