Bel hem. NIet over die mail ofzo, maar gewoon om te vragen hoe het gaat enzo. Ben jij van je zorgen af, maar 'zeur' je niet om een reactie.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:25 schreef Yuki het volgende:
Iedere keer dat hij laat reageert, of pas als ik er nog eens om vraag, geeft hij aan dat hij het enorm druk heeft. En dat is ook zo, dat weet ik... Hij is artiest en werkt zeker meer dan 40 uur per week.
Zelfs als ik suggereer dat ik m teveel lastig val, ontkent hij dat. Maar het heeft nog nooit een week geduurd, dus maak me nu wel echt zorgen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:29 schreef misteriks het volgende:
Uh, yuki, nu niet voor het een of het ander; maar "vriendschap" met de andere sexe intresseert geen enkele man
Bellen deden we eigenlijk nog niet (goh, wat klinkt dat sneu). Het is dus wel een beetje "out of the ordinary" als ik 'm bel, hoewel ik er zelf ook aan heb gedacht. Dan is het voor hem iig ook moeilijker om onder een reactie uit te komen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Bel hem. NIet over die mail ofzo, maar gewoon om te vragen hoe het gaat enzo. Ben jij van je zorgen af, maar 'zeur' je niet om een reactie.
Je kent hem al jaren, jullie zijn vrienden, maar jullie bellen nooit?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bellen deden we eigenlijk nog niet (goh, wat klinkt dat sneu). Het is dus wel een beetje "out of the ordinary" als ik 'm bel, hoewel ik er zelf ook aan heb gedacht. Dan is het voor hem iig ook moeilijker om onder een reactie uit te komen.
Uhm.. je belt toch wel vaker een vriend/vriendin zomaar neem ik aan? Gewoon, hoi, hoe gaat het? Vraag of hij een leuk weekend heeft gehad, of vraag over iets waarvan je weet wat hij doen moest de afgelopen dagen ofzo..quote:Maarja, wat zeg ik dan?
Hm.. das raar. Het staat er zelfs 2x, dus het is ook niet een foutje ofzo..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:56 schreef cerror het volgende:
Je gaat vreemd? (Wil vreemdgaan?) Want volgens je fobo heb je een relatie.
Oh oeps... Laatste update van m'n fobo was ongeveer een maand voor mn vriend me dumpte.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:56 schreef cerror het volgende:
Je gaat vreemd? (Wil vreemdgaan?) Want volgens je fobo heb je een relatie.
Ik ken hem al jaren, maar we hebben pas echt contact sinds december.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je kent hem al jaren, jullie zijn vrienden, maar jullie bellen nooit?
[..]
Uhm.. je belt toch wel vaker een vriend/vriendin zomaar neem ik aan? Gewoon, hoi, hoe gaat het? Vraag of hij een leuk weekend heeft gehad, of vraag over iets waarvan je weet wat hij doen moest de afgelopen dagen ofzo..
En wat is daar erg aan? Wees eens duidelijk tegenover elkaar mensenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:08 schreef Yuki het volgende:
Ik ken hem al jaren, maar we hebben pas echt contact sinds december.
Het is nu dus ook nog niet echt een vriendschap, maar dat zou ik wel graag willen. En daarom voelt het ook een beetje weird om 'm te bellen. Wil hem heel graag beter leren kennen, wat meer weten wat 'm bezighoudt enzo. Maarja, als je dat letterlijk gaat zeggen klinkt dat ook wel als een verkapte pick-up line
Dat is het toch ook?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:08 schreef Yuki het volgende:
Maarja, als je dat letterlijk gaat zeggen klinkt dat ook wel als een verkapte pick-up line
Zo is het iig niet bedoeld. Hij weet best heel veel over mij, omdat ie daar altijd wel naar vraagt. Van hem weet ik alleen dat muziek hem bezighoudt, maar verder niets... En 't lijkt me toch wel redelijk essentieel in een vriendschap om te weten wat iemand bezighoudtquote:
Been there, done that... Daar kom ik wel overheenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Een vriendschap met iemand die je leuk vind wordt dan echter wel weer lastig
Jij bent het type dat er niet tegen kan om vergeten te worden. Denk dat het met die vriendschap ook niet zo heel erg diep zit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Been there, done that... Daar kom ik wel overheen
Maar GEEN vriendschap, daar heb ik moeite mee
En jij bent het type Psychologie van de Alaskische school...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Jij bent het type dat er niet tegen kan om vergeten te worden. Denk dat het met die vriendschap ook niet zo heel erg diep zit.
met alle respect, maar komt vriendschap niet van twee kanten?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Been there, done that... Daar kom ik wel overheen
Maar GEEN vriendschap, daar heb ik moeite mee
Stukje pianomuziek waarvan ie zei: "stuur maar door, ben benieuwd"quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:42 schreef scrub_nurse het volgende:
wat heb je hem gestuurd waar hij op moet reageren?
ok ja dan zal hij het idd druk hebben, in ieder geval te druk vinden om prioriteit aan jouw stukje bladmuziek te geven, wat mijns inziens wil zeggen dat hij onvoldoende geinteresseerd is in een meer dan vriendelijke op afstand relatie met jou.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stukje pianomuziek waarvan ie zei: "stuur maar door, ben benieuwd"
Daarnaast had ie gezegd dat afspreken er op korte termijn niet inzit, omdat ie t zo druk heeft. Dus toen heb ik voorgesteld om een afspraak te maken op langere termijn, en daar wacht ik dus ook nog op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |