Ik laat het voorlopig maar zoals het is, heb ik besloten. Ben bang dat ik anders garantieproblemen krijg.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:24 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik moet het ook nog steeds laten doen. Is zo gepiept. M'n koppeling begint al een beetje te slijten, maar de E46 staat er om bekend dat het gewoon RAMPZALIG schakelt. Kan niet wennen eraan en als ik in een E30 / E36 stap heb je het zo onder controle. Moet dus wel die CDV zijn.
Lekker vlotte actie.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:46 schreef piekartz87 het volgende:
overdag toen de vorst nog te doen was ff snel de verdelerkap en rotor verwisseld.
...
joah het duurde wel een uurtje maar dat kwam omdat die kabels muurvast zaten (moest ze loswrikken met schroevendraaier) en toen ik de boel vastgeschroefd had was ik het plastic kapje vergeten die ook door die schroeven vast moest zittenquote:
Wie zegt dat ik een ETA Blok in de 316 van mijn NEEF wil lepelen..?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Waarom wil jij altijd auto's sneller maken met nieuwe blokken etc.? Koop dan gewoon een snellere versie![]()
Het ETA blok is zuinig, maar daardoor traag. Natuurlijk zijn er zat guides om van zo'n ding een normale 2.5 te maken (maar dan 2.7) maar een goeie 4 cilinder zal niet onderdoen. Volgens mij is de 318i zuiniger dan de 2.5e en sneller.....
Jij hebt toch ook een e30?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:47 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
joah het duurde wel een uurtje maar dat kwam omdat die kabels muurvast zaten (moest ze loswrikken met schroevendraaier) en toen ik de boel vastgeschroefd had was ik het plastic kapje vergeten die ook door die schroeven vast moest zitten
kon ik de boel weer losdraaien.
maargoed, het zit![]()
nu maar wachten tot de zomer en dan al het roest aanpakken
daar heb ik er nog 1 van liggen. interesse?quote:
jup ik heb ook een E30quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een e30?
ik heb hem ook gelijk meegenomen, was wel ff duur maar ik had toch alles los liggen
Neen, dat is niet "Tim" maar "Pim"quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:53 schreef rival het volgende:
[..]
daar heb ik er nog 1 van liggen. interesse?
wilde er zelf een 2.7i van maken, volgens mij is tim dat momenteel aan het doen met zijn e30...
ik wil nu eigenlijk liever mijn compressor op een 4 cilindertje bouwen, maar tis wat lastiger dan ik dacht
Ik dacht even "kleine moeite.." totdat ik me bedacht dat je een 4cyl had, en dus zeeën van ruimte om te werkenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:46 schreef piekartz87 het volgende:
overdag toen de vorst nog te doen was ff snel de verdelerkap en rotor verwisseld.
kleine moeite, maar de auto loopt een stuk beter.
ofdie ook sneller is weet ik niet want ik heb nog niet gereden
quote:
ik heb niks aan een eta blok, zal us rond vragen, quanta costa?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:53 schreef rival het volgende:
[..]
daar heb ik er nog 1 van liggen. interesse?
wilde er zelf een 2.7i van maken, volgens mij is tim dat momenteel aan het doen met zijn e30...
ik wil nu eigenlijk liever mijn compressor op een 4 cilindertje bouwen, maar tis wat lastiger dan ik dacht
ja ik dacht alquote:Op woensdag 10 februari 2010 01:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Neen, dat is niet "Tim" maar "Pim".
[..]
Ik dacht even "kleine moeite.." totdat ik me bedacht dat je een 4cyl had, en dus zeeën van ruimte om te werken.
Haha dat is Pim inderdaad, maar als het aan Pim ligt, gaat hij de mijne ook ombouwen naar 2.7 bij Janssen Motorenrevisiequote:Op woensdag 10 februari 2010 01:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht even "kleine moeite.." totdat ik me bedacht dat je een 4cyl had, en dus zeeën van ruimte om te werken.
Vervelende shit, ik moet wachten op de beheerder voordat mn account geactiveerd wordtquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:31 schreef metallicattim het volgende:
Staat er nu 1 in Aangeboden op het forum van E30Fansite.nl
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:40 schreef dnzl het volgende:
[..]
Vervelende shit, ik moet wachten op de beheerder voordat mn account geactiveerd wordtStelletje controlfreaks
et scheelt maar 1 letterquote:Op woensdag 10 februari 2010 01:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |