Ah komop dat weet je toch wel. Je vader en moeder hebben deze summer of love 1967 plaat helemaal grijsgedraaid terwijl ze je verwekten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:40 schreef Rainesz het volgende:
Welk nummer speelde er trouwens op het eind van deze aflevering?
Ja wist dat ik hem ergens van kende hahaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:56 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Ah komop dat weet je toch wel. Je vader en moeder hebben deze summer of love 1967 plaat helemaal grijsgedraaid terwijl ze je verwekten.
Seizoen 3quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:57 schreef 2cv het volgende:
Welk seizoen/aflevering speelt op 13th street ?
De intro is een veelbesproken en onopgelost mysterie.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:11 schreef .aeon het volgende:
Waarom staat Jennifer Morrison trouwens nog steeds in de intro, en Peter Jacobson en Olivia Wilde er nog steeds niet in?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:45 schreef Merkie het volgende:
Ik ben dan geen wonderdokter, maar toch vind ik dat ze soms ideeën te snel afschieten in House hoor. Bijv. dat House zowat boos werd op Foreman dat het geen parasiet uit het Midden-Oosten zou kunnen zijn. Je hebt geen idee meer wat je kan doen, test het gewoon? Hoe die parasiet er is gekomen is niet zo belangrijk lijkt me. Maarja.
Nee, cognitieve patroonherkenning is geen longshot dan zekerquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:05 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Leave Foreman alone!
[ afbeelding ]
House is wel een wonderdokter he, komop je kunt niet overal op testen je moet dan in ieder geval met een mooi verhaal komen.
Gegarandeerd dat hij je 3 bijna-dood-ervaringen bezorgtquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:21 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben nog altijd benieuwd wat House van mijn pijnlijke symptomen zou maken....
quote:
Hehe true, maar coolness/sexyness van de mogelijke oorzaak of behandelmethode is een criteria die House hoog heeft zitten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, cognitieve patroonherkenning is geen longshot dan zeker? Dan lijkt het me eenvoudiger om te testen voor een ongebruikelijke parasiet, hoe onlogisch dat ook is.
Ik ook, ik vraag me af of dat echt kan, dat je bepaalde golven ziet kan ik me voorstellen, maar echt herkenbare beelden? Zoals de vriend die aan het honkballen was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:20 schreef TNA het volgende:
Heeft iemand trouwens meer informatie over die grafische weergaven van het denken van dat meisje? Vond het wel intrigerend.
quote:Suffice it to say that the scene on House bore little in common with reality.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |