abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:07:34 #51
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_77900780
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 18:41 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Niks feministisch maar gewoon realistisch en herkenbaar als je een vrouw bent met een drukke baan en een prive leven. Je hebt er vaak al een hele dag opzitten als de dag begonnen is en als de werkdag geeindigd is dan is het nog geen einde werk want dan begint je baan als moeder/echtgenote. Jammer dat je het niet vanuit mijn perspectief gekeken hebt. En nee ik heb geen kinderen maar heb wel vrouwen om me heen werken die rennen en vliegen om zowel werk als prive goed draaiende te houden
Inderdaad, het is niet voor niets dat er zo weinig vrouwen naar de top doorstoten... De eisen die de samenleving aan ze stelt (en ze aan zichzelf stellen) zijn een stuk hoger dan die voor mannen.
quote:
en mijn respect is alleen maar groter geworden voor ze na het zien van deze aflevering!
Dat vind ik dan weer onzin, eerlijk gezegd. Het is niet alsof dit de gemiddelde dag van de werkende vrouw is ofzo
pi_77927607
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:07 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Inderdaad, het is niet voor niets dat er zo weinig vrouwen naar de top doorstoten... De eisen die de samenleving aan ze stelt (en ze aan zichzelf stellen) zijn een stuk hoger dan die voor mannen.
[..]

Dat vind ik dan weer onzin, eerlijk gezegd. Het is niet alsof dit de gemiddelde dag van de werkende vrouw is ofzo
Mag jij vinden.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_77928539
-toch maar niet

[ Bericht 81% gewijzigd door .aeon op 12-02-2010 19:09:44 ]
  vrijdag 12 februari 2010 @ 20:18:23 #54
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_77931740
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:24 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Mag jij vinden.
Een ultimatum stellen waarmee je 80% van het ziekenhuis kan verspelen, een grote dreiging om ontslagen te worden, een ruzie met je vriendje, een onbereikbare babysitter, een arme man waarvan je geld moet vorderen en een criminele werkneemster die je probeert te chanteren. En dat op één dag.

Toegegeven, werkende moeders aan de top hebben het zwaar. Maar ook weer niet zo zwaar hoor
  vrijdag 12 februari 2010 @ 22:23:43 #55
139330 TNA
For the stars that shine
pi_77937763
Toffe aflevering! Volkomen terecht dat er eens wordt ingezoomd op een zeer belangrijk karakter van de show, zoals eerder is gedaan met Chase en Wilson. Goed uitgebeelde dag, mooi camerawerk, vanzelfsprekend uitstekend acteerwerk.
pi_77950561
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:24 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Mag jij vinden.
pi_77955035
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 20:18 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Een ultimatum stellen waarmee je 80% van het ziekenhuis kan verspelen, een grote dreiging om ontslagen te worden, een ruzie met je vriendje, een onbereikbare babysitter, een arme man waarvan je geld moet vorderen en een criminele werkneemster die je probeert te chanteren. En dat op één dag.

Toegegeven, werkende moeders aan de top hebben het zwaar. Maar ook weer niet zo zwaar hoor
Op tv gebruiken ze altijd extreme gevallen omdat het anders te saai is. Ik doelde ook niet op Cuddy maar over hardwerkende moeders in het algemeen. En houd toch op met het opdringen van jouw mening. Ik respecteer die van jou toch ook?
  zaterdag 13 februari 2010 @ 16:02:18 #58
139330 TNA
For the stars that shine
pi_77956130
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:19 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Op tv gebruiken ze altijd extreme gevallen omdat het anders te saai is. Ik doelde ook niet op Cuddy maar over hardwerkende moeders in het algemeen. En houd toch op met het opdringen van jouw mening. Ik respecteer die van jou toch ook?
Ik zie Hephaistos nergens zijn mening opdringen, hij geeft alleen aan dat dit volgens hem een wat overtrokken beeld geeft van de gemiddelde werkende vrouw.

Overigens lijkt het me eenvoudig vast te stellen dat hij daar gelijk in heeft, aangezien de gemiddelde vrouw geen directeur is van een ziekenhuis
pi_77959079
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:02 schreef TNA het volgende:

[..]

Ik zie Hephaistos nergens zijn mening opdringen, hij geeft alleen aan dat dit volgens hem een wat overtrokken beeld geeft van de gemiddelde werkende vrouw.

Overigens lijkt het me eenvoudig vast te stellen dat hij daar gelijk in heeft, aangezien de gemiddelde vrouw geen directeur is van een ziekenhuis
Maar ik zeg toch ook niet dat dat zo is? Waarom erop door blijven gaan?
pi_77959509
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:33 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Maar ik zeg toch ook niet dat dat zo is? Waarom erop door blijven gaan?
Met 'mag jij vinden' geef je toch aan dat jij dat niet zo ziet. waarop hij weer reageert. echt waar...
pi_77959763
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:51 schreef .aeon het volgende:

[..]

Met 'mag jij vinden' geef je toch aan dat jij dat niet zo ziet. waarop hij weer reageert. echt waar...

Gut jeeemigggg! Nog een keer dan maar:
''En nee ik heb geen kinderen maar heb wel vrouwen om me heen werken die rennen en vliegen om zowel werk als prive goed draaiende te houden en mijn respect is alleen maar groter geworden voor ze na het zien van deze aflevering!''
MIJN RESPECT VOOR HARDWERKENDE MOEDERS / VROUWEN DUS!!!! Dus nietvoor die Cuddy episode!!!! Ben er nu klaar mee!!! Ik snap ook wel dat die Cuddy aflevering een extreme aflevering was. Ik had het niet over Cuddy, ik had het over vrouwen in het algemeen! STAAT ER TOCH DUIDELIJK????
pi_77959950
Klaar! * krakkemieke Streng kijkt
Nu gaan we allemaal hockeyen met die bal en stok van House!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77960055
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 18:07 schreef krakkemieke het volgende:
Klaar! * krakkemieke Streng kijkt
Nu gaan we allemaal hockeyen met die bal en stok van House!

*doet mee*

pi_77960121
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 18:11 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

*doet mee*

We hebben een goal!

Of telt vicodin als doping?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78009761
TerugVindCuddy
  maandag 15 februari 2010 @ 18:00:12 #66
139330 TNA
For the stars that shine
pi_78024617
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 18:01 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Gut jeeemigggg! Nog een keer dan maar:
''En nee ik heb geen kinderen maar heb wel vrouwen om me heen werken die rennen en vliegen om zowel werk als prive goed draaiende te houden en mijn respect is alleen maar groter geworden voor ze na het zien van deze aflevering!''
MIJN RESPECT VOOR HARDWERKENDE MOEDERS / VROUWEN DUS!!!! Dus nietvoor die Cuddy episode!!!! Ben er nu klaar mee!!! Ik snap ook wel dat die Cuddy aflevering een extreme aflevering was. Ik had het niet over Cuddy, ik had het over vrouwen in het algemeen! STAAT ER TOCH DUIDELIJK????
Gepassioneerde manier van discussies voeren

Iemand enig idee wanneer de volgende House is?
pi_78025017
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:00 schreef TNA het volgende:

Pas na de olympische spelen weer, geloof ik.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_78025041
quote:

[..]

Kan het zo snel nergens vinden,zal wel begin maart zijn.
Maar dit is puur speculatief.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_78032873
quote:

[..]

quote:

[..]

Na de Olympische troep waarschijnlijk. Amerikanen en sport.
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 21:26:47 #70
9859 crew  Karina
Woman
pi_78033033
Volgens bierdopje weer op 1 maart.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_78119237
Erg leuke aflevering feel good, natuurlijk komt alles goed, dat had ik vanaf het begin al door, daarvoor was de aanloop te kort.
Al dat gezeik over hardwerkende vrouwen, of dit nou echt een beeld daarvan is boeit me niet, dit is gewoon leuk amusement
pi_78274776

Beetje laat maar is van invloed op en eerdere aflevering.
Fear is the grease of society.
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:16:42 #73
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
  donderdag 25 februari 2010 @ 14:33:07 #74
139330 TNA
For the stars that shine
pi_78445953
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:33 schreef TNA het volgende:

Aflevering met potentie!
Zien, zien zien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')