Ondertussen wel. Het wordt nog druk om alles rond te krijgen (ik kom eigenlijk gewoon wel die week tekort omdat ze hier te lang gewacht hebben om alles te regelen) Sommige dingen ga ik niet meer in orde krijgen en zal ik door iemand anders moeten laten doen. Maar ook daar heb ik vrede mee (diegene die het zal moeten doen, misschien nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 05:32 schreef Incantrix het volgende:
Leonieke, bijna verlof, wat fijn om te horen! Heb je daar ondertussen vrede mee?
Ja het is zeker fijn te weten, dat ze actie gaan ondernemen enzo.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:39 schreef leonieke het volgende:
ymme wat fijn dat ze jou niet overtijd zullen laten lopen (of dat ze toch niet zullen wachten met iets te doen tot je al overtijd bent). Ik kan me voorstellen dat het voor jou al een geruststelling is om dat al te weten. En natuurlijk ook nog wat extravoor de grote sticker.
Goed van je om je werk zo los te laten, ondanks het feit dat je best weet dat het eigenlijk allemaal niet jóuw probleem is is dat heel moeilijk hoor, ik ken dat welquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ondertussen wel. Het wordt nog druk om alles rond te krijgen (ik kom eigenlijk gewoon wel die week tekort omdat ze hier te lang gewacht hebben om alles te regelen) Sommige dingen ga ik niet meer in orde krijgen en zal ik door iemand anders moeten laten doen. Maar ook daar heb ik vrede mee (diegene die het zal moeten doen, misschien niet)
Gisteren trouwens voor de eerste keer gemerkt dat er een lichaamsdeel via mijn buik wou uitkomen. Dat voelt zo anders aan dan gewoon getrappelMaar hij was echt niet rustig te krijgen gisteren, zelfs niet als ik wat rondliep in huis (ja, ik zou alles doen op den duur om te kunnen slapen
)
Straks weer op controle (en ook onmiddellijk alle papieren laten invullen voor mijn verlof... Na deze middag is er geen weg meer terug en moet ik effectief dinsdag thuis blijven)
inleiden bij 42 weken is standaard. In enkele ziekenhuizen wordt zelfs standaard met 41 weken al ingeleidt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:54 schreef ymme het volgende:
Wat ik mij dan wel weer afvraag, zijn er meer mensen die dit te horen hebben gekregen? Dat ze je echt niet tot 42 laten lopen ivm welke reden dan ook? Voel me weer zo bevoorrecht ofzo
Ik denk dat ze dat tegen iedereen zeggen hoor die daar een potje zielig zit te doen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:54 schreef ymme het volgende:
Wat ik mij dan wel weer afvraag, zijn er meer mensen die dit te horen hebben gekregen? Dat ze je echt niet tot 42 laten lopen ivm welke reden dan ook? Voel me weer zo bevoorrecht ofzo
Ten eerste heb ik echt niet zielig lopen doen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat tegen iedereen zeggen hoor die daar een potje zielig zit te doen...
Dat ze je vanaf 15 feb wat zullen helpen met strippen enzo wil ik wel geloven hoor, maar dat je 16 feb in het ziekenhuis ligt om ingeleid te worden, zolang er medisch geen noodzaak is moet je daare cht niet op hopen.
Ik heb er ook naar gevraagd ivm slechte ervaring in de familie met (te) lang doorlopen en mijn angst hiervoor en doorlopen tot na 42 doen ze niet maar ze gaf wel aan dat normaal je baby zelf aangeeft of hij er klaar voor is. Daar ben ik het wel mee eens. Wel hebben we afgesproken dat ik vanaf 41 en een beetje voor controle naar de gyn ga om de situatie te bekijken en we dan beslissen welke actie we evt. nemen (en dat kan dus ook afwachten zijn maar ook inleiden).quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:54 schreef ymme het volgende:
Dat snap ik. Maar normaal is toch echt de gang van zaken, dat ze bij 42 weken gaan inleiden. En niet vanaf 40 al actie ondernemen. Tenzij medisch noodzakelijk. Of in mijn geval, dat hun het zelf niet te doen vinden meer, z'n grote buikquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:56 schreef Vicky het volgende:
Ymme, tuurlijk zijn er meerderen die ze niet tot 42 weken door laten lopen...
Je zal er echt niet de enige in zijn!
Hier hebben ze vorig jaar een vriendin van mij, door laten lopen tot 42 en een paar dagen. Die lag met 42+1 in het ziekenhuis om ingeleid te worden. Dit deed alleen niets bij haar. Wilde ze de volgende dag weer verder gaan. Totdat er een andere gynocoloog kwam kijken ofzo en die is meteen met spoed een keizersnede gaan doen, omdat het er in het vruchtwater gepoept wasquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik heb er ook naar gevraagd ivm slechte ervaring in de familie met (te) lang doorlopen en mijn angst hiervoor en doorlopen tot na 42 doen ze niet maar ze gaf wel aan dat normaal je baby zelf aangeeft of hij er klaar voor is. Daar ben ik het wel mee eens. Wel hebben we afgesproken dat ik vanaf 41 en een beetje voor controle naar de gyn ga om de situatie te bekijken en we dan beslissen welke actie we evt. nemen (en dat kan dus ook afwachten zijn maar ook inleiden).
Het proberen ervan, is dan ook geen garantie dat het lukt. Dit kunnen ze (helaas hihi) nooit geven.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:04 schreef Vicky het volgende:
Ik heb bij Tess zelf een verzoek gedaan tot strippen omdat ik het spuug en spuugzat was. Ik was toen 40.1, stirppen lukte toen totaal niet. Met 40.6 hebben ze weer een strippoging gedaan en zelfs die lukt niet goed.
ja maar er is dus niet gezegd dat je vanaf 40 weken ingeleid gaat worden toch?quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:04 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar normaal is toch echt de gang van zaken, dat ze bij 42 weken gaan inleiden. En niet vanaf 40 al actie ondernemen. Tenzij medisch noodzakelijk. Of in mijn geval, dat hun het zelf niet te doen vinden meer, z'n grote buik(en ik zelf vind de buik nog steeds meevallen, raar hè, niet abnormaal vergeleken met andere ofzo).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |