Ik heb het maandag gemist, spijtig. Eerste is zaligquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:13 schreef Veerboot het volgende:
Heb net een en ander op YouTube zitten kijken, echt geweldig
(vanaf minuut 2)
"Hij heeft rolletjes onder je fiets geplaatst, je geraakt niet vooruit!"
"Oh nee! Nu gooit hij zand op het parcours!"
Ook erg grappig:
Ik heb daar de échte volledige uitzending van die kwis gezien (ik was getipt door een medewerker van het programma) , dit was toen live op VTM (de commerciele zender) en duurde meer dan een half uur. Echt hilarisch was dat !quote:
de temperaturen varieren van minima tot maximaquote:
Het is beter dan alle sbs programma's bij elkaar.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:45 schreef misteriks het volgende:
niet slecht, maar niet zo geniaal als sommigen beweren
Dat beursnieuws ook.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:54 schreef superZjozz het volgende:
Hahaha ... ik zit het te kijken op yt.. deze:
Die 'ideale opnamestudio' is ook wel geweldig inderdaad.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Een paar vanuit de eerste reeks :
"Uitzending gemist" zit enkel in Belgiė op de digitale tv ... Niet op het internetquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:57 schreef El_Bassie het volgende:
Geweldig programma. Zijn de afleveringen terug te zien? Volgens mij doet Canvas niet aan uitzending gemist.
zin inquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:36 schreef pagadder het volgende:
Maandag komen ze terug.![]()
http://video.canvas.be/zonde-van-de-zendtijd-zegt-nog-meer-sorry
En een kickje. Vanavond om 20u40.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:36 schreef pagadder het volgende:
Maandag komen ze terug.![]()
http://video.canvas.be/zonde-van-de-zendtijd-zegt-nog-meer-sorry
quote:
Bestaat er ook een Nederlandse? Lijkt me lelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja? De Belgische versie of een NL variant?
Ze gaan het derde seizoen uitzenden op Ned3. Dus gewoon de Belgische versie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja? De Belgische versie of een NL variant?
Mij ook, maar de SBS-en en RTLen van deze wereld zie ik er voor aan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:30 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Bestaat er ook een Nederlandse? Lijkt me lelijk.
Dat eindequote:Op zaterdag 5 november 2011 00:40 schreef Iemand91 het volgende:
"Trick or treat" of zoals wij dat hier zeggen 'Op je MUIL of snoep!".
Gelukkig maar de originele Belgische versie de reactie van de Vlamingen is veel leuker dan van een Ollander. Welke omroep gaat het uitzenden?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:50 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Ze gaan het derde seizoen uitzenden op Ned3. Dus gewoon de Belgische versie.
Waar?quote:
Dank.quote:
True. Omroep Maxim uitgezonderd.quote:Op maandag 28 november 2011 21:52 schreef Devz het volgende:
Geniaal programma. Jammer dat men in Nederland niet zulke goede humor heeft.
De laatste aflevering was een compilatie van de andere afleveringen hé ...quote:Op donderdag 1 december 2011 19:36 schreef maurisioo het volgende:
Ik kan de afgelopen aflevering helemaal niet meer terugvinden.
Was ook een compilatie van het afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:36 schreef maurisioo het volgende:
Ik kan de afgelopen aflevering helemaal niet meer terugvinden.
ah daarom, jammerquote:Op donderdag 1 december 2011 19:39 schreef Maloney het volgende:
[..]
Was ook een compilatie van het afgelopen seizoen.
quote:Binnenkort bij de VPRO: Zonde van de zendtijd
Vrijdag, 18 november 2011 - 12u26
In Vlaanderen een groot succes en vanaf 13 januari nu ook te zien bij de VPRO: Zonde van de zendtijd, het satirisch programma over de media, met Bert Gabriėls en Henk Rijckaert.
Bij alles wat ze zien, horen of lezen in de media stellen ze zichzelf – net als elke andere mediagebruiker – vragen. Maar anders dan de doorsnee mediagebruiker gaan ze ook zelf op zoek naar de antwoorden op die vragen. Dat zorgt voor een combinatie van sketches, reportages en candid-filmpjes die door Henk en Bert in de studio aan elkaar worden gepraat. Dat daar een levend en levendig publiek bij zit is voor alle betrokkenen aardig meegenomen.
Foto: VPRO
Uitzending: vanaf vrijdag 13 januari, 21.20 uur op Nederland 3
nope, zijn dezelfde van op Canvas :quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:11 schreef TUFKAL het volgende:
Als ik het zo lees wel nieuwe afleveringen voor NL. toch?
quote:Eerlijke vrijdag
De eerste aflevering op Nederland 3 is eigenlijk de eerste van het derde seizoen in Belgiė. Hierin vragen de twee presentatoren zich af hoe het is om één dag in het jaar eerlijk te zijn. Ze noemen het Eerlijke Vrijdag, maar vergeten het de rest van de wereld te vertellen. Ook zoeken ze uit waarom het journaal cliffhangers gebruikt en kom je erachter hoe vertrouwd de gewone mens is met de gadgets van nu.
Wie weet als het aanslaat...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:37 schreef Paul het volgende:
Ik dacht dat er nieuwe afleveringen voor NL werden gemaakt
Lijkt me wel een goede zet. In Vlaanderen zijn ze al te bekend, waardoor veel grappen op straat door anderen gedaan moesten worden in het laatste seizoen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:11 schreef TUFKAL het volgende:
Als ik het zo lees wel nieuwe afleveringen voor NL. toch?
Die ondertiteling was erg irritant inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:52 schreef funrider het volgende:
Was leuk om gisteren weer eerste aflevering van seizoen 3 op Ned3 te zien bij VPRO.
Wel overbodig om er ondertiteling bij te zetten.
terug te zien op:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1233019
overigens alleen mogelijk tot: vr 20 jan 2012, 21:50
klopt. Ik moet op youtube steeds van alles opzoeken om niks te missen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:14 schreef Goofoyou het volgende:
Op zich wel handig dat het nu in Nederland wordt uitgezonden. Nu kan je eindelijk complete afleveringen terugkijken i.p.v. alleen fragmenten
Canvas kunnen jullie toch ook perfect ontvangen ?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:14 schreef Goofoyou het volgende:
Op zich wel handig dat het nu in Nederland wordt uitgezonden. Nu kan je eindelijk complete afleveringen terugkijken i.p.v. alleen fragmenten
Jawel, alleen ik kon het vaak niet zien dus wilde ik het terugkijken. En je kon dus alleen fragmenten terugzien.quote:Op zondag 15 januari 2012 10:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Canvas kunnen jullie toch ook perfect ontvangen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |