Wel mooi dat dat kan in Nederlandquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp het nu: het is een winkel voor kinderen met dikke slechtziende moeders.
ik vond je signature toepasselijkerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn signature. Mijn ondertitel is You will obey me. Dat komt uit I'm the slime, een nummer van Frank Zappa over televisie.
[..]
Joepiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:52 schreef Dottey het volgende:
vraag je raak is met PETER N vanavond om 8 uur
Dat is een uitspraak van The Central Scrutinizer. Binnenkort vervang ik 'm weer voor deze:quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik vond je signature toepasselijker
quote:The White Zone is for loading and unloading only. . .
If you have to load or unload, go to The White Zone...
You 'll love it...
It 's a way of life . . .
Ik wil graag weten wat z'n favoriete kleur isquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:52 schreef Dottey het volgende:
Ik geloof dat het iemand is die per brief om een jasje zit te bedelen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:56 schreef Scrutinizer het volgende:
In Brabant sturen winkeldieven een kaartje aan degene die ze bestolen hebben?
Heb jij dat doorgegeven?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:20 schreef Peter6000 het volgende:
Die halfdode bloemen zijn geloof ik ook eindelijk verwijderd van de bar.
Nee, het lijkt me eerder een spontaan initiatief van Els.quote:
Zij is één van de weinigen daar die zich geen bal aantrekt van wat de chatters vinden. Zij is best nuttig bezig, dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, het lijkt me eerder een spontaan initiatief van Els.
Die mannen waren ook nogal hongerig, dat zou het verdwijnen van de bloemen ook kunnen verklaren.quote:Nu ik erover nadenk, er waren vanmiddag veel mensen bij de bar, en toen zijn de bloemen misschien ergens anders neergezet.
PeterN trekt zich ff terugquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:52 schreef Dottey het volgende:
Oh! Hij lijkt een beetje gepikeerd?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:31 schreef Pearlbitch het volgende:
6:29 Peter_N: Helaas geen vraag je raak met Peter
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter kan het waarschijnlijk maar moeilijk verkroppen dat zijn beste vriend van de chat verbannen is.
Oooo datquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kees Knalpiemel was de nieuwe beste vriend van Peter N.
Kees Knalpiemel kan een potje breken bij PeterN, maar ook Harry Loco heeft zichquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Kees Knalpiemel was de nieuwe beste vriend van Peter N.
Eucalypta.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat heeft ze toch een heerlijke lach!
[ afbeelding ]
Bij mij was dat 5 minuten geleden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij zijn ze het filmpje van Johans strijkles aan het kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |