So closequote:Spam-records
149 posts - Puala - Stage SC #1192: Kinky in een blauwe Porsche
148 posts - jna - Stage SC #1292: Waar we Hou en Luc feliciteren!
144 posts - Kuno_van_Dijk - Stage SC #1110: Diepgaande nachtbagger
143 posts - jna - Stage SC #1187: Take me out!
139 posts - Psychonikeo - Stage SC 1114: [insert emo-titel]
Ik moet het met varkenshaas doen vanavondquote:
Kutleven dit datquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik moet het met varkenshaas doen vanavond
Whatever rocks your boat..quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:29 schreef jna het volgende:
Maar goed, Paula voelt wel mn hete adem in dr nek
Ik snap niet waarom ik daar op zou moeten reagerenquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:32 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus Puala heeft de vriendin van Nico gemaild dat ie vreemd gaat en niet te vertrouwen is![]()
Ja? Gaat Niko vreemd?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:32 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus Puala heeft de vriendin van Nico gemaild dat ie vreemd gaat en niet te vertrouwen is![]()
Jij begint er overquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Die conclusie is iets te kort door de bocht denk ik
quote:
PILES OOK! KONINGquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:39 schreef Piles het volgende:
En ik dan?![]()
Ik zit hier te turven de hele dag
Waar zijn de regels danquote:
Dilemma, dilemmaquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:43 schreef jna het volgende:
[..]
Het is om Paula van de eerste plek te stoten
Ik moet nog even.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:46 schreef jna het volgende:
Ik heb ook nog mn 12000ste post gemaakt in de sc zie ik nu
QFTquote:
Combiquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:09 schreef jna het volgende:
Lasagne of Bami? Wat zouden jullie kiezen
Door elkaar heen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:09 schreef jna het volgende:
Lasagne of Bami? Wat zouden jullie kiezen
G.M.VERSLAVINGquote:Volgens onderzoek is het risico hierop groter bij mannen dan bij vrouwen.
HAHAHAHAHAHHAHHAHAquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:45 schreef Bravebart het volgende:
OMG, dat meisje bij That's The Question
[..]
G.M.VERSLAVING
Wat zegt ze: gumverslaving__
Die wist ik zelfsquote:
ging snel he!!!quote:
Ik zou je direct ontslaan als detective als je daar zou werken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze zit alleen te spammen en te lurken in het KPD-forum bij de dames en hier komt ze niet meer
Ja, werkelijk het toppunt van genotquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:07 schreef Isdatzo het volgende:
Ah, 't is hier weer gezellig zie ik.
Gelukkig ben ik niet in jouw loondienstquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zou je direct ontslaan als detective als je daar zou werken.
Dat ik daar post betekend neit dat ik daar alléén daar post.
Besides, ik kom af en toe hier huppelen. I'll be back though.![]()
Ik ben niet gepikeerd?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet in jouw loondienst
Sjeez.. Lighten up. Niet gelijk zo gepikeerd doen..
Met mij prima, ik heb vakantie tot de 22equote:
Oeh, heerlijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met mij prima, ik heb vakantie tot de 22e. En van de 11e tot de 22 weer op wintersport
.
Ja! ik had het gezin in fot. Zo gaafquote:De motor is een beetje kaaltjes nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb zo die kappen maar eens fatsoenlijk schoongemaakt en nu kan ik als 't weer een beetje fatsoenlijk is ook de rest van de motor doen. Zonder kappen / topkuip / etc werkt dat een stuk fijner.
Goedquote:Und wie gehts mit Paula?
dat verklaart het "ontslaan". Maar whatever.quote:
Kun je je niet 1x naar je leeftijd gedragenquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dat verklaart het "ontslaan". Maar whatever.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo kwam het wel een beetje over hoor
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Kun je je niet 1x naar je leeftijd gedragenGewoon de wijste zijn en een onderwerp laten rusten. Niet stampen en stampen en stampen. Gewoon niets.
Zeg, ik ben 18. Dan mag je nog puberaal een rel stampenquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Sjonge jonge
Kijk eens in de spiegel
Verkeerd begrepen dan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo kwam het wel een beetje over hoor
Zucht..quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg, ik ben 18. Dan mag je nog puberaal een rel stampen![]()
Suarez maakt er zondag weer gewoon 4quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:52 schreef jna het volgende:
[..]
Als je zondag maar geen grote bek gaat krijgen
en SUK SUK SUK scoort de winnendequote:Op woensdag 3 februari 2010 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Suarez maakt er zondag weer gewoon 4.
Zondag ben ik er uitermate stil.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:52 schreef jna het volgende:
[..]
Als je zondag maar geen grote bek gaat krijgen
Oh hey, ik heb m'n spuiten trouwensquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zondag ben ik er uitermate stil.
Nicequote:Op woensdag 3 februari 2010 22:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh hey, ik heb m'n spuiten trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |