een groomer, een volwassen persoon (jij dus) die op internet zoekt naar minderjarigen (stoep dus) om daar seksuele handelingen mee te doenquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar geen eten.
[..]
een wat?
Maar ik wil het wel vertellenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet aandacht gaan zitten trekken in de SC.
Is DW dat van plan met mij?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
een groomer, een volwassen persoon (jij dus) die op internet zoekt naar minderjarigen (stoep dus) om daar seksuele handelingen mee te doen
quote:
wequote:
me, myself and i denkt stoepquote:
Als inquote:
Je hebt het net verteld.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Psalms en ik hebben net iets gedaan maar ik durf dat niet te vertellen aan DW
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt het net verteld.
* DevilsWhore kruik warm doet maken en huppel in bedje stopt om goed uti te zieken
ze is niet ziek,ze is gewoon liefquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt het net verteld.
* DevilsWhore kruik warm doet maken en huppel in bedje stopt om goed uti te zieken
Want ik ben ook zo volwassenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
een groomer, een volwassen persoon (jij dus) die op internet zoekt naar minderjarigen (stoep dus) om daar seksuele handelingen mee te doen
gewattest?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:23 schreef Stoeprand het volgende:
Heeft Psalms Huppelmuts ge-cornshucked?
Weet ik. Nu uitzieken!quote:
Als ze dat soort handelingen gaat doen, dan is ze ziek.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:23 schreef Psalms het volgende:
[..]
ze is niet ziek,ze is gewoon lief
She's a cornchuckerquote:
denk dat ik me daar volgende week ziekmeldtquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik. Nu uitzieken!
Morgenochtend mag je nog ziek zijn, wnat urinehuis!
Als ik ze niet doe woon ik in een urinehuisquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ze dat soort handelingen gaat doen, dan is ze ziek.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
denk dat ik me daar volgende week ziekmeldt![]()
Want carnaval
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
She's a cornchucker
A real buttfucker
Gotta wash my dick
After she makes me buttfuck her
Cornchucker
A real buttfucker
Gonna stick my dick
Right up her ass
She's a cornchucker
A real buttfucker
Gotta wash my dick
After she makes me buttfuck her
Cornchucker
A real buttfucker
Gonna stick my dick
Right up her ass
Gimme a dime
Gotta call my pimp
When I heard her ask
It made me go limp
Two weeks later
My sex life was drab
Instead of a wang
All I had was a scab
If you're sleazy
You better think I'm first
'Cause I've got a dick like liverwurst
Oké. Gewoon een vraag.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Nee dat heb ik dus niet gedaan
Gelukkig heb jij geen beschimmelde piemel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik ze niet doe woon ik in een urinehuis
Nee en vast welquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:29 schreef Stoeprand het volgende:
Maar DW is dus helemaal geen groomer? En ik ben dus geen slachtoffer van een groomer?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij geen beschimmelde piemel.
Ben jij een groomer en ben ik slachtoffer van jou?quote:
Sorryquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
I was this close to getting that image out of my head
nee en jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:35 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ben jij een groomer en ben ik slachtoffer van jou?
you are forgivenquote:
Op wat voor manier ben ik dan slachtoffer van jou?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee en ja
[..]
you are forgiven
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij geen beschimmelde piemel.
Ja quote hem nog een keer zodat ik dat beeld weer op mn netvlies krijgquote:
Dat is je straf voor die opmerking over voedselvergiftigingquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja quote hem nog een keer zodat ik dat beeld weer op mn netvlies krijg
morgen foto's maken voor eric dusquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:52 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat is je straf voor die opmerking over voedselvergiftiging
Alleen voor eric, niet voor mij.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
morgen foto's maken voor eric dus
wil jij foto's van het urinehuis dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen voor eric, niet voor mij.
Die van laatst waren al goed genoegquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wil jij foto's van het urinehuis dan?
Iets met gedeelde smartquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die van laatst waren al goed genoeg
We zijn gewoon hier hoorquote:
quote:
Ik klik nog steeds ONZ aanquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met gedeelde smart![]()
[..]
We zijn gewoon hier hoor
En dan denk ik.. ohjaquote:
Dat heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan denk ik.. ohjaMaar dan klik ik FOK! ook weer weg.
Ik ook.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
vanaf heden draag ik nooit meer bh's
heb je het er helemaal mee gehad?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net gezien bij house dat je dood kan gaan door een wondje wat je hebt opgelopen door je bh haakjequote:Op donderdag 4 februari 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
heb je het er helemaal mee gehad?
Dan gaan ze hangenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
En door fouten van de dokters.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net gezien bij house dat je dood kan gaan door een wondje wat je hebt opgelopen door je bh haakje
En wat bij house gebeurd klopt ook helemaalquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net gezien bij house dat je dood kan gaan door een wondje wat je hebt opgelopen door je bh haakje
Heb je toevallig een beetje gevolgd hoe vaak het ziekenhuis van Emmen de afgelopen tijd negatief in het nieuws was?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En door fouten van de dokters.
Operatie ftwquote:
Dat is geloofwaardiger dan alles op fokquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat bij house gebeurd klopt ook helemaal
Ik denk dat je nu iets te veel overdrijftquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is geloofwaardiger dan alles op fok
quote:
Slaap zequote:Op donderdag 4 februari 2010 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
nighty night don't let the bedbugs bite![]()
Nou...quote:
Zo heyquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef Stoeprand het volgende:
En dat is je nu gelukt. Ik ben even weg.
Dat vind ik wel zielig voor hem.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Trev is nooit geil.
Trev is aseksueel.
Hij merkt er niks van. Hij is niks beters gewend.quote:
Ja, want je bent me toch een attractie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan zo naar een dierentuin hoor
STOEP hou op,quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En bedankt. Ik ben weer even weg.
Hey, hebben ze dat niet verboden deze weekquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan zo naar een dierentuin hoor
Nee hoor, maar als een dierquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hey, hebben ze dat niet verboden deze week
Wat doe je hier dan nog?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:17 schreef Stoeprand het volgende:
Oh, ik zou vandaag vroeg gaan slapen. Dan kan ik maar beter nu gewoon gaan.
Slaap zequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ga nu toch weg.
Jezus Christus.
HAHAHA, NU IS HET NET OF IK JOU JEZUS NOEM.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap ze![]()
En Trev is genoeg hoor
Als ik van mezelf uit moet gaan, is het wel altijd hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
niet altijd, maar wel bijna, dat moet jij toch weten
Dat geloof ik nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Als ik van mezelf uit moet gaan, is het wel altijd hoor
Dan niet. Vraag aan Ladiquote:
Zoetekauwquote:
Dat ik gewoon een nummer van Kylie Minogue tof vind...quote:
Prima eigenlijkquote:
Welke?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ik gewoon een nummer van Kylie Minogue tof vind...
(dat wist ik al langer, maar ik kwam hem net weer eens tegen)
Jeuj!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:28 schreef ajf het volgende:
[..]
Prima eigenlijk
En met jou en Thijs? (jouw zoon heeft zo wel een makkelijke naam)
Hoezo niet dan? Ik weet dat toch van mezelf?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Altijd geloof ik gewoon en dat is niet mogelijk, bijna wel
Nu nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
En kan jij daar ook geen verandering in brengen?![]()
Hebt soms van die momenten dat je heel vervelend nieuws hoort en op zo'n moment lijkt het mij gewoon niet mogelijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:31 schreef ajf het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Ik weet dat toch van mezelf?
Haha ja iddquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeuj!
Hihi, ja, de jouwe ook![]()
Gaat prima, mijnes is alweer bijna 11 kilo
Ben jij nu wel geil dan?quote:
Dan wordt het iets onderdrukt ja, maar dan gaat het nog niet helemaal wegquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hebt soms van die momenten dat je heel vervelend nieuws hoort en op zo'n moment lijkt het mij gewoon niet mogelijk
Maar op zo'n moment heb je er gewoon even geen behoefte aan, dus niet altijd maar wel bijnaquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:34 schreef ajf het volgende:
[..]
Dan wordt het iets onderdrukt ja, maar dan gaat het nog niet helemaal weg
Eigenlijk issie 'te licht'quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:32 schreef ajf het volgende:
[..]
Haha ja idd
Zo dat is al flinkHeb je de nieuwe foto's al gezien in het topic?
![]()
Want hij is van de buitenwereld afgesloten?quote:
Als er op zo'n moment een naakte vrouw voor mijn deur zou staan zou ik haar niet wegsturenquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar op zo'n moment heb je er gewoon even geen behoefte aan, dus niet altijd maar wel bijna
Hoeveel maanden is ie nu?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk issie 'te licht'![]()
Neeeee, link, link?
Ik heb ook niet gezegd dat je gezond verstand je dan verlaten heeftquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:36 schreef ajf het volgende:
[..]
Als er op zo'n moment een naakte vrouw voor mijn deur zou staan zou ik haar niet wegsturen
Dan begrijpen we elkaarquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat je gezond verstand je dan verlaten heeft, en heb nog wel een andere optie
![]()
18!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:37 schreef ajf het volgende:
[..]
Hoeveel maanden is ie nu?
Feliciteer *hier* ajf met zijn 3e kind
Ja ninja-editquote:
En dan 4 kilo?quote:
Nee, gekke verkeerdleesmeneer!quote:
Ja maar geldt het niet pas tijdens puberteit en erna? Voor de puberteit was je piemel er alleen maar om mee te plassen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
toen je een jaar of 4 was of jonger
Wat? Anders kunnen we elkaar misschien helpen. Ik bedoel, ik ben verplicht 6 weken seksloosquote:
Ja en, dus... we hadden het wel over ALTIJDquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja maar geldt het niet pas tijdens puberteit en erna? Voor de puberteit was je piemel er alleen maar om mee te plassen.
Ik zie mijn vriend morgen weer.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:47 schreef ajf het volgende:
[..]
Wat? Anders kunnen we elkaar misschien helpen. Ik bedoel, ik ben verplicht 6 weken seksloos
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, gekke verkeerdleesmeneer!
ELF kilo!
En en en en...hij is prachtig...![]()
![]()
Ja maar dat is technisch ook niet mogelijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja en, dus... we hadden het wel over ALTIJD![]()
![]()
Ja dat is morgen pasquote:
Waarom zeg je het dan van wel?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:53 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja maar dat is technisch ook niet mogelijk
Ik vergeef het je nu nogquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:50 schreef ajf het volgende:
[..]Sorry schat, ik heb zelfs niet goed gelezen *schaam*
Hoeveel zou het moeten zijn?
Ja dank je![]()
Ik zag vanavond een stukje van een programma op Ned 1 na "Wie is de Mol?" en daar werd er een geboren en die was rimpelig enzo
Mathijs was gewoon zo gaaf
![]()
Omdat ik er niet vanauit ging dat jij de baby-peuter-kleuter-en kinderjaren ook mee zou tellenquote:
Je hebt het wel tegen mij hequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Omdat ik er niet vanauit ging dat jij de baby-peuter-kleuter-en kinderjaren ook mee zou tellen
Jammerquote:
Lief ben jijquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vergeef het je nu nog![]()
Geen flauw idee joh, hij is blij, vreet mijn eten uit mijn handen nadat hij zelf heeft gegeten, hij rent de hele dag rond en babbelt de oren van mijn kop..ik zie het probleem niet![]()
Ghihi, sommige baby's zijn echt lelijk he? Thijs was ook al zo mooi en gaaf en fijntjes en en en...*zucht*
Wat fijn om een keer een verliefde papa te zienquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:06 schreef ajf het volgende:
[..]
Lief ben jij
Haha nee zolang hij niet veel te mager is... who cares
Ja best wel. Ja ik vind hem echt een prachtkereltje en ben helemaal verliefd![]()
Ja Joshquote:
Ik ben ook gek op mijn andere kinderen hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat fijn om een keer een verliefde papa te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |