abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 februari 2010 @ 22:08:02 #151
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_77609562
Gefeliciteerd met jullie dochter Keshet en Keshet-man (post ie hier? geen idee? )

Ik wil wel vrijwilliger zijn, dan kan de rest naar mij mailen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_77609630
WOW Keshet, dat is ff schrikken zeg!!

Gefeliciteerd!!
En ik ga heel hard duimenvoor jullie meisje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77609639
Woah Keshet nu al!

Heel erg gefeliciteerd met jullie dochter en vooral ook heel veel succes en sterkte de komende tijd, dat zullen jullie wel nodig hebben..

Hup meisje, zet hem op!!
pi_77609681
Keshet, gefeliciteerd met jullie dappere dochter!
Wat is ze klein, maar ook stoer. Ik wens jullie het allerbeste toe.
En geniet van jullie meisje.

En wat een bijzondere tijd en dag zo bij elkaar.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 3 februari 2010 @ 22:11:02 #155
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_77609727
Oh Keshet, gefeliciteerd met je dochter. Wat een spannende tijd gaan jullie tegemoet maar wat klink jij ontzettend positief zeg!
Jeetje, ik ben hier wel even van onder de indruk maar ik weet zeker dat jullie meisje het gaat redden. Ben wel benieuwd naar de naam, je mag me pm-en maar ik ben niet continu online om iedereen te antwoorden.
  woensdag 3 februari 2010 @ 22:11:13 #156
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77609739
Keshet, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. (ben erg benieuwd naar de naam)

Dat ze zelf wil ademen is natuurlijk al een enorm goed teken, laten we hopen dat ze het gewoon lekker gaat doen en jullie over een tijdje deze spannende tijd af kunnen sluiten met het verlaten van het ziekenhuis en als een echt gezinnetje huiswaarts kunnen keren.

Ik duim, hoop en brand een kaarsje voor jullie. Heel veel sterkte
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 3 februari 2010 @ 22:11:26 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77609755
Keshet! Wow!
Jemig hey! Wat een stormachtig gebeuren zo ineens!
Wat goed dat ze er toch met die echo's achter waren dat het niet goed ging met haar in je buik en dat ze haar dus vandaag hebben kunnen halen!

Gefeliciteerd!

Ik ga voor jullie duimen hoor!
pi_77609768
Wauw Keshet jij en Keshet-man ten eerste van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.

Heel veel succes en sterkte de komende tijd. En wat jompels voor jullie dappere meisje!

en gws, ik ben wel benieuwd naar de naam!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 3 februari 2010 @ 22:13:15 #159
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_77609839
Gws ik ben ook benieuwd

Proficiat Keshet wat een wending, ik hoop dat jullie dametje een vechtertje blijft
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_77609845
Keshet, gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een verhaal, wat is ze klein en wat zal het allemaal nog spannend zijn met dat prulleke... Heel veel geluk en gezondheid gewenst.
  woensdag 3 februari 2010 @ 22:14:42 #161
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_77609925
Zodra ik het weet, zal ik het meteen doorsturen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 3 februari 2010 @ 22:15:08 #162
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77609948
Even snel en zonder bij te lezen een felicitatie voor mama Keshet!!
Morgen reageer ik even uitgebreider. Ow en voor de naam staat mijn PM-box natuurlijk open!

woensdag 3 februari 2010 @ 22:16:00 #163
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_77609985
Keshet, gefeliciteerd met jullie kleine vroege vogel! Ze klinkt heel strijdlustig, net als haar moeder. Zet 'm op, klein meisje, groei!
Veel geluk!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_77610025
Keshet gefeliciteerd!
Succes en sterkte.
  woensdag 3 februari 2010 @ 22:18:00 #165
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77610085
Hartelijk grfeliciteerd keshet. Ik hoop dat jullie dappere dochter door blijft vechten zodat ze over een tijdje mee naar huis kan gaan.

Gws ik wil ook graag een pm.
pi_77610098
He Keshet, wat fijn dat ze er is! En wat een dappere dame. Wat zullen jullie trots zijn. Ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen, wat een vechtertje. Jullie allebei trouwens. Ik wens jullie alle geluk van de wereld.
En wat veel tweeën zeg! Bijzonder! Is vannacht ook alles goed gegaan? Ze is gisteren geboren toch?

Mooie naam!

[ Bericht 6% gewijzigd door bodpa09 op 03-02-2010 22:45:56 ]
pi_77610130
Ik wil het ook heel graag weten uiteraard Gws
  woensdag 3 februari 2010 @ 22:21:16 #168
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_77610254
Ik lees normaal alleen mee, maar Keshet ik wil jou en je man graag feliciteren met de geboorte van jullie dochter, en jullie alledrie heel veel sterkte toewensen. Ik duim voor jullie dat ze groeit en zo sterk blijft als ze nu is.
pi_77610335
Keshet waaaah Das nog eens voorkruipen!
Gefeliciteerd met je dochter meis! Super!
En veel succes in de komende tijd! voor je meisje!

En ik ben ook wel benieuwd naar de naam
pi_77610509
Och jee 450 gram! Wat een ukkepukje!
Van harte gefeliciteerd Keshet, met jullie dochtertje
Ik duim mee voor haar en jullie.

En ben ook benieuwd naar de naam!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 3 februari 2010 @ 22:40:26 #171
11682 Moonah
Jolie femme
pi_77611203
450 gram?
Wat een prulleke!
Van harte gefeliciteerd mama Keshet! Wat gaan jullie een spannende tijd tegemoet. Veel geluk gewenst met jullie dochter.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_77611497
Keshet gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Veel succes de komende tijd. Mijn duimen draaien alvast op volle toeren
  woensdag 3 februari 2010 @ 22:52:37 #173
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77611858
Keshet! Wauw! Ten eerste van harte met de geboorte van jullie dochter. Ook ik ben erg benieuwd naar haar en haar naam. Ik hoop dat ze het zo enorm goed blijft doen en dat het met jullie ook goed gaat! Heel veel sterkte, geluk, wijsheid en liefde voor jullie wens ik. <3
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 3 februari 2010 @ 22:53:11 #174
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77611882
Keshet; gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat zullen jullie overdonderd zijn door de enorme vroege geboorte van dit kleine meisje. Ik hoop dat jullie kleine vechtertje zo goed blijft doorzetten en ze maar snel mag groeien..
jeetje 450 gram... kan me er haast geen voorstelling van maken.
Ik wens jullie heel veel sterkte, en veel geluk.

moooooie naam Keshet; lief en romantisch..

[ Bericht 12% gewijzigd door Beessie-Jen op 03-02-2010 22:59:37 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 3 februari 2010 @ 22:57:32 #175
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77612056
Whoah wat klein, 450 gram!
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en heel erg veel succes de komende tijd
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_77612184
Keshet! Jeeminee!!! Gefeliciteerd met je kleine meisje! Je laat me wel schrikken zeg 450 gram, dat is nog zó klein! Klein mensenmeisje, goed je best doen met groeien hoor!

Trouwens wat een hoop 2'en in haar geboortetijd en -datum!

Ben ook benieuwd naar de naam van Keshets kleine poppetje Wil iemand me'pm'en?
#geen
  woensdag 3 februari 2010 @ 23:05:16 #177
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77612422
Lieve Keshet: Heel veel succes de komende tijd! We zullen allemaal voor jullie duimen Wat een klein prulletje, dat jullie kleine vechtertje maar snel groeit en jullie heerlijk kunnen genieten thuis van jullie meisje
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_77612518
Keshet van harte gefeli met jullie dochter
Wat klink jij vol trots en positiviteit, echt super
mijn duimen draaien en alle besye wensen gaan naar jullie en de kleine meid uit
ze klinkt ook heel dapper, toch al zelf willen ademen!
denk aan jullie

voor naam staat pm open natuurlijk
pi_77612755
Keshet! Wow! Van harte met je kleine, stoere, mooie dochter! Dat alles maar heel goed mag gaan met jullie.

Ik ben ook benieuwd naar de naam!
pi_77613143
Keshet, ik vind het een heel mooie naam!
#geen
  woensdag 3 februari 2010 @ 23:26:06 #181
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77613367
Mag ik ook haar naam weten?

Goeie naam!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_77613501
kesnet, wow! Gefeliciteerd! En nu lekker goed groeien, mini.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77615094
Keshet, van harte gefeliciteerd met je dochtertje Ik duim heel hard dat ze goed uit de strijd komt en dat jullie snel kunnen gaan genieten i.p.v. je zorgen maken. Ik vind het echt een wondertje hoor

Hier vandaag eigenlijk weinig last gehad van gerommel. Stilte voor de storm? Wel wat nattigheid in de onderbroek, maar ik kan echt niet beoordelen of het vruchtwater is omdat ik lichtelijk verkouden ben en mijn urine/afscheiding van zichzelf wat zoetig ruikt. Handblaastest levert niets op dus het zal wel niet
Ik ga lief nu lastig vallen in bed
  donderdag 4 februari 2010 @ 05:32:11 #184
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77618926
Keshet, woah, een stormachtig begin voor een kleine vechtster! Héél erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter voor jou en je lief! Ik hoop echt dat jullie ook zullen kunnen genieten en dat dit genieten alleen maar zal groeien naarmate dat meiske sterker wordt Ik ga enorm hard duimen voor haar én voor jullie.. Hoe gaat het verder met jou lieve meid? Dit is allemaal niet niks hoor, fysiek en mentaal. Pas goed op jezelf, en weet ons te vinden als je ff wat moral support nodig hebt he?

Leonieke, bijna verlof, wat fijn om te horen! Heb je daar ondertussen vrede mee?

En wat een gerommel hier zeg! Dames, zet 'm op, jullie kunnen dit! Ik doe een voor jullie en hoop jullie snel te verwelkomen in het baby'tjes-topic De niet-rommelende LLM's natuurlijk net zo hard

Free, wat gaaf zo zeg, die co-sleeper! Lijkt me ideaal!

Fluugs, fijn dat het geen ischias bleek te zijn

Ow, en zou iemand zo lief willen zijn de naam van Keshet's dochtertje te PM'en? Ben nog steeds onder de indruk van haar 450 grammetjes!

Een dikke voor jullie, zwangere dames, wens jullie een goede dag!
3!
pi_77619048
Keshet en Keshet-man gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een spannende tijd en wat een moeilijke tijd voor jullie! Ik hoop dat het steeds stapje voor stapje en stukje voor beetje de goede kant op blijft gaan!

ik pm vast naar GreatWhiteSilence voor de naam... ben erg benieuwd!
pi_77619209
Oohh wow Keshet!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Zo klein en zo dapper! Ik duim heel hard voor jullie mee!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 4 februari 2010 @ 07:51:41 #187
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77619234
Ik ga gewoon nog een keer jompelen voor moedige Keshet en haar dappere dochter!
Een half pakje suiker
Dat ze maar uit mag groeien tot een sterke mooie dame!
Ze heeft elk geval een goede naam mee gekregen...

Co_OL, hoe is het daar? Verse baby erbij?
En de andere rommelende dames?

Hier geen gerommel, gewoon lekker rustig. Nou ja, rustig,.. Af en toe steken er benen of en kont uit zij of bovenkant
En Thomas is gewoon En hij kan heerlijk schateren!
En ja, steeds als Thomas (en Ca.ra) hier zijn geweest dan krijgt mijn man steevast zijn eten te laat
Ca.ra zei al dat ze vast een keer een ban ging krijgen
pi_77619249
Keshet, je meisje is er. Wat vroeg en klein en wat een kleine vechtster Gefeliciteerd!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_77619329
Allemaal rustige nachten gehad?
Hier vooral érg warm. Tara was vergeten de verwarming uit te draaien (ik had het hem echt 5 minuten voor we naar bed gingen gevraagd) maar hij had wel net als anders de radiator op onze kamer helemaal open gedraaid. Pfff!
Verder kalm ende rustig hier

En is CO_OL al papa?

Octo gestopt met rommelen. Wel zo rustig ergens, of niet? (eigenlijk moet die hummel gewoon komen, wat jij )
pi_77619346
Keshet, van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid! Ik volg jouw positiviteit en hoop dat ze een grote sterke meid gaat worden. (450 gram, jeetje... dacht eerst al dat het een typ-foutje was, maar jeumig wat is dat een klein dingetje dan.) Succes alledrie!

Flowerbox, jij ook van harte gefeliciteerd nog met Hannah, geniet ervan!!! En hopelijk tot snel in het kleine babytjes-topic!

De rest van de dames en heren wil ik heel veel succes, sterkte en plezier wensne... jullie tijd komt ook nog, voor sommigen zelfs al heel snel misschien, en zet hem op!
  donderdag 4 februari 2010 @ 08:10:58 #191
186094 Floria
Ghost of shark
pi_77619389
Keshet jeetje! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat is ze klein met haar 450gr maar ze klinkt als een vechtertje! Tranen lopen over mijn wangen van zoiets kleins en moois!
Hang in there!

Ben benieuwd wie de volgende baby is!

Hier gaan we een weekend naar Leonieke land zonder Lola, even bijtanken en SLAPEN! Whoohoo. We gaan vanmiddag. Zin in.

[ Bericht 5% gewijzigd door Floria op 04-02-2010 10:36:59 ]
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  donderdag 4 februari 2010 @ 08:14:51 #192
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77619423
Ben ook benieuwd naar de naam van de baby van Keshet Pm box staat open

Freecell bij jou ook al zo warm, lief is hier gisteren ook vergeten de verwarming uit te doen!

Octo ik had gisteren ook helemaal opeens geen gerommel meer, maar nu sinds 7 uur weer enorme pijnlijke steken in mn buik en heb mn meisje nog niet voelen schoppen. Om 13:50 naar de VK, ben benieuwd!
Ik ga nu even op de bank liggen, want de steken zijn niet zo prettig..

05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_77619426
Keshet, allereerst wil ik jullie onwijs feliciteren met jullie kleine meisje. Wat een sterke tante dat ze gelijk al wilde ademen. Wat een geluk dat jullie zo goed gecontroleerd werden en ze nu een goede kans maakt.

De duimen draaien hier volop, ik ben er behoorlijk van onder de indruk. Veel sterkte en geluk toegewenst. Dat ze maar goed mag groeien

ben ook zeer benieuwd naar de naam van dit wondertje
pi_77619565
goede morgen allemaal

ik ben ook nog steeds onder de indruk over de kleine meid en de dapperheid waar Keshet zelf mee schrijft

Asy stiekem moest ik wel om je lachen, volgende keer pizza ofzo als Ca.ra geweest is hihi
maarre verder moet je niet zo lief antwoorden kan ik helemaal niet tegen, en jij hoeft natuurlijk niet alles alleen te dragen da;s ook heus niet fijn

Mama_papa spannend hoor succes vanmiddag bij de vk

verder dus warme maar op zich wel goede nachten zonder wat gerommel? waar blijven de verse baby's...
nog allemaal even volhouden dus.

Ik ben me steeds vreemder een raarder aan het dromen, wordt er een beetje naar van, is niet prettig wakker worden.
zo meteen met mn schoonzusje ff naar de stad heb er zin in
  donderdag 4 februari 2010 @ 08:28:51 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77619576
oe mama-papa, het blijft goed doorrommelen bij jou... Spannend hoor, succes straks!

octo weer gestopt, maar je lichaam weet al hoe het moet dus er zal wel een nieuwe start gemaakt worden snel.

Mooie naam Keshet, ik blijf duimen voor jullie meisje, dat ze maar snel op mag groeien!

Ach Asy, straks mag je man een poosje zelf koken, het is dan maar de vraag hoe laat JIJ je eten gaat krijgen

Hier ook een goede nacht trouwens, wel wéér moeite met opstaan, maar dat schijnt erbij te horen....

Voor de rest van de dames hier =>
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77619591
Keshet gefeliciteerd met je kleine meisje. Jeetje wat is het allemaal snel gegaan zo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77619630
Keshet, aller eerst van hharte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Ontzettend fijn dat ze een klein vechtertje blijkt te zijn. Enorm veel geluk, gezondheid en heel veel sterkte gewenst in de komende spannende tijd. Hopelijk gaat het allemaal goed en kunnen jullie over een aantal weken haar mee naar huis nemen.
pi_77619832
Keshet, gefeliciteerd met jullie meisje!
Jemig, ik ben er toch even stil van hoor! Wat een vechtertje en wat klink jij ook weer ontzettend sterk. Heel veel sterkte/succes de komende weken, vast heel anders dan je je kraamtijd had voorgesteld, ik hoop dat jullie snel met z'n 3-tjes naar huis mogen!
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:01:15 #199
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_77619938
Keshet gefeliciteerd! Ik hoop dat ze heel goed mag groeien tot een gezonde, sterke dame.
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:05:37 #200
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77620003
Keshet gefeliciteerd met je dochter! Sterkte de komende tijd.

Wil iemand de naam naar me PM-en?

Wat betreft slapen, ik heb de laatste nachten dat ik midden in de nacht wakker word met 2 slapende onderarmen en handen. Dit vind ik toch een beetje raar aangezien ik maar op 1 kant lig... Iemand die weet wat het is en wat er aan te doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')