Jaaaaa!quote:
Hier goedquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaa!
Beetje moe, maar verder okidoki![]()
En met jou/ jullie?
Oneee....msn?quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:38 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Hier goed![]()
Alleen kutafsluiting van het weekend maargoed daarover ga ik niet in het openbaar praten
Ben je nog lang op msn?quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oneee....msn?
Of later een keertje?
Oh well...quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die gaat er echt niet meer komen hoor
Echt wel, het word nog warm en daarna ijs en ijs koudquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Doe eens niet zo pessimistischquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Beter kijkenquote:
Medewerkersdag vandaag op school, dus lekker een dagje thuisquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:24 schreef naatje_1 het volgende:
Eerste uur vrij, 2 uurtjes les, kortom een lekker dagje
werom foar letter jung? kist t net beihalden?quote:
Goedemorgen timquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:24 schreef timmmmm het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOODmorning ELF SC family
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goedemorgen timOok hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me meteen onwijs welkomLaffe huichelaar
Je bent welkom hoor. Tenzij je weer gaat FB-bitchen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook hoi
Ik voel me meteen onwijs welkom
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil een plek hebben waar ik gratis kan klooien met php en html ed, maar ik kan geen site oid vinden die zegt wat ik daarvoor moet doen
Ik wil websites leren bouwen, daarvoor zou ik de codes allemaal in word kunnen maken ed, maar ik heb geen plaats om dan te kijken of de codes werkenquote:
Je kan ook zelf een php/mysql server downloaden voor je pc en het dan local doenquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wil websites leren bouwen, daarvoor zou ik de codes allemaal in word kunnen maken ed, maar ik heb geen plaats om dan te kijken of de codes werkenEn er zijn natuurlijk talloze sites waar je gratis een website kan hebben, maar daar werkt php meestal niet enzo
Xamppquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wil websites leren bouwen, daarvoor zou ik de codes allemaal in word kunnen maken ed, maar ik heb geen plaats om dan te kijken of de codes werkenEn er zijn natuurlijk talloze sites waar je gratis een website kan hebben, maar daar werkt php meestal niet enzo
Okquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan ook zelf een php/mysql server downloaden voor je pc en het dan local doen, bij html heb je dat niet nodig
, zelf gebruik ik xampp en voor het code zijn er genoeg gratis programma's
Ja hoor dank je welquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Beertje![]()
![]()
Gaat het alweer een beetje beter?
Oef das minder voor haar, ik snap niet hoe een arboarts dat zo kan zeggenquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hoor dank je wel![]()
Ik had net trouwens een huilende collega aan de telefoon die sinds 1,5 week ook ziek thuis zit. Ze heeft het afgelopen jaar op het persoonlijke vlak veel shit over zich heen gehad(waaronder een doodgeboren kindje). En de arboarts verteld haar doodleuk dat zij zich min af meer aanstelt en dat ze maandag maar weer moet gaan werken.
Ik ook niet ik heb mij hier ontzettend over opgewonden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oef das minder voor haar, ik snap niet hoe een arboarts dat zo kan zeggen
dat snap ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook niet ik heb mij hier ontzettend over opgewonden.Ik ben echt in staat om die kerel op zijn bek te rammen. Wat een eikel
Bohquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hoor dank je wel![]()
Ik had net trouwens een huilende collega aan de telefoon die sinds 1,5 week ook ziek thuis zit. Ze heeft het afgelopen jaar op het persoonlijke vlak veel shit over zich heen gehad(waaronder een doodgeboren kindje). En de arboarts verteld haar doodleuk dat zij zich min af meer aanstelt en dat ze maandag maar weer moet gaan werken.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kom tot de ontdekking dat ik het niet eens op mijn laptop heb staan
Het is IBTWquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:01 schreef naatje_1 het volgende:
stomme spamregel, nu was ik niet IBSWJ
Ik lekker welquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:01 schreef naatje_1 het volgende:
stomme spamregel, nu was ik niet IBSWJ
Mensen uit de randstad die dialect praten/typenquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen uit de randstad die dialect praten/typen
Mocht je willenquote:
echt koud is het buiten niet, shit waar is mijn zomer jasquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:06 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, de lente is volgens mij als je het weertype bekijkt begonnen, dus geen tocht meer
Amsterdams accentquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Liever met accent praten hè
Trouwens, ik op Raph geilen
Ik denk, nee, ik weet zeker van nietquote:
Jaaaaaaa, zekerquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Amsterdams accent![]()
![]()
Ja jij geilt op Raph, geef het maar toe
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik denk, nee, ik weet zeker van niet
[..]
Jaaaaaaa, zeker
ff volhouden schat,bijna weekendquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah ik moet zo weer werken en ik heb echt geen zin, maar dan ook echt helemaal niet
Eerst vanmiddag nog en dan morgen het urinehuisquote:
Wattes/quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
werom foar letter jung? kist t net beihalden?
Je weet wat je kan doen als je het niet meer trektquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah ik moet zo weer werken en ik heb echt geen zin, maar dan ook echt helemaal niet
ok vrijdag om 12uur weekendquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst vanmiddag nog en dan morgen het urinehuis
waarom tvp voor later jongen? Kan je het niet bijhouden?quote:
Dan ben je zeker ook weer heel blij dat het vrijdag middag isquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst vanmiddag nog en dan morgen het urinehuis
hoofdpijn veinzen zodat ik naar huis mag?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:40 schreef ajf het volgende:
[..]
Je weet wat je kan doen als je het niet meer trekt
Pas sinds het urinehuis waardeer ik het weekend pas echtquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben je zeker ook weer heel blij dat het vrijdag middag is
half 12quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hoofdpijn veinzen zodat ik naar huis mag?
staan 3 trauma heli's klaar voor jequote:Op donderdag 4 februari 2010 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hoofdpijn veinzen zodat ik naar huis mag?
vliegen die dan weer voorbij net als vorige weekquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:42 schreef Psalms het volgende:
[..]
staan 3 trauma heli's klaar voor je
Zeg ze dan wel even waar ze naartoe moeten voor ze weer voorbij vliegenquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:42 schreef Psalms het volgende:
[..]
staan 3 trauma heli's klaar voor je
had ik vorige x ook gedaan,daar bij de epic boobs waar wanda de rat op zitquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:43 schreef ajf het volgende:
[..]
Zeg ze dan wel even waar ze naartoe moeten voor ze weer voorbij vliegen
En toch vlogen ze doorquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:44 schreef Psalms het volgende:
[..]
had ik vorige x ook gedaan,daar bij de epic boobs waar wanda de rat op zit
Stond dat erquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waarom tvp voor later jongen? Kan je het niet bijhouden?
* Huppelmuts wordt nu heel bang van drzelf
Hahaha er lopen in dat urinehuis vast wel muizen en ratten, moet haast wel. Ik heb ze alleen nog niet gezienquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:44 schreef Psalms het volgende:
[..]
had ik vorige x ook gedaan,daar bij de epic boobs waar wanda de rat op zit
Nee!quote:
Sterktequote:Op donderdag 4 februari 2010 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hahaha er lopen in dat urinehuis vast wel muizen en ratten, moet haast wel. Ik heb ze alleen nog niet gezien![]()
Maar ik ga er vandoor. Bejaarden pesten en hopen dat ik vroeger naar huis mag
Dus je vroeg maar om een bevestiging?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah dank je!
Ik wist het niet zeker
Ik ben maar een onzeker mannetje heurquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus je vroeg maar om een bevestiging?
Wordt het toch maar eens tijd dat je wat zekerder van je zelf bentquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ben maar een onzeker mannetje heur
Ja!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wordt het toch maar eens tijd dat je wat zekerder van je zelf bent
Dat kan zeker goed helpenquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja!
Maar weer eens een chick scoren dat helpt vast
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan zeker goed helpen![]()
Ik vind het tijd om maar eens een eitje te gaan bakken
Zekersquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah ja geniet je een beetje van je vrije dag?
Ik zit aan een broodje ei met spek nuquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan zeker goed helpen![]()
Ik vind het tijd om maar eens een eitje te gaan bakken
Doe dan Schulten Brauquote:
Dan past je ondertitel welquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:54 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom faal ik toch altijd met wat toch eigenlijk wel briljante topics hadden kunnen zijn
quote:
quote:
IK BEN HEUL GEEN VENT!quote:
Tof. Vriendin en ik gedragen ons altijd al kleine kindjes daar, en die leraar doet gezellig meequote:
ook nog wat geleerd?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tof. Vriendin en ik gedragen ons altijd al kleine kindjes daar, en die leraar doet gezellig mee
quote:
Ja. Dat zuurstof slecht warmte geleid.quote:
Ik kin supe as yn echte vent!quote:
Zozo dus al weer druk geweestquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Dat zuurstof slecht warmte geleid.
vrouwen die zich mannelijk gedragen hebben meer lef, en ik heb geen lef, dus dat heft elkaar mooi opquote:
Jij bent vrouwelijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vrouwen die zich mannelijk gedragen hebben meer lef, en ik heb geen lef, dus dat heft elkaar mooi op
Nee, ik heb wat minder mannelijke hormonenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij bent vrouwelijk
Vandaar ook die babyface, je epileert je snor en unibrow
Ontzettend.quote:
Je snor hoor je niet te epileren, dat moet je harsen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij bent vrouwelijk
Vandaar ook die babyface, je epileert je snor en unibrow
Dus ik heb meer mannelijke hormonen dan jij?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik heb wat minder mannelijke hormonenik ben ook niet goed in stoer doen enzo
Ohquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ontzettend.We waren 3 kwartier te laat
Inderdaad. Anderhalf uur les gehad.quote:
Nee, dat hoor je met een scheermes te doen, geheel pijnloosquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je snor hoor je niet te epileren, dat moet je harsen.Als je gaat epileren ben je een uur verder met heel veel pijn voordat je klaar bent, harsen is zo gedaan, met ook veel pijn.
Tot je je lip openscheert.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, dat hoor je met een scheermes te doen, geheel pijnloos
Das goed nieuwsquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Anderhalf uur les gehad.
En ik heb weer werk
Dan kan je gewoon niet scheren. Vrouwen horen helemaal niets met hun snor te doen. Behalve als hij niet onderdoet voor een mannelijke qua zichtbaarheid.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tot je je lip openscheert.Vrouwen horen hun snor niet te scheren.
Ja, maar het is op zondag. Dus geen seksweekenden meerquote:
Of vrij nemenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, maar het is op zondag. Dus geen seksweekenden meer
Ik heb de tepel van m;n ex een x opengeschorenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon niet scheren. Vrouwen horen helemaal niets met hun snor te doen. Behalve als hij niet onderdoet voor een mannelijke qua zichtbaarheid.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dus ik heb meer mannelijke hormonen dan jij?
Komend weekend vrij, 28e vrij, en 14 maart vrij.quote:
Ik wil dood.quote:
* ajf maakt notitie zich nooit te laten scheren door DWquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb de tepel van m;n ex een x opengeschoren
Moet ik al wat aan mijn snor doen?
das wel minder, wat ga je dan doen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, maar het is op zondag. Dus geen seksweekenden meer
Het ging niet expresquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:54 schreef ajf het volgende:
[..]
* ajf maakt notitie zich nooit te laten scheren door DW
En Bart, ik zou oppassen als ze met een scheermes op je afloopt
Hm, blij dat mijn borsthaar er nog zit. En blijft zitten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb de tepel van m;n ex een x opengeschoren
Moet ik al wat aan mijn snor doen?
Goed bezigquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Komend weekend vrij, 28e vrij, en 14 maart vrij.En voor de rest moet ik nog zien wanneer.
Note to self: Alle scheermesjes verstoppenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:54 schreef ajf het volgende:
[..]
* Psalms geeft DW scheermesjequote:Op donderdag 4 februari 2010 13:54 schreef ajf het volgende:
[..]
Doordeweeks bij Bart intrekkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
das wel minder, wat ga je dan doen?
Je wilt me dood hebben hèquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doordeweeks bij Bart intrekken
zit je dan niet met het probleem van school?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doordeweeks bij Bart intrekken
Tenzij kleurplaatjesquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, blij dat mijn borsthaar er nog zit. En blijft zitten.
Gelukkig, ik werd al bang.quote:Nee
Ik weet het. En wij gaan naar paganfest. Of je nou wilt of niet.quote:[..]
Goed bezig
Ik heb zelf ook in m;n toilettas zittenquote:[..]
Note to self: Alle scheermesjes verstoppen
nee hoor,je bent wel lief(heel soms)quote:
Doe dan harsstrips, is leuker.quote:
Nou en. Dan ga ik wel de burgertrut spelen en schoonmaken en voor je koken op je kapotte kookplaat enzoquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je wilt me dood hebben hè
[..]
En dat terwijl ik bijna niet thuis ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik hoef niet op school te komenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
zit je dan niet met het probleem van school?
Maakt niet zoveel uit eigenlijk, Bart legt me wel op de kachel.quote:
Vrouwen zijn daar goed in hè; een ander de schuld gevenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het ging niet expresHij deed raar, terwijl ik hem van lichaamshaar aan ;t ontdoen was.
Inderdaad. Of zwart/witquote:
Oh?quote:[..]
Ik weet het. En wij gaan naar paganfest. Of je nou wilt of niet.
Doe die eens vergeten?quote:[..]
Ik heb zelf ook in m;n toilettas zitten
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:02 schreef Psalms het volgende:
[..]
nee hoor,je bent wel lief(heel soms)
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe dan harsstrips, is leuker.
[..]
Nou en. Dan ga ik wel de burgertrut spelen en schoonmaken en voor je koken op je kapotte kookplaat enzoMaar van harsstrips ga je toch niet bloeden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Volgens Naatje ben ik mannelijk anders.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:05 schreef ajf het volgende:
[..]
Vrouwen zijn daar goed in hè; een ander de schuld geven
Jij bent echt vrouwelijk want epic bootyquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens Naatje ben ik mannelijk anders.
Doe maar zwartwit, kleur vind ik eigenlijk niet tof.quote:
Alsof je ;t erg vindt. Alestorm en Finntroll.quote:[..]
Oh?
Als jij graag wilt dat ik meer lichaamshaar heb dan een vrouw hoort te hebben, houd ik wel helemaal op.quote:[..]
Doe die eens vergeten?
Nope. Maar denk jij dat het fijn voelt, dat er opeens allemaal borsthaar uitgetrokken wordt? En nog een klein beetje vel?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:06 schreef ajf het volgende:
[..]
Maar van harsstrips ga je toch niet bloeden?
Jij hebt mijn epic booty nooit gezien anders.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:07 schreef ajf het volgende:
[..]
Jij bent echt vrouwelijk want epic booty
Nee en ik wil die ervaring niet ondervinden ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Maar denk jij dat het fijn voelt, dat er opeens allemaal borsthaar uitgetrokken wordt? En nog een klein beetje vel?
Als je het wel wilt, je weet me te vinden he?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:11 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee en ik wil die ervaring niet ondervinden ook
Dat kunnen we veranderenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt mijn epic booty nooit gezien anders.
een mannelijke vrouw jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens Naatje ben ik mannelijk anders.
Ja ik zal dan aan je denkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je het wel wilt, je weet me te vinden he?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe dan harsstrips, is leuker.
[..]
Nou en. Dan ga ik wel de burgertrut spelen en schoonmaken en voor je koken op je kapotte kookplaat enzoOeh. En hoe ga jij dan aan je centen komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit eigenlijk, Bart legt me wel op de kachel.![]()
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Goed punt.quote:
Stiekem ben ik ook een tuinbroekpot.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een mannelijke vrouw jaje rookt, dat is al een punt
Hoezo moet ik dan aan centen komen? Ik heb jou toch?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oeh. En hoe ga jij dan aan je centen komen?
Is toch zo?quote:[..]![]()
Ligt er aanquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe maar zwartwit, kleur vind ik eigenlijk niet tof.
Ja, ik vind het erg. Waaromquote:[..]
Alsof je ;t erg vindt. Alestorm en Finntroll.
Zolang je ze maar bij mij uit de buurt houdt danquote:[..]
Als jij graag wilt dat ik meer lichaamshaar heb dan een vrouw hoort te hebben, houd ik wel helemaal op.
Ik ben boos op mezelf. Ik heb honger en ik ben te lui om op te staan om wat te eten te pakken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan soms echt zo boos worden op de puter
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan soms echt zo boos worden op de puter
Ik heb zomaar het vermoeden dat jij veel te duur bentquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoezo moet ik dan aan centen komen? Ik heb jou toch?
Jaquote:[..]
Is toch zo?
Valt wel mee hoor, je hoeft me alleen te voeren en van rookwaar te voorzien.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het vermoeden dat jij veel te duur bent
Maar aan de andere kant, we hebben hier ook een Hema
Dat is wel vrij vaak zeker.quote:[..]
Ja
Niet de hele tijd hoor, alleen als ik je 'nodig heb'
Wat werkt er niet goed?quote:
Ah, mooi.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, je hoeft me alleen te voeren en van rookwaar te voorzien.
En daar is geen bakkerij liefje.Ik werk niet bij de gewone Hema
De kachel staat nooit zo hoogquote:[..]
Dat is wel vrij vaak zeker.Wel opletten dat ik niet verbrand he?
Ja wat dan?quote:
Kleren heb ik toch niet nodig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah, mooi.
Dan ga je maar bij de lokale bakker werken.
Of als je ziek bent.quote:[..]
De kachel staat nooit zo hoog
Tenminste, behalve als jij langskomt
Ik heb dat 3x gelezen en ik snap er nog steeds niks van.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
Jullie hebben gelijk dat ik geen ander programma dan xampp moet nemenklotewamp met zn localhost die niet op wilt dagen
xampp is een serverprogram, wamp is een serverprogram, die laatste wil localhost niet goed openenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb dat 3x gelezen en ik snap er nog steeds niks van.
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
xampp is een serverprogram, wamp is een serverprogram, die laatste wil localhost niet goed openen
*het kan ook nog aan de browser liggen, maar dat denk ik niet*
Nee.quote:
Daarom.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kleren heb ik toch niet nodig.
Ik heb ook nog horeca ervaring he.![]()
Zelf dan staat hij niet hoogquote:[..]
Of als je ziek bent.
Wat krijg je dan te zien?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
xampp is een serverprogram, wamp is een serverprogram, die laatste wil localhost niet goed openen
*het kan ook nog aan de browser liggen, maar dat denk ik niet*
Opslaan als iets.php, en die aanroepen? http://localhost/iets.php intypen dus. Of 127.0.0.1 gebruiken eventueel?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:42 schreef naatje_1 het volgende:
En dan nu, wat moet ik ervoor doen om deze:
[ code verwijderd ]
simpele code te bekijken op het web (dus localhost ofzoietsXD) in xampp
Eigenlijk wel kleren, anders moet de verwarming alsnog omhoogquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom.
Genoeg cafe's en snackbartoko's in de buurt
Nou en. Voor mij hoeft ;ie ook niet superhoog.quote:[..]
Zelf dan staat hij niet hoog
De server van deze site bestaat niet en als ik wamp online doe dan zegt ie dat dat niet kan...quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom.
Genoeg cafe's en snackbartoko's in de buurt
[..]
Zelf dan staat hij niet hoog
[..]
Wat krijg je dan te zien?
Maar daar hoef je bij xampp niks voor in te stellen ofzo?quote:[..]
Opslaan als iets.php, en die aanroepen? http://localhost/iets.php intypen dus. Of 127.0.0.1 gebruiken eventueel?
Alleen zorgen dat de services draaien en het in htdocs plaatsenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De server van deze site bestaat niet en als ik wamp online doe dan zegt ie dat dat niet kan...
[..]
Maar daar hoef je bij xampp niks voor in te stellen ofzo?
Roep maar als jullie niet meer nerdy doen, ik vind dit niet boeiend.quote:
Hoe staat het ijs erbij bij jou?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Roep maar als jullie niet meer nerdy doen, ik vind dit niet boeiend.
Twee setjes is dan genoegquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eigenlijk wel kleren, anders moet de verwarming alsnog omhoog
En no way dat ik in een snackbar ga werken
Mooi zo.quote:[..]
Nou en. Voor mij hoeft ;ie ook niet superhoog.
Neuken?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Roep maar als jullie niet meer nerdy doen, ik vind dit niet boeiend.
Ik dacht altijd dat het ijs lagquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe staat het ijs erbij bij jou?
Nee, het heeft pootjes en loopt over het waterquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het ijs lag
Voor op straat ligt het er nog steeds heel mooiquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet je hoe lang het geleden is dat ik dat gebruikt hebquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De server van deze site bestaat niet en als ik wamp online doe dan zegt ie dat dat niet kan...
[..]
Maar daar hoef je bij xampp niks voor in te stellen ofzo?
In haar straat ligt het nog, voor de rest amper tot nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens zienquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, het heeft pootjes en loopt over het water
Dan heb ik wel iets meer kleren nodig hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Twee setjes is dan genoeg
Kroeg it is.
Is goed. Moet je wel eerst Ez lief aankijken.quote:
Waarom antwoord jij voor mij? Dit wordt wel heel burgerlijk zoquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet je hoe lang het geleden is dat ik dat gebruikt heb
En heb je wamp en xampp allebei geinstalleerd staan? Zo ja, flikker wampp er dan eens vanaf
[..]
In haar straat ligt het nog, voor de rest amper tot niet
Geen probleemquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan heb ik wel iets meer kleren nodig hoor.
Awesome! Mensen dronken voeren en met barhangers flirten
[..]
Is goed. Moet je wel eerst Ez lief aankijken.
Done thatquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet je hoe lang het geleden is dat ik dat gebruikt heb
En heb je wamp en xampp allebei geinstalleerd staan? Zo ja, flikker wampp er dan eens vanaf
[..]
In haar straat ligt het nog, voor de rest amper tot niet
Dan moet je vooral vergeten te melden dat ze 6 weken lang geen seks mag.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:02 schreef ajf het volgende:
[..]
Geen probleemAls ik zeg dat hij dan even op mijn vrouw mag passen, vindt ie dat meteen goed. Wedden?
Hij mag haar ook niet neuken, ben je gek ofzo?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet je vooral vergeten te melden dat ze 6 weken lang geen seks mag.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Done that![]()
En ik ben erachter enzo en fijn en jippie en woehoe
Maar dat is nog niet lopen met pootjesquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het beweegt trouwens wel, want de atomen bewegen in de moleculen
Nee hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan heb ik wel iets meer kleren nodig hoor.
Awesome! Mensen dronken voeren en met barhangers flirten
Mits partnerruil dan. En over een week of 6.quote:[..]
Is goed. Moet je wel eerst Ez lief aankijken.
Ik hoopte eerder te zijnquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom antwoord jij voor mij? Dit wordt wel heel burgerlijk zo
Roep maar zodra je een cms gebouwd hebtquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Done that![]()
En ik ben erachter enzo en fijn en jippie en woehoe
Je had ook nog een dochter toch?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:06 schreef ajf het volgende:
[..]
Hij mag haar ook niet neuken, ben je gek ofzo?Alleen op d'r passen.
Ik heb ook nog zusjes die ouder zijn dan 10, Bartquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je had ook nog een dochter toch?
Alles van 8 heeft een schachtquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:08 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zusjes die ouder zijn dan 10, Bart
Ja maar hij gaat dan denken zo van 'oeh geil ik kan over ajf;s vrouw heengaanquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:06 schreef ajf het volgende:
[..]
Hij mag haar ook niet neuken, ben je gek ofzo?Alleen op d'r passen.
Godverdomme.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee hoor
Je kan kiezen, kampers of buitenlanders![]()
Dat mag niet van mij.quote:[..]
Mits partnerruil dan. En over een week of 6.
Pech danquote:[..]
Ik hoopte eerder te zijn
Waarom mogen ze niet ouder dan jij zijn?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alles van 8 heeft een schacht
Plus, ze mogen niet ouder dan mij zijn
Ik heb een zusje van 18 en van 23.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alles van 8 heeft een schacht
Plus, ze mogen niet ouder dan mij zijn
Hij hoeft toch niet te weten wat wij doen? Dat is het mooie ervanquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat dan denken zo van 'oeh geil ik kan over ajf;s vrouw heengaanmilf!!' maar dat kan dus niet, terwijl wij dan stiekem keihard liggen te neuken.
Dan heb je geen werk meer. Of geen klanten. Of allebeiquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Godverdomme.Mag ik dan een blikje zyklon-b opentrekken, dat ik dan snel met een gasmasker op naar buiten huppel?
Dan ook geen Eric voor jouquote:[..]
Dat mag niet van mij.
Omdat ik me dan nog zo'n broekie voel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom mogen ze niet ouder dan jij zijn?
Pics?quote:
Andersom ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:12 schreef ajf het volgende:
[..]
Hij hoeft toch niet te weten wat wij doen? Dat is het mooie ervan
Het is bevoren, slimmerd.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het beweegt trouwens wel, want de atomen bewegen in de moleculen
Mens erger je nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:12 schreef ajf het volgende:
[..]
Hij hoeft toch niet te weten wat wij doen? Dat is het mooie ervan
Nou en, ik draag bij aan het tegengaan van overbevolking.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan heb je geen werk meer. Of geen klanten. Of allebei
Dan niet. Ik heb jou nog. En anders weet ik ook nog wel anderen.quote:[..]
Dan ook geen Eric voor jou
Je bent ook een broekkie, lieverdquote:[..]
Omdat ik me dan nog zo'n broekie voel.
* Ezechielk verwacht nu inkoppertjes
Bartquote:
quote:[..]
Andersom ook
Ik ken het idee.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:16 schreef Trevland het volgende:
Moet nog wat doen maar heb helemaal geen zin
Goed punt. Begin maar in China danquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou en, ik draag bij aan het tegengaan van overbevolking.
Daarom. En ik ookquote:[..]
Dan niet. Ik heb jou nog. En anders weet ik ook nog wel anderen.
Dat was inkopper 1quote:[..]
Je bent ook een broekkie, lieverdMaar wel mijn broekkie
Wat, plaatjes maken niets uit?quote:
quote:[..]
en moet ook nog wat dingen voor mijn ma doenquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken het idee.ik moet nog steeds mijn PO afmaken.
Die heb ik wel ergens jaquote:
En wie heb jij dan voor mij? Ouder dan 20 graagquote:
Zo op het moment niksquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:23 schreef ajf het volgende:
[..]
En wie heb jij dan voor mij? Ouder dan 20 graag
Ja dat idee had ik al. Jammer johquote:
Ach, dat is tegenwoordig gewoonte tussen Bart en mijquote:
Ja goede pogingquote:
En jij hebt mijn MSNquote:
DW ook nietquote:Maar jj hebt pech want zij mag niet
DW is ook nog geen 20quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:23 schreef ajf het volgende:
[..]
En wie heb jij dan voor mij? Ouder dan 20 graag
Homies4life, jeweetzellufquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Ach, dat is tegenwoordig gewoonte tussen Bart en mij
Kloptquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En jij hebt mijn MSN
[..]
DW ook niet
[..]
DW is ook nog geen 20
quote:
Geeft niks. Ik kom ook geen steek verderquote:
Nee, ik begin wel bij de allochtonen in Nederland.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed punt. Begin maar in China dan
Ik meerquote:[..]
Daarom. En ik ook
Vleeschkeuringquote:[..]
Wat, plaatjes maken niets uit?
Spelen jullie dat ook al?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Ach, dat is tegenwoordig gewoonte tussen Bart en mij
Ik wacht afquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:28 schreef ajf het volgende:
[..]
Klopt
Om een andere reden dan
Nee daar heb je een punt. Maar DW heeft een epic booty
Boks ouwequote:
Rotterdamquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik begin wel bij de allochtonen in Nederland.
[..]
Ik meer
[..]
Vleeschkeuring
Jep. Nooit opgevallen?quote:
De wandel/fiets/motor/auto wel, de schaats weet ik niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:32 schreef Psalms het volgende:
zou die elfstedentocht ooit nog komen?
Is goedquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wacht af
Zoals?
En wat heeft jouw vrouw?
[..]
Boks ouwe
[..]
Rotterdam
Zeker weten?
En film kijken niet dus? En dan heb ik het over normale film, geen porno
Constantquote:
Niks Rotterdam.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Rotterdam
Zeker weten?
En film kijken niet dus? En dan heb ik het over normale film, geen porno
Nee.quote:
Geil.quote:
quote:
Burgerlul.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:37 schreef Psalms het volgende:
voel me net een huisvrouw,de was doen,eten maken,vaatwasser in en uitruimen,tuin gedaan
pardonquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:37 schreef Psalms het volgende:voel me net een huisvrouw,de was doen,eten maken,vaatwasser in en uitruimen,tuin gedaan
zijn zeldzaam hoorquote:
Je bent burgerlijkquote:
Hell noquote:
en jij en jij bentquote:
Huppel heeft hem gewoon goed afgerichtquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Huppel heeft hem gewoon goed afgericht
Utreg dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks Rotterdam.
Kijk alleen naar wie me allemaal willen van de ONZ SC.En daarnaast kan ik er nog wel meer bedenken.
HentaiEn jij doet foto;s willen van ajf;s zusjes, gewoon om te kijken of ;t potentiele fuckbuddies zijn he
Jawel.Maar dat vind ik niet erg, want jij kan goed koken.quote:
Wat ben ik?quote:
Dat wist ik al. Hij zorgt altijd heel goed voor me als ik daar ben.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Huppel heeft hem gewoon goed afgericht
Niet Utrecht.quote:
Heb je ook een tweelingbroerquote:
Ik heb vannacht gesopt terwijl ik aan jou dacht.quote:
Krassen omdat je je schaamde voor je eigen sop-gedachten?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gesopt terwijl ik aan jou dacht.Daarna ging ik krassen.
Hm. Maastricht?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet Utrecht.Utrecht is tenminste nog tof.
En wat andersom? Andersom wil je me ook nog?
Nee, Bart wil me niet meer.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Krassen omdat je je schaamde voor je eigen sop-gedachten?
Ik wil je nog wel hoorquote:
Ik zei Nederland, niet Belgiequote:Op donderdag 4 februari 2010 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm. Maastricht?
De SC wil mij ook
quote:
Dat zeggen ze alleen maar stiekem...quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:00 schreef Stoeprand het volgende:
Al vind ik het wel smerig dat jij op mij sopt. Als ik op jou zou fappen vind je dat toch ook vies?
Ja, stiekem vind ik het ook wel geil. Mits het een knap meisje is dat op mij sopt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze alleen maar stiekem...
Dat is 2.quote:
Nu kan ik tenminste volledig voor jou gaan.quote:
Alleen als je over me heen spuit liefjequote:Op donderdag 4 februari 2010 16:00 schreef Stoeprand het volgende:
Al vind ik het wel smerig dat jij op mij sopt. Als ik op jou zou fappen vind je dat toch ook vies?
Zou jij dat vies vinden?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is 2.
[..]
Nu kan ik tenminste volledig voor jou gaan.
[..]
Alleen als je over me heen spuit liefje
Meteen alle contact verbrekenquote:
Ja.quote:
Als dat al niet meer magquote:
Hardnekkig spul, inderdaad ja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja.Dan moet ik gelijk weer gaan douchen en schoonschrobben enzo.
Heul niet, daar hebben we het laatst over gehad! Je mag ;t alleen in ;r muil of op haar lichaam lozen (niet in ;r navel of haar).quote:
Je mag wel ergens anders spuiten?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hardnekkig spul, inderdaad ja.
Maar dan zal ik niet over je heen spuiten, mocht het zo ver komen.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heul niet, daar hebben we het laatst over gehad! Je mag ;t alleen in ;r muil of op haar lichaam lozen (niet in ;r navel of haar).
Ik klap helemaal dichtquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag wel ergens anders spuiten?![]()
![]()
Sucks for you guy.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:08 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme, ben je even weg, lees je dit
Ik zou je geven.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:08 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme, ben je even weg, lees je dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |