quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:49 schreef Ian_Nick het volgende:
"Wandelende Anus" had het niet lang volgehouden als TT of wel?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb niemand uitgelokt. Ik spraak een zekere user aan. Dat anderen daar iets anders bij denken. Ik heb niemand persoonlijk benaderd.
"Ik moet wel beetje lachen om de nick vlam... en dan een stevige kerel met bijenshirt aan, soort van beeking. Misschien is het wel een brandweerman gespecialiceerd in schoorsteenbrandjes."
Dat was mijn letterlijke tekst. Dus ik heb een zekere beequeen totaal niet aangevallen of genoemd. Dat maken jullie er dan maar van.
En dat ik haar bij haar voornaam heb genoemd, is omdat ik voor mod_rob te zijn dat ook al vaker deed bij mij en anderen. Maar zag ik door de vingers.
En laten we eerlijk zijn. Ik heb voor minder een ban gehad op FOK! En dat gezuig van sommgen laat ik ook gewoon door gaan. Andere mods hebben dan al de banknop onder de vingers en leg ik uit hoe die user is. Dus niet zeuren dat ik een slechte mod ben. Ik denk dat sommigen van hier heel vaak een ban zouden hebben gehad als ik het niet zou hebben tegengehouden.
En nee, ik probeer nu niet de moraalridder uit te hangen met dit bericht. Het is gewoon hoe het er aan toe gaat op SV.
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb dit idd verkeerd gedaan, ik heb haar als user uit lopen lokken door haar voornaam te noemen, en vervolgens misbruik gemaakt van mijn moderatorschap, door haar als moderator af te rekenen op haar reactie op mijn gezuig.
Ik ben hierop aangesproken door een collega-moderator.
Ik heb hiervan geleerd dat ik persoonlijke vetes buiten mijn rol als moderator ga houden, en dus moet streven naar een objectief moderatorschap.
Ik ga mijn best doen dit te realiseren.
Nee, iedereen was eigenlijk heel chill.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik was er niet bij.
Maar het zal me niets verbazen als er nare opmerkingen zijn gemaakt, waardoor besloten werd af te haken.
Met vervolgens op de chat de reactie "Ze kunnen niet tegen kritiek".
Jaap wilde ook alleen nog maar met mensen in zijn PM communiceren.
Dat was ook niet voor niets.
Mooie quote die jij vondquote:
Boven zijn bed, met een rol wc-papier d'r naast.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat denken jullie? Heeft LS een foto van Jaap in z'n portemonnaie?
Dankje, hij is prachtigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:56 schreef Maanvis het volgende:
Speciaal voor Ian_nick, een paint:
[ afbeelding ]
Hij heeft een grote tattoo van Jaap boven zn kontquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat denken jullie? Heeft LS een foto van Jaap in z'n portemonnaie?
Aangezien zijn anus toch kan wandelen hoeft de wc-rol in Huize LS natuurlijk niet per se op de wc te hangen. Dat scheelt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boven zijn bed, met een rol wc-papier d'r naast.
Peter!quote:
Misselijk kutventje ben je, LS.quote:"Ik moet wel beetje lachen om de nick vlam... en dan een stevige kerel met bijenshirt aan, soort van beeking. Misschien is het wel een brandweerman gespecialiceerd in schoorsteenbrandjes."
Dat was mijn letterlijke tekst. Dus ik heb een zekere beequeen totaal niet aangevallen of genoemd. Dat maken jullie er dan maar van.
Liesbeth is bezig dingen kwijt te maken achter haar pc-tje en flirt daarbij met Alsido. We horen echter alleen geluid vanuit het café, waar iemand kopjes opstapelt en Just the two of us door de ruimte schalt.quote:
Jij bent gezellig op de chat met je zogenaamde kritiek wat je hier een ban zou opleveren wegens gezuig en dat doe ik nog niet eens.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Peter!
Ook dit:
[..]
Misselijk kutventje ben je, LS.
Rot nou maar gewoon op, jouw mening boeit niemand ene reedt. Ik zat er bovenop en heb je schijnheilige gelul gewoon door. Het was een dick-move en je weet het.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent gezellig op de chat met je zogenaamde kritiek wat je hier een ban zou opleveren wegens gezuig en dat doe ik nog niet eens.
En jij zou beter moeten weten hoe het werkt om mod te zijn. Maar iets onderbouwen kan je totaal niet op die chat. Steeds zelfde tekst. En ik vind jou ook een misselijk kutwijf. Dus daarin zijn we het eens.
Ik weet niet hoeveel lintjes je nodig hebt voor een stevige strop?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoeveel lintjes moet die gast voordat-ie eindelijk oprot?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel lintjes je nodig hebt voor een stevige strop?
Da's leuk hè? Zo doenquote:
Eén pianosnaar voldoet. Wat vreemd dat hij lijkt te denken dat jij jezelf een misselijk kutwijf vindt, trouwens.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel lintjes je nodig hebt voor een stevige strop?
Dan kun je nagaan hoezeer ik het met die achterbakse kwal gehad heb.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:09 schreef Marrije het volgende:
![]()
De rel ontgaat me volledig.
Maar zo ken ik jou niet Cc.
Ja, die vond ik ook wel mooi.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Eén pianosnaar voldoet. Wat vreemd dat hij lijkt te denken dat jij jezelf een misselijk kutwijf vindt, trouwens.
Jody Pijperquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het trouwens al bekend welke toevallige voorbijganger vanavond Vraag je Raak presenteert?
Ik denk dat 'we' straf hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Leuk zo'n zender midden op tafel tussen Liesbeth en Alsido, daar zouden ze wat mee moeten doen. Aanzetten of zo.
En weet je dat het me niks zou verbazen als dat ook daadwerkelijk het geval is?quote:
Ik heb vandaag iets geleerd...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent gezellig op de chat met je zogenaamde kritiek wat je hier een ban zou opleveren wegens gezuig en dat doe ik nog niet eens.
En jij zou beter moeten weten hoe het werkt om mod te zijn. Maar iets onderbouwen kan je totaal niet op die chat. Steeds zelfde tekst. En ik vind jou ook een misselijk kutwijf. Dus daarin zijn we het eens.
Woordje Music vervangen door SV en je hebt hemquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hou het gewoon bij mijn ondertitel. (die is ook nog eens zeer toepasselijk)
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
Woordje Music vervangen door SV en je hebt hem
Nee, dat is mijn signature. Mijn ondertitel is You will obey me. Dat komt uit I'm the slime, een nummer van Frank Zappa over televisie.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
Woordje Music vervangen door SV en je hebt hem
quote:I am gross and perverted
I'm obsessed 'n deranged
I have existed for years
But very little has changed
I'm the tool of the Government
And industry too
For I am destined to rule
And regulate you
I may be vile and pernicious
But you can't look away
I make you think I'm delicious
With the stuff that I say
I'm the best you can get
Have you guessed me yet?
I'm the slime oozin' out
From your TV set
You will obey me while I lead you
And eat the garbage that I feed you
Until the day that we don't need you
Don't go for help . . . no one will heed you
Your mind is totally controlled
It has been stuffed into my mold
And you will do as you are told
Until the rights to you are sold
That's right, folks . . .
Don't touch that dial
Well, I am the slime from your video
Oozin' along on your livin' room floor
I am the slime from your video
Can't stop the slime, people, lookit me go
Wel mooi dat dat kan in Nederlandquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp het nu: het is een winkel voor kinderen met dikke slechtziende moeders.
ik vond je signature toepasselijkerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn signature. Mijn ondertitel is You will obey me. Dat komt uit I'm the slime, een nummer van Frank Zappa over televisie.
[..]
Joepiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:52 schreef Dottey het volgende:
vraag je raak is met PETER N vanavond om 8 uur
Dat is een uitspraak van The Central Scrutinizer. Binnenkort vervang ik 'm weer voor deze:quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik vond je signature toepasselijker
quote:The White Zone is for loading and unloading only. . .
If you have to load or unload, go to The White Zone...
You 'll love it...
It 's a way of life . . .
Ik wil graag weten wat z'n favoriete kleur isquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:52 schreef Dottey het volgende:
Ik geloof dat het iemand is die per brief om een jasje zit te bedelen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:56 schreef Scrutinizer het volgende:
In Brabant sturen winkeldieven een kaartje aan degene die ze bestolen hebben?
Heb jij dat doorgegeven?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:20 schreef Peter6000 het volgende:
Die halfdode bloemen zijn geloof ik ook eindelijk verwijderd van de bar.
Nee, het lijkt me eerder een spontaan initiatief van Els.quote:
Zij is één van de weinigen daar die zich geen bal aantrekt van wat de chatters vinden. Zij is best nuttig bezig, dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, het lijkt me eerder een spontaan initiatief van Els.
Die mannen waren ook nogal hongerig, dat zou het verdwijnen van de bloemen ook kunnen verklaren.quote:Nu ik erover nadenk, er waren vanmiddag veel mensen bij de bar, en toen zijn de bloemen misschien ergens anders neergezet.
PeterN trekt zich ff terugquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:52 schreef Dottey het volgende:
Oh! Hij lijkt een beetje gepikeerd?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:31 schreef Pearlbitch het volgende:
6:29 Peter_N: Helaas geen vraag je raak met Peter
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter kan het waarschijnlijk maar moeilijk verkroppen dat zijn beste vriend van de chat verbannen is.
Oooo datquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kees Knalpiemel was de nieuwe beste vriend van Peter N.
Kees Knalpiemel kan een potje breken bij PeterN, maar ook Harry Loco heeft zichquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Kees Knalpiemel was de nieuwe beste vriend van Peter N.
Eucalypta.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat heeft ze toch een heerlijke lach!
[ afbeelding ]
Bij mij was dat 5 minuten geleden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij zijn ze het filmpje van Johans strijkles aan het kijken.
Valt wel mee vind ik. Ze lacht in ieder geval leuker en vaker dan Liesbeth.quote:
Oeps, ik dacht dat het Liesbeth was.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Valt wel mee vind ik. Ze lacht in ieder geval leuker en vaker dan Liesbeth.
Misschien heb ik een lag in mijn stream..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij mij was dat 5 minuten geleden.
Johan zegt dat hij binnen twee tellen iedere anonieme beller kan tracerenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Het lijkt mij sterk dat de lolbroek te traceren valt. Hij zal heus wel gebruik maken van een prepaid kaartje.
Mailtje zal wel kwijtgeraakt zijn bij Liesbeth op de computer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth verrast Johan met een vragenlijst die hij had moeten invullen. Die lijst moet ergens voor 8 uur vanavond ingeleverd worden. Liesbeth zegt dat ze 'm Johan gemaild heeft, maar hij weet zeker dat hij die mail niet gehad heeft.
Dat is zijn bijdrage aan het succesvol maken van de chat. Als-ie iedereen geband heeft, zal er geen onvertogen woord meer vallen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:17 schreef beequeen het volgende:
LS heeft mij wederom geband. Wat is het toch een LUL.
Dat zal het zijn. Wat een armoede zeg.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is zijn bijdrage aan het succesvol maken van de chat. Als-ie iedereen geband heeft, zal er geen onvertogen woord meer vallen.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Probeer gezellig te doen op de chat? Zeg dat tegen die blauwen, Johan.
Tsja, ik koop daar niks voor. Ze willen de chat gezellig houden en Johan bemoeit zich er niet mee. Zou hij eik wel moeten. Dan weet hij wat er echt leeft.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:21 schreef Toverheks het volgende:
BQ iedereen valt erover hoor, echt wat een eikel is die gozer, die moet echt Mod af worden gemaakt.
Hij zoekt je gewoon steeds op, valt niet alleen mij op maar meerdere.
LOL.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Probeer gezellig te doen op de chat? Zeg dat tegen die blauwen, Johan.
Echt ik wordt zo misselijk van die kerel, want valt gewoon op, hij moet echt jou steeds hebben, want er zijn er meerdere die nog erger zijn, en je mag toch je kritiek uiten???quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, ik koop daar niks voor. Ze willen de chat gezellig houden en Johan bemoeit zich er niet mee. Zou hij eik wel moeten. Dan weet hij wat er echt leeft.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:38 schreef Peter6000 het volgende:
Johan gaat binnenkort (misschien donderdag al) Beertje Knut doen: verkleed in berenpak.![]()
![]()
Nou BQ terecht dat je boos bent, en er zijn er nog veel meer boos op die gast.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef beequeen het volgende:
Heksje, LS vergeet voor het gemak dat hij mij begon uit te dagen. Met zijn beeking en schoorsteenbrand..
Bah, wat is het toch een misselijk figuur.![]()
Sorry voor het hoge Off Topic gehalte, maar ik ben zo boos.
Ik las Beertje KutVocht.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:38 schreef Peter6000 het volgende:
Johan gaat binnenkort (misschien donderdag al) Beertje Knut doen: verkleed in berenpak.![]()
![]()
Daar kunnen ze nog roken zonder dat de streamers opmerkingen hebben?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen heeft zich nu in de regie verstopt. Peter N is zeker in aantocht?
Of Liesbeth geeft regie-les aan Ansje, dat kan ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Daar kunnen ze nog roken zonder dat de streamers opmerkingen hebben?
Stupidity is a bitchquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:59 schreef Disana het volgende:
Ik heb veel mods gezien maar dit slaat echt alles.
IANquote:
Grote kansquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:02 schreef kruiwagen het volgende:
Hoe is die LS aan dat moderator baantje gekomen via Jaap?
Ja, kijk even in het updates topic, de laatste post moet je hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:07 schreef tonja het volgende:
Is er al een vraag maar raak geweest? (Ik weiger 'vraag je raak' te zeggen)
Er wordt vooral uit persoonlijke motieven gemodereerd. Er worden dingen uitgelokt door een paar triggerhappy en rancuneuze moderators.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:06 schreef kruiwagen het volgende:
Ik vind het vaak kinderachtig modereren, kun je merken dat ze het echt niet gewend zijn.
Een modje moet de situatie aanvoelen en niet zo snel ingrijpen.
Kruiwagen aka Stuiter
Volgens mij moet je klagen bij dezelfde moderator die je ge-banned heeft.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:16 schreef kruiwagen het volgende:
Kan daar geen klacht over in gestuurd worden bij degene die er over de mods gaan?
Verteld vanaf het begin? die pm van Jaap en dat hij die info alleen vanLSkan hebben? En de schofterige opmerkingen van Jaap in die kutshow van hem?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:21 schreef beequeen het volgende:
Zo, dat was dat. Eerst Johan een de foon en toen Alsido. Ben benieuwd.
Mooi.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:21 schreef beequeen het volgende:
Zo, dat was dat. Eerst Johan een de foon en toen Alsido. Ben benieuwd.
Yep, maar Johan wil alleen gezelligheid en bemoeit zich niet met de chat.. Alsido gaat teruglezezen. Ahum.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
Verteld vanaf het begin? die pm van Jaap en dat hij die info alleen vanLSkan hebben? En de schofterige opmerkingen van Jaap in die kutshow van hem?
Ik vraag mij af waarom hij überhaupt tot mod gebombareerd is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:24 schreef Disana het volgende:
Ik hoop dat Johan achter de laptop staat om LS mod-af te maken.
Kan niet anders. En probeer hem er nu maar eens weg te krijgen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom hij überhaupt tot mod gebombareerd is.
Vriendje van Jaap......
Wat heb je daar nu aan, dan moet hij terug naar die pm, je melding op de chat etc.. en het gezeik sindsdienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, maar Johan wil alleen gezelligheid en bemoeit zich niet met de chat.. Alsido gaat teruglezezen. Ahum.
[SV Updates #1] Vlemmix op de rails.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:07 schreef tonja het volgende:
Is er al een vraag maar raak geweest? (Ik weiger 'vraag je raak' te zeggen)
Ik hoor het heel slecht. Ik hoor de naam Ewald.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:34 schreef beequeen het volgende:
Ze hebben het nu over mij.
Liesbeth ligt in een deuk.
Ik ook. Heb mij geluid op max.quote:
BQ je bent nogal spraakmakend lees ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:34 schreef beequeen het volgende:
Ze hebben het nu over mij.
Liesbeth ligt in een deuk.
Wat zoek je er in hemelsnaamquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:39 schreef beequeen het volgende:
Oh, Rob heeft het verhaal dus lekker verdraaid. Hij heeft het over die gasten die op bezoek kwamen en daar ging het over.
Wat een BS.
Ik zou het zo'n slechte zaak vinden als ze het maar een btje weglachen, ze weten gewoon niet wat er allemaal speelt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:39 schreef beequeen het volgende:
Oh, Rob heeft het verhaal dus lekker verdraaid. Hij heeft het over die gasten die op bezoek kwamen en daar ging het over.
Wat een BS.
Nou Piet, ik ben het gewoon zat. Dat gezuig van LS en zijn macht als mod op de chat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zoek je er in hemelsnaam? Na het eerste akkefietje wist je toch al dat er niks meer te winnen valt daar.
Die zit nu te liegen aan de telefoon met Alsido, toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef kruiwagen het volgende:
Ls is ineens stil bang voor zijn mod baantje?
Ja, maar. Na enige overweging moet je tot de conclusie komen dat er niks te winnen valt. Je hebt hier kunnen lezen hoe de chat is ontstaan, wie de modjes zijn en hoe 't er dagelijks aan toe gaat. Daar sta jij als eenling dan vrij kansloos tegenover. Zoek gewoon hier weer lekker je plekje zodat ze je niet zo hard kunnen raken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou Piet, ik ben het gewoon zat. Dat gezuig van LS en zijn macht als mod op de chat.
Even een vraagje....en jij spoort?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:43 schreef dathajdacht het volgende:
Even een vraagje beequeen, heeft LS misschien een blauwtje gelopen bij jou dat hij zo verschrikkelijk wraakzuchtig is?
Nee skattie. Wel een grappige vraag.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:43 schreef dathajdacht het volgende:
Even een vraagje beequeen, heeft LS misschien een blauwtje gelopen bij jou dat hij zo verschrikkelijk wraakzuchtig is?
Ik kom daar al meer dan een maand niet dus hoef niet te staken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:44 schreef kruiwagen het volgende:
Gadver eigenlijk zouden we een chatstaking moeten gaan doen niet meer inloggen
alleen lezen dat doe ik nu ook !
Beequeen staat niet alleen, het is alleen zo dat je niemand erop aan kunt spreken omdat Johan zijn handen van de chat heeft afgetrokken en Alsido totaal niet begrijpt (of wil begrijpen) wat er speelt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar. Na enige overweging moet je tot de conclusie komen dat er niks te winnen valt. Je hebt hier kunnen lezen hoe de chat is ontstaan, wie de modjes zijn en hoe 't er dagelijks aan toe gaat. Daar sta jij als eenling dan vrij kansloos tegenover. Zoek gewoon hier weer lekker je plekje zodat ze je niet zo hard kunnen raken.
Maar dat is misschien simplistisch gedacht, zo leuk kan die chat toch ook weer niet zijn.
Misschien niet, maar het lijkt me een zielig vies mannetje dat zijn zin niet kan krijgen en op deze manier wraak probeert te nemenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Even een vraagje....en jij spoort?
Hij was ooit heel leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar dat is misschien simplistisch gedacht, zo leuk kan die chat toch ook weer niet zijn.
Als ik even heel hard en grof mag zijn: zijn vorige slachtoffer, dat jarenlang door hem werd gesard, is overleden. LS heeft in beequeen een nieuw slachtoffer gevonden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:46 schreef dathajdacht het volgende:
[..]
Misschien niet, maar het lijkt me een zielig vies mannetje dat zijn zin niet kan krijgen en op deze manier wraak probeert te nemen
Ik ken de hele kwestie niet, ik heb er niks over meegekregen behalve een post van LS hier en een reactie van Cc. Maar het is vaak de makke met dat soort dingen, van die hele kleine niet voor iedereen zichtbare stekelige opmerkingen. Dat precies net op het randje balanceren en er af en toe over, maar niet genoeg om er echt wat aan te kunnen doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:49 schreef Chanel5 het volgende:
Van die hele kleine, niet voor iedereen, zichtbare stekelige opmerkingen.
Ok sorry, ik kom hier nog niet zo heel lang, dus dat heb ik niet mee gemaakt (gelukkig denk ik). Dus duidelijk een niets dat tot iets probeert te worden door anderen te sarren en vernederenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik even heel hard en grof mag zijn: zijn vorige slachtoffer, dat jarenlang door hem werd gesard, is overleden. LS heeft in beequeen een nieuw slachtoffer gevonden.
Dus dat disana. Ik denk nog regelmatig aan Menyou.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:47 schreef Disana het volgende:
Als ik even heel hard en grof mag zijn: zijn vorige slachtoffer, dat jarenlang door hem werd gesard, is overleden. LS heeft in beequeen een nieuw slachtoffer gevonden.
Ja maar voor de persoon in kwestie komen ze wel aan. En dat is wat hij aan het doen is. Eerder ook wel open en bloot maar krijgt teveel tegengas. Voor degenen die er iets meer van weten is het wel duidelijk en die duiken er dan ook vol bovenop. Dat gaat opvallen in de chat. En dat moet ook, steeds meer mensen gaan er op letten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ken de hele kwestie niet, ik heb er niks over meegekregen behalve een post van LS hier en een reactie van Cc. Maar het is vaak de makke met dat soort dingen, van die hele kleine niet voor iedereen zichtbare stekelige opmerkingen. Dat precies net op het randje balanceren en er af en toe over, maar niet genoeg om er echt wat aan te kunnen doen.
Geeft niet joh. Het is gewoon dieptriest dat hij zoveel macht over ons heeft gekregen. En dat Vlemmix zijn handen van de chat heeft afgetrokken en het allemaal laat gebeuren.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:52 schreef dathajdacht het volgende:
[..]
Ok sorry, ik kom hier nog niet zo heel lang, dus dat heb ik niet mee gemaakt (gelukkig denk ik). Dus duidelijk een niets dat tot iets probeert te worden door anderen te sarren en vernederen
Hoezo afgetrokken, heeft ie er ooit naar gekeken danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Geeft niet joh. Het is gewoon dieptriest dat hij zoveel macht over ons heeft gekregen. En dat Vlemmix zijn handen van de chat heeft afgetrokken en het allemaal laat gebeuren.
Nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoezo afgetrokken, heeft ie er ooit naar gekeken dan.
De chat is pas later officieël 'zelfstandig' gegaan ja. Al blijkt nu dat ze er maar moeilijk echt vanaf kunnen komen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoezo afgetrokken, heeft ie er ooit naar gekeken dan.
Ik zit op op volume 24, ik hoop niet dat ze de muziek aangooien nuquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:11 schreef Dottey het volgende:
* Dottey zet headphones opom alles goed te horen..
Dan had je Hansie maar je compressor-limiter moeten laten inregelen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit op op volume 24, ik hoop niet dat ze de muziek aangooien nu
Zoiets ja, ik hoorde ook de naam van Beequeen nog vallenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:14 schreef Dottey het volgende:
Alsido zegt dat hij met rob en een vrouw aan de phone heeft gezeten.
De vrouw zegt dat er iets is gebeurd met een schoorsteenbrandje. En dat het niet leuk is geweest toendertijd. En rob die heb ik aangehoord.
en toen blabladieda (verstond ik niet goed)
En dat het niet kan als moderator! dat is zeker dat het niet kan!
Ja, ja
Ja is dat zo? Oke *giegel*
Er komt iemand binnen en die overstemd alles...
Volgens mij is dat degene die alle plaatjes van Arie Ribbens heeft ingezongen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:14 schreef Dottey het volgende:
Er komt iemand binnen en die overstemd alles...
Op de één of andere manier heb ik niet zoveel vertrouwen in dat inregelen van Hansiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan had je Hansie maar je compressor-limiter moeten laten inregelen.
klachtenovermodrob@vlemmix.tvquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef Dottey het volgende:
Alsido geeft aan nog een extra e-mail adres aan te maken.
Ow dan zal ie wel buiten staanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Bob zal ook wel blij met het rookverbod zijn
wilt niet weten hoe ik zatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:18 schreef dathajdacht het volgende:
Goede oren hebben jullie zeg, ik kan er bijna niets van bakken. Toch maar even langs hans
Ik ben wel nieuwsgierig met wie ie nou sprakquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
wilt niet weten hoe ik zat![]()
wahahahah
koptelefoon op uiterste stand en proberen te ignoren dat johan met krukken schoof en deuren dicht sloeg.
Zo met je ogen dicht, AAAAAH!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
wilt niet weten hoe ik zat![]()
wahahahah
koptelefoon op uiterste stand en proberen te ignoren dat johan met krukken schoof en deuren dicht sloeg.
Ja dat gaat automatisch.. gelukkig kan ik blind (ook niet) tikkenquote:
en wat nou als ik hem over hansie heb?quote:
Dan moet je Hansie mailen naar het schijnt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
en wat nou als ik hem over hansie heb?
Grappig héquote:
iddquote:
alsidoluistertnaarjou@vlemmix.tvquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
en wat nou als ik hem over hansie heb?
en die leest Alsido..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet je Hansie mailen naar het schijnt.
Wil jij terug als chat-moderator wanneer Rob weg moet?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:27 schreef Dottey het volgende:
en die leest Alsido..vernam ik een paar dagen geleden
check mijn post eensquote:
Neequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wil jij terug als chat-moderator wanneer Rob weg moet?
Pakm hem zo nog welquote:
Tja, het blijft lachen daarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:37 schreef Chanel5 het volgende:
Dus vanwege verkeerd geinterpreteerde regels is iedereen unbanned, wat een toko
Ja, maar wel als een boer met kiespijn, je weet niet waar je aan toe bent, ach we zien wel weerquote:
Ach als Pietje/Ls/Rob het weer op zijn heupen krijgtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, maar wel als een boer met kiespijn, je weet niet waar je aan toe bent, ach we zien wel weer
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach als Pietje/Ls/Rob het weer op zijn heupen krijgt
Misschien een stomme vraag, maar staan die ergens ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dan mag je refereren naar de regels
Uitprinten en naast de computer leggen? Moet toch niet gekker worden.Zeker twee van de mods zijn in meer of mindere mate incompetent, eruit dermeequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dan mag je refereren naar de regels
op de site te vinden onder het woordje "regels"quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar staan die ergens ?
In die zelfde regels staat dat moderators zich ook aan de regels moeten houden anders moeten zij moderator af! en krijgen zij ook een banquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Uitprinten en naast de computer leggen? Moet toch niet gekker worden.Zeker twee van de mods zijn in meer of mindere mate incompetent, eruit dermee
Thanks, gevonden, effe kijkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:53 schreef Dottey het volgende:
[..]
op de site te vinden onder het woordje "regels"
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
Probeer dus niet uit tot hoever je kan gaan.
Als dat over de chat gaat klinkt het als een mogelijke verbetering.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Alsido: We laten alles aan, dan kunnen we alles achterhalen, dat soort dingen moeten we zeker,uhh, dat gevoel willen we niet onder elkaar.
Mod-Rob moet niet zeurenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:16 schreef Jian het volgende:
Op de chat is Maanvis ondertussen de regels van moderatie aan het opstellenMod-rob kan dit niet leuk vinden volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |