Wil jij ook echt met IEDERE vrouw naar bed?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:55 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dan laat die gast je denken dat het kan.
Zodra je wil neuken wil hij ook.
Er is geen man op de wereld die vrienden blijft en zegt nee met vrienden neuk ik niet.
Mannelijke vrienden willen de andere persoon (mits vrouw) altijd neuken.
Maar goed geloof in je verhaal als je dat prettig vind.
De enige manier om zulke vrienden te hebben is als ze homo zijn.
Een man gaat ook naar bed met een vrouw die hij gewoon leuk vindt. Zo simpel zijn we nou eenmaal.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wil jij ook echt met IEDERE vrouw naar bed?
Zelfs als ze absoluut niet aantrekkelijk is, maar wel super om mee te lachen?
Sure...
Gelukkig hebben vrouwen wat meer diepgangquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een man gaat ook naar bed met een vrouw die hij gewoon leuk vindt. Zo simpel zijn we nou eenmaal.
Dat klopt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig hebben vrouwen wat meer diepgang
Goeie editquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt.
Tot het moment dat ze een man leuk vinden. Dan willen sommige vrouwen nog wel eens proberen iemand met sex te overtuigen.
Edit:Ik keek over de
smiley heen.
Maar goed, feit blijft dat een vriendschap waarbij de één meer wil dan de ander niet werkt. Hoe graag je het ook zou willen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goeie edit
Ik dacht al: gaat ie hier nou serieus op in?
Nee maar dat weet iedereen, het moet wel gewoon van beide kanten puur vriendschap zijn, anders komt er altijd eentje gekwetst uit. En dat verneukt je vriendschapquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar goed, feit blijft dat een vriendschap waarbij de één meer wil dan de ander niet werkt. Hoe graag je het ook zou willen.
Uit de OP haalde ik een beetje dat TS die illusie wel had.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee maar dat weet iedereen, het moet wel gewoon van beide kanten puur vriendschap zijn, anders komt er altijd eentje gekwetst uit. En dat verneukt je vriendschap
Komt ze vanzelf achter,quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Uit de OP haalde ik een beetje dat TS die illusie wel had.
Thx Cue_quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:33 schreef Cue_ het volgende:
Ik had vroeger een klasgenoot waar het wel mee leek te klikken als we op school waren, maar buiten school was het heel lastig om met hem af te spreken. altijd druk of andere zaken die hij belangrijk(er) vond.
Tijd contact verloren en heel af en toe wat wezen drinken, maar nooit meer dan dat.
(zo ging 2/3 jaar door0
Een half jaar geleden weer eens een filmpje bij hem gedaan en dat werd toen ineens wekelijks en nu spreken we elkaar minimaal 1x in de week.
Wat ik wil zeggen is dat je het niet kan dwingen, je weet niet wat zijn motivaties zijn waarom hij niet snel reageert (geen zin, drukte, vergeten, etc etc) het betekend niet gelijk dat hij jou niet leuk/aardig vindt of wat dan ook. Maar het kan ook gewoon zijn dat het nu niet gaat werken ivm zijn drukte en dat het sociaal voor hem wel even druk genoeg is. En wie weet heeft ie volgend jaar genoeg tijd voor
lees het boek he's just not that into you!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:25 schreef Yuki het volgende:
Iedere keer dat hij laat reageert, of pas als ik er nog eens om vraag, geeft hij aan dat hij het enorm druk heeft. En dat is ook zo, dat weet ik... Hij is artiest en werkt zeker meer dan 40 uur per week.
Zelfs als ik suggereer dat ik m teveel lastig val, ontkent hij dat. Maar het heeft nog nooit een week geduurd, dus maak me nu wel echt zorgen.
Het punt is, als hij WEL reageert is hij onwijs lief en steunend. Ik kan me niet voorstellen dat je zo reageert als je iemand helemaal niet ziet zitten, op welke manier dan ook. Bovendien zou hij dat toch ook wel zeggen? Hij is 25 en volwassen genoeg...
Door mijn eigen onzekerheid zie ik dit soort dingen nogal eens aan voor een afwijzing terwijl dat helemaal niet waar hoeft te zijn. Enerzijds wil ik daar gewoon duidelijkheid over vragen; anderzijds ben ik bang dat als ik weer contact opneem, hij alles af zal kappen.
Ik ben echt niet zo dom of naief dat ik verwacht dat hij voor me zal vallen. Die vlinders gaan vanzelf wel weer weg. Maar ik mag toch wel hopen op vriendschap?
Je moet niet op hem leunen, je moet het zelf doen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thx Cue_
Aangezien ik inmiddels nog (weer) niets van 'm gehoord heb, laat ik het idd maar zitten. Pas als er echt iets heel boeiends is, of als hij uit zichzelf komt, ga ik weer energie in contact steken.
Ik begrijp dat jullie mij dat allemaal wilden zeggen, en idd... ik wil het ook niet helemaal (helemaal niet?) zien. Maar een reactie zoals die van Cue_ valt me toch wat beter...
In de situatie waarin ik nu zit heb ik een beetje hoop nodig. En die haalde ik alleen bij hem vandaan... Stom, maar wellicht ook begrijpelijk.
Meid waar je ook steun voor nodig hebt, je red het echt wel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thx Cue_
Aangezien ik inmiddels nog (weer) niets van 'm gehoord heb, laat ik het idd maar zitten. Pas als er echt iets heel boeiends is, of als hij uit zichzelf komt, ga ik weer energie in contact steken.
Ik begrijp dat jullie mij dat allemaal wilden zeggen, en idd... ik wil het ook niet helemaal (helemaal niet?) zien. Maar een reactie zoals die van Cue_ valt me toch wat beter...
In de situatie waarin ik nu zit heb ik een beetje hoop nodig. En die haalde ik alleen bij hem vandaan... Stom, maar wellicht ook begrijpelijk.
Edit: alleen is het wel een heel klein beetje kut dat ik zie dat hij wel reageert bij iemand op hyves... eerst leek t nog alsof ie gewoon op niemand antwoordde, maar nu dus gewoon niet op mij.
Nou, waarom denk je zelf dat ie niet reageert...denk eens na?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb vanmiddag besloten nog een keer iets te laten horen, nog eens specifiek te vragen naar iets dat ik hem vorige week ook al heb gevraagd. Dus niet: "heb je mn mailtje gelezen?" Maar: "Heb je nog nagedacht over t afspreken?"
Tot nu toe nog niets gehoord. Ik wacht tot morgen, en als ie dan nog niet gereageerd heeft ga ik t rechtuit aan m vragen. Waarom reageer je nergens op?
Kortom, over 1 week komt er weer een update van je dat je toch maar alvast contact met hem hebt opgenomen. Zodat er inmiddels wat, een stuk of vijf, berichten zijn waarop hij niet gereageerd heeft? Tja. Logisch dat je de uitspraken van die betrouwbare bron zo ontzettend verwelkomt, want het helpt jou ten minste van dat vervelende gevoel af en geeft nieuwe hoop. In de tussentijd is er aan de situatie zelf echter nog helemaal niets veranderd: hij vindt je niet belangrijk of interessant genoeg om een paar minuten van die 7 x 24 x 60 die er in een week gaan aan een antwoord te besteden. Als jij daar genoegen mee kunt nemen, prima, maar probeer wel eerlijk tegen jezelf te zijn zou ik zeggenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:43 schreef Yuki het volgende:
Hihi, en toen bleek dat hij andere mensen met wie hij bevriend is EN zaken doet ook nog al eens vergeet terug te bellen/smsen/mailen. Soms zelfs 2 à 3 weken. Omdat hij bijvoorbeeld zijn telefoon kwijt is, 5 gigs heeft in een week of op vakantie is zonder het te melden. Dat laatste is nu niet aan de orde, maar er kan dus ook een andere verklaring zijn voor zijn gedrag.
Uit betrouwbare bron heb ik begrepen dat hij, als hij enthousiast reageert, ook oprecht enthousiast is. Dat hij heel veel wil doen, maar nog een beetje moet leren dat er maar 7 x 24 uur in een week zitten. En daarom dus mensen nog wel eens laat wachten.
Hiermee wil ik niet zeggen dat al mijn hoop weer terug is en ik weer ga zitten smachten; don't worryHet zegt alleen wel dat het niet per se om een gebrek aan interesse cq ongelofelijke irritatie jegens mij hoeft te gaan.
Ik ga hem nu niet meer achterna zitten met mailtjes of smsjes, maar wacht rustig af. En als ik over 2 weken nog niets gehoord heb ga ik eens casual vragen hoe t met m is, hoe z'n wintersportvakantie is geweest en of ie al wat meer zicht heeft op een mogelijkheid tot afspreken. Maar nu iig niet desperate achter m aanlopen; daar worden we allebei niet beter van.
Oh, en wat betreft mijn idee om hele goede vriendjes te worden... Dat was een beetje stom ja. Ik wil wel heel graag vrienden worden, maar er moet idd wel iets van zijn kant komen ook. Dus eerst een beetje rust en als ik hem wel weer zie/spreek gewoon eens zien hoe het gaat. Mijn wens om vrienden met 'm te worden is ook een beetje voortgekomen uit het ideaalbeeld dat ik van hem heb. Eerst maar eens kijken of we elkaar wat beter kunnen leren kennen, het gezellig hebben als we muziek maken samen. En als we dan vrienden worden is dat superleuk. Maar misschien valt ie ook wel ontzettend tegen, als ik m beter leer kennen
Ik quote je sig maar even, want daar ben ik het wel mee eens:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:11 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Kortom, over 1 week komt er weer een update van je dat je toch maar alvast contact met hem hebt opgenomen. Zodat er inmiddels wat, een stuk of vijf, berichten zijn waarop hij niet gereageerd heeft? Tja. Logisch dat je de uitspraken van die betrouwbare bron zo ontzettend verwelkomt, want het helpt jou ten minste van dat vervelende gevoel af en geeft nieuwe hoop. In de tussentijd is er aan de situatie zelf echter nog helemaal niets veranderd: hij vindt je niet belangrijk of interessant genoeg om een paar minuten van die 7 x 24 x 60 die er in een week gaan aan een antwoord te besteden. Als jij daar genoegen mee kunt nemen, prima, maar probeer wel eerlijk tegen jezelf te zijn zou ik zeggen.
Natuurlijk baal ik ervan dat ie nog niet gereageerd heeft. En toen ik zonet een smsje kreeg hoopte ik ook wel dat hij het was. Alleen weet ik nu dat hij van nature laks is in reageren, zelfs naar mensen die hem betalen voor zijn werk. En ja, dat geeft wel enige hoop dat het niet per se aan mij hoeft te liggen.quote:heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Je denkt als een fanatiek gelovige. Je vergeet jezelf helemaal en maakt je geluk compleet afhankelijk van iets van buiten, iets waar je helemaal geen invloed op hebt. Het maakt niet uit hoe vaak je teleurgesteld raakt, je blijft vrolijk excuses verzinnen en er achteraan huppelen. Letterlijk alles om het droombeeld in stand te houden. Zie je dat zelf echt niet? Natuurlijk ken ik jou en je achtergrond niet, maar dat doet niets af aan het feit dat je jezelf ernstig tekort doet, en dat je dat alleen maar kunt oplossen door wat meer zelfrespect te kweken en wat gelukkiger te worden met jezelf. Hij, hoewel ik graag geloof dat ie lief, begrijpend, leuk etc. is, kan dat niet voor je doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik quote je sig maar even, want daar ben ik het wel mee eens:
[..]
Natuurlijk baal ik ervan dat ie nog niet gereageerd heeft. En toen ik zonet een smsje kreeg hoopte ik ook wel dat hij het was. Alleen weet ik nu dat hij van nature laks is in reageren, zelfs naar mensen die hem betalen voor zijn werk. En ja, dat geeft wel enige hoop dat het niet per se aan mij hoeft te liggen.
Ik kies ervoor om er nu vanuit te gaat dat hij het te druk heeft om te reageren en wacht dus af. En ja, als er dan niets komt, probeer ik het opnieuw. Ik ben iig blij dat ik nog niet gevraagd heb of ik iets fout gedaan heb, want dat is wel een all or nothing-deal... En als het nothing wordt heb ik een groot probleem bij toekomstige optredens.
Ik wacht af, neem pas over een aantal weken zelf weer initiatief en ga iig niet meer sip en zielig op m'n kamer zitten. Dat is al meer dan ik van mezelf verwachtte, eerder deze week. En daarnaast... Zolang je niets weet van m'n achtergrond zal je ook niet begrijpen hoe belangrijk dit voor me is. En daarom kies ik ervoor om de handdoek nog niet in de ring te gooien... Ook al zullen veel mensen (Fok!ers) dat niet begrijpen
Maak dan als de donder dat je wegkomt uit de situatie die je zo ongelukkig maakt! Sorry, maar je laatste alinea klinkt als die van een puber die al typend zit weg te dromen bij een poster vanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:36 schreef Yuki het volgende:
Ik hoor hier steeds: WORD GELUKKIG! KWEEK ZELFRESPECT!
I wish... Aan dat laatste heb ik altijd een beetje een tekort gehad, dat eerste gaat de komende tijd sowieso niet lukken. En niet omdat ik het niet wil, maar omdat ik in een situatie zit die ik totaal niet in de hand heb en me doodongelukkig maakt.
En nu is er één ding, één glimpje licht in mijn donkere tunnel... En er is maar één persoon die dat begrijpt en dat is hij. Dus sorry, maar daar houd ik inderdaad wanhopig aan vast... Omdat ik ook streef naar gelukkig zijn.
Je wordt niet gelukkig, ook al zou hij voor jou kiezen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:36 schreef Yuki het volgende:
En er is maar één persoon die dat begrijpt en dat is hij. Dus sorry, maar daar houd ik inderdaad wanhopig aan vast... Omdat ik ook streef naar gelukkig zijn.
En wat is gelukkig zijn volgens jou? Gelukkig zijn bestaat bij de gratie van momenten, het is niet een doorlopend aanwezig gevoel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:36 schreef Yuki het volgende:
Ik hoor hier steeds: WORD GELUKKIG! KWEEK ZELFRESPECT!
I wish... Aan dat laatste heb ik altijd een beetje een tekort gehad, dat eerste gaat de komende tijd sowieso niet lukken. En niet omdat ik het niet wil, maar omdat ik in een situatie zit die ik totaal niet in de hand heb en me doodongelukkig maakt.
En nu is er één ding, één glimpje licht in mijn donkere tunnel... En er is maar één persoon die dat begrijpt en dat is hij. Dus sorry, maar daar houd ik inderdaad wanhopig aan vast... Omdat ik ook streef naar gelukkig zijn.
Heeft een van jullie de cure tegen kanker dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:30 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Maak dan als de donder dat je wegkomt uit de situatie die je zo ongelukkig maakt! Sorry, maar je laatste alinea klinkt als die van een puber die al typend zit weg te dromen bij een poster vanhem
die boven haar bed hangt. Als je in de kreukels ligt is het heel logisch dat je naar uitwegen zoekt, zaken om je aan vast te houden en hoop uit te putten om de lastige tijd door te komen. Maar uiteindelijk moet je om gelukkig te worden de touwtjes in eigen handen nemen en je leven gaan inrichten zoals jij het wilt hebben. Dat moet je allemaal zelf doen, hoe vervelend en moeilijk ook. Als hij je daarbij zou kunnen en willen helpen, hartstikke mooi. Maar als je niets anders doet dan afwachten tot hij je eindelijk komt redden, verandert er nooit iets...
Nee. Maar als dat het is is het natuurlijk onzin dat hij de enige is die het begrijpt. Dat lijkt me iets waarvan wel meer mensen snappen dat het je geestelijk sloopt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heeft een van jullie de cure tegen kanker dan?
Of moet ik mn moeder maar in de steek laten?
Guess not
Sorry, was ook niet helemaal duidelijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee. Maar als dat het is is het natuurlijk onzin dat hij de enige is die het begrijpt. Dat lijkt me iets waarvan wel meer mensen snappen dat het je geestelijk sloopt.
Dan is je vriendengroep erg kortzichtig of a-muzikaal. Ik snap het ook wel , muziek kan idd een hele fijne uitlaatklep zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sorry, was ook niet helemaal duidelijk.
1) mn moeder is ziek. erg ziek.
2) er is een lichtpuntje in mn leven, waar ik met alle macht aan vasthoud. muziek. en niemand van mijn vrienden begrijpt dat. niemand snapt dat ik het (zeker nu) nodig heb, net als ik zuurstof nodig heb. en daarin is hij dus wél de enige die me begrijpt. de rest verklaard me voor gek (zelfs mn ouders, zelfs mn beste vriendin)
Oh boyquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thx Cue_
Edit: alleen is het wel een heel klein beetje kut dat ik zie dat hij wel reageert bij iemand op hyves... eerst leek t nog alsof ie gewoon op niemand antwoordde, maar nu dus gewoon niet op mij.
Oh boyquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:43 schreef Yuki het volgende:
Hihi, en toen bleek dat hij andere mensen met wie hij bevriend is EN zaken doet ook nog al eens vergeet terug te bellen/smsen/mailen. Soms zelfs 2 à 3 weken. Omdat hij bijvoorbeeld zijn telefoon kwijt is, 5 gigs heeft in een week of op vakantie is zonder het te melden. Dat laatste is nu niet aan de orde, maar er kan dus ook een andere verklaring zijn voor zijn gedrag.
Uit betrouwbare bron heb ik begrepen dat hij, als hij enthousiast reageert, ook oprecht enthousiast is. Dat hij heel veel wil doen, maar nog een beetje moet leren dat er maar 7 x 24 uur in een week zitten. En daarom dus mensen nog wel eens laat wachten.
Hiermee wil ik niet zeggen dat al mijn hoop weer terug is en ik weer ga zitten smachten; don't worryHet zegt alleen wel dat het niet per se om een gebrek aan interesse cq ongelofelijke irritatie jegens mij hoeft te gaan.
Ik ga hem nu niet meer achterna zitten met mailtjes of smsjes, maar wacht rustig af. En als ik over 2 weken nog niets gehoord heb ga ik eens casual vragen hoe t met m is, hoe z'n wintersportvakantie is geweest en of ie al wat meer zicht heeft op een mogelijkheid tot afspreken. Maar nu iig niet desperate achter m aanlopen; daar worden we allebei niet beter van.
Oh, en wat betreft mijn idee om hele goede vriendjes te worden... Dat was een beetje stom ja. Ik wil wel heel graag vrienden worden, maar er moet idd wel iets van zijn kant komen ook. Dus eerst een beetje rust en als ik hem wel weer zie/spreek gewoon eens zien hoe het gaat. Mijn wens om vrienden met 'm te worden is ook een beetje voortgekomen uit het ideaalbeeld dat ik van hem heb. Eerst maar eens kijken of we elkaar wat beter kunnen leren kennen, het gezellig hebben als we muziek maken samen. En als we dan vrienden worden is dat superleuk. Maar misschien valt ie ook wel ontzettend tegen, als ik m beter leer kennen
Dat dus!quote:Op zondag 7 februari 2010 13:05 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Goede post, Vivi! Ik herken er zelf ook een en ander in.
Goed zo, hou dat vast.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:35 schreef Yuki het volgende:
Ik ga morgen ff uitgebreider reageren, zeker op de post van Vivi. Thanks daarvoor, want er zitten zeker belangrijke punten in.
For now: mijn dag stond vandaag niet in het teken van hem. En dat voelt toch best wel goed. En daarom wil ik meer voor mij gaan, en niet voor hem.
Wat betreft mijn grote passie: er blijft staan dat hij dat meer snapt dan wie ook. En als ik hem daarover spreek is dat natuurlijk superleuk. Maar als ik zelfs mijn grootste liefde moet uitstellen tot hij een keer tijd voor me heeft, dan is er echt iets mis met mn leven.
Dus, misschien kom ik morgen weer zeuren dat ie maar niet reageert... Het blijft nog wel ff lastig.
Maar ik ben wel sterk voornemens om lekker voor mezelf te gaan. Muziek moet sowieso uit mezelf komen. Hoe sterker ik zelf word, hoe sterker mijn muziek gaat worden. Toch?
Dat dus. En dan vooral als het toch 'verplicht leuk doen' is, ook al vind je zo'n meisje wel echt leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:41 schreef Lano het volgende:
genoeg mannendie, zeker als ze het druk hebben, gewoon geen zin hebben om zich met hun vriendin bezig te houden. Gewoon omdat het afleid en ze ff flink door willen werken, t meissie komt dan weer als de man ff rust in zn kop heeft
Mja... could be an option, als ik de rest van mn leven geen contact meer met 'm zou hoeven hebbenquote:Op maandag 8 februari 2010 01:33 schreef SjoerdZwoerd het volgende:
[..]
Dat dus. En dan vooral als het toch 'verplicht leuk doen' is, ook al vind je zo'n meisje wel echt leuk.
Maargoed, er kunnen natuurlijk nog 100 andere dingen achter zitten he.
Trouwens al wat serieuze pogingen gedaan om uit te vissen of hij iets in jou ziet of dat het een beetje een hopeloze liefde is die je vol blijft proberen te houden?
Ik zou er wat duidelijkheid in gooien, desnoods vraag je gewoon 'hoi, zou jij wat met mij willen'?Anders blijf je dralen met zo'n gast. (iets subtieler mag ook, maar geen vage hints/aandacht zoeken meer)
Ja, heel leuk maar je begon in je eerste post al over vlinders.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja... could be an option, als ik de rest van mn leven geen contact meer met 'm zou hoeven hebbenEn daarnaast gaat t me ook helemaal niet om een relatie (hoe vaak heb ik dat al gezegd?). Het gaat me om leuk contact met iemand die minstens zoveel van muziek houdt als ik (waarschijnlijk zelfs meer), om mee te praten en muziek mee te maken.
QFTquote:Op maandag 8 februari 2010 15:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, heel leuk maar je begon in je eerste post al over vlinders.
Uh, wij zijn net diegene waar je een goede partij aan hebtquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sommige mannen zijn suckers, met hun vriendschap kan niet blablabla... Dat hun nou zo denken ....
Zegt meet over hun dan over de andere mannen!
Jawel, maar dan wil ik er geen contact meer mee hebben omdat dat me meer verdriet dan plezier doet. Stiekem blijf je dan toch hopen op meer.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:18 schreef Yuki het volgende:
Hebben jullie nooit vlinders bij iemand met wie je geen relatie kunt/wilt aangaan?
Like you al made clear... He's just not that into me. En dat wist ik al vanaf het begin.
Maar dan kan ik toch nog wel hopen op een uitbreiding van prettig contact?
Ja... Je hebt het topic gelezen, neem ik aan?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:11 schreef misteriks het volgende:
[..]
Oh, en een tip voor TS : ga psychologie studeren, je bent er namelijk het type voor![]()
De vraag is dan waarom je dat zou willen en of je het jezelf dan niet onwijs lastig maakt. Natuurlijk, het is heel prettig als iemand je begrijpt en als je het gevoelsmatig goed kunt vinden met iemand. Alleen zodra de verwachtingen w.b.t. het contact uit elkaar liggen en je stiekem in je achterhoofd de optie openhoudt dat het 'misschien ooit nog wel eens wat zou kunnen worden' schiet je daar niet zoveel mee op omdat het 9/10 scheve en geforceerde verhoudingen in de hand werkt.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:18 schreef Yuki het volgende:
Hebben jullie nooit vlinders bij iemand met wie je geen relatie kunt/wilt aangaan?
Like you al made clear... He's just not that into me. En dat wist ik al vanaf het begin.
Maar dan kan ik toch nog wel hopen op een uitbreiding van prettig contact?
En dat doe ik dus nietquote:Op maandag 8 februari 2010 16:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De vraag is dan waarom je dat zou willen en of je het jezelf dan niet onwijs lastig maakt. Natuurlijk, het is heel prettig als iemand je begrijpt en als je het gevoelsmatig goed kunt vinden met iemand. Alleen zodra de verwachtingen w.b.t. het contact uit elkaar liggen en je stiekem in je achterhoofd de optie openhoudt dat het 'misschien ooit nog wel eens wat zou kunnen worden' schiet je daar niet zoveel mee op omdat het 9/10 scheve en geforceerde verhoudingen in de hand werkt.
Ik zit momenteel in zo'n zelfde situatie, waarbij zij krampachtig het contact probeert te behouden en me koste wat kost niet kwijt wil, maar daarmee houdt ze mij aan het lijntje en worden dingen onnodig gecompliceerd. Het is altijd kut om iemand te 'verliezen', maar soms onoverkomelijk. Zeker omdat je, zodra je die angst overwint, het zorgt voor een enorme bevrijding.
Als je er echt helemaal klaar mee bent: go for it.quote:
En dat is dus niet zo.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je er echt helemaal klaar mee bent: go for it.Maar dan zou daarmee ook de wil om maar contact met hem te willen als het goed is ook zo goed als verdwenen zijn.
Nou ja, dat niet, alleen zet je misschien onnodig veel druk op het contact en jezelf door (zoals het op mij overkomt) hij-is-mijn-steun-en-toeverlaat-benadering.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dat is dus niet zo.
Is het zo moeilijk te begrijpen dat ik gewoon vrienden wil zijn met die jongen?
oh ,owkee, je studeert het alquote:Op maandag 8 februari 2010 15:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja... Je hebt het topic gelezen, neem ik aan?
En daarom zei ik dus dit:quote:Op maandag 8 februari 2010 16:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou ja, dat niet, alleen zet je misschien onnodig veel druk op het contact en jezelf door (zoals het op mij overkomt) hij-is-mijn-steun-en-toeverlaat-benadering.
Als je 'gewoon vrienden wil zijn met die jongen' en hij niet zo hard z'n best lijkt te doen om een vriendschap op te bouwen of voort te zetten, tja...
Het draait om mij, niet om hem. En als t ervan komt is t leuk. Blijf er ook wel op hopen.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:35 schreef Yuki het volgende:
For now: mijn dag stond vandaag niet in het teken van hem. En dat voelt toch best wel goed. En daarom wil ik meer voor mij gaan, en niet voor hem.
Wat betreft mijn grote passie: er blijft staan dat hij dat meer snapt dan wie ook. En als ik hem daarover spreek is dat natuurlijk superleuk. Maar als ik zelfs mijn grootste liefde moet uitstellen tot hij een keer tijd voor me heeft, dan is er echt iets mis met mn leven.
Dus, misschien kom ik morgen weer zeuren dat ie maar niet reageert... Het blijft nog wel ff lastig.
Maar ik ben wel sterk voornemens om lekker voor mezelf te gaan. Muziek moet sowieso uit mezelf komen. Hoe sterker ik zelf word, hoe sterker mijn muziek gaat worden. Toch?
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
En daarom zei ik dus dit:
[..]
Het draait om mij, niet om hem. En als t ervan komt is t leuk. Blijf er ook wel op hopen.
heb je uberhaupt hierboven gelezen?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:08 schreef MarsellusWallace het volgende:
Om het bot te zeggen heb je echt een plaat voor je hoofd. Je vraagt iedereen om adviezen, antwoorden en hoe zij tegen de situatie aankijken, maar wat er gezegd wordt past niet in jouw straatje en wil je niet aannemen, daardoor blijf je maar vasthouden aan je tunnelvisie. Jij wil een ander soort contact met hem dan hij met jou en daarom gaat het niet werken. Je ziet hem als een soort God, je doet jezelf geloven dat hij de enige is die jou begrijpt. Je blijft echt te wanhopig aan hem vastklampen, dat is niet goed voor jou en hij gaat zich er alleen maar benauwd door voelen. Er zijn meer mensen in je omgeving.
Ik kan het weten hoe het is om je helemaal te richten op 1 persoon en je gemoedstoestand er van af te hangen. En het lucht echt op door ermee gestopt te zijn. De eerste weken/maanden zonder die persoon zijn kut maar daarna ben je alleen maar blij dat je leven niet meer van hem/haar afhangt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |