als je 5 tot 10 fps verbetering noemt. Zodra het drukker wordt kakt alles weer in.quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:06 schreef CantFazeMe het volgende:
Schijnbaar zien mensen opeens verbeteringen..
| 1 2 | [URL=http://gamertag.leedbek.nl/addgamertag.php?id=74]Voeg hier je gamertag toe[/URL] |
Top, maakt niet uit van dat logo. Neem aan dat de tag aan je Fok! account gebonden is? Heb even een test gedaan en kan niet meer opnieuw een naam invoeren. Even een kloon aanmaken danquote:Op donderdag 4 februari 2010 01:14 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens hier de dingen waar om gevraagd is:![]()
misschien iets in de trant van "squad message" of zoiets?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:20 schreef feelsgoodman het volgende:
Wat een heerlijk spel! Ammo crate op de grond en spammen maar. Noobtube is weer lekker effectief. Granaten idem dito.Intens genieten.
Hoe heet spotten in opties? Ik heb Q per ongeluk aan iets anders toegewezen. Nu kan ik alleen nergens spotten, of iets in die trant, vinden.
Je moet "Issue Order" hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:28 schreef feelsgoodman het volgende:
Anyway. Spotten, hoe heet die in opties/config? Gaarne, plxz.
Videokaart is denk ik niet brak. Anders zou ik dat ook in Battlefield en in Company of Heroes moeten merken. En dat is het niet het geval. De RAM geheugen weet ik zo niet, krijg nieuwe deze week dus even uit proberenquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:28 schreef feelsgoodman het volgende:
Meedere opties mogelijk:
- Geheugen videokaart brak.
- Geheugen intern brak.
- Drivers brak.
- Overheating -- fan/gpu brak.
Probeer hem eens te onderclocken.
Anyway. Spotten, hoe heet die in opties/config? Gaarne, plxz.
Ik heb even bij mijn controls gekeken en daar staat toch echt Q gebonden aan "Issue Order". Ingame geeft ie ook een oranje driehoekje aan als ik op een enemy richt en op Q druk. Dus ja, ik weet het zekerquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:40 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Dat leek mij ook logisch, maar die doet dus niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |