Ik moest lachenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Probeer gezellig te doen op de chat? Zeg dat tegen die blauwen, Johan.
Tsja, ik koop daar niks voor. Ze willen de chat gezellig houden en Johan bemoeit zich er niet mee. Zou hij eik wel moeten. Dan weet hij wat er echt leeft.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:21 schreef Toverheks het volgende:
BQ iedereen valt erover hoor, echt wat een eikel is die gozer, die moet echt Mod af worden gemaakt.
Hij zoekt je gewoon steeds op, valt niet alleen mij op maar meerdere.
LOL.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Probeer gezellig te doen op de chat? Zeg dat tegen die blauwen, Johan.
Echt ik wordt zo misselijk van die kerel, want valt gewoon op, hij moet echt jou steeds hebben, want er zijn er meerdere die nog erger zijn, en je mag toch je kritiek uiten???quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, ik koop daar niks voor. Ze willen de chat gezellig houden en Johan bemoeit zich er niet mee. Zou hij eik wel moeten. Dan weet hij wat er echt leeft.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:38 schreef Peter6000 het volgende:
Johan gaat binnenkort (misschien donderdag al) Beertje Knut doen: verkleed in berenpak.![]()
![]()
Nou BQ terecht dat je boos bent, en er zijn er nog veel meer boos op die gast.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef beequeen het volgende:
Heksje, LS vergeet voor het gemak dat hij mij begon uit te dagen. Met zijn beeking en schoorsteenbrand..
Bah, wat is het toch een misselijk figuur.![]()
Sorry voor het hoge Off Topic gehalte, maar ik ben zo boos.
Ik las Beertje KutVocht.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:38 schreef Peter6000 het volgende:
Johan gaat binnenkort (misschien donderdag al) Beertje Knut doen: verkleed in berenpak.![]()
![]()
Daar kunnen ze nog roken zonder dat de streamers opmerkingen hebben?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen heeft zich nu in de regie verstopt. Peter N is zeker in aantocht?
Of Liesbeth geeft regie-les aan Ansje, dat kan ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Daar kunnen ze nog roken zonder dat de streamers opmerkingen hebben?
Stupidity is a bitchquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:59 schreef Disana het volgende:
Ik heb veel mods gezien maar dit slaat echt alles.
IANquote:
Grote kansquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:02 schreef kruiwagen het volgende:
Hoe is die LS aan dat moderator baantje gekomen via Jaap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |