abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:12:21 #1
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77555138
Hoi

Al jaren ken ik een jongen (man, inmiddels), waar ik ook al die jaren al een zwak voor heb. Enerzijds zorgt dat zwak ervoor dat ik vlinders in mijn buik krijg, anderzijds wil ik gewoon gezellig bij hem zijn en muziek maken, als vrienden.
Sinds afgelopen december hebben we wat meer contact, waar ik natuurlijk ontzettend blij mee ben. Of eigenlijk was... Want al het contact komt van mijn kant en ik kan er absoluut niet op rekenen dat hij reageert op mijn pogingen om contact te krijgen.

Het is nu weer zo. Ik probeer ergens een reactie op te krijgen, maar van zijn kant alleen maar stilte. Terwijl hij zelf, in eerste instantie, best geïnteresseerd leek in wat ik hem te vertellen had. Maar sinds ik hem gemaild heb (afgelopen woensdag) heb ik niets meer gehoord. Zelfs na een smsje waarin ik vroeg of hij het al gelezen had en wat hij ervan vond, krijg ik niets.

Nu vraag ik me af: moet ik nog meer "herinneringen" sturen? Hem nog eens smsen of mailen? Of moet ik het zo laten, en maar stilletjes afwachten of hij nog iets laat horen?
Ik word flink ongelukkig en onzeker van het afwachten, maar wil ook niet zoveel aandringen dat het stalk-achtig wordt en hij me op geen enkele manier meer wil zien... En dus de kans op vriendschap ook verkeken is.

Iemand ideeën?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_77555204
Ik zou er niet nog meer achteraan zitten, dan spam je hem onder. Laat hem maar komen.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:16:05 #3
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_77555280
Ik spreek nu zuiver voor mezelf, en uit ervaring : als ik niet binnen een redelijke termijn reageer (binnen de dag) is het een teken dat het mij eigenlijk geen bal intresseert. Volgens mij is de intresse niet wederzijds; al hoop ik het tegenovergestelde voor je, TS
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_77555507
Een vriend die er zolang over doet om ergens op te reageren is of druk met iets heel belangrijks, of niet echt een vriend
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:25:52 #5
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77555706
Iedere keer dat hij laat reageert, of pas als ik er nog eens om vraag, geeft hij aan dat hij het enorm druk heeft. En dat is ook zo, dat weet ik... Hij is artiest en werkt zeker meer dan 40 uur per week.
Zelfs als ik suggereer dat ik m teveel lastig val, ontkent hij dat. Maar het heeft nog nooit een week geduurd, dus maak me nu wel echt zorgen.

Het punt is, als hij WEL reageert is hij onwijs lief en steunend. Ik kan me niet voorstellen dat je zo reageert als je iemand helemaal niet ziet zitten, op welke manier dan ook. Bovendien zou hij dat toch ook wel zeggen? Hij is 25 en volwassen genoeg...
Door mijn eigen onzekerheid zie ik dit soort dingen nogal eens aan voor een afwijzing terwijl dat helemaal niet waar hoeft te zijn. Enerzijds wil ik daar gewoon duidelijkheid over vragen; anderzijds ben ik bang dat als ik weer contact opneem, hij alles af zal kappen.

Ik ben echt niet zo dom of naief dat ik verwacht dat hij voor me zal vallen. Die vlinders gaan vanzelf wel weer weg. Maar ik mag toch wel hopen op vriendschap?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:29:45 #6
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_77555866
Uh, yuki, nu niet voor het een of het ander; maar "vriendschap" met de andere sexe intresseert geen enkele man
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_77556322
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:25 schreef Yuki het volgende:
Iedere keer dat hij laat reageert, of pas als ik er nog eens om vraag, geeft hij aan dat hij het enorm druk heeft. En dat is ook zo, dat weet ik... Hij is artiest en werkt zeker meer dan 40 uur per week.
Zelfs als ik suggereer dat ik m teveel lastig val, ontkent hij dat. Maar het heeft nog nooit een week geduurd, dus maak me nu wel echt zorgen.
Bel hem. NIet over die mail ofzo, maar gewoon om te vragen hoe het gaat enzo. Ben jij van je zorgen af, maar 'zeur' je niet om een reactie.
pi_77556426
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:29 schreef misteriks het volgende:
Uh, yuki, nu niet voor het een of het ander; maar "vriendschap" met de andere sexe intresseert geen enkele man

Een vriendschap met iemand die je leuk vind wordt dan echter wel weer lastig

OT: Misschien moet je eens laten blijken wat je van hem vind. Nee heb je, ja kun je krijgen.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:54:36 #9
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77556906
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:40 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Bel hem. NIet over die mail ofzo, maar gewoon om te vragen hoe het gaat enzo. Ben jij van je zorgen af, maar 'zeur' je niet om een reactie.
Bellen deden we eigenlijk nog niet (goh, wat klinkt dat sneu). Het is dus wel een beetje "out of the ordinary" als ik 'm bel, hoewel ik er zelf ook aan heb gedacht. Dan is het voor hem iig ook moeilijker om onder een reactie uit te komen.

Maarja, wat zeg ik dan?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:56:27 #10
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_77556988
Je gaat vreemd? (Wil vreemdgaan?) Want volgens je fobo heb je een relatie.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_77557248
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:54 schreef Yuki het volgende:

[..]

Bellen deden we eigenlijk nog niet (goh, wat klinkt dat sneu). Het is dus wel een beetje "out of the ordinary" als ik 'm bel, hoewel ik er zelf ook aan heb gedacht. Dan is het voor hem iig ook moeilijker om onder een reactie uit te komen.
Je kent hem al jaren, jullie zijn vrienden, maar jullie bellen nooit?
quote:
Maarja, wat zeg ik dan?
Uhm.. je belt toch wel vaker een vriend/vriendin zomaar neem ik aan? Gewoon, hoi, hoe gaat het? Vraag of hij een leuk weekend heeft gehad, of vraag over iets waarvan je weet wat hij doen moest de afgelopen dagen ofzo..
pi_77557331
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:56 schreef cerror het volgende:
Hm.. das raar. Het staat er zelfs 2x, dus het is ook niet een foutje ofzo..
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:08:44 #13
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77557471
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:56 schreef cerror het volgende:
Oh oeps... Laatste update van m'n fobo was ongeveer een maand voor mn vriend me dumpte.
Changed that
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:02 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Je kent hem al jaren, jullie zijn vrienden, maar jullie bellen nooit?
[..]

Uhm.. je belt toch wel vaker een vriend/vriendin zomaar neem ik aan? Gewoon, hoi, hoe gaat het? Vraag of hij een leuk weekend heeft gehad, of vraag over iets waarvan je weet wat hij doen moest de afgelopen dagen ofzo..
Ik ken hem al jaren, maar we hebben pas echt contact sinds december.
Het is nu dus ook nog niet echt een vriendschap, maar dat zou ik wel graag willen. En daarom voelt het ook een beetje weird om 'm te bellen. Wil hem heel graag beter leren kennen, wat meer weten wat 'm bezighoudt enzo. Maarja, als je dat letterlijk gaat zeggen klinkt dat ook wel als een verkapte pick-up line
pi_77557580
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:08 schreef Yuki het volgende:

Ik ken hem al jaren, maar we hebben pas echt contact sinds december.
Het is nu dus ook nog niet echt een vriendschap, maar dat zou ik wel graag willen. En daarom voelt het ook een beetje weird om 'm te bellen. Wil hem heel graag beter leren kennen, wat meer weten wat 'm bezighoudt enzo. Maarja, als je dat letterlijk gaat zeggen klinkt dat ook wel als een verkapte pick-up line
En wat is daar erg aan? Wees eens duidelijk tegenover elkaar mensen
Buikpijn van het lachen!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:13:05 #15
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_77557632
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:08 schreef Yuki het volgende:
Maarja, als je dat letterlijk gaat zeggen klinkt dat ook wel als een verkapte pick-up line
Dat is het toch ook?
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:16:43 #16
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77557753
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:13 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Dat is het toch ook?
Zo is het iig niet bedoeld. Hij weet best heel veel over mij, omdat ie daar altijd wel naar vraagt. Van hem weet ik alleen dat muziek hem bezighoudt, maar verder niets... En 't lijkt me toch wel redelijk essentieel in een vriendschap om te weten wat iemand bezighoudt
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:31:30 #17
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77558255
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:43 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Een vriendschap met iemand die je leuk vind wordt dan echter wel weer lastig
Been there, done that... Daar kom ik wel overheen
Maar GEEN vriendschap, daar heb ik moeite mee
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:35:14 #18
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_77558354
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:31 schreef Yuki het volgende:

[..]

Jij bent het type dat er niet tegen kan om vergeten te worden. Denk dat het met die vriendschap ook niet zo heel erg diep zit.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:37:08 #19
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77558405
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:35 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

Jij bent het type dat er niet tegen kan om vergeten te worden. Denk dat het met die vriendschap ook niet zo heel erg diep zit.
En jij bent het type Psychologie van de Alaskische school...
Vooral niet verder kijken dan je neus lang is!
pi_77558474
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:31 schreef Yuki het volgende:

[..]

met alle respect, maar komt vriendschap niet van twee kanten?

oftewel, het is niet aan jou om te gaan bepalen of jullie een vriendschap hebben of niet...

Je hebt niet al teveel verteld over het contact dat jullie hebben, maar juist datgene wat je wel verteld, wekt bij mij de indruk dat jullie contact nogal een 'eenrichtingverkeer-straatje' is, en dat dat ook misschien wel een beetje jou insteek was, mogelijk omdat je zo graag dat contact wilde hebben.

Sorry, maar zo kun je geen vriendschap opbouwen, en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat je daarmee ook veel interesse opwekt bij iemand anders.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:41:51 #21
269077 Lano
V van Vrouw
pi_77558559
genoeg mannendie, zeker als ze het druk hebben, gewoon geen zin hebben om zich met hun vriendin bezig te houden. Gewoon omdat het afleid en ze ff flink door willen werken, t meissie komt dan weer als de man ff rust in zn kop heeft
ฝัน
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:42:21 #22
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_77558575
wat heb je hem gestuurd waar hij op moet reageren?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:46:17 #23
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77558708
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:42 schreef scrub_nurse het volgende:
wat heb je hem gestuurd waar hij op moet reageren?
Stukje pianomuziek waarvan ie zei: "stuur maar door, ben benieuwd"
Daarnaast had ie gezegd dat afspreken er op korte termijn niet inzit, omdat ie t zo druk heeft. Dus toen heb ik voorgesteld om een afspraak te maken op langere termijn, en daar wacht ik dus ook nog op
pi_77558760
Tuurlijk kan iemand het druk hebben, maar als je iemand oprecht leuk vind maak je daar hoe dan ook tijd voor dat soort dingen. Okay, als ie een enkele keer wat later reageert, maar jij zegt dat het iedere keer is. Schijnbaar vind hij je wel aardig maar niet leuk genoeg.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:51:52 #25
131066 scrub_nurse
pi_77558888
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:46 schreef Yuki het volgende:

[..]

Daarnaast had ie gezegd dat afspreken er op korte termijn niet inzit, omdat ie t zo druk heeft. Dus toen heb ik voorgesteld om een afspraak te maken op langere termijn, en daar wacht ik dus ook nog op
ok ja dan zal hij het idd druk hebben, in ieder geval te druk vinden om prioriteit aan jouw stukje bladmuziek te geven, wat mijns inziens wil zeggen dat hij onvoldoende geinteresseerd is in een meer dan vriendelijke op afstand relatie met jou.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:52:38 #26
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77558919
Ergens krijg ik t idee dat het hier niet helemaal duidelijk is dat het me er niet om te doen is dat ie me leuk gaat vinden (als in enzo), maar dat ik wat meer contact met m krijg en m wat beter leer kennen, als vrienden. Het is gewoon een onwijs lieve jongen... Als ie wel reageert, lijkt ie namelijk wel oprecht geinteresseerd in wat mij bezighoudt.

Waarschijnlijk denkt iedereen "laat gaan, hij moet je niet" maar ik kan die aardige, vriendschappelijke signalen niet negeren (en dat wil ik ook niet). Ik word er alleen ook heel onzeker van als ie NIET reageert...

Bah, ik ben een vrouw
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:02:02 #27
131066 scrub_nurse
pi_77559244
o nou het klonk inderdaad zo als in: ik wil m haha, mja zoals ik al zei,wrs vindt hij dat hij het te druk heeft om meer aandacht aan je te besteden, hetzij vriendschappelijk hetzij als
  Moderator dinsdag 2 februari 2010 @ 18:05:51 #28
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_77559371
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:52 schreef Yuki het volgende:
Ergens krijg ik t idee dat het hier niet helemaal duidelijk is dat het me er niet om te doen is dat ie me leuk gaat vinden (als in enzo), maar dat ik wat meer contact met m krijg en m wat beter leer kennen, als vrienden.
Je houdt jezelf voor de gek. Je wilt dat hij je leuk gaat vinden, klaar.
quote:
Als ie wel reageert, lijkt ie namelijk wel oprecht geinteresseerd in wat mij bezighoudt.
Typisch geval van overanalyseren omdat je gek op hem bent.

He's just not that into you.
What can change the nature of a man?
pi_77559459
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:52 schreef Yuki het volgende:
Ergens krijg ik t idee dat het hier niet helemaal duidelijk is dat het me er niet om te doen is dat ie me leuk gaat vinden (als in enzo), maar dat ik wat meer contact met m krijg en m wat beter leer kennen, als vrienden. Het is gewoon een onwijs lieve jongen... Als ie wel reageert, lijkt ie namelijk wel oprecht geinteresseerd in wat mij bezighoudt.

Waarschijnlijk denkt iedereen "laat gaan, hij moet je niet" maar ik kan die aardige, vriendschappelijke signalen niet negeren (en dat wil ik ook niet). Ik word er alleen ook heel onzeker van als ie NIET reageert...

Bah, ik ben een vrouw
Dan komt het nog op hetzelfde neer. Als hij niet reageert, voelt hij die behoefte niet om contact op te nemen zoals jij dat wel voelt.
pi_77559748
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:37 schreef Yuki het volgende:

[..]

En jij bent het type Psychologie van de Alaskische school...
Vooral niet verder kijken dan je neus lang is!
Daar is het FOK! voor, hè.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:22:27 #31
131066 scrub_nurse
pi_77559939
ik heb je OP ff teruggelezen en je schrijft toch echt dat je vlinders in je buik krijgt..
pi_77559989
Ik snap dit niet je bent psychologie student en komt dan naar ons met deze vraag...
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:23:45 #33
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77559991
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:25 schreef Yuki het volgende:
Ik ben echt niet zo dom of naief dat ik verwacht dat hij voor me zal vallen. Die vlinders gaan vanzelf wel weer weg. Maar ik mag toch wel hopen op vriendschap?
Dit dus
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:24:27 #34
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77560017
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:23 schreef ReWout het volgende:
Ik snap dit niet je bent psychologie student en komt dan naar ons met deze vraag...
Psychologiestudenten hebben nooit problemen? Weten altijd wat ze moeten doen?
Whaha, think again!
pi_77560132
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:23 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dit dus
Maar houd je jezelf dan niet een beetje voor de gek? Zelfs als je een drukbezet artiest bent, is een week niets van je laten horen wel érg lang. Hij is blijkbaar niet heel erg geïnteresseerd in je. Waarom zou je dan nog wel willen hopen op een vriendschap?
pi_77560198
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:46 schreef Yuki het volgende:

[..]

Mijn god ... vrouwen...

allereerst een stukje pianomuziek .. wat verwacht je daar nu weer voor 'reactie' op?
veel meer dan "goh mooi" of "ik vind het niet echt wat" kan hij daar niet op 'antwoorden' en waarschijnlijk heeft hij geen tijd of behoefte aan nietsbetekenende smalltalk via mail of sms

verder, hij geeft duidelijk aan dat hij het op dit moment druk heeft en geen tijd voor persoonlijke afspraken en dan ga je kennelijk 'eisen' dat hij op de lange termijn zich moet vastleggen voor een afspraak....
Ik vind het eerlijk gezegd eerder verwonderlijk dat hij nog de moeite neemt om vriendelijk tegenover je te zijn... zulke vrouwen verdienen imho dat niet eens: irritant prinsesjes-gedrag.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator dinsdag 2 februari 2010 @ 18:30:34 #37
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_77560257
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:23 schreef ReWout het volgende:
Psychologie studenten hebben JUIST problemen.
What can change the nature of a man?
pi_77560271
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:28 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Mijn god ... vrouwen...

allereerst een stukje pianomuziek .. wat verwacht je daar nu weer voor 'reactie' op?
veel meer dan "goh mooi" of "ik vind het niet echt wat" kan hij daar niet op 'antwoorden' en waarschijnlijk heeft hij geen tijd of behoefte aan nietsbetekenende smalltalk via mail of sms

verder, hij geeft duidelijk aan dat hij het op dit moment druk heeft en geen tijd voor persoonlijke afspraken en dan ga je kennelijk 'eisen' dat hij op de lange termijn zich moet vastleggen voor een afspraak....
Ik vind het eerlijk gezegd eerder verwonderlijk dat hij nog de moeite neemt om vriendelijk tegenover je te zijn... zulke vrouwen verdienen imho dat niet eens: irritant prinsesjes-gedrag.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:31:07 #39
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77560280
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:28 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Mijn god ... vrouwen...

Fyi... Dat stukje pianomuziek was niet op blad, maar om te luisteren, en is gespeeld door mij op mijn eerste optreden ooit. En daarbij is hij voor mij heel belangrijk, en dat weet ie.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:31:50 #40
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77560300
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:30 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Psychologie studenten hebben JUIST problemen.
Exact
pi_77561616
Maar wat wil je nu precies horen dan?

Als mensen het hebben over zijn gebrek aan interesse in jou zeg je dat het je alleen gaat om de vriendschap, en daarna zeg je zelfs dat je "toch wel mag hopen op een vriendschap" Van mij mag je best hopen, maar wat heeft dat voor zin als hij niet reageert
pi_77561878
Ik herken mezelf wel een beetje in 'de vriend van' TS, dan ga ik zo op in m'n werk dat de rest er een beetje bij inschiet. Het is wel meer dan eens voorgekomen dat een vriendin mailde om iets af te spreken en dat ik dan wel in m'n achterhoofd nog bedenk dat ik daar echt een keer op moet gaan reageren, maar dan gebeurt het gewoon niet. Dit is - hoe lullig ook - min of meer onbewust ook een keuze, bij vrienden waarmee ik méér heb, reageer ik sneller, al is het maar om te laten weten dat ik geen tijd heb. Meestal maakt zo'n periode na verloop van tijd dan wel weer plaats voor een 'socialere' periode, waarin ik wat meer afspreek met mensen.

Echter, als ik iets persoonljks toegestuurd krijg en daarna ook nog een SMS-je erachteraan met de vraag wat ik ervan vond, dan zou ik daar hoogstwaarschijnlijk wel op reageren. Iemand doet moeite voor je, dan laat je ook wat van je horen, zoiets. Maar dan moet ik ook meteen denken aan een aantal mensen die ik ken die op een vrij opdringerige wijze aandacht kunnen 'opeisen' (al hebben ze dat zelf misschien niet door) en dan heb ik meestal niet zo'n haast om te reageren. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat ik TS te opdringerig vind, maar vanuit eigen ervaring gok ik dat hij bij lange na niet zo geinteresseerd is in jou als andersom, hoe lief en aardig hij ook is als jullie wel contact hebben. Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat je vriendschap met deze persoon al genoeg vindt, terwijl je 'm stiekem eigenlijk best leuk vindt. Maar dat komt dan misschien omdat ik een man ben.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:41:32 #43
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_77566763
TS wil een risico-loos leven

Versier hem en loop een blauwtje of wees tevreden met je friends-zone.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:44:13 #44
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77566915
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:29 schreef misteriks het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_77567755
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor onzin.
Nou inderdaad, ik vind het nergens op slaan.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 21:25:21 #46
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77569083
Ok, het is wel duidelijk dat jullie denken dat er niets van kan en gaat komen. Prima.
Maar ik kan en wil het hier niet bij laten. Een week is wel erg lang, en kan me niet voorstellen dat hij volgende week ineens wel reageert. Dus misschien is het handig om hem mailen of sms'en en het rechtuit te vragen.
quote:
Hey! Alles goed? Heb alweer een tijdje niks van je gehoord en weet natuurlijk dat je het druk hebt, maar... ik ben een beetje bang dat ik iets fout heb gedaan ofzo. Ik zie vast spoken maar wilde toch ff checken of alles ok is. Liefs Xx
Goed idee?
Anders formuleren?
Slecht idee?
pi_77570414
Heel slecht idee!

Je gaat hem toch niet vragen jouw onzekerheden op te lossen.

Wat is er mis mee om te wachten of hij uit zichzelf reageert? Als dat niet gebeurt of te lang duurt, weet je genoeg, hij heeft geen behoefte aan vriendschap. Betekent niet dat je elkaar niet tegen kunt komen en dat het dan gezellig kan zijn, maar niet meer.

Reageert hij wel dan gewoon het contact weer oppikken, als jij daar tenminste dan nog behoefte aan hebt. Ga gewoon verder met je leven ipv zo zitten afwachten, daar zijn een hoop mensen (mannen) allergisch voor.

Het klinkt als enorm ongelijkwaardig: hij weet alles van mij en ik niks van hem, das toch geen vriendschap, das verbeelding
de enige manier om van een verleiding af te komen, is eraan toe te geven
pi_77572403
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 21:25 schreef Yuki het volgende:
Ok, het is wel duidelijk dat jullie denken dat er niets van kan en gaat komen. Prima.
Maar ik kan en wil het hier niet bij laten. Een week is wel erg lang, en kan me niet voorstellen dat hij volgende week ineens wel reageert. Dus misschien is het handig om hem mailen of sms'en en het rechtuit te vragen.
[..]

Goed idee?
Anders formuleren?
Slecht idee?
Heel slecht idee! Daarmee laat je je alleen maar in de kijker spelen!
pi_77572658
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Heel slecht idee! Daarmee laat je je alleen maar in de kijker spelen!
. Je stelt je enorm kwetsbaar op als je zegt dat je bang bent iets verkeerd te hebben gedaan.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:37:43 #50
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77572817
Ok, duidelijk... Dat doe ik dus maar niet.
Punt is alleen dat ik twee keuzes heb, allebei met risico's en kansen... En ik weet niet wat 't beste is.

1) Ik doe niets en wacht af tot hij uit zichzelf reageert; met het risico dat er niets van zijn kant komt en ik mezelf zal verwijten dat ik niet genoeg heb gedaan om contact met hem te houden.
2) Wel contact opnemen; opluchting als hij reageert as usual, definitief alles kwijt als hij idd gek van me wordt... en dan zal ik mezelf verwijten dat ik te desperate geweest ben

Voor jullie is het heel makkelijk om te zeggen dat ik voor optie 1 moet gaan, omdat desperate zijn niet lekker overkomt en hij wel laat zien dat hij geen interesse heeft als hij niet antwoord.
Maar als hij wél antwoord is het heel oprecht en lief. En jullie weten niet hoe ik me daarbij voel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')