abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 februari 2010 @ 20:12:09 #151
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77712105
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 19:47 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nee. Maar als dat het is is het natuurlijk onzin dat hij de enige is die het begrijpt. Dat lijkt me iets waarvan wel meer mensen snappen dat het je geestelijk sloopt.
Sorry, was ook niet helemaal duidelijk.
1) mn moeder is ziek. erg ziek.
2) er is een lichtpuntje in mn leven, waar ik met alle macht aan vasthoud. muziek. en niemand van mijn vrienden begrijpt dat. niemand snapt dat ik het (zeker nu) nodig heb, net als ik zuurstof nodig heb. en daarin is hij dus wél de enige die me begrijpt. de rest verklaard me voor gek (zelfs mn ouders, zelfs mn beste vriendin)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_77712483
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 20:12 schreef Yuki het volgende:

[..]

Sorry, was ook niet helemaal duidelijk.
1) mn moeder is ziek. erg ziek.
2) er is een lichtpuntje in mn leven, waar ik met alle macht aan vasthoud. muziek. en niemand van mijn vrienden begrijpt dat. niemand snapt dat ik het (zeker nu) nodig heb, net als ik zuurstof nodig heb. en daarin is hij dus wél de enige die me begrijpt. de rest verklaard me voor gek (zelfs mn ouders, zelfs mn beste vriendin)
Dan is je vriendengroep erg kortzichtig of a-muzikaal. Ik snap het ook wel , muziek kan idd een hele fijne uitlaatklep zijn.

Maar zoals ik al eerder zei: als je vlinders hebt bij hem is het niet een vriendschap waar je beter van wordt
  zaterdag 6 februari 2010 @ 20:48:23 #153
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77713419
Beste Yuki.

Oei, ik herken hier een heleboel in. Mijn moeder had ook kanker en in de tijd vlak na haar diagnose liep ook mijn relatie stuk. Ook ik heb mezelf toen ingeprent dat er maar een was die dat echt begreep, een jongen met wie ik toen veel contact kreeg, en gedroeg me eigenlijk precies zoals jij nu doet (alleen waren wij wel "vrienden" en kwam er ook sex bij, maar daar bleef het bij). Ook ik ging overal van alles in lezen omdat ik dat wilde zien, en nu ik er op terugkeek denk ik dat het helemaal niet om die persoon ging, maar meer op een "project" waar ik me op kon focusssen om de wanhoop en de (angst voor) eenzaamheid maar niet te hoeven voelen. Ook ik greep elke flinter van hoop om zijn gebrek aan interesse op een andere manier te interpreteren aan. Maar zie het alsjeblieft voor wat het is..een bliksemafleider. En als ie met iedereen zo laks omgaat is ie in al die mensen gewoon niet bovenmatig geinteresseert. als jij dat al als vleiend beschouwt dan moet je echt eens aan je eigenwaarde gaan werken. Richt je aandacht op je moeder en op de mooie herinneringen die jullie nog kunnen maken samen (is ze nog te genezen?) en niet op iemand die overduidelijk niet op jou zit te wachten..en als dat uiteindelijk wel zo blijkt te zijn, dan komt ie vanzelf wel. Maar aan hem trekken werkt sws alleen maar averechts .

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 07-02-2010 09:04:03 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_77715406
Hm, jah snap je wel muziek trekt mij ook overal doorheen.

Maarja, ik hoop voor hem dat hij daar snel eens wat volwassener in gaat worden.. Want mensen zullen wel gek zijn om op hem te wachten
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 7 februari 2010 @ 00:05:24 #155
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_77719532
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:12 schreef Yuki het volgende:

[..]

Thx Cue_

Aangezien ik inmiddels nog (weer) niets van 'm gehoord heb, laat ik het idd maar zitten. Pas als er echt iets heel boeiends is, of als hij uit zichzelf komt, ga ik weer energie in contact steken.

Ik begrijp dat jullie mij dat allemaal wilden zeggen, en idd... ik wil het ook niet helemaal (helemaal niet?) zien. Maar een reactie zoals die van Cue_ valt me toch wat beter...
In de situatie waarin ik nu zit heb ik een beetje hoop nodig. En die haalde ik alleen bij hem vandaan... Stom, maar wellicht ook begrijpelijk.

Edit: alleen is het wel een heel klein beetje kut dat ik zie dat hij wel reageert bij iemand op hyves... eerst leek t nog alsof ie gewoon op niemand antwoordde, maar nu dus gewoon niet op mij.
Oh boy
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:43 schreef Yuki het volgende:
Hihi, en toen bleek dat hij andere mensen met wie hij bevriend is EN zaken doet ook nog al eens vergeet terug te bellen/smsen/mailen. Soms zelfs 2 à 3 weken. Omdat hij bijvoorbeeld zijn telefoon kwijt is, 5 gigs heeft in een week of op vakantie is zonder het te melden. Dat laatste is nu niet aan de orde, maar er kan dus ook een andere verklaring zijn voor zijn gedrag.
Uit betrouwbare bron heb ik begrepen dat hij, als hij enthousiast reageert, ook oprecht enthousiast is. Dat hij heel veel wil doen, maar nog een beetje moet leren dat er maar 7 x 24 uur in een week zitten. En daarom dus mensen nog wel eens laat wachten.

Hiermee wil ik niet zeggen dat al mijn hoop weer terug is en ik weer ga zitten smachten; don't worry Het zegt alleen wel dat het niet per se om een gebrek aan interesse cq ongelofelijke irritatie jegens mij hoeft te gaan.

Ik ga hem nu niet meer achterna zitten met mailtjes of smsjes, maar wacht rustig af. En als ik over 2 weken nog niets gehoord heb ga ik eens casual vragen hoe t met m is, hoe z'n wintersportvakantie is geweest en of ie al wat meer zicht heeft op een mogelijkheid tot afspreken. Maar nu iig niet desperate achter m aanlopen; daar worden we allebei niet beter van.

Oh, en wat betreft mijn idee om hele goede vriendjes te worden... Dat was een beetje stom ja. Ik wil wel heel graag vrienden worden, maar er moet idd wel iets van zijn kant komen ook. Dus eerst een beetje rust en als ik hem wel weer zie/spreek gewoon eens zien hoe het gaat. Mijn wens om vrienden met 'm te worden is ook een beetje voortgekomen uit het ideaalbeeld dat ik van hem heb. Eerst maar eens kijken of we elkaar wat beter kunnen leren kennen, het gezellig hebben als we muziek maken samen. En als we dan vrienden worden is dat superleuk. Maar misschien valt ie ook wel ontzettend tegen, als ik m beter leer kennen
Oh boy

Hihi? Serieus, die sms-jes van je doen je zaak geen goed, als in: ze schrikken af. Maar dat is een minor detail als hij in de peiling krijgt wat er werkelijk aan de hand is met jou..... En die post van hierboven doet daar niets aan af. Integendeel, daar lees ik toch een boel slechte analyses & argumenten alsook tussen de regels door iets wat in de buurt komt van wanhoop....
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  zondag 7 februari 2010 @ 00:12:36 #156
93643 DumDaDum
pi_77719730
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 20:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Goeie reactie

Hopelijk kan / doet TS hier iets mee
— Heather Nova
  zondag 7 februari 2010 @ 10:40:50 #157
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_77724513
Goede post Vivi! Yuki, neem even een rustig moment en lees haar reactie eens goed door. Het is helemaal aan jou, maar ik denk dat ze een paar stevige punten heeft. Is het geen idee om wat professionele hulp te zoeken bij het omgaan met de ziekte van je moeder?
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_77727268
Goede post, Vivi! Ik herken er zelf ook een en ander in.
  zondag 7 februari 2010 @ 13:55:30 #159
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_77728614
sorry hoor, maar zelf ben ik ook zo
krijg ik een sms die me niet interesseert reageer ik er gewoon niet op, ofwel eens een uurtje/dagje/weekje later.

énja, dan gebruik ik ook wel smoesjes a la
-druk
-gsm niet bij
-gsm aan het opladen
-geld op
-niet gezien
-.....

hij wil je gwn niet
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
pi_77733262
quote:
Op zondag 7 februari 2010 13:05 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Goede post, Vivi! Ik herken er zelf ook een en ander in.
Dat dus!
  maandag 8 februari 2010 @ 00:35:41 #161
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77755240
Ik ga morgen ff uitgebreider reageren, zeker op de post van Vivi. Thanks daarvoor, want er zitten zeker belangrijke punten in.

For now: mijn dag stond vandaag niet in het teken van hem. En dat voelt toch best wel goed. En daarom wil ik meer voor mij gaan, en niet voor hem.
Wat betreft mijn grote passie: er blijft staan dat hij dat meer snapt dan wie ook. En als ik hem daarover spreek is dat natuurlijk superleuk. Maar als ik zelfs mijn grootste liefde moet uitstellen tot hij een keer tijd voor me heeft, dan is er echt iets mis met mn leven.

Dus, misschien kom ik morgen weer zeuren dat ie maar niet reageert... Het blijft nog wel ff lastig.
Maar ik ben wel sterk voornemens om lekker voor mezelf te gaan. Muziek moet sowieso uit mezelf komen. Hoe sterker ik zelf word, hoe sterker mijn muziek gaat worden. Toch?
pi_77755268
quote:
Op maandag 8 februari 2010 00:35 schreef Yuki het volgende:
Ik ga morgen ff uitgebreider reageren, zeker op de post van Vivi. Thanks daarvoor, want er zitten zeker belangrijke punten in.

For now: mijn dag stond vandaag niet in het teken van hem. En dat voelt toch best wel goed. En daarom wil ik meer voor mij gaan, en niet voor hem.
Wat betreft mijn grote passie: er blijft staan dat hij dat meer snapt dan wie ook. En als ik hem daarover spreek is dat natuurlijk superleuk. Maar als ik zelfs mijn grootste liefde moet uitstellen tot hij een keer tijd voor me heeft, dan is er echt iets mis met mn leven.

Dus, misschien kom ik morgen weer zeuren dat ie maar niet reageert... Het blijft nog wel ff lastig.
Maar ik ben wel sterk voornemens om lekker voor mezelf te gaan. Muziek moet sowieso uit mezelf komen. Hoe sterker ik zelf word, hoe sterker mijn muziek gaat worden. Toch?
Goed zo, hou dat vast.
pi_77756310
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:41 schreef Lano het volgende:
genoeg mannendie, zeker als ze het druk hebben, gewoon geen zin hebben om zich met hun vriendin bezig te houden. Gewoon omdat het afleid en ze ff flink door willen werken, t meissie komt dan weer als de man ff rust in zn kop heeft
Dat dus. En dan vooral als het toch 'verplicht leuk doen' is, ook al vind je zo'n meisje wel echt leuk.

Maargoed, er kunnen natuurlijk nog 100 andere dingen achter zitten he.
Trouwens al wat serieuze pogingen gedaan om uit te vissen of hij iets in jou ziet of dat het een beetje een hopeloze liefde is die je vol blijft proberen te houden?
Ik zou er wat duidelijkheid in gooien, desnoods vraag je gewoon 'hoi, zou jij wat met mij willen'? Anders blijf je dralen met zo'n gast. (iets subtieler mag ook, maar geen vage hints/aandacht zoeken meer)

[ Bericht 15% gewijzigd door SjoerdZwoerd op 08-02-2010 01:43:25 ]
  maandag 8 februari 2010 @ 15:00:40 #164
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77769293
quote:
Op maandag 8 februari 2010 01:33 schreef SjoerdZwoerd het volgende:

[..]

Dat dus. En dan vooral als het toch 'verplicht leuk doen' is, ook al vind je zo'n meisje wel echt leuk.

Maargoed, er kunnen natuurlijk nog 100 andere dingen achter zitten he.
Trouwens al wat serieuze pogingen gedaan om uit te vissen of hij iets in jou ziet of dat het een beetje een hopeloze liefde is die je vol blijft proberen te houden?
Ik zou er wat duidelijkheid in gooien, desnoods vraag je gewoon 'hoi, zou jij wat met mij willen'? Anders blijf je dralen met zo'n gast. (iets subtieler mag ook, maar geen vage hints/aandacht zoeken meer)
Mja... could be an option, als ik de rest van mn leven geen contact meer met 'm zou hoeven hebben En daarnaast gaat t me ook helemaal niet om een relatie (hoe vaak heb ik dat al gezegd?). Het gaat me om leuk contact met iemand die minstens zoveel van muziek houdt als ik (waarschijnlijk zelfs meer), om mee te praten en muziek mee te maken.
pi_77769416
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:00 schreef Yuki het volgende:

[..]

Mja... could be an option, als ik de rest van mn leven geen contact meer met 'm zou hoeven hebben En daarnaast gaat t me ook helemaal niet om een relatie (hoe vaak heb ik dat al gezegd?). Het gaat me om leuk contact met iemand die minstens zoveel van muziek houdt als ik (waarschijnlijk zelfs meer), om mee te praten en muziek mee te maken.
Ja, heel leuk maar je begon in je eerste post al over vlinders.
  maandag 8 februari 2010 @ 15:08:19 #166
93643 DumDaDum
pi_77769548
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:04 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, heel leuk maar je begon in je eerste post al over vlinders.
QFT
— Heather Nova
  maandag 8 februari 2010 @ 15:11:09 #167
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_77769647
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sommige mannen zijn suckers, met hun vriendschap kan niet blablabla... Dat hun nou zo denken ....

Zegt meet over hun dan over de andere mannen!
Uh, wij zijn net diegene waar je een goede partij aan hebt De dappersten zijn er heel eerlijk over, en geven het ook gewoon toe... Waarom moeten wij (sommige) vrouwen naar de mond praten, en waarom zou wishfull thinking de waarheid zijn ?!
.
oh, en een tip voor TS : ga psychologie studeren, je bent er namelijk het type voor
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  maandag 8 februari 2010 @ 15:18:16 #168
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77769845
Hebben jullie nooit vlinders bij iemand met wie je geen relatie kunt/wilt aangaan?

Like you al made clear... He's just not that into me. En dat wist ik al vanaf het begin.
Maar dan kan ik toch nog wel hopen op een uitbreiding van prettig contact?
pi_77769889
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:18 schreef Yuki het volgende:
Hebben jullie nooit vlinders bij iemand met wie je geen relatie kunt/wilt aangaan?

Like you al made clear... He's just not that into me. En dat wist ik al vanaf het begin.
Jawel, maar dan wil ik er geen contact meer mee hebben omdat dat me meer verdriet dan plezier doet. Stiekem blijf je dan toch hopen op meer.
  maandag 8 februari 2010 @ 15:24:19 #170
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77770051
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:11 schreef misteriks het volgende:

[..]
Oh, en een tip voor TS : ga psychologie studeren, je bent er namelijk het type voor
Ja... Je hebt het topic gelezen, neem ik aan?
pi_77772522
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:18 schreef Yuki het volgende:

De vraag is dan waarom je dat zou willen en of je het jezelf dan niet onwijs lastig maakt. Natuurlijk, het is heel prettig als iemand je begrijpt en als je het gevoelsmatig goed kunt vinden met iemand. Alleen zodra de verwachtingen w.b.t. het contact uit elkaar liggen en je stiekem in je achterhoofd de optie openhoudt dat het 'misschien ooit nog wel eens wat zou kunnen worden' schiet je daar niet zoveel mee op omdat het 9/10 scheve en geforceerde verhoudingen in de hand werkt.

Ik zit momenteel in zo'n zelfde situatie, waarbij zij krampachtig het contact probeert te behouden en me koste wat kost niet kwijt wil, maar daarmee houdt ze mij aan het lijntje en worden dingen onnodig gecompliceerd. Het is altijd kut om iemand te 'verliezen', maar soms onoverkomelijk. Zeker omdat je, zodra je die angst overwint, het zorgt voor een enorme bevrijding.
  maandag 8 februari 2010 @ 16:27:25 #172
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77772607
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De vraag is dan waarom je dat zou willen en of je het jezelf dan niet onwijs lastig maakt. Natuurlijk, het is heel prettig als iemand je begrijpt en als je het gevoelsmatig goed kunt vinden met iemand. Alleen zodra de verwachtingen w.b.t. het contact uit elkaar liggen en je stiekem in je achterhoofd de optie openhoudt dat het 'misschien ooit nog wel eens wat zou kunnen worden' schiet je daar niet zoveel mee op omdat het 9/10 scheve en geforceerde verhoudingen in de hand werkt.

Ik zit momenteel in zo'n zelfde situatie, waarbij zij krampachtig het contact probeert te behouden en me koste wat kost niet kwijt wil, maar daarmee houdt ze mij aan het lijntje en worden dingen onnodig gecompliceerd. Het is altijd kut om iemand te 'verliezen', maar soms onoverkomelijk. Zeker omdat je, zodra je die angst overwint, het zorgt voor een enorme bevrijding.
En dat doe ik dus niet
pi_77772691
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:27 schreef Yuki het volgende:

[..]

En dat doe ik dus niet
Als je er echt helemaal klaar mee bent: go for it. Maar dan zou daarmee ook de wil om maar contact met hem te willen als het goed is ook zo goed als verdwenen zijn.
  maandag 8 februari 2010 @ 16:36:42 #174
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77772971
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je er echt helemaal klaar mee bent: go for it. Maar dan zou daarmee ook de wil om maar contact met hem te willen als het goed is ook zo goed als verdwenen zijn.
En dat is dus niet zo.
Is het zo moeilijk te begrijpen dat ik gewoon vrienden wil zijn met die jongen?
pi_77773282
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:36 schreef Yuki het volgende:

[..]

En dat is dus niet zo.
Is het zo moeilijk te begrijpen dat ik gewoon vrienden wil zijn met die jongen?
Nou ja, dat niet, alleen zet je misschien onnodig veel druk op het contact en jezelf door (zoals het op mij overkomt) hij-is-mijn-steun-en-toeverlaat-benadering.

Als je 'gewoon vrienden wil zijn met die jongen' en hij niet zo hard z'n best lijkt te doen om een vriendschap op te bouwen of voort te zetten, tja...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')