abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77819974
overdag toen de vorst nog te doen was ff snel de verdelerkap en rotor verwisseld.
kleine moeite, maar de auto loopt een stuk beter.

ofdie ook sneller is weet ik niet want ik heb nog niet gereden
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_77820069
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:24 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik moet het ook nog steeds laten doen. Is zo gepiept. M'n koppeling begint al een beetje te slijten, maar de E46 staat er om bekend dat het gewoon RAMPZALIG schakelt. Kan niet wennen eraan en als ik in een E30 / E36 stap heb je het zo onder controle. Moet dus wel die CDV zijn.
Ik laat het voorlopig maar zoals het is, heb ik besloten. Ben bang dat ik anders garantieproblemen krijg.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:53:11 #203
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_77820236
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:46 schreef piekartz87 het volgende:
overdag toen de vorst nog te doen was ff snel de verdelerkap en rotor verwisseld.
...
Lekker vlotte actie.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_77822521
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:53 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Lekker vlotte actie.
joah het duurde wel een uurtje maar dat kwam omdat die kabels muurvast zaten (moest ze loswrikken met schroevendraaier) en toen ik de boel vastgeschroefd had was ik het plastic kapje vergeten die ook door die schroeven vast moest zitten
kon ik de boel weer losdraaien.
maargoed, het zit

nu maar wachten tot de zomer en dan al het roest aanpakken
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_77823612
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Waarom wil jij altijd auto's sneller maken met nieuwe blokken etc.? Koop dan gewoon een snellere versie

Het ETA blok is zuinig, maar daardoor traag. Natuurlijk zijn er zat guides om van zo'n ding een normale 2.5 te maken (maar dan 2.7) maar een goeie 4 cilinder zal niet onderdoen. Volgens mij is de 318i zuiniger dan de 2.5e en sneller.....
Wie zegt dat ik een ETA Blok in de 316 van mijn NEEF wil lepelen..? Waar heb ik die keuze gemaakt, hoe kom je er op..?

Ik vroeg gewoon hoe hij het simpelst wat sneller kon
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_77823893
Wie zegt dat jij hebt gezegd dat je een ETA Blok in die 316 wilt lepelen? Mijn post bestaat uit 2 verschillende alinea's zoals je wellicht hebt opgemerkt. Als eerste een vraag aan jou waarom je altijd auto's sneller wilt maken, maar altijd een trage schijt bak koopt. Als tweede wat info over ETA.
Facts don't care about your feelings
pi_77825408
EN waarom Altijd..? Hoezo Altijd..?? Alleen omdat ik me 318 voorzie van een 2.5l blok..?

Ik gooi toch ook geen 2.0TDI BKD blok met DSG in de Golf variant of wel..?
Zelfs nog niet eens over na gedacht.. wil hem lekker de 4 ton laten halen, en zit nu op 367 (gekocht met 362)..
Hier komt een grotere IC in, 110PK verstuivers, Powerbox, Schroefset en bleedvalve en nog veel meer....
Ik heb er al een Openluchtfilter op gezet, Turbodruk meter, Geventileerde remmen, Einddemper weg en achter verlaagd dmv. Weitec veren.
Nu ligt de auto in de garage omdat mijn Nokkenaskeering wat olie lekte, dus vervang ik hem direct met een nieuwe distributieriem. Ook ga ik morgen een Diode plaatsen ipv. Luchtmassameter en ga ik een Power rohr monteren met CAI

Dus gelijk motoren vervangen als ik iets sneller wil hebben..? Dacht het niet.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_77826008
ok sorry.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 9 februari 2010 @ 23:20:40 #209
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_77830765
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:47 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

joah het duurde wel een uurtje maar dat kwam omdat die kabels muurvast zaten (moest ze loswrikken met schroevendraaier) en toen ik de boel vastgeschroefd had was ik het plastic kapje vergeten die ook door die schroeven vast moest zitten
kon ik de boel weer losdraaien.
maargoed, het zit

nu maar wachten tot de zomer en dan al het roest aanpakken
Jij hebt toch ook een e30?

ik heb hem ook gelijk meegenomen, was wel ff duur maar ik had toch alles los liggen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_77831927
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:09 schreef Turquaz52 het volgende:

een ETA Blok
daar heb ik er nog 1 van liggen. interesse?

wilde er zelf een 2.7i van maken, volgens mij is tim dat momenteel aan het doen met zijn e30...
ik wil nu eigenlijk liever mijn compressor op een 4 cilindertje bouwen, maar tis wat lastiger dan ik dacht
pi_77832967
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 23:20 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Jij hebt toch ook een e30?

ik heb hem ook gelijk meegenomen, was wel ff duur maar ik had toch alles los liggen
jup ik heb ook een E30
316i
de contactpunten waren bijna op dus het was wel nodig
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_77833645
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 23:53 schreef rival het volgende:

[..]

daar heb ik er nog 1 van liggen. interesse?

wilde er zelf een 2.7i van maken, volgens mij is tim dat momenteel aan het doen met zijn e30...
ik wil nu eigenlijk liever mijn compressor op een 4 cilindertje bouwen, maar tis wat lastiger dan ik dacht
Neen, dat is niet "Tim" maar "Pim" .
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:46 schreef piekartz87 het volgende:
overdag toen de vorst nog te doen was ff snel de verdelerkap en rotor verwisseld.
kleine moeite, maar de auto loopt een stuk beter.

ofdie ook sneller is weet ik niet want ik heb nog niet gereden
Ik dacht even "kleine moeite.." totdat ik me bedacht dat je een 4cyl had, en dus zeeën van ruimte om te werken .
pi_77842364
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:55 schreef YoshiBignose het volgende:
ok sorry.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_77842382
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 23:53 schreef rival het volgende:

[..]

daar heb ik er nog 1 van liggen. interesse?

wilde er zelf een 2.7i van maken, volgens mij is tim dat momenteel aan het doen met zijn e30...
ik wil nu eigenlijk liever mijn compressor op een 4 cilindertje bouwen, maar tis wat lastiger dan ik dacht
ik heb niks aan een eta blok, zal us rond vragen, quanta costa?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_77844456
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 01:18 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Neen, dat is niet "Tim" maar "Pim" .
[..]

Ik dacht even "kleine moeite.." totdat ik me bedacht dat je een 4cyl had, en dus zeeën van ruimte om te werken .
ja ik dacht al zoveel werk was het nou ook weer niet haha
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_77849226
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 01:18 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Neen, dat is niet "Tim" maar "Pim" .
[..]

Ik dacht even "kleine moeite.." totdat ik me bedacht dat je een 4cyl had, en dus zeeën van ruimte om te werken .
Haha dat is Pim inderdaad, maar als het aan Pim ligt, gaat hij de mijne ook ombouwen naar 2.7 bij Janssen Motorenrevisie
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:24:26 #217
73209 dnzl
Minimalist.
pi_77849399
Mocht iemand nog een Sport interieur voor een E30 Coach tegenkomen, laat het me weten
pi_77849655
Staat er nu 1 in Aangeboden op het forum van E30Fansite.nl
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_77850902
Als het aan Pim ligt, dan blijft ie volgens mij ombouwen .
  woensdag 10 februari 2010 @ 17:40:45 #220
73209 dnzl
Minimalist.
pi_77852032
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:31 schreef metallicattim het volgende:
Staat er nu 1 in Aangeboden op het forum van E30Fansite.nl
Vervelende shit, ik moet wachten op de beheerder voordat mn account geactiveerd wordt Stelletje controlfreaks
pi_77852117
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:40 schreef dnzl het volgende:

[..]

Vervelende shit, ik moet wachten op de beheerder voordat mn account geactiveerd wordt Stelletje controlfreaks
.

3x raden wie de beheerder is.
pi_77853897
haha, jammer, ik heb je account al geactiveerd, had je eigenlijk nog eff moeten laten wachten...

Als je wil weten waarom we dat doen, moet je maar eens op http://www.e30club.nl/forums/ kijken
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_77859840
Is de E30fansite net als zo'n 5 serie forum, zonder 5 serie ben je daar niet welkom als lid
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:59:54 #224
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_77859917
haha nee

je bent al de derde (incluis mij) waarvan ik hoor dat die daar is weggetrapt.

de fansite is wat gezelliger.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_77864775
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 01:18 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Neen, dat is niet "Tim" maar "Pim" .

et scheelt maar 1 letter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')