abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77620116
Jeetje keshet!zomaar bevallen!wat is ze klein zeg. gefeliciteerd en sterkte voor de komende tijd

ben ook zeer benieuwd naar haar naam
pi_77620270
Keshet jeetje, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Ze klinkt nu al als een sterke dame met een goede eigen wil, dat moet wel goedkomen!! Heel veel pokon gewenst voor de komende weken, dat ze maar goed aansterkt, zodat ze over een aantal weken met jullie naar huis kan...
pi_77620296
Oh nog 200 dagen
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77620366
Jeutje, Keshet: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Wat een vechters zijn jullie!

donderdag 4 februari 2010 @ 09:32:06 #205
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_77620413
Keshet, gefeliciteerd met jullie dochtertje!
Ook ik duim mee voor haar!!
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:32:54 #206
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77620430
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:25 schreef Ticootje het volgende:
Oh nog 200 dagen
Mijlpaal!
pi_77620432
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 05:32 schreef Incantrix het volgende:
Leonieke, bijna verlof, wat fijn om te horen! Heb je daar ondertussen vrede mee?
Ondertussen wel. Het wordt nog druk om alles rond te krijgen (ik kom eigenlijk gewoon wel die week tekort omdat ze hier te lang gewacht hebben om alles te regelen) Sommige dingen ga ik niet meer in orde krijgen en zal ik door iemand anders moeten laten doen. Maar ook daar heb ik vrede mee (diegene die het zal moeten doen, misschien niet )

Gisteren trouwens voor de eerste keer gemerkt dat er een lichaamsdeel via mijn buik wou uitkomen. Dat voelt zo anders aan dan gewoon getrappel Maar hij was echt niet rustig te krijgen gisteren, zelfs niet als ik wat rondliep in huis (ja, ik zou alles doen op den duur om te kunnen slapen )
Straks weer op controle (en ook onmiddellijk alle papieren laten invullen voor mijn verlof... Na deze middag is er geen weg meer terug en moet ik effectief dinsdag thuis blijven )
pi_77620457
Keshet, je bent gewoon even bevallen. Gelukkig gaat alles goed. Gefeliciteerd met jullie dochter.

Hier weer terug van de vk. Met echt opbeurdend nieuws.
Omdat ik z'n grote buik heb, denken ze a. de meneer baby, niet lang meer op zich laat wachten en anders gaan ze inwendig kijken wat ze allemaal voor mj kunnen doen. Maar dit wel pas vanaf 15 feb. Maar goed, dat is ook al over 1,5 week. Ze laten mij in iedergeval niet meer doorlopen tot de 42 weken. Mocht strippen, vliezen breken etc niet gaan werken, wordt ik in het ziekenhuis ingeleidt. Want ik ben gewoon echt op. Maar goed, nog ff volhouden. En werd wel vrolijk dat ze hiermee zelf kwamen.

Maar heb voor nu een grote sticker gekregen
pi_77620478
Wauw, Keshet.... Van Harte gefeliciteerd!
Wat een vroege bevalling zeg!
Ik doe ook mee met het gezamelijke duimen hier voor jullie dochter, natuurlijk!

Heel veel geluk, liefde en vooral toch ook sterkte toegewenst voor jullie gezinnetje!

Liefs Djenneke
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_77620561
ymme wat fijn dat ze jou niet overtijd zullen laten lopen (of dat ze toch niet zullen wachten met iets te doen tot je al overtijd bent). Ik kan me voorstellen dat het voor jou al een geruststelling is om dat al te weten. En natuurlijk ook nog wat extra voor de grote sticker.
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:42:29 #211
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77620619
Keshet, van harte gefeliciteerd en wat is ze nog klein!! Heel veel geluk, gezondheid en sterkte toegewenst!!
Make love, not war ☮
pi_77620692
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:39 schreef leonieke het volgende:
ymme wat fijn dat ze jou niet overtijd zullen laten lopen (of dat ze toch niet zullen wachten met iets te doen tot je al overtijd bent). Ik kan me voorstellen dat het voor jou al een geruststelling is om dat al te weten. En natuurlijk ook nog wat extra voor de grote sticker.
Ja het is zeker fijn te weten, dat ze actie gaan ondernemen enzo.
Zat er ook echt doorheen. Maar met dit nieuws, kan ik weer ff vooruit Had het echt even nodig om te horen zeg maar.

En jij bijna verlof. En dan ook gaan genieten van je rust hè.
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:52:12 #213
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77620835
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:32 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ondertussen wel. Het wordt nog druk om alles rond te krijgen (ik kom eigenlijk gewoon wel die week tekort omdat ze hier te lang gewacht hebben om alles te regelen) Sommige dingen ga ik niet meer in orde krijgen en zal ik door iemand anders moeten laten doen. Maar ook daar heb ik vrede mee (diegene die het zal moeten doen, misschien niet )

Gisteren trouwens voor de eerste keer gemerkt dat er een lichaamsdeel via mijn buik wou uitkomen. Dat voelt zo anders aan dan gewoon getrappel Maar hij was echt niet rustig te krijgen gisteren, zelfs niet als ik wat rondliep in huis (ja, ik zou alles doen op den duur om te kunnen slapen )
Straks weer op controle (en ook onmiddellijk alle papieren laten invullen voor mijn verlof... Na deze middag is er geen weg meer terug en moet ik effectief dinsdag thuis blijven )
Goed van je om je werk zo los te laten, ondanks het feit dat je best weet dat het eigenlijk allemaal niet jóuw probleem is is dat heel moeilijk hoor, ik ken dat wel Hoop voor jou dat je snel je rust zal kunnen vinden als je eenmaal met verlof bent, het is best fijn om volledig te kunnen toegeven aan alles dat je nodig hebt In elk geval succes met je controle!

Ymme, fijn dat ze je niet zo ver over tijd zullen laten lopen!

Bodpa, thnx voor je PM Keshet, wat een mooie naam hebben jullie jullie meisje gegeven
3!
pi_77620894
Wat ik mij dan wel weer afvraag, zijn er meer mensen die dit te horen hebben gekregen? Dat ze je echt niet tot 42 laten lopen ivm welke reden dan ook? Voel me weer zo bevoorrecht ofzo
pi_77620921
Ymme, tuurlijk zijn er meerderen die ze niet tot 42 weken door laten lopen...
Je zal er echt niet de enige in zijn!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77620948
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:54 schreef ymme het volgende:
Wat ik mij dan wel weer afvraag, zijn er meer mensen die dit te horen hebben gekregen? Dat ze je echt niet tot 42 laten lopen ivm welke reden dan ook? Voel me weer zo bevoorrecht ofzo
inleiden bij 42 weken is standaard. In enkele ziekenhuizen wordt zelfs standaard met 41 weken al ingeleidt.

Bovendien is het heel normaal dat er voor de 40 weken niets ondernomen wordt qua strippen of vliezen breken. Reken erop dat het goed mogelijk is dat je eerst tot 41 weken doorloopt en dat daarna pas eea besproken en geregeld wordt qua inleiden.

Maar als je ingeleidt wordt kun je niet meer thuis bevallen hè...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77620953
quote:
Ik denk dat ze dat tegen iedereen zeggen hoor die daar een potje zielig zit te doen...

Dat ze je vanaf 15 feb wat zullen helpen met strippen enzo wil ik wel geloven hoor, maar dat je 16 feb in het ziekenhuis ligt om ingeleid te worden, zolang er medisch geen noodzaak is moet je daare cht niet op hopen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77621053
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dat tegen iedereen zeggen hoor die daar een potje zielig zit te doen...

Dat ze je vanaf 15 feb wat zullen helpen met strippen enzo wil ik wel geloven hoor, maar dat je 16 feb in het ziekenhuis ligt om ingeleid te worden, zolang er medisch geen noodzaak is moet je daare cht niet op hopen.
Ten eerste heb ik echt niet zielig lopen doen.
Ze begon er zelf over. Hoe ik er nu over dacht enzo.
En dat ze graag de 15de wilde kijken of er strippogingen enzo gedaan kunnen worden.
Heb dus ook nergens om gevraagd.

Weet dus ook wel dat ik niet de enige ben. Maar omdat er verder geen medische noodzaak is (naja, volgens hun is een hele grote buik, waar de rek uit is, zoals zij zei de reden dan), dacht ik weer een soort van 'geluk' te hebben met mijn verloskundige.

(waarom wordt er eigenlijk weer een beetje 'naar' gereageerd door sommige op mijn post? Of zijn het echt mijn hormonen die dat denken)

[ Bericht 5% gewijzigd door ymme op 04-02-2010 10:08:51 ]
pi_77621062
quote:
Ik heb er ook naar gevraagd ivm slechte ervaring in de familie met (te) lang doorlopen en mijn angst hiervoor en doorlopen tot na 42 doen ze niet maar ze gaf wel aan dat normaal je baby zelf aangeeft of hij er klaar voor is. Daar ben ik het wel mee eens. Wel hebben we afgesproken dat ik vanaf 41 en een beetje voor controle naar de gyn ga om de situatie te bekijken en we dan beslissen welke actie we evt. nemen (en dat kan dus ook afwachten zijn maar ook inleiden).
pi_77621109
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:56 schreef Vicky het volgende:
Ymme, tuurlijk zijn er meerderen die ze niet tot 42 weken door laten lopen...
Je zal er echt niet de enige in zijn!
Dat snap ik. Maar normaal is toch echt de gang van zaken, dat ze bij 42 weken gaan inleiden. En niet vanaf 40 al actie ondernemen. Tenzij medisch noodzakelijk. Of in mijn geval, dat hun het zelf niet te doen vinden meer, z'n grote buik (en ik zelf vind de buik nog steeds meevallen, raar hè, niet abnormaal vergeleken met andere ofzo).
pi_77621123
Ik heb bij Tess zelf een verzoek gedaan tot strippen omdat ik het spuug en spuugzat was. Ik was toen 40.1, stirppen lukte toen totaal niet. Met 40.6 hebben ze weer een strippoging gedaan en zelfs die lukt niet goed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77621153
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:02 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ik heb er ook naar gevraagd ivm slechte ervaring in de familie met (te) lang doorlopen en mijn angst hiervoor en doorlopen tot na 42 doen ze niet maar ze gaf wel aan dat normaal je baby zelf aangeeft of hij er klaar voor is. Daar ben ik het wel mee eens. Wel hebben we afgesproken dat ik vanaf 41 en een beetje voor controle naar de gyn ga om de situatie te bekijken en we dan beslissen welke actie we evt. nemen (en dat kan dus ook afwachten zijn maar ook inleiden).
Hier hebben ze vorig jaar een vriendin van mij, door laten lopen tot 42 en een paar dagen. Die lag met 42+1 in het ziekenhuis om ingeleid te worden. Dit deed alleen niets bij haar. Wilde ze de volgende dag weer verder gaan. Totdat er een andere gynocoloog kwam kijken ofzo en die is meteen met spoed een keizersnede gaan doen, omdat het er in het vruchtwater gepoept was Hadden ze even over het hoofd gezien.
pi_77621172
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:04 schreef Vicky het volgende:
Ik heb bij Tess zelf een verzoek gedaan tot strippen omdat ik het spuug en spuugzat was. Ik was toen 40.1, stirppen lukte toen totaal niet. Met 40.6 hebben ze weer een strippoging gedaan en zelfs die lukt niet goed.
Het proberen ervan, is dan ook geen garantie dat het lukt. Dit kunnen ze (helaas hihi) nooit geven.
Maar nooit geschoten is altijd mis natuurlijk.
pi_77621253
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:04 schreef ymme het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar normaal is toch echt de gang van zaken, dat ze bij 42 weken gaan inleiden. En niet vanaf 40 al actie ondernemen. Tenzij medisch noodzakelijk. Of in mijn geval, dat hun het zelf niet te doen vinden meer, z'n grote buik (en ik zelf vind de buik nog steeds meevallen, raar hè, niet abnormaal vergeleken met andere ofzo).
ja maar er is dus niet gezegd dat je vanaf 40 weken ingeleid gaat worden toch?
Met 40 weken wordt er een strippoging gedaan. Grote kans dat als dat niet lukt dat er dan een paar dagen later nog een poging wordt gedaan. Dat je dan weer een dag of twee mag kijken of het wat oplevert. En dáárna pas gaan ze verder kijken of je ingestuurd wordt. Als je ingestuurd wordt kun je erop rekenen dat je eerst een rits onderzoeken krijgt en een halve dag aan de ctg mag.
Kans is groot dat je dan alsnog op 41 weken zit vooraleer ze in gaan leiden.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77621291
Maar wat ik bedoelde. Ik heb eigenlijk niets te klagen.
Mijn zwangerschap (op het bekken na dan) verloopt echt goed. Het gaat echt super met onze zoon.
Daar ben ik ook echt zo blij om. Maar als ik dan terug kom van de vk met het bericht dat ze vanaf 40 weken actie gaan ondernemen, mocht dit nog nodig zijn, dan voel ik mij een zeur. Terwijl ik er niet eens om gevraagd hebt. Ik voelde mij ook een slechte moeder toen ik zei, eerlijk gezegt, heb ik er genoeg van.

Maar ik moet zo blij zijn. Want het is natuurlijk niet allemaal vanzelfsprekend dat een zwangerschap goed gaat enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')