Ik durf nu al een wedje te maken (verkapt kijk-mij-eens-daredevil-zijnquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:59 schreef feelsgoodman het volgende:
Gaat me even te boven waarom ze in godsnaam de noobtube weer hebben geintroduceerd met anti-inf mogelijkheden. Gelukkig zie ik er eigenlijk nog niemand mee spelen. Desalniettemin denk ik dat we daar niet lang meer op hoeven wachten. Wel lachwekkend, op zich.
Aangezien ik zo'n moraalridder ben, speel ik uit principe meestal engineer classquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:08 schreef feelsgoodman het volgende:
Niet om het een of andere, hoor. Maar de noobtube is echt loloverpowerd i.c.m. een ammo crate. Gewoon stationair ergens op een huis/heuvel wanken en granadas/noobtubes spammen. Is echt niet grappig hoe absurd veel kills je krijgt.
Helemaal als je daarnaast ook nog een beetje kan aimen als je iemand alleen tagged.
F2000 + red dot + noobtube + grenades + ammo create =/= Hihoha-i-need-a-nerf.
Fair enough. Normaliter speel ik eigenlijk alleen maar Medic. Echter heb ik een hekel aan HMG's, daarom valt hij in BC2 af. Hopelijk krijgt de class Medic in de toekomst ook nog SMG's.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:19 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Aangezien ik zo'n moraalridder ben, speel ik uit principe meestal engineer class
Ik speel meestal assault, en ik gebruik dan ook die launcher natuurlijk.. Maar de reloadtijd, en het hebben van maar 1 reserve granaat (als je niet naast je ammoboxje gaat zitten dan) maakt het minder spamgevoelig als in bf2. Ik voel me iig niet schuldig als ik iemand afrag met zo'n granaat, dan kan je iedereen wel een sukkel noemen die repetitief gedrag vertoont met een bepaalde classquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:06 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik durf nu al een wedje te maken (verkapt kijk-mij-eens-daredevil-zijn) dat iedereen gaat zeiken dat die n00btube te overpowered is, net als die 1887 akimbo shotguns in MW2. Dat jij ze nog niet vaak hebt gezien, ik word geregeld gepakt met die 40mm grenade. Vaak door die sukkeltjes die niet kunnen aimen en het dan maar op die manier proberen. Ach ja, what's in a name he...
Sowieso onzin dat ze de supportclass hebben verdeeld over de medic en assault. Medic + SMG is in mijn ogen een veel zinvollere combinatie dan met een LMG. Doel van een medic is om zich snel over het slagveld te verplaatsen ter ondersteuning van z'n medesoldaten. Zie niet hoe een LMG hier iets aan bijdraagt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:25 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Fair enough. Normaliter speel ik eigenlijk alleen maar Medic. Echter heb ik een hekel aan HMG's, daarom valt hij in BC2 af. Hopelijk krijgt de class Medic in de toekomst ook nog SMG's.
Ja als ik een n00btube zou kunnen hebben bij mijn engineerclass zou ik hem hoogstwaarschijnlijk ook gebruiken. Ben niet tegen het gebruik ervan, ik ben tegen het oneindig gebruik ervan wat mogelijk wordt gemaakt door die ammocrates. Vaak zie je dat ze achter een hoekje een zooitje ammocrates gooien en dan elke keer om het hoekje grenades gaan spammen om vervolgens te schuilen en te reloaden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik speel meestal assault, en ik gebruik dan ook die launcher natuurlijk.. Maar de reloadtijd, en het hebben van maar 1 reserve granaat (als je niet naast je ammoboxje gaat zitten dan) maakt het minder spamgevoelig als in bf2. Ik voel me iig niet schuldig als ik iemand afrag met zo'n granaat, dan kan je iedereen wel een sukkel noemen die repetitief gedrag vertoont met een bepaalde class
Met een rpg afgemaakt worden op 4m afstand vind ik dan persoonlijk wat belachelijker
Das waar. Ik heb echter de gewoonte opgebouwd om bij elk object automatisch een health pack, of in dit geval een ammo crate, nee te gooien. Dan is het zeker wel spam gevoelig, hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Maar de reloadtijd, en het hebben van maar 1 reserve granaat (als je niet naast je ammoboxje gaat zitten dan) maakt het minder spamgevoelig als in bf2.
Switch naar main gun en sprayen maar.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:37 schreef Dibble het volgende:
De noobtubes zijn gelukkig niet zo sterk als in MW2 dus als je op 4 man schiet groot kans dat er 2 of 3 ongedeerd weglopen.
Welke de forum bedoel je?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zie iedereen op de forum "This gun is lalalalala" zeggen.
Dat is die filter. Als je bijvoorbeeld fuck zegt komt er lalalala te staanquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zie iedereen op de forum "This gun is lalalalala" zeggen.
Wat betekent dit nou weer? Het staat zo dom hè.
Ah. Wist ik niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:09 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Dat is die filter. Als je bijvoorbeeld fuck zegt komt er lalalala te staan
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:18 schreef CantFazeMe het volgende:
http://forums.electronica(...)t-game-ea-store.html
Dit ga je niet menen.
Aldus de moderator.quote:This is an old service that is no longer used by EA. I will explain.
There was a program that EA did try out in the past that was called something like Extended Download Service. It is no longer used by them. That is what that article is about. like I said it is no longer used.
So with that being said there is no need for anyone to be worried about this issue.
Hij wil wel een key. Als dat mogelijk is?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:14 schreef Droathoah het volgende:
Wanneer worden er weer keys uitgedeeld?
Hij zal je vast wel heel dankbaar zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:33 schreef Piske4.5 het volgende:
Okay verstuurd
Nog bedankt he voor de keyquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:00 schreef Piske4.5 het volgende:
Iemand nog een key hebben? Ik heb er eentje over, eerste PM krijgt em
Naar je documents folder gaan in windows, dan de BFBC2Beta map, en dan settings.ini openen. Daar kan je een aantal dingen aanpassen die niet via het spel aangepast kunnen worden. Zie zeker: http://badcompanytwo.com/news-post/pc-beta-performance-guide/quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:20 schreef Droathoah het volgende:
Wat zijn de beste tips dit spel een beetje normaal draaiend te krijgen?
Low settings.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:20 schreef Droathoah het volgende:
Wat zijn de beste tips dit spel een beetje normaal draaiend te krijgen?
Nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:08 schreef Droathoah het volgende:
Kun je meer mappen spelen?
Ja dat dacht ik al ja, dus ik heb maar fraps gedownload.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:43 schreef feelsgoodman het volgende:
Nergens. FPS is compleet willekeurig in BC2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |