abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 februari 2010 @ 00:35:41 #161
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77755240
Ik ga morgen ff uitgebreider reageren, zeker op de post van Vivi. Thanks daarvoor, want er zitten zeker belangrijke punten in.

For now: mijn dag stond vandaag niet in het teken van hem. En dat voelt toch best wel goed. En daarom wil ik meer voor mij gaan, en niet voor hem.
Wat betreft mijn grote passie: er blijft staan dat hij dat meer snapt dan wie ook. En als ik hem daarover spreek is dat natuurlijk superleuk. Maar als ik zelfs mijn grootste liefde moet uitstellen tot hij een keer tijd voor me heeft, dan is er echt iets mis met mn leven.

Dus, misschien kom ik morgen weer zeuren dat ie maar niet reageert... Het blijft nog wel ff lastig.
Maar ik ben wel sterk voornemens om lekker voor mezelf te gaan. Muziek moet sowieso uit mezelf komen. Hoe sterker ik zelf word, hoe sterker mijn muziek gaat worden. Toch?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_77755268
quote:
Op maandag 8 februari 2010 00:35 schreef Yuki het volgende:
Ik ga morgen ff uitgebreider reageren, zeker op de post van Vivi. Thanks daarvoor, want er zitten zeker belangrijke punten in.

For now: mijn dag stond vandaag niet in het teken van hem. En dat voelt toch best wel goed. En daarom wil ik meer voor mij gaan, en niet voor hem.
Wat betreft mijn grote passie: er blijft staan dat hij dat meer snapt dan wie ook. En als ik hem daarover spreek is dat natuurlijk superleuk. Maar als ik zelfs mijn grootste liefde moet uitstellen tot hij een keer tijd voor me heeft, dan is er echt iets mis met mn leven.

Dus, misschien kom ik morgen weer zeuren dat ie maar niet reageert... Het blijft nog wel ff lastig.
Maar ik ben wel sterk voornemens om lekker voor mezelf te gaan. Muziek moet sowieso uit mezelf komen. Hoe sterker ik zelf word, hoe sterker mijn muziek gaat worden. Toch?
Goed zo, hou dat vast.
pi_77756310
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:41 schreef Lano het volgende:
genoeg mannendie, zeker als ze het druk hebben, gewoon geen zin hebben om zich met hun vriendin bezig te houden. Gewoon omdat het afleid en ze ff flink door willen werken, t meissie komt dan weer als de man ff rust in zn kop heeft
Dat dus. En dan vooral als het toch 'verplicht leuk doen' is, ook al vind je zo'n meisje wel echt leuk.

Maargoed, er kunnen natuurlijk nog 100 andere dingen achter zitten he.
Trouwens al wat serieuze pogingen gedaan om uit te vissen of hij iets in jou ziet of dat het een beetje een hopeloze liefde is die je vol blijft proberen te houden?
Ik zou er wat duidelijkheid in gooien, desnoods vraag je gewoon 'hoi, zou jij wat met mij willen'? Anders blijf je dralen met zo'n gast. (iets subtieler mag ook, maar geen vage hints/aandacht zoeken meer)

[ Bericht 15% gewijzigd door SjoerdZwoerd op 08-02-2010 01:43:25 ]
  maandag 8 februari 2010 @ 15:00:40 #164
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77769293
quote:
Op maandag 8 februari 2010 01:33 schreef SjoerdZwoerd het volgende:

[..]

Dat dus. En dan vooral als het toch 'verplicht leuk doen' is, ook al vind je zo'n meisje wel echt leuk.

Maargoed, er kunnen natuurlijk nog 100 andere dingen achter zitten he.
Trouwens al wat serieuze pogingen gedaan om uit te vissen of hij iets in jou ziet of dat het een beetje een hopeloze liefde is die je vol blijft proberen te houden?
Ik zou er wat duidelijkheid in gooien, desnoods vraag je gewoon 'hoi, zou jij wat met mij willen'? Anders blijf je dralen met zo'n gast. (iets subtieler mag ook, maar geen vage hints/aandacht zoeken meer)
Mja... could be an option, als ik de rest van mn leven geen contact meer met 'm zou hoeven hebben En daarnaast gaat t me ook helemaal niet om een relatie (hoe vaak heb ik dat al gezegd?). Het gaat me om leuk contact met iemand die minstens zoveel van muziek houdt als ik (waarschijnlijk zelfs meer), om mee te praten en muziek mee te maken.
pi_77769416
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:00 schreef Yuki het volgende:

[..]

Mja... could be an option, als ik de rest van mn leven geen contact meer met 'm zou hoeven hebben En daarnaast gaat t me ook helemaal niet om een relatie (hoe vaak heb ik dat al gezegd?). Het gaat me om leuk contact met iemand die minstens zoveel van muziek houdt als ik (waarschijnlijk zelfs meer), om mee te praten en muziek mee te maken.
Ja, heel leuk maar je begon in je eerste post al over vlinders.
  maandag 8 februari 2010 @ 15:08:19 #166
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_77769548
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:04 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, heel leuk maar je begon in je eerste post al over vlinders.
QFT
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  maandag 8 februari 2010 @ 15:11:09 #167
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_77769647
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sommige mannen zijn suckers, met hun vriendschap kan niet blablabla... Dat hun nou zo denken ....

Zegt meet over hun dan over de andere mannen!
Uh, wij zijn net diegene waar je een goede partij aan hebt De dappersten zijn er heel eerlijk over, en geven het ook gewoon toe... Waarom moeten wij (sommige) vrouwen naar de mond praten, en waarom zou wishfull thinking de waarheid zijn ?!
.
oh, en een tip voor TS : ga psychologie studeren, je bent er namelijk het type voor
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  maandag 8 februari 2010 @ 15:18:16 #168
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77769845
Hebben jullie nooit vlinders bij iemand met wie je geen relatie kunt/wilt aangaan?

Like you al made clear... He's just not that into me. En dat wist ik al vanaf het begin.
Maar dan kan ik toch nog wel hopen op een uitbreiding van prettig contact?
pi_77769889
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:18 schreef Yuki het volgende:
Hebben jullie nooit vlinders bij iemand met wie je geen relatie kunt/wilt aangaan?

Like you al made clear... He's just not that into me. En dat wist ik al vanaf het begin.
Jawel, maar dan wil ik er geen contact meer mee hebben omdat dat me meer verdriet dan plezier doet. Stiekem blijf je dan toch hopen op meer.
  maandag 8 februari 2010 @ 15:24:19 #170
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77770051
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:11 schreef misteriks het volgende:

[..]
Oh, en een tip voor TS : ga psychologie studeren, je bent er namelijk het type voor
Ja... Je hebt het topic gelezen, neem ik aan?
pi_77772522
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:18 schreef Yuki het volgende:

De vraag is dan waarom je dat zou willen en of je het jezelf dan niet onwijs lastig maakt. Natuurlijk, het is heel prettig als iemand je begrijpt en als je het gevoelsmatig goed kunt vinden met iemand. Alleen zodra de verwachtingen w.b.t. het contact uit elkaar liggen en je stiekem in je achterhoofd de optie openhoudt dat het 'misschien ooit nog wel eens wat zou kunnen worden' schiet je daar niet zoveel mee op omdat het 9/10 scheve en geforceerde verhoudingen in de hand werkt.

Ik zit momenteel in zo'n zelfde situatie, waarbij zij krampachtig het contact probeert te behouden en me koste wat kost niet kwijt wil, maar daarmee houdt ze mij aan het lijntje en worden dingen onnodig gecompliceerd. Het is altijd kut om iemand te 'verliezen', maar soms onoverkomelijk. Zeker omdat je, zodra je die angst overwint, het zorgt voor een enorme bevrijding.
  maandag 8 februari 2010 @ 16:27:25 #172
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77772607
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De vraag is dan waarom je dat zou willen en of je het jezelf dan niet onwijs lastig maakt. Natuurlijk, het is heel prettig als iemand je begrijpt en als je het gevoelsmatig goed kunt vinden met iemand. Alleen zodra de verwachtingen w.b.t. het contact uit elkaar liggen en je stiekem in je achterhoofd de optie openhoudt dat het 'misschien ooit nog wel eens wat zou kunnen worden' schiet je daar niet zoveel mee op omdat het 9/10 scheve en geforceerde verhoudingen in de hand werkt.

Ik zit momenteel in zo'n zelfde situatie, waarbij zij krampachtig het contact probeert te behouden en me koste wat kost niet kwijt wil, maar daarmee houdt ze mij aan het lijntje en worden dingen onnodig gecompliceerd. Het is altijd kut om iemand te 'verliezen', maar soms onoverkomelijk. Zeker omdat je, zodra je die angst overwint, het zorgt voor een enorme bevrijding.
En dat doe ik dus niet
pi_77772691
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:27 schreef Yuki het volgende:

[..]

En dat doe ik dus niet
Als je er echt helemaal klaar mee bent: go for it. Maar dan zou daarmee ook de wil om maar contact met hem te willen als het goed is ook zo goed als verdwenen zijn.
  maandag 8 februari 2010 @ 16:36:42 #174
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77772971
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je er echt helemaal klaar mee bent: go for it. Maar dan zou daarmee ook de wil om maar contact met hem te willen als het goed is ook zo goed als verdwenen zijn.
En dat is dus niet zo.
Is het zo moeilijk te begrijpen dat ik gewoon vrienden wil zijn met die jongen?
pi_77773282
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:36 schreef Yuki het volgende:

[..]

En dat is dus niet zo.
Nou ja, dat niet, alleen zet je misschien onnodig veel druk op het contact en jezelf door (zoals het op mij overkomt) hij-is-mijn-steun-en-toeverlaat-benadering.

Als je 'gewoon vrienden wil zijn met die jongen' en hij niet zo hard z'n best lijkt te doen om een vriendschap op te bouwen of voort te zetten, tja...
  maandag 8 februari 2010 @ 16:46:37 #176
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_77773411
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:24 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ja... Je hebt het topic gelezen, neem ik aan?
oh ,owkee, je studeert het al ja, sorry, m'n diagonaal snellezen is voor verbetering vatbaar
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  maandag 8 februari 2010 @ 16:47:04 #177
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77773428
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nou ja, dat niet, alleen zet je misschien onnodig veel druk op het contact en jezelf door (zoals het op mij overkomt) hij-is-mijn-steun-en-toeverlaat-benadering.

Als je 'gewoon vrienden wil zijn met die jongen' en hij niet zo hard z'n best lijkt te doen om een vriendschap op te bouwen of voort te zetten, tja...
En daarom zei ik dus dit:
quote:
Op maandag 8 februari 2010 00:35 schreef Yuki het volgende:

Het draait om mij, niet om hem. En als t ervan komt is t leuk. Blijf er ook wel op hopen.
Maar ga niet als een hondje achter m aanlopen. Hoewel ik nog steeds geen contact met m heb ben ik nu wel iets gelukkiger. En das ook weer "aantrekkelijker" om vrienden mee te zijn, toch?

"Girlpower!" ... en meer van dat soort kreten
pi_77773958
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:27 schreef Yuki het volgende:

[..]

En dat doe ik dus niet
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:47 schreef Yuki het volgende:

[..]

En daarom zei ik dus dit:
[..]

Het draait om mij, niet om hem. En als t ervan komt is t leuk. Blijf er ook wel op hopen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Xa1pt op 08-02-2010 17:06:33 ]
pi_77774491
Om het bot te zeggen heb je echt een plaat voor je hoofd. Je vraagt iedereen om adviezen, antwoorden en hoe zij tegen de situatie aankijken, maar wat er gezegd wordt past niet in jouw straatje en wil je niet aannemen, daardoor blijf je maar vasthouden aan je tunnelvisie. Jij wil een ander soort contact met hem dan hij met jou en daarom gaat het niet werken. Je ziet hem als een soort God, je doet jezelf geloven dat hij de enige is die jou begrijpt. Je blijft echt te wanhopig aan hem vastklampen, dat is niet goed voor jou en hij gaat zich er alleen maar benauwd door voelen. Er zijn meer mensen in je omgeving.

Ik kan het weten hoe het is om je helemaal te richten op 1 persoon en je gemoedstoestand er van af te hangen. En het lucht echt op door ermee gestopt te zijn. De eerste weken/maanden zonder die persoon zijn kut maar daarna ben je alleen maar blij dat je leven niet meer van hem/haar afhangt!
  maandag 8 februari 2010 @ 17:16:23 #180
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77774853
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:08 schreef MarsellusWallace het volgende:
Om het bot te zeggen heb je echt een plaat voor je hoofd. Je vraagt iedereen om adviezen, antwoorden en hoe zij tegen de situatie aankijken, maar wat er gezegd wordt past niet in jouw straatje en wil je niet aannemen, daardoor blijf je maar vasthouden aan je tunnelvisie. Jij wil een ander soort contact met hem dan hij met jou en daarom gaat het niet werken. Je ziet hem als een soort God, je doet jezelf geloven dat hij de enige is die jou begrijpt. Je blijft echt te wanhopig aan hem vastklampen, dat is niet goed voor jou en hij gaat zich er alleen maar benauwd door voelen. Er zijn meer mensen in je omgeving.

Ik kan het weten hoe het is om je helemaal te richten op 1 persoon en je gemoedstoestand er van af te hangen. En het lucht echt op door ermee gestopt te zijn. De eerste weken/maanden zonder die persoon zijn kut maar daarna ben je alleen maar blij dat je leven niet meer van hem/haar afhangt!
heb je uberhaupt hierboven gelezen?
  maandag 8 februari 2010 @ 17:22:16 #181
93643 DumDaDum
pi_77775055
quote:

[..]

En dat is dus niet zo.
Ik ken niemand die zo veel moeite doet voor 'gewoon vrienden'
— Heather Nova
  maandag 8 februari 2010 @ 17:27:54 #182
93643 DumDaDum
pi_77775265
quote:

[..]
Hoewel ik nog steeds geen contact met m heb ben ik nu wel iets gelukkiger. En das ook weer "aantrekkelijker" om vrienden mee te zijn, toch?

"Girlpower!" ... en meer van dat soort kreten

"Hoewel ik geen contact heb ben ik wel iets gelukkiger" WTF??

Je laat je geluk bijna volledig van iemand afhangen die niets met jou heeft of wil hebben ook. Je wringt je daarbij in allerlei bochten om maar geschikt te zijn zodat je vrienden kan worden.... WAAROM?

Zo werkt het natuurlijk niet; ik zou zeggen, zoek een fatsoenlijke hobby
— Heather Nova
  maandag 8 februari 2010 @ 17:34:23 #183
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77775490
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:27 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

"Hoewel ik geen contact heb ben ik wel iets gelukkiger" WTF??

Je laat je geluk bijna volledig van iemand afhangen die niets met jou heeft of wil hebben ook. Je wringt je daarbij in allerlei bochten om maar geschikt te zijn zodat je vrienden kan worden.... WAAROM?

Zo werkt het natuurlijk niet; ik zou zeggen, zoek een fatsoenlijke hobby
Mooi hoe je die uit zn verband trekt
  maandag 8 februari 2010 @ 17:40:05 #184
93643 DumDaDum
pi_77775719
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef Yuki het volgende:

[..]
quote:

[..]
Maar ga niet als een hondje achter m aanlopen. Hoewel ik nog steeds geen contact met m heb ben ik nu wel iets gelukkiger. En das ook weer "aantrekkelijker" om vrienden mee te zijn, toch?
Dan quote ik toch gewoon de hele alinea 'in z'n verband'...

Hier staat gewoon dat je nu iets gelukkiger denkt te zijn, daardoor aantrekkelijker als vriendin (?), daarmee alsnog hoopt op vriendschap, en zo gelukkiger denkt te worden dan zonder hem.
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:27 schreef DumDaDum het volgende:

[..]
Je laat je geluk geluksverwachting bijna volledig van iemand afhangen die niets met jou heeft of wil hebben ook. Je wringt je daarbij in allerlei bochten om maar geschikt te zijn zodat je vrienden kan worden.... WAAROM?

Zo werkt het niet.
Zo te zien was mijn reactie best relevant voor de complete tekst...

[ Bericht 10% gewijzigd door DumDaDum op 08-02-2010 17:45:22 ]
— Heather Nova
pi_77775884
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef Yuki het volgende:

[..]

Maar serieus TS, gooi het eens over de cognitieve boeg. Je kunt je afvragen wat zwaarder weegt:

• de hoop koesteren (hoe die hoop ook naar de achtergrond verdwijnt, zodra hij één teken van leven geeft zijn de spreekwoordelijke rapen weer gaar, vermoed ik) dat het ooit nog eens goedkomt en jezelf vertellen dat je vrienden met hem wilt blijven terwijl hij uiteindelijk wel door je hoofd blijft spoken, of,

• hem uit je hoofd kunnen zetten en jezelf maar even pijnigen door afstand van hem te nemen, maar je uiteindelijk wel bevrijd voelen en verder kunnen gaan met je leven?

Want één ding is wel vrij zeker; hij ziet je niet zitten. Hoe drukbezet hij ook lijkt, als hij je daadwerkelijk sympathiek vindt, zou hij vaker reageren. Dit lijkt allemaal wellicht nogal zwart-wit, maar zo liggen de kaarten er uiteindelijk wel voor vrees ik. En een vriendschap hoeft niet per sé uitgesloten te zijn, maar daarvoor is eerst de nodige afstand van jouw kant nodig, denk ik.

Maar goed, wat je daarmee doet is aan jou. Misschien valt dat kwartje later en moet je hier eerst 'doorheen' of zul je eerst bevestiging van zijn kant nodig hebben dat het puur platonisch is, de tijd zal het leren. Sterkte in ieder geval.
  • pi_77776305
    quote:

[..]

En dat is dus niet zo.
    Ja, vooral gezien de vlinder-post geloof ik het eerlijk gezegd niet. Ik heb mezelf namelijk ook vaak genoeg op die manier voor de gek gehouden.
      maandag 8 februari 2010 @ 18:17:09 #187
    50430 Yuki
    Student Midwife
    pi_77776989
    quote:
    Op maandag 8 februari 2010 17:40 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

[..]

Dan quote ik toch gewooon de hele alinea in z'n verband...

Hier staat gewoon dat je nu iets gelukkiger denkt te zijn, daardoor aantrekkelijker als vriendin (?), daarmee alsnog hoopt op vriendschap, en zo gelukkiger denkt te worden dan zonder hem.
    Das wel gelukt idd

Ik denk niet gelukkiger te zijn, ik voel me ook daadwerkelijk gelukkiger. Of minder ongelukkig, hoe je t noemen wil. Ik ben niet meer somber, ik richt me niet meer op hem maar op mezelf, hou me bezig met dingen die ik leuk vind... En heb in dit topic bijna niets anders gehoord dan dat je sowieso niet aantrekkelijk bent om vrienden mee te zijn als je somber en wanhopig om iemand zit te wachten.
    Nu ben ik niet meer somber en wacht ik niet meer op hem (ergo, zou aantrekkelijker moeten zijn... in jullie logica althans) en dan is t weer niet goed. Ik dacht dat ik spijkers op laag water zocht...

Blijkbaar slaag ik er niet in om duidelijk te maken dat ik voor mezelf kies. En dat gaat (voor mij) niet per definitie samen met hem maar helemaal vergeten. Ik kies voor mij. En ja, ik hoop dat we toch nog vrienden kunnen worden. Maar dan van twee kanten. Ik ga er iig niet eindeloos aan trekken.
    DUS: als hij komt, is leuk. En dan ga ik er ook echt wel op in. En ik ga hem ook niet helemaal negeren. Als er iets leuks/interessants/belangrijks is, dat ik normaal met hem zou delen, krijgt ie dat ook echt wel te horen. Maar ik ben iig minder desperate dan vorige week.

En dan nog even het "plaat voor je hoofd"-verhaal.
    Klopt. Ik wilde vorige week echt helemááál niet horen wat jullie zeiden. Maar toen ik ruimte maakte voor afleiding, merkte ik zelf ook dat ik me prettiger ga voelen als ik niet alleen met hem bezig ben. En dat trok die plaat voor mn kop wel weg.
    pi_77777039
    quote:
    Op maandag 8 februari 2010 18:17 schreef Yuki het volgende:

[..]

Das wel gelukt idd

Ik denk niet gelukkiger te zijn, ik voel me ook daadwerkelijk gelukkiger. Of minder ongelukkig, hoe je t noemen wil. Ik ben niet meer somber, ik richt me niet meer op hem maar op mezelf, hou me bezig met dingen die ik leuk vind... En heb in dit topic bijna niets anders gehoord dan dat je sowieso niet aantrekkelijk bent om vrienden mee te zijn als je somber en wanhopig om iemand zit te wachten.
    Nu ben ik niet meer somber en wacht ik niet meer op hem (ergo, zou aantrekkelijker moeten zijn... in jullie logica althans) en dan is t weer niet goed. Ik dacht dat ik spijkers op laag water zocht...

Blijkbaar slaag ik er niet in om duidelijk te maken dat ik voor mezelf kies. En dat gaat (voor mij) niet per definitie samen met hem maar helemaal vergeten. Ik kies voor mij. En ja, ik hoop dat we toch nog vrienden kunnen worden. Maar dan van twee kanten. Ik ga er iig niet eindeloos aan trekken.
    DUS: als hij komt, is leuk. En dan ga ik er ook echt wel op in. En ik ga hem ook niet helemaal negeren. Als er iets leuks/interessants/belangrijks is, dat ik normaal met hem zou delen, krijgt ie dat ook echt wel te horen. Maar ik ben iig minder desperate dan vorige week.

En dan nog even het "plaat voor je hoofd"-verhaal.
    Klopt. Ik wilde vorige week echt helemááál niet horen wat jullie zeiden. Maar toen ik ruimte maakte voor afleiding, merkte ik zelf ook dat ik me prettiger ga voelen als ik niet alleen met hem bezig ben. En dat trok die plaat voor mn kop wel weg.
    In een week tijd, dat doe je snel.
      maandag 8 februari 2010 @ 18:21:55 #189
    50430 Yuki
    Student Midwife
    pi_77777193
    quote:
    Op maandag 8 februari 2010 18:18 schreef RealZeus het volgende:

[..]

In een week tijd, dat doe je snel.
    Wispelturigheid heeft zo zn voordelen

Bovendien zat ik vorige week doodmoe en vreselijk alleen eenzaam op mn kamer. Dan zijn de kleinste dingen ineens belangrijk en als het niet lukt, vergaat de wereld. Ik had het vorige week echt wel ff moeilijk.
    Maar nu ik enigszins uitgerust ben en iig een stuk minder eenzaam, is het makkelijker om er eens nuchter en relativerend naar te kijken. En nu ik mijn dagen niet vul met me alleen en in de steek gelaten voelen en achter hem aanlopen (spreekwoordelijk gezien, want ik kwam niet verder dan de deur van mn kamer) voel ik me beter.

Klaar
      maandag 8 februari 2010 @ 18:31:10 #190
    93643 DumDaDum
    pi_77777663
    quote:
    Op maandag 8 februari 2010 18:21 schreef Yuki het volgende:

Klaar
    Die quote ik ff
    — Heather Nova
      maandag 8 februari 2010 @ 18:35:56 #191
    50430 Yuki
    Student Midwife
    pi_77777928
    quote:
    Op maandag 8 februari 2010 18:31 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Die quote ik ff
    Goed hoor

Dan wil ik iig ook nog ff iedereen bedanken voor de, naar ik aanneem , goedbedoelde reacties. Ik heb idd een heleboel tegengesproken en voor een deel doe ik dat nog steeds... Maar dat betekent niet dat het me niet geholpen heeft.

Dus, thanks!

Ik hou jullie nog wel op de hoogte, voor zover daar sprake van zal zijn
    pi_77791698
    U bent zich 100% bewust van de volgende twee mogelijkheden?
    1. Hij ziet niks in jou als vriendin.
    2. Hij heeft geen behoefte aan een gezellige 'vriendschap' met een meisje/met jou.

Lees: doorlopen en u over uw gevoelens heen zetten. U bent toch geen hopeloos verliefde bakvis meer die zichzelf voor de gek blijft houden? Zoek afleiding, speur desnoods een andere jongeman op die wel in je geïnteresseerd is.
      maandag 8 februari 2010 @ 23:26:52 #193
    30719 keesjeislief
    NextGenerationHippie
    pi_77792021
    quote:
    Op maandag 8 februari 2010 18:35 schreef Yuki het volgende:

[..]

Goed hoor

Dan wil ik iig ook nog ff iedereen bedanken voor de, naar ik aanneem , goedbedoelde reacties. Ik heb idd een heleboel tegengesproken en voor een deel doe ik dat nog steeds... Maar dat betekent niet dat het me niet geholpen heeft.

Dus, thanks!

Ik hou jullie nog wel op de hoogte, voor zover daar sprake van zal zijn
    In dit topic zijn bijna alle reacties wel goedbedoeld volgens mij. Vergeet niet dat het van buitenaf altijd makkelijk oordelen & analyseren is, maar jij bent degene die met de situatie zit en je zult niet zomaar van dat verlangen naar hem af zijn. In ieder geval knap van je dat je een aantal van de reacties hier ter harte hebt genomen en erover bent gaan nadenken (vaak komen mensen die een topic openen helemaal niet meer terug als de reacties ze niet aanstaan...)!

Veel succes, in het bijzonder ook met de situatie met je moeder, dat moet verschrikkelijk moeilijk zijn, en probeer een beetje lief voor jezelf te zijn! .
    heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
    Fotoboek
      dinsdag 9 februari 2010 @ 08:10:53 #194
    50430 Yuki
    Student Midwife
    pi_77796440
    quote:
    Op maandag 8 februari 2010 23:26 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

In dit topic zijn bijna alle reacties wel goedbedoeld volgens mij. Vergeet niet dat het van buitenaf altijd makkelijk oordelen & analyseren is, maar jij bent degene die met de situatie zit en je zult niet zomaar van dat verlangen naar hem af zijn. In ieder geval knap van je dat je een aantal van de reacties hier ter harte hebt genomen en erover bent gaan nadenken (vaak komen mensen die een topic openen helemaal niet meer terug als de reacties ze niet aanstaan...)!

Veel succes, in het bijzonder ook met de situatie met je moeder, dat moet verschrikkelijk moeilijk zijn, en probeer een beetje lief voor jezelf te zijn! .
    Thank you
    pi_77798964
    quote:
    Op maandag 8 februari 2010 18:21 schreef Yuki het volgende:

[..]

Wispelturigheid heeft zo zn voordelen

Bovendien zat ik vorige week doodmoe en vreselijk alleen eenzaam op mn kamer. Dan zijn de kleinste dingen ineens belangrijk en als het niet lukt, vergaat de wereld. Ik had het vorige week echt wel ff moeilijk.
    Maar nu ik enigszins uitgerust ben en iig een stuk minder eenzaam, is het makkelijker om er eens nuchter en relativerend naar te kijken. En nu ik mijn dagen niet vul met me alleen en in de steek gelaten voelen en achter hem aanlopen (spreekwoordelijk gezien, want ik kwam niet verder dan de deur van mn kamer) voel ik me beter.

Klaar
    Ben je dan niet bang dat je, als je je weer eens kut en eenzaam voelt, weer meer voor hem gaat voelen?
    pi_77798992
    quote:
    Op maandag 8 februari 2010 23:26 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Dat vooral. Zoek af en toe even wat afleiding, hoe moeilijk dat ook is.
    pi_77821118
    Een niet beantwoorde verliefdheid is een kwaad dat je niet zogauw van je af schopt helaas..

Maar succes
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')