abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:23:39 #26
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_77586146
Want met prone kan je geen effectieve rush mode opzetten? Wat een klinkklare onzin. Zinloze discussie dit. Dit is een game waar ze overduidelijk de prioriteit hebben gelegd bij de console spelers. Wat overigens ook meer dan logisch is.
pi_77586148
Simpel: BFBC had geen prone, dus waarom moet deze dan wel hebben?
De overige series hadden wel prone. Dus ik verwacht dat BF3 wel prone zal bevatten. En als je al prone add, dan zal het alleen maar negatief werken.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:28:01 #28
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_77586281
Allicht. Hopelijk focusen ze bij Battlefield 3 vooral weer de PC speler en niet op de console speler. Of twee verschillende versies, maar dat betwijfel ik ten zeerste.
pi_77586507
Ah ja, ze hebben iig geverifieerd dat BF3 in ontwikkeling is.

Afwachten dan maar.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_77586542
Komt BF3 wel naar de console dan?
pi_77586661
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:35 schreef SoldMayor het volgende:
Komt BF3 wel naar de console dan?
Geen idee. Niets over bekend.. omdat ze nu focussen op BF:BC2.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:27:40 #32
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_77588596
Stealth patch? Ik heb opeens een stuk meer FPS.
pi_77589191
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:55:12 #34
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_77589831
Is er een patch uit dan?

Was net met een mooie OP bezig heb per ongeluk op backspace gedrukt
*Hosselcopter*
pi_77589888
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:55 schreef Dibble het volgende:
Is er een patch uit dan?

Was net met een mooie OP bezig heb per ongeluk op backspace gedrukt
!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:03:01 #36
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_77590110
ga vanavond wel weer opnieuw beginnen, en dan wel met een backup
*Hosselcopter*
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:03:10 #37
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_77590117
Lolz.
pi_77591620
Ik heb een OP gemaakt voor de ps3 en x360 mischien dat PC er ook iets van kan gebruiken:
pi_77591630

Welkom bij het Battlefield Bad Company 2 topic voor de Xbox 360 & Playstation 3. Hier vind je informatie over de game en kun je je eigen evaringen delen.

Informatie:

In Battlefield: Bad Company 2 ben je weer onderdeel van de ‘B' compagnie, waarmee je weer midden in alle actie beland. Je zal elk wapen en voertuig dat tot je beschikking staat moeten gebruiken om te overleven.

De actie ontvouwt zich met de meest onvoorspelbare en uiteenlopende intensiteit. Met dit jaar een nieuwe manier van het gebruik van voertuigen in een modern warfare game.

Je zal jezelf een weg moeten banen met de ‘B' compagnie over gevaarlijke sneeuw bergtoppen, door dicht begroeide jungles en door stoffige dorpjes. Met een groot arsenaal aan dodelijke wapens, groot aantal voertuigen om, waar nodig, ondersteuning te bieden. Schiet, knal en raas door de missie`s en roei alles uit wat in je weg staat. Zo kan je alles vernietigen wat in de weg staat, het motto van Bad Company 2 is dan ook ‘Total destruction'.
Battlefield: Bad Company 2 draait op de vernieuwde, next-gen Frostbite engine, welke dit allemaal mogelijk maakt. Online of offline, je zal er snel genoeg achter komen dat je nergens veilig bent.

Meer informatie:

• Xbox 360, Playstation 3 en PC.
  • Release: 4/5 maar 2010
  • Vernieuwde AI, waardoor de vijanden nog realistischer reageren op de situatie.
  • 4 klassen: Assault - Recon - Medic - Engineer
  • Nog meer voertuigen, welke een belangrijke en vernieuwde rol krijgen.
  • Meer totale verwoesting, wat inhoudt dat je bijna alles kan verwoesten wat in jou weg komt.
  • Meer gadgets
  • Meer spelmodi's dan Rush en Conquest.
  • Meer mogelijkheden tot het unlocken
  • Meer mogelijkheden tot het aanpassen van wapens naar jouw wensen.
  • Geen Ammo-crates meer, ammo is verkrijgbaar bij de Assault.
  • Er zal een vorm van artillerie aanwezig zijn in het spel.
  • Er zal geen MOD-ondersteuning aanwezig zijn, aangezien er geen programma's zijn ontwikkeld.
  • Verbeterde systeem. Namen van je squadleden zullen onderaan in de HUD worden weergegeven.

Officele site:
    http://badcompany2.ea.com/

Nederlandse site met veel goede informatie:
    http://www.badcompany2.nl/

De online maps voor zover bekend:

quote:
    Map beschrijving: Port Valdez is bestaande plaats in Alaska, USA. Uiteraard staan Alaska en dus Port Valdez bekend om haar grote sneeuw- en berglandschappen. Zoals de naam doet vermoeden, staat deze plaats vooral bekend om haar haven. Het is namelijk een van de belangrijkste havens van Alaska. Ga de strijd aan en voeg je toe bij de Russen of bij de Amerikanen en laat zien wie de baas is!
    quote:
    Map beschrijving: Atacama Desert is een bestaande plaats in Zuid-Amerika. Het gaat om een kustlijn van ongeveer 1000 km lang. Het grote kenmerk van deze map is de enorm strenge droogte die er heerst. Het is zelfs de droogste woestijn ter wereld. In deze woestijn bevinden zich een aantal steden waar de gevechten plaatsvinden. Zorg voor genoeg drinken, want de strijd begint vroeg of laat!

quote:
    Map beschrijving: Arica Harbour is een bestaande stad in Zuid-Amerika, het ligt 18 km ten zuiden van de grens van Peru. Het ligt in het noorden van de droogste woestijn ter wereld genaamd Atacama Desert. Arica Harbour staat, zoals de naam al doet vermoeden, bekend om haar haven. Het gevecht kan ieder moment beginnen, pak dus je wapens en bereid je voor!
    quote:
    Map beschrijving: Panama Canal is een 81 km lang kanaal in Centraal-Amerika. Het verbindt de Caribische Zee met de Grote Oceaan. Deze map bevat zowel close combat gedeelten als vehicle warfare. Uitgestrekte gebieden gecombineerd met kapotte gebouwen en verwoest terrein maken deze map erg kenmerkend. Pas op, deze map is niet voor de groentjes!

quote:
    Map beschrijving: Laguna Presa is een gebied in Mexico. En zoals het plaatje al verraadt is het een enorme jungle. Het gevecht vindt plaats in een klein dorpje in de jungle, dicht bij de dam. Het gevecht draait niet om de dam, maar om het kleine dorp. Het aanzicht van deze map is adembenemend! Maar let wel, een jungle is erg gevaarlijk. Neem dus genoeg munitie mee en bereid je voor op alles!
    Informatie over wapens, voertuigen, Insignias en pins:
    http://www.badcompany2.nl/Wapens
    http://www.badcompany2.nl/Voertuigen
    http://www.badcompany2.nl/Insignias
    http://www.badcompany2.nl/Pins

Official trailers:

XGN video:

Gamertags voor Xbox 360 & Playstation 3:

Voeg hier je gamertag toe

Voeg hier je gamertag toe
  •   † In Memoriam † woensdag 3 februari 2010 @ 14:42:37 #40
    230491 Zith
    pls tip
    pi_77591690
    t
    v
    p
    I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
    pi_77591789
    De achterkant van de box is ook al geleaked, inclusief score van GameInformer:

woensdag 3 februari 2010 @ 14:47:14 #42
    176420 Dibble
    Neqschot...?
    pi_77591847
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 14:40 schreef SoldMayor het volgende:
    Ik heb een OP gemaakt voor de ps3 en x360 mischien dat PC er ook iets van kan gebruiken:
    Bedankt, zal kijken wat ik ervan kan gebruiken
    *Hosselcopter*
      woensdag 3 februari 2010 @ 14:47:28 #43
    176420 Dibble
    Neqschot...?
    pi_77591857
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 14:45 schreef KeFFuR1208 het volgende:
    De achterkant van de box is ook al geleaked, inclusief score van GameInformer:

[ afbeelding ]
    Gameinformer
    *Hosselcopter*
    pi_77592050
    TVP
    pi_77592237
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 14:47 schreef Dibble het volgende:

[..]

Gameinformer
    Ach blijkbaar vindt DICE het van toegevoegde waarde dat de score die GameInformer aan het spel geeft achter op de box staat... Don't blame me
    pi_77592259
    Weet iemand of je ergens een betakey krijgt bij een pre-order?
      woensdag 3 februari 2010 @ 14:59:31 #47
    176420 Dibble
    Neqschot...?
    pi_77592319
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 14:57 schreef KeFFuR1208 het volgende:

[..]

Ach blijkbaar vindt DICE het van toegevoegde waarde dat de score die GameInformer aan het spel geeft achter op de box staat... Don't blame me
    Gameinformer peopt altijd tienen en negens uit, no way dat ik op scores van die mainstream sites let
    *Hosselcopter*
    pi_77592337
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 14:57 schreef Jorwol het volgende:
    Weet iemand of je ergens een betakey krijgt bij een pre-order?
    Als je em in de EA store pre-ordered dan krijg je er nog een key bij + een paar extra dingetjes
    pi_77592409
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 14:59 schreef Dibble het volgende:

[..]

Gameinformer peopt altijd tienen en negens uit, no way dat ik op scores van die mainstream sites let
    Ja daar heb je helemaal gelijk in. Niet dat de score van GameInformer van toegevoegde waarde is op mijn beslissing om het spel aan te schaffen of niet
    pi_77592780
    De Beta was te downloaden via Xbox Live begreep ik. Kost dit geld? En waar moet ik heen?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')