quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:47 schreef RoW_0 het volgende:
Tvp
Al links om BFBC cheap te kunnen regelen?
Als je em via internet besteld kost ie ¤36,50 voor de PC op gamersland.nlquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:47 schreef RoW_0 het volgende:
Al links om BFBC cheap te kunnen regelen?
Goed ideequote:Op woensdag 3 februari 2010 00:56 schreef Dibble het volgende:
Ik ga morgen even de OP aanpassen (met m'n superskillz)denk ik, zet ik er wel wat goede links bij.
Wapen balans komt in de final build. Het wordt een dikke patch met een lange lijst.quote:'m a fairly long time lurker on these forums and seeing all the uproar regarding the PC beta has made me want to point out a few things.
When the PC beta was announced, on the official battlefield blog, the following was posted:
"The Beta is happening for many reasons, like testing the infrastructure, hosting stability, and gameplay tuning (FOV, Weapon Balance, etc...) that no amount of internal testing could provide better than real world exposure. This means there will also be times of choppiness, lag, disconnects, CTDs or other issues a Beta version of any MP game would have."
Also:
"Advanced warning: there will be things updated in the final game, like a Server browser with more functions, optimizations, performance tweaks, and learning's from the Beta."
Also it was recently announced by one of the devs on twitter that prone is gone, and will not be included despite any amount of asking for it.
This means the following things:
If prone is important to you, and is a dealbreaker as far as the game is concerned- move on. It's certainly a valid point of view, and you are entitled to your opinion. However those of us who don't care, or even prefer the game without prone, are also entitled to ours, and are not 'n00bs' and 'idiots' as many of you suggest. In any case, there's nothing to be gained for anybody by debating it any more.
If you are cancelling your order because the BETA is laggy and the hit recognition is not to your satisfaction, and it takes too many bullets to kill someone, you are missing the point of this beta. The developers themselves indicated that lag would be a problem in the beta (as it is in the betas of almost all multiplayer games). The whole point of betas is to test the netcode in the real world networking infrastructure- if there is a single thing that will be greatly improved from beta to final product, I guarantee it will be the lag and hit detection. Whether the damage per bullet will be changed remains to be seen, but certainly the developers have said they are open to balance changes (they made some after the PS3 beta) and of course there is the hardcore mode as well.
Some people are complaining about graphics in the beta- keep in mind that developers have confirmed that the high texture setting is in fact a placebo- you are not looking at the best texture setting that will be available in the retail game. You do not know what the final game will look like.
Finally, performance problems. Optimizing performance and solving hardware conflicts is another one of the main purposes of every beta test. Don't expect miracles- if you are playing on your budget computer or laptop, I'm not going to pretend the game will suddenly be playable for you. However if you are playing a computer that you feel really should be powerful enough to run the game smoothly (keep in mind the game is massively strenuous on CPUs, for good reason, and that X360 and PS3 actually have excellent CPUs in terms of raw processing power), don't be so sure that the final retail product won't run significantly better. At least hold off judgment until we see a more mature beta build, for instance after MORE THAN FOUR WORK DAYS have passed since the release of the beta.
If you are quitting because "I played the beta of __________ and it was much more polished," well, that's nice, but nobody cares. Different studios have different comfort levels about beta testing different levels of code. This is not a demo. That it would have bugs and problems is not a surprise to anyone who knows what a beta is.
If you are quitting because "DICE will not change anything substantial in retail, they only have a month" then please, direct me the secret government lab where you acquired your clairvoyance. It must be a useful skill, though I'm not sure why you use it predicting the future of game development rather than say, lottery numbers, but that's your choice. As I detailed earlier, the expressed purpose of the beta (as stated by the developers) is to solve the problems 90% of the complaints on this board are about: Lag, performance, balance. If you are leaving because there is no prone, fine, I understand that, but it doesn't make you better than the people who disagree with you.
Obviously, this is a wall of text but I hope it may cause some of you to think twice before you make rash judgments about the bad company 2 beta.
Mooi om te horen, textures waren inderdaad niet zo mooiquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:58 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wapen balans komt in de final build. Het wordt een dikke patch met een lange lijst.
Tenminste dat denk ik. De lijst wordt wel lang maar of dat waard is? Ik weet het niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:06 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Mooi om te horen, textures waren inderdaad niet zo mooi
Maar ja, nu ik dit hoor ga ik 'm zeker kopen idd! samen met Bioshock 2.
Als dat de enige reden is, slaat dat nergens op.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:01 schreef feelsgoodman het volgende:
Er is geen prone omdat het een console port is. Gosh. Wake up people.
Geen idee. Niets over bekend.. omdat ze nu focussen op BF:BC2.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:55 schreef Dibble het volgende:
Is er een patch uit dan?
Was net met een mooie OP bezigheb per ongeluk op backspace gedrukt
quote:Map beschrijving: Port Valdez is bestaande plaats in Alaska, USA. Uiteraard staan Alaska en dus Port Valdez bekend om haar grote sneeuw- en berglandschappen. Zoals de naam doet vermoeden, staat deze plaats vooral bekend om haar haven. Het is namelijk een van de belangrijkste havens van Alaska. Ga de strijd aan en voeg je toe bij de Russen of bij de Amerikanen en laat zien wie de baas is!
quote:Map beschrijving: Atacama Desert is een bestaande plaats in Zuid-Amerika. Het gaat om een kustlijn van ongeveer 1000 km lang. Het grote kenmerk van deze map is de enorm strenge droogte die er heerst. Het is zelfs de droogste woestijn ter wereld. In deze woestijn bevinden zich een aantal steden waar de gevechten plaatsvinden. Zorg voor genoeg drinken, want de strijd begint vroeg of laat!
quote:Map beschrijving: Arica Harbour is een bestaande stad in Zuid-Amerika, het ligt 18 km ten zuiden van de grens van Peru. Het ligt in het noorden van de droogste woestijn ter wereld genaamd Atacama Desert. Arica Harbour staat, zoals de naam al doet vermoeden, bekend om haar haven. Het gevecht kan ieder moment beginnen, pak dus je wapens en bereid je voor!
quote:Map beschrijving: Panama Canal is een 81 km lang kanaal in Centraal-Amerika. Het verbindt de Caribische Zee met de Grote Oceaan. Deze map bevat zowel close combat gedeelten als vehicle warfare. Uitgestrekte gebieden gecombineerd met kapotte gebouwen en verwoest terrein maken deze map erg kenmerkend. Pas op, deze map is niet voor de groentjes!
Informatie over wapens, voertuigen, Insignias en pins:quote:Map beschrijving: Laguna Presa is een gebied in Mexico. En zoals het plaatje al verraadt is het een enorme jungle. Het gevecht vindt plaats in een klein dorpje in de jungle, dicht bij de dam. Het gevecht draait niet om de dam, maar om het kleine dorp. Het aanzicht van deze map is adembenemend! Maar let wel, een jungle is erg gevaarlijk. Neem dus genoeg munitie mee en bereid je voor op alles!
Bedankt, zal kijken wat ik ervan kan gebruikenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:40 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb een OP gemaakt voor de ps3 en x360 mischien dat PC er ook iets van kan gebruiken:
Gameinformerquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:45 schreef KeFFuR1208 het volgende:
De achterkant van de box is ook al geleaked, inclusief score van GameInformer:
[ afbeelding ]
Ach blijkbaar vindt DICE het van toegevoegde waarde dat de score die GameInformer aan het spel geeft achter op de box staat... Don't blame mequote:
Gameinformer peopt altijd tienen en negens uit, no way dat ik op scores van die mainstream sites letquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:57 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ach blijkbaar vindt DICE het van toegevoegde waarde dat de score die GameInformer aan het spel geeft achter op de box staat... Don't blame me
Als je em in de EA store pre-ordered dan krijg je er nog een key bij + een paar extra dingetjesquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:57 schreef Jorwol het volgende:
Weet iemand of je ergens een betakey krijgt bij een pre-order?
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Niet dat de score van GameInformer van toegevoegde waarde is op mijn beslissing om het spel aan te schaffen of nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:59 schreef Dibble het volgende:
[..]
Gameinformer peopt altijd tienen en negens uit, no way dat ik op scores van die mainstream sites let
naar de xbox topicquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:11 schreef Parvus het volgende:
De Beta was te downloaden via Xbox Live begreep ik. Kost dit geld? En waar moet ik heen?
hmm, zou je hem iets breder kunnen maken?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:32 schreef EchoAlpha het volgende:
[ afbeelding ]
Beter dan niks?
Ik kan eventueel nog die van de PS3 en XBOX360 topic aanpassen
http://i768.photobucket.c(...)BC1.jpg?t=1265202516
Ik zal vanavond wel aan de slag gaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:36 schreef Dibble het volgende:
[..]
hmm, zou je hem iets breder kunnen maken?
I owe u onequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:38 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik zal vanavond wel aan de slag gaan
Deze beta werkt geloof ik wel al met dat programma'tje XFIRE, dus als fokkers met elkaar willen spelen is dat in principe mogelijk alleen moet iedereen dan ff xfire installerenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Als je dood bent: Een zwarte dunne balk, druk erop.
trouwens als het friendsysteem nou eens fatsoenlijk werkte hadden we in squads kunnen spelen.
Lekker, die kaart wou ik binnenkort ook gaan kopenquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:40 schreef CantFazeMe het volgende:
@Twz ik heb toch nog mijn headset niet binnen.
Maar ik geloof dat mijn gloednieuwe 5770 videokaart kapot is, bureaublad enzo begon artifacts te vertonen, ook na herinstallatie en installatie van de nieuwste drivers.
Nu heb ik de drivers van de videokaart eraf gegooid en dan heb ik de artifacts niet in beeld...
Nu maar weer proberen met oude drivers, anders is echt mijn videokaart kaduuk ben ik bang.
aangepast, ziet er prima uit !quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:27 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik heb vandaag niet veel tijd maar dit is wel ok gok ik
[ afbeelding ]
Wat je allemaal al niet overhebt om dat spel te draaienquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Sodeju na 4 uur gekut te hebben met witte blokjes op mijn scherm eindelijk probleem gevonden.
ik lag wel even te zweten, dacht dat mijn geheugen van de nieuwe kaart naar de tering was (Core geheugen) en draaide op onboard VGA.
Het lag aan de k*t drivers van Ati, 10.1 wel te verstaan. De Catalyst maakt conflicten in zijn eigen drivers. Unistalleren wou niet, steeds BSOD. Dan maar hardhandig de drivers eraf geschopt!Ik heb maar even de iets oudere beeldstuurprogramma erop gegooid zonder Catalyst. 8.69 beelddrivers en nu draait BF:BC2 toch als een zonnetje.
Nu ben ik er ook wel even zat van, straks even 4 GB DualChannel RAM erin knallen en ik ben ook weer blij.
Het was niet alleen voor dat spel, ik had die witteblokjes ook op mijn bureaublad en het werd er steeds meer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:05 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Wat je allemaal al niet overhebt om dat spel te draaien
Zet em even aan het werk met 3DMarkquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Het was niet alleen voor dat spel, ik had die witteblokjes ook op mijn bureaublad en het werd er steeds meer.
En ik moet toch mijn videokaart toch bekijken hoe hij presteert, en het enigste spel wat ik op mijn computer had staan was deze.
als je 5 tot 10 fps verbetering noemt. Zodra het drukker wordt kakt alles weer in.quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:06 schreef CantFazeMe het volgende:
Schijnbaar zien mensen opeens verbeteringen..
1 2 | [URL=http://gamertag.leedbek.nl/addgamertag.php?id=74]Voeg hier je gamertag toe[/URL] |
Top, maakt niet uit van dat logo. Neem aan dat de tag aan je Fok! account gebonden is? Heb even een test gedaan en kan niet meer opnieuw een naam invoeren. Even een kloon aanmaken danquote:Op donderdag 4 februari 2010 01:14 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens hier de dingen waar om gevraagd is:![]()
misschien iets in de trant van "squad message" of zoiets?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:20 schreef feelsgoodman het volgende:
Wat een heerlijk spel! Ammo crate op de grond en spammen maar. Noobtube is weer lekker effectief. Granaten idem dito.Intens genieten.
Hoe heet spotten in opties? Ik heb Q per ongeluk aan iets anders toegewezen. Nu kan ik alleen nergens spotten, of iets in die trant, vinden.
Je moet "Issue Order" hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:28 schreef feelsgoodman het volgende:
Anyway. Spotten, hoe heet die in opties/config? Gaarne, plxz.
Videokaart is denk ik niet brak. Anders zou ik dat ook in Battlefield en in Company of Heroes moeten merken. En dat is het niet het geval. De RAM geheugen weet ik zo niet, krijg nieuwe deze week dus even uit proberenquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:28 schreef feelsgoodman het volgende:
Meedere opties mogelijk:
- Geheugen videokaart brak.
- Geheugen intern brak.
- Drivers brak.
- Overheating -- fan/gpu brak.
Probeer hem eens te onderclocken.
Anyway. Spotten, hoe heet die in opties/config? Gaarne, plxz.
Ik heb even bij mijn controls gekeken en daar staat toch echt Q gebonden aan "Issue Order". Ingame geeft ie ook een oranje driehoekje aan als ik op een enemy richt en op Q druk. Dus ja, ik weet het zekerquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:40 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Dat leek mij ook logisch, maar die doet dus niets.
Ik durf nu al een wedje te maken (verkapt kijk-mij-eens-daredevil-zijnquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:59 schreef feelsgoodman het volgende:
Gaat me even te boven waarom ze in godsnaam de noobtube weer hebben geintroduceerd met anti-inf mogelijkheden. Gelukkig zie ik er eigenlijk nog niemand mee spelen. Desalniettemin denk ik dat we daar niet lang meer op hoeven wachten. Wel lachwekkend, op zich.
Aangezien ik zo'n moraalridder ben, speel ik uit principe meestal engineer classquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:08 schreef feelsgoodman het volgende:
Niet om het een of andere, hoor. Maar de noobtube is echt loloverpowerd i.c.m. een ammo crate. Gewoon stationair ergens op een huis/heuvel wanken en granadas/noobtubes spammen. Is echt niet grappig hoe absurd veel kills je krijgt.
Helemaal als je daarnaast ook nog een beetje kan aimen als je iemand alleen tagged.
F2000 + red dot + noobtube + grenades + ammo create =/= Hihoha-i-need-a-nerf.
Fair enough. Normaliter speel ik eigenlijk alleen maar Medic. Echter heb ik een hekel aan HMG's, daarom valt hij in BC2 af. Hopelijk krijgt de class Medic in de toekomst ook nog SMG's.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:19 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Aangezien ik zo'n moraalridder ben, speel ik uit principe meestal engineer class
Ik speel meestal assault, en ik gebruik dan ook die launcher natuurlijk.. Maar de reloadtijd, en het hebben van maar 1 reserve granaat (als je niet naast je ammoboxje gaat zitten dan) maakt het minder spamgevoelig als in bf2. Ik voel me iig niet schuldig als ik iemand afrag met zo'n granaat, dan kan je iedereen wel een sukkel noemen die repetitief gedrag vertoont met een bepaalde classquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:06 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik durf nu al een wedje te maken (verkapt kijk-mij-eens-daredevil-zijn) dat iedereen gaat zeiken dat die n00btube te overpowered is, net als die 1887 akimbo shotguns in MW2. Dat jij ze nog niet vaak hebt gezien, ik word geregeld gepakt met die 40mm grenade. Vaak door die sukkeltjes die niet kunnen aimen en het dan maar op die manier proberen. Ach ja, what's in a name he...
Sowieso onzin dat ze de supportclass hebben verdeeld over de medic en assault. Medic + SMG is in mijn ogen een veel zinvollere combinatie dan met een LMG. Doel van een medic is om zich snel over het slagveld te verplaatsen ter ondersteuning van z'n medesoldaten. Zie niet hoe een LMG hier iets aan bijdraagt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:25 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Fair enough. Normaliter speel ik eigenlijk alleen maar Medic. Echter heb ik een hekel aan HMG's, daarom valt hij in BC2 af. Hopelijk krijgt de class Medic in de toekomst ook nog SMG's.
Ja als ik een n00btube zou kunnen hebben bij mijn engineerclass zou ik hem hoogstwaarschijnlijk ook gebruiken. Ben niet tegen het gebruik ervan, ik ben tegen het oneindig gebruik ervan wat mogelijk wordt gemaakt door die ammocrates. Vaak zie je dat ze achter een hoekje een zooitje ammocrates gooien en dan elke keer om het hoekje grenades gaan spammen om vervolgens te schuilen en te reloaden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik speel meestal assault, en ik gebruik dan ook die launcher natuurlijk.. Maar de reloadtijd, en het hebben van maar 1 reserve granaat (als je niet naast je ammoboxje gaat zitten dan) maakt het minder spamgevoelig als in bf2. Ik voel me iig niet schuldig als ik iemand afrag met zo'n granaat, dan kan je iedereen wel een sukkel noemen die repetitief gedrag vertoont met een bepaalde class
Met een rpg afgemaakt worden op 4m afstand vind ik dan persoonlijk wat belachelijker
Das waar. Ik heb echter de gewoonte opgebouwd om bij elk object automatisch een health pack, of in dit geval een ammo crate, nee te gooien. Dan is het zeker wel spam gevoelig, hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Maar de reloadtijd, en het hebben van maar 1 reserve granaat (als je niet naast je ammoboxje gaat zitten dan) maakt het minder spamgevoelig als in bf2.
Switch naar main gun en sprayen maar.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:37 schreef Dibble het volgende:
De noobtubes zijn gelukkig niet zo sterk als in MW2 dus als je op 4 man schiet groot kans dat er 2 of 3 ongedeerd weglopen.
Welke de forum bedoel je?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zie iedereen op de forum "This gun is lalalalala" zeggen.
Dat is die filter. Als je bijvoorbeeld fuck zegt komt er lalalala te staanquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zie iedereen op de forum "This gun is lalalalala" zeggen.
Wat betekent dit nou weer? Het staat zo dom hè.
Ah. Wist ik niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:09 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Dat is die filter. Als je bijvoorbeeld fuck zegt komt er lalalala te staan
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:18 schreef CantFazeMe het volgende:
http://forums.electronica(...)t-game-ea-store.html
Dit ga je niet menen.
Aldus de moderator.quote:This is an old service that is no longer used by EA. I will explain.
There was a program that EA did try out in the past that was called something like Extended Download Service. It is no longer used by them. That is what that article is about. like I said it is no longer used.
So with that being said there is no need for anyone to be worried about this issue.
Hij wil wel een key. Als dat mogelijk is?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:14 schreef Droathoah het volgende:
Wanneer worden er weer keys uitgedeeld?
Hij zal je vast wel heel dankbaar zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:33 schreef Piske4.5 het volgende:
Okay verstuurd
Nog bedankt he voor de keyquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:00 schreef Piske4.5 het volgende:
Iemand nog een key hebben? Ik heb er eentje over, eerste PM krijgt em
Naar je documents folder gaan in windows, dan de BFBC2Beta map, en dan settings.ini openen. Daar kan je een aantal dingen aanpassen die niet via het spel aangepast kunnen worden. Zie zeker: http://badcompanytwo.com/news-post/pc-beta-performance-guide/quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:20 schreef Droathoah het volgende:
Wat zijn de beste tips dit spel een beetje normaal draaiend te krijgen?
Low settings.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:20 schreef Droathoah het volgende:
Wat zijn de beste tips dit spel een beetje normaal draaiend te krijgen?
Nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:08 schreef Droathoah het volgende:
Kun je meer mappen spelen?
Ja dat dacht ik al ja, dus ik heb maar fraps gedownload.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:43 schreef feelsgoodman het volgende:
Nergens. FPS is compleet willekeurig in BC2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |