Gelukkig heb jij geen beschimmelde piemel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik ze niet doe woon ik in een urinehuis
Nee en vast welquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:29 schreef Stoeprand het volgende:
Maar DW is dus helemaal geen groomer? En ik ben dus geen slachtoffer van een groomer?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij geen beschimmelde piemel.
Ben jij een groomer en ben ik slachtoffer van jou?quote:
Sorryquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
I was this close to getting that image out of my head
nee en jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:35 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ben jij een groomer en ben ik slachtoffer van jou?
you are forgivenquote:
Op wat voor manier ben ik dan slachtoffer van jou?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee en ja
[..]
you are forgiven
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij geen beschimmelde piemel.
Ja quote hem nog een keer zodat ik dat beeld weer op mn netvlies krijgquote:
Dat is je straf voor die opmerking over voedselvergiftigingquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja quote hem nog een keer zodat ik dat beeld weer op mn netvlies krijg
morgen foto's maken voor eric dusquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:52 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat is je straf voor die opmerking over voedselvergiftiging
Alleen voor eric, niet voor mij.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
morgen foto's maken voor eric dus
wil jij foto's van het urinehuis dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen voor eric, niet voor mij.
Die van laatst waren al goed genoegquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wil jij foto's van het urinehuis dan?
Iets met gedeelde smartquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die van laatst waren al goed genoeg
We zijn gewoon hier hoorquote:
quote:
Ik klik nog steeds ONZ aanquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met gedeelde smart![]()
[..]
We zijn gewoon hier hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |