Zit deze oa heel toevallig op de Aegis Kruiser van de US Navy ?quote:
Dat is heel erg warm hehequote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:22 schreef Andyy het volgende:
Zweeds/Scandinavische anti-ship missile iig?
Niet die truck enkel lol.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:03 schreef Vortix het volgende:
Tango Papa Victor. Geen idee hoe die truck heet.
Nee deze is het niet. Is geen Zweeds ding.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:32 schreef Cobra4 het volgende:
O, en deel twee van het antwoord; Het een missile tegen schepen en doelen op het land.
Niet? Ik zou ook zweren dat het een Finse RBS-15SF is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee deze is het niet. Is geen Zweeds ding.
Goed gedaan hoor. Jij hebt hem.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:08 schreef Tommyknocker01 het volgende:
Is het de Falcon van Tsjechiese makelij? Tevens TVP
quote:
Zwitsers, toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:38 schreef TheSpaceman het volgende:
Misschien een Oerlikon dan? Dat komt ook ongeveer uit de buurt
Ja precies, daarom zeg ik ook ongeveerquote:
GODVER ik kwam er al niet op. De Bohler 4.7 inderdaad. STOM!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:05 schreef Cobra4 het volgende:
Böhlers 4.7cm PAG. In gebruik geweest bij het Nederlandse leger.
http://www.grebbeberg.nl/index.php?page=boehler-4-7-cm-pag
Hij is goed!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:20 schreef YAROON het volgende:
Een SupaCat HMT 400
specifieker: Jackal 1 Supacat Force Protected Patrol Vehicle
Uit de UK
http://www.armyrecognitio(...)n_identificatio.html
Dat is ook domweg stomquote:Op zondag 7 februari 2010 00:12 schreef Andyy het volgende:
Kleuren zeggen niet veel over inzet gebied, Nederlandse voertuigen in de zandbak zijn toch ook groen?
Maar ja ze worden/werden gebruikt voor recce in Afghanistan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 februari 2010 11:50 schreef Erasmo het volgende:
Hmz dan zouden ze er toch wel andere dingen aan hebben toegevoegd.Ik had misschien een "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." smiley moeten toevoegen.
Volgens mij is een Gator gemaakt om tuinafval heen en weer te rijden maar gebruiken de Belgen hem voor gewonden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Die Gator is voor Medisch nood transport gemaakt, en op de achtergrond zie ik volgens mij een Mowag van de ABL.
Schijnbaar lolquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:03 schreef Nobu het volgende:
[..]
Volgens mij is een Gator gemaakt om tuinafval heen en weer te rijden maar gebruiken de Belgen hem voor gewonden.
Yep, zie mijn post van 19:19 uurquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schijnbaar lol
Maar is het goed Cobra? Dan plaats ik een andere foto.
Klopt. Het is de Wiesel2 met een 120mm mortier.quote:
Idd.quote:
Volgens mij in dit deel nog niet nee...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:01 schreef TheSpaceman het volgende:
Houd iemand de punten trouwens nog bij?
Klu of KL?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:09 schreef Catch_me het volgende:
Jep. Zit sinds vorige week op LMB de Peel en heb deze unit + de nike eindelijk eens in het echt gezien, wat een aso grote raketten hebben die dingen zeg
De Nike? De Patriot bedoel je?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:09 schreef Catch_me het volgende:
Jep. Zit sinds vorige week op LMB de Peel en heb deze unit + de nike eindelijk eens in het echt gezien, wat een aso grote raketten hebben die dingen zeg
Ah, ik dacht al dat we nog wat oude sytemen in een vergeten MOB complex hadden liggen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:27 schreef Catch_me het volgende:
Nee ze hebben nog van die oude units daar staan op het terrein. Ben zelf werkzaam als TCO in opleiding de Patriot
Yep een Davy CRocket met Nucleaire lading.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:04 schreef Pumatje het volgende:
Dat is de Davy Crocket
niet meer in gebruik genomen omdat troepen die het wapen afvuurde zelf de lul waren.
edit : Ja, het type lading.. wat wil je daar nu mee? Internetopzoeken stimuleren? Dat weet echt niemand uit zijn hoofd.. weet dat het een low yield ding was en instelbaar vanaf 10 megaton tot 200 nog iets
K, maar verder kom ik niet... kortom ik zou het zo niet weten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef Pumatje het volgende:
zoiets inderdaad achja.. toch best warm toevallig
Correct, ik gokte er een beetje op dat het antwoord "Blackhawk" zou worden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:04 schreef Andyy het volgende:
Sea hawk?
Dat dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:45 schreef Andyy het volgende:
Achterwiel zit dichter bij de romp
-achterwielquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:40 schreef Remco026 het volgende:
Zit er een uiterlijk verschil tussen de twee, behalve misschien de paint job?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:40 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
-achterwiel
-sensorspul op de romp
-zijschuifdeuren
-ophangpunten voor wapens/brandstof
nee, grotere schuifdeuren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
En de Blackhawk heeft klapdeuren ofzo?
Hoe specifiek wil je hem hebben? Het is een AH-1 Super Cobra maar welke revisie het is zou ik zo uit mijn hoofd niet weten. AH-1W?quote:
U riep?quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:33 schreef Andyy het volgende:
super cobra is 'm niet.
Zoiets dacht ik al, met die sensors. Maar geen idee welke het precies is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:33 schreef Andyy het volgende:
super cobra is 'm niet.
De sensors aan de voorkant laten zien welke versie het is
Ik denk ook dat het de AH-1Z isquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:58 schreef Tommyknocker01 het volgende:
Is het de AH-1Z vanwege de 4 rotorbladen?
AH-1W SuperCobra?quote:
Nou, gewoon "loper" Net zoals wij de betonschaar betitelen als "sleutel algemene dienst" Elke deur gaat open.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:52 schreef Pumatje het volgende:
wat houd masterkey nu eigelijk in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sierra-square, Delta-square.....Same Shit Different Day
De rode loperquote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, gewoon "loper" Net zoals wij de betonschaar betitelen als "sleutel algemene dienst" Elke deur gaat open.
Haha, heel goedquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:22 schreef thesystem het volgende:
Volgens mij zat die shotgun ook in Rainbow six vegas 2
kloptquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:14 schreef Remco026 het volgende:
Ik zeg dat dat een Python 5 is
Deze is het.quote:
Nee, helemaal niet waar.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:01 schreef Karrs het volgende:
Het is ook gewoon een T-80 maar dan de Chinese.
Net als de Diemaco, dat is ook gewoon een M-16 maar dan de Canadese
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sierra-square, Delta-square.....Same Shit Different Day
1 topic mee gedaan en nog op 4.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:41 schreef Rave_NL het volgende:
KICK!
omdat dit toch een beetje mijn kindje is en vanwege verplichtingen elders niet getuige was van de teloorgang van de puntentelling () ploeter ik op mijn vrije zaterdag maar door het vorige topic heen, en kom ik op de volgende eindstand van het vorige topique:
13 thesystem
10 Andyy
7 Hoogvlieger
6 SHERMAN
6 ocf81
6 nobu
6 jeroen25
4 ErwinRommel
4 demspec
4 Feitosa
4 ikke043
4 Ach Ja
3 Rave_NL![]()
3 Sp3c
3 Remco026
3 Deathwings
3 91vos![]()
3 TheSpaceman
2 darkdepth
2 elilim
2 Erasmo
2 Its-Jojo-4you
2 Raptor-x
2 vortix
1 bleiblei
1 Bob-b
1 fathank
1 halvor
1 heatseeker
1 lightning_NL
1 LasTeR
1 Pumatje
1 viezerdt![]()
1 Karrs
Punten behaald in vorig topic en gestegen op de ranglijst
Punten behaald maar niet gestegen op de ranglijst
Punten behaald en nieuw in het spel
-5 punten geen nieuw Topic geopend
-5 punten punten niet bijgewerkt in vorige topic
Beschermheilige en opperscheidsrechter
en dan komen we nu op de volgende tussenstand voor #005:
ErwinRommel: 2
Cobra4: 2
Karrs: 1
Andyy: 4
Tommyknocker01: 1
thesystem: 1
YAROON: 1
jeroen25: 1
Catch_me: 1
Pumatje: 2
thespaceman: 2
Remco026: 1
Vanaf nu werp ik mij op als beschermheer van deze quiz, met dictatorische trekjes, en zal mij voortaan bezig houden met de puntentelling bij het totaal voegen bij de creatie van een nieuwe omdat de vorige vol was...
Hebben?
let's go!
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:10 schreef thesystem het volgende:
Euhm, lijkt me een Armor Piercing patroon?
.338 Lapua ofzo?
Zou het niet wete
50 cal API (Armor Piercing Incendiary) Oftewel, 12.7 MM Pantserdoorborend en Brandstichtend.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:41 schreef Rave_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Kaliber, type en waarvoor het dient.
correct en tevens juist, niets aan toe te voegen..quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
50 cal API (Armor Piercing Incendiary) Oftewel, 12.7 MM Pantserdoorborend en Brandstichtend.
Correctquote:
Ok, ben benieuwd wat je gaat plaatsen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:00 schreef Rave_NL het volgende:
2 jaar geleden nog in aanraking gekomen met Denen, en wist dat het iets met fläcke was
ben nu op weg naar huis. Zal zo wel wat posten..
ik geloof dat ze ze hadden 'geleend' van de yanken, but correct me if i'm wrong...quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:31 schreef Andyy het volgende:
Van HK, ik geloof dat "we" er 19 hadden gekocht voor operaties in Afghanistan
Het gros van de granaatwerpers wel ja, maar ik kan alleen vinden dat de SOCOM ze gebruiken, dus ik hou mijn mond er verder overquote:
Dat is dat landings vaartuig van de Marines van de VS. Naam ontschiet me zo ff.quote:
Die is het niet.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:57 schreef Gierigesloeber het volgende:
AAV7A1? ze noemden het amphibious ofzo
Ik zal de OP lezen voordat ik mij opdring.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:47 schreef Internetheld het volgende:
dit keer ga ik ook mee doen!![]()
[ afbeelding ]
Type en vuursnelheid
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:59 schreef hoogvlieger het volgende:
MG3
en vuursnelheid: geen idee, denk iets van 1200 rpm.
welk type nummer?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:41 schreef hoogvlieger het volgende:
kettenkraftrad of kettenkrad is de juiste bijnaam, maar omdat dat wel erg makkelijk is wil ik te type nummertje. Maar ga trouwens eerst maar verder denken over de amfi voertuig.
Correct.quote:Op zondag 25 april 2010 10:00 schreef elilim het volgende:
[..]
LVT-5 of LVTP-5 iig de voorloper van de LVT- 7
En nu????quote:
Het is in elk geval niet Britsquote:Op zondag 25 april 2010 18:45 schreef Rave_NL het volgende:
Eerste ingeving is Brits, maar die hebben maaltijd uit zak..
ook vaudt!!!!quote:Op zondag 25 april 2010 18:50 schreef Rave_NL het volgende:
Kwam door de engelse tekst en curry powder...
Dan zeg ik iers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch wil ik dan wel het type weten. Welk type rantsoen is dit? En ik stel mijzelf nu even boven de wet en men mag nu ff het internet gebruiken om het type op te zoeken
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
We've got a WINNER!!!!!!!!!!quote:Op zondag 25 april 2010 18:58 schreef Rave_NL het volgende:
Dan is het Australisch, en opzoeken doe ik niet, dus hou ik het bij Combat Ration One Man, zoals het op het papiertje staat..
zeker handig... Maar neen...quote:Op zondag 25 april 2010 20:21 schreef Internetheld het volgende:
da's een XM-8 echt een handig apparaat
ty, Xm25quote:Op zondag 25 april 2010 20:21 schreef Internetheld het volgende:
da's een XM-8 echt een handig apparaat
quote:
nogmaals, conventionele wapens met electronisch gestuurde munitie zijn de toekomst voor de westerse infanterist.quote:Op zondag 25 april 2010 20:55 schreef Gierigesloeber het volgende:
Kvind het maar een lelijk ding maargoed
nieuwe posten mag jij rave, want moet zo weg, en heb de komende dagen weinig tijd om te controleren
nee Klopt wel Duits , en dat het AA is maar ik wil de duitse naam graagquote:Op zondag 25 april 2010 21:14 schreef Rave_NL het volgende:
Sowieso antiluchtdoel, door die kijker rechts..
En daarnaast duits, door de helmen.. ww2
uit mijn hoofd 40mm, maar benaming weet ikniet..
Bofor?
Correctòquote:
AK 74 is met hout, de AK 10x serie is met polyesterquote:Op maandag 26 april 2010 19:54 schreef Internetheld het volgende:
AN94 lijkt spreken op de AK-74?
welk is eigenlijk beter?quote:Op maandag 26 april 2010 19:56 schreef Andyy het volgende:
[..]
AK 74 is met hout, de AK 10x serie is met polyester
Beter is suggestief, maar ik zou zeggen de AN94.quote:
ja dat was ook met die G11 die ik hierboven heb gepost in een 3 round burst zorgt een terugslag systeem dat het terugslag pas bij de 3e kogel komtquote:Op maandag 26 april 2010 20:02 schreef Andyy het volgende:
[..]
Beter is suggestief, maar ik zou zeggen de AN94.
Ze beweren dat het een 2 kogel burst kan schieten met de 2e kogel afgevuurd voordat de terugslag er is
Yup, dat was het trucje ook, maar helaas, het was zo geraden. Check de loop, daar zie je 't aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |