abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77559753
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:31 schreef Co_OL het volgende:
mama_papa en Ymme jullie wachten maar ff tot wij van de eerste plaats zijn
Dat denk ik ook wel hoor
We wachten allemaal netjes onze beurt af.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:22:48 #52
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77559952
Ik heb weer eens in mn boek gelezen.

Co_ol: Ik las dat als een vrouw heel opgewonden is (dus voor ze klaarkomt) zelf ook heel veel prostaglandine aanmaakt. Daarnaast kan heftig klaarkomen flinke weeën veroorzaken. Dus mocht je morgen een kind willen, misschien even proberen...

Wat betreft de overige LLM's en zet 'em op! (als het tijd is...).

Ik heb in mn boek gelezen over bevallen, kan ik dat ook door iemand anders laten doen? Zie het nu al niet meer zitten...

Oh ja vandaag 15 weken mijlpaal en bij de prenatal een baby-boek gekocht voor onze kleine. Heb er nu al zin in om die in te vullen! Wilde dat ik een mooier handschrift had...
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:26:07 #53
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77560082
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:22 schreef pessie het volgende:
Ik heb in mn boek gelezen over bevallen, kan ik dat ook door iemand anders laten doen? Zie het nu al niet meer zitten...
Ja hoor! Een vriendin van mij doet het nog wel een keer voor een kop koffie en een stuk vlaai heeft ze gezegd...

voor je mijlpaal!
pi_77560181
Ik meld me ook maar weer eens

Na een nogal onzekere periode (zie topic over bloedverlies) heb ik gisteren een geruststellende echo gehad.
De uitgerekende datum mag verzet worden naar 21 september, hoewel ik daar zelf mijn twijfels bij heb, ik gok dat dat de volgende keer wel weer wordt bijgesteld

Verder de afgelopen dagen enorm last van misselijkheid, vooral gisteren en vandaag. Heb op het punt van overgeven gestaan en bijna al het eten staat me tegen. Ik hoop dat deze fase niet al te lang aanhoudt
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:30:18 #55
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77560249
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:28 schreef Mardis het volgende:
Ik meld me ook maar weer eens

Na een nogal onzekere periode (zie topic over bloedverlies) heb ik gisteren een geruststellende echo gehad.
De uitgerekende datum mag verzet worden naar 21 september, hoewel ik daar zelf mijn twijfels bij heb, ik gok dat dat de volgende keer wel weer wordt bijgesteld

Verder de afgelopen dagen enorm last van misselijkheid, vooral gisteren en vandaag. Heb op het punt van overgeven gestaan en bijna al het eten staat me tegen. Ik hoop dat deze fase niet al te lang aanhoudt
Yes yes yes!
Wat een supergoed nieuws!
pi_77560358
Super, Mardis, van harte!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:39:21 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77560601
Fijn Mardis!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:46:23 #58
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77560910
Mardis wat een goed nieuws!!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_77560979
Wat fijn Mardis! Nog gefeliciteerd!!
pi_77561639
Ook ik kom me hier voorzichtig maar melden. Ben nu 7 weken zwanger en gisteren de eerste echo gehad. 2 jaar terug is het misgegaan daarom mochten we voor een echo bij de gyn. Het eerste wat hij zij is: "We hebben een hartje" Daarna heeft hij geprobeerd om ons het hartje te laten horen en zodra hij het geluid aanzette was het gelijk *kadung* *kadung*

In het lijstje mag als datum 20 september ik vind het nog wel erg eng omdat ik toch nog een beetje bang ben dat het deze keer weer misgaat
pi_77561994
Gefeliciteerd Rixtje! Wat fijn dat de echo goed was
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:12:19 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77562051
Gefeliciteerd Rixtje!
pi_77562101
Mardis en Rixtje, gefeliciteerd
pi_77562341
Mardis en Rixtje, gefeliciteerd met de mooie echo en het kloppende hartje!

pessie, gefeliciteerd met je 15 weken mijlpaal.
pi_77562995
Mardis, fijn je in dit topic te zien.

En Rixtje, gefeliciteerd.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:36:04 #66
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77563136
Rixje van harte gefeliciteerd
pi_77563175
gefeliciteerd Mardis en Rixtje!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77563412
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:03 schreef Rixtje het volgende:
Ook ik kom me hier voorzichtig maar melden. Ben nu 7 weken zwanger en gisteren de eerste echo gehad. 2 jaar terug is het misgegaan daarom mochten we voor een echo bij de gyn. Het eerste wat hij zij is: "We hebben een hartje"
Wat heerlijk, gefeliciteerd!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:50:18 #69
259886 pessie
pi_77563868
Mardis wat fijn dat alles goed is!

Rixtje welkom en gefeliciteerd!
pi_77564358
Yay @ goede echo's!
Gefeliciteerd!
pi_77564600
Mardis, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!

En Rixtje, ook gefeliciteerd!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77565589
Mardis

Rixtje

Welkom hier! Wat een goed nieuws! En we gaan er gewoon van uit dat het deze keer goed gaat Rixtje!

Jeetje, september baby's.....
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:22:40 #73
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77565737
Rixtje, welkom en gefeliciteerd!

Wij zijn ook weer goedgekeurd bijde vroedvrouw. Zoals ik al dacht ligt mijn zoon niet vast in het bekken. Hij lag er maar een klein beetje in
Bloeddruk en urine zijn in orde. En dat vocht: tja daar was weinig aan te doen. Het hoort een beetje bij de termijn...
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:24:15 #74
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77565830
Asyniur een sticker!
pi_77565844
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:22 schreef Asyniur het volgende:
Rixtje, welkom en gefeliciteerd!

Wij zijn ook weer goedgekeurd bijde vroedvrouw. Zoals ik al dacht ligt mijn zoon niet vast in het bekken. Hij lag er maar een klein beetje in
Bloeddruk en urine zijn in orde. En dat vocht: tja daar was weinig aan te doen. Het hoort een beetje bij de termijn...
Hoera sticker!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:44:01 #76
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_77566903
Mardis en Rixtje: gefeliciteerd met jullie goede echo's!
Genieten maar nu!!

Hier niets nieuws te melden.
Donderdag heb ik weer controle bij de huisarts en dan ook de suikertest.
Ik kijk meer uit naar de volgende controle bij de gynaecoloog want dan kunnen we de baby weer eens zien :-)
Maar dat zal pas rond 29 weken zijn. Nog wat geduld dus.
pi_77568503
Mardis en Rixtje, van harte!! Fijne zwangerschap gewenst!

Weet iemand hoe het met Keshet gaat???
pi_77568669
Dat wil ik ook wel graag weten eigenlijk.
pi_77568715
ze was opgenomen toch?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77569538
Rixtje gefeliciteerd met je zwangerschap!!
En fijn dat er een hartje te zien was op de echo!

Mardis ook een goede echo Fijn zeg na dat bloedverlies!

Net even bij mijn zus geweest om te kijken wat ze allemaal heeft voor haar baby. Kwamen er achter dat ze niet zo heel veel hadden, maar geen idee wat normaal is Mijn nichtje had echt extreem veel haha.

En hier gaat t allemaal zijn gangetje, nog steeds op mijn blauwe wolk. Als ik de kleertjes zie die ik gister gekocht heb vind ik het nog steeds zo'n gek idee, dat er straks een klein jongetje is die die kleertjes echt gaat dragen. Mijn zoon, klinkt wel heel echt nu, baby klonk wat abstracter ofzo.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 21:52:49 #81
259886 pessie
pi_77570487
Ik vroeg me inderdaad ook af waar Keshet is. Volgens mij had ze zaterdag nog vanuit het ziekenhuis een update gegeven. Iemand die haar misschien kan sms-en hoe het met haar gaat?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 21:53:37 #82
259886 pessie
pi_77570517
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 21:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
Rixtje gefeliciteerd met je zwangerschap!!
En fijn dat er een hartje te zien was op de echo!

Mardis ook een goede echo Fijn zeg na dat bloedverlies!

Net even bij mijn zus geweest om te kijken wat ze allemaal heeft voor haar baby. Kwamen er achter dat ze niet zo heel veel hadden, maar geen idee wat normaal is Mijn nichtje had echt extreem veel haha.

En hier gaat t allemaal zijn gangetje, nog steeds op mijn blauwe wolk. Als ik de kleertjes zie die ik gister gekocht heb vind ik het nog steeds zo'n gek idee, dat er straks een klein jongetje is die die kleertjes echt gaat dragen. Mijn zoon, klinkt wel heel echt nu, baby klonk wat abstracter ofzo.
Van het kraamzorgbureau krijg je een lijst. Volgens mij is dat wat je nodig hebt... (Althans daar ga ik maar van uit).
pi_77570907
die krijg je bij ons geloof ik niet, ze komen hier ook niet eens langs (tenzij je dat heb aangegeven op het formulier).
Maar wat de lijstjes betreft heeft ze wel genoeg, maar das wel weinig
En we hebben een slecht referentiekader, aangezien ze bij mijn nichtje zoveel had.
Ach als ie geboren is is er zo van alles bijgekocht.
pi_77572810
ik las wat over hormoon jankbuien, dus dames die daar last van hebben een dikke
Toen las ik wat over baby wel of niet op de kamer, ik ben er ook nog niet over uit
vooralsnog geen wiegje of bedje voor bij ons op de kamer,kijk eerst wel in de reiswieg, mocht het op de onze kamer bevallen is er zo wel wat gehaald

een aantal dames met gerommel zet hem op en dat het allemaal snel en goed mag doorzetten

Mardis een goede geruststellende echo

Rixje zwanger gefeliciteerd!

De traplift is goed gekeurd! dat ging snel! ik moet nu 2 offertes gaan opvragen (en die mensen komen natuurlijk allemaal thuis eerst) maar goed het is weer een stap.
Ik had verder al een tijdje dat ik door mn linker been ging wat vanuit mn rug echt zeer deed, afgelopen vrijdag aangeven bij mn fysio (haptonoom) die me voor mn rug heeft overgedragen aan een collega's (mensendieck) die heeft me vandaag goed te pakken gehad, eens kijken en hopen dat het wat doet

en toen las ik over de ichsias, zijn wel de vragen die hij ook stelde maar ik steek nog even mn kop in het zand hoor, zit daar natuurlijk niet op te wachten, sorry asy
pi_77572964
huh dacht ik alles gelezen te hebben zie ik ineens ook een sticker voor asy
daar wil ik ook nog even voor jompelen

en ik ben ook benieuwd hoe het met keshet gaat, ik hoop maar zolang geen nieuws het goed nieuws is.

wat betreft lijstjes, er is zijn er zat op internet te vinden, ze wijken nog wel wat af, maar dan heb je in ieder geval een richtlijn
pi_77579739
Mama_Papa hopelijk heeft het door gezet en lig je nu lekker in bed te genieten van je kleine meid.

Mardis, fijn dat je nu door een echo gerust bent gesteld en dat alles goed is.

Rixtje ook gefeliciteerd met een goede echo

Draculletje, toen ik voor de acupunctuur behandeling ging op de uitgerekende datum zei die vrouw dat het ook goed helpt bij ischias (schrijf ik dat zo goed?). Misschien is het het overwegen waard een keertje uit te proberen.

Alle LLM succes met de laatste loodjes en hopelijk hebben jullie allemaal een voorspoedige bevalling.

Leonieke al een beetje bijgekomen van de LAN?

Free, nog altijd de kleine binnen boord?
  woensdag 3 februari 2010 @ 08:16:57 #87
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77580217
Hier nog steeds mn meisje in mn buik Heb echt de hele dag gisteren pijn en krampen gehad (niet regelmatig) Mn meisje ook bijna niet voelen schoppen, terwijl ze normaal de hele dag door veel en hard schopt! Vannacht best lekker geslapen tot 5 uur Daarna wakker gelegen en steeds weer naar de wc moeten en nu begint weer die pijnlijke buik en krampen.
Van mij mag het nu toch echt doorzetten alhoewel ik toch ook wel een heel klein beetje bang bent

Ga nu weer liggen, moeders komt zo het huis weer doen

Truste
pi_77580356
Hmmm, mama-papa, kan me goed voorstellen dat het van jou nu ook wel een keertje mag doorzetten

Hier alles rustiger dan ooit. Ik heb helemaal zin om lange einden te gaan wandelen enzo, maar mag niet van TARA
pi_77580459
Mardis en Rixtje welkom

Gisteren een dagje verlof genomen en waarschijnlijk voor de laatste keer met z'n tweetjes naar West-Vlaanderen gereden. Het moment is zo aangebroken om heel veel dingen voor de laatste keer met z'n tweetjes te doen. Wel speciaal eigenlijk

En nog 4 dagen werken Ik kan het nog steeds niet geloven

En gisteren ook ons doopsuiker gekozen en de opmerkingen gegeven op de proefdruk van het kaartje. En een berg speelgoed gekregen van mijn zus voor de eerste maanden. Ik mag de geboortelijst weer wat aanpassen, denk ik
  woensdag 3 februari 2010 @ 08:43:58 #90
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77580461
Draakje, niemand zit te wachten op ischias
Laten we hopen dat het jullie gewoon bespaard blijft dan draag ik die ellende wel voor jullie

Vannacht een beroerde nacht gehad door een onrustige hond en een snurkende man
Strakjes nog maar even mijn ogen dichtknijpen ofzo...

m_p, fijn dat je vannacht eens redelijk goed geslapen hebt. Hopelijk zet het snel door bij jullie

freecell, je bent niet goed was

Leonie, klinkt als een toffe vrije dag!
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:29:02 #91
259886 pessie
pi_77581129
Goedemorgen!

M-P ik heb gisteren in Mijn Boek gelezen dat dit soort voorwerk regelmatig wel wat doet. Zodat als je gaat bevallen je bijvoorbeeld al 3 cm op weg bent.

Draakje, fijn dat de traplift goedgekeurd is! Kun je de baby op schoot nemen en zelf met de traplift omhoog. Kun je nu de trap nog opkomen?

freecell baby nog binnen Gisteren ook in Mijn Boek gelezen dat beebjes wel eens wat langer willen blijven zitten als moeders net verhuist is best een interessant boek eigenlijk...

En Leo, volgens mij heb jij vanaf vandaag meldplicht toch?
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:38:01 #92
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77581329
Pessie, dat klaarkomen werkt alleen verder in de zwangerschap he, niet dat ik mezelf nu plezier moet gaan ontzeggen in angst voor weeen Enne tja, dat bevallen zul je toch zelf moeten doen vrees ik, maar niet getreurd je hoort van iedereen dat je de pijn vergeten bent zodra je kind op je buik ligt. Ik geloof er nog weinig van, maar we zullen zien Welk boek heb je eigenlijk?

Mardis!! Wat fijn dat je jezelf kunt melden hier

Rixtje, welkom hier! Ben je een kloon trouwens? Dan kan ik vast gaan raden

Asy een mooie sticker gekregen Fijn dat het toch goed zit met dat vocht.... Vervelend dat je naar geslapen hebt, misschien anders straks nog even gaan liggen...

@Sonnetje, dat 'werkelijkheid' worden denk ik ook als wij weten wat het is. Ik wil dan bewust ook al de echte naam gaan gebruiken zodat hij/zij voor mijn gevoel dan al echt onderdeel van ons gezin wordt. Geniet van je blauwe wolk meid!

Keshet gaat het wel goed met je? Misschien kan ze in het ziekenhuis niet aan internet ofzo. Ze zal ons wel iets laten weten zodra het lukt vermoed ik.... * hoopt dat alles goed gaat

Fijn draak dat je traplift is goedgekeurd, hopelijk komt het met de rest nu ook snel goed zodat je wat rust kunt nemen voor jezelf...

mama_papa je krijgt wel lekker wat voorwerk mee zo, ik hoop dat het snel door gaat zetten, Ben ook heel benieuwd naar je meiske.... Weltruste

@free, dan ga je toch rondjes door de huiskamer lopen

Leo, doet me goed te lezen dat je een dag vrij hebt genomen. En 'betrekkelijk' rustig aan hebt gedaan. Betrekkelijk inderdaad, want dat er tussenuit met z'n tweetjes kost natuurlijk ook weer energie Ik hoop met heel m'n hart dat je nog wat rust krijgt voor de bevalling begint. En dat je dan ook gewoon even gaat liggen enzo

Ik was vannacht rond vijf uur ineens klaarwakker, lag ik niet op te wachten eerlijk gezegd. Gelukkig daarna wel weer in slaap gevallen, maar had liever in een keer door gekacheld.... Verder had ik vannacht ook nog wel wat buikpijn, maar daar merk ik nu niets meer van. Ik blijf hopen dat ik de baby snel en bewust ga voelen. Probeer mezelf echt te concentreren op borreltjes/vlindertjes enzo in m'n onderbuik omdat dit de baby kan zijn en je het nog niet al zodanig herkent, maar ik kan er echt niets van maken hoor. En lijkt me nogal lullig om een drol als m'n kindje aan te zien

Gister weer een paar keer last gehad van tintelingen in m'n bil, straks maar eens met de hapto bespreken. Hoop niet dat het inderdaad Ischias wordt, dan ben ik er mooi klaar mee natuurlijk...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:42:00 #93
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_77581407
Spannende tijden hier hoor voor de LLM! Hopelijk zet het snel door voor een aantal.

Oh en Mardis en Rixtje, gefeliciteerd!!
pi_77581408
Pessie heeft haar eigen zwangerschapsbijbel gevonden geloof ik
pi_77581475
Flugelpost
pi_77581524
Fluugs: je gaat je kindje heus vanzelf voelen En in het begin twijfel je altijd wel wat van 'is dit het nou?' Bij een tweede zelfs weer
pi_77581563
Kwartet
pi_77581594
Ik heb vannacht over de baby gedroomd...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:01:46 #99
259886 pessie
pi_77581803
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:38 schreef flugeltje het volgende:
Pessie, dat klaarkomen werkt alleen verder in de zwangerschap he, niet dat ik mezelf nu plezier moet gaan ontzeggen in angst voor weeen Enne tja, dat bevallen zul je toch zelf moeten doen vrees ik, maar niet getreurd je hoort van iedereen dat je de pijn vergeten bent zodra je kind op je buik ligt. Ik geloof er nog weinig van, maar we zullen zien Welk boek heb je eigenlijk?

Dat klaarkomen werkt alleen als de baby er klaar voor is geboren te worden.

Ik vond het wel fijn van DeMajoor te horen dat ze niet vond dat het echt pijn deed. Misschien lukt me dat ook wel...

Het boek is Zwangerschap en Geboorte van Birgit Gebauer-Sesterhenn. Er staan ook echt wel dingen in waar ik het niet mee eens ben, maar over het algemeen heb ik er al best wel wat uit gehaald (ook die tip van banaan en amandelen tegen onrustige benen een paar topics terug). En het is nogal een Duits boek, al staan er ook dingen in die specifiek voor Nederland dan wel België zijn.
pi_77582142
Asy, fijn dat je weer een sticker gekregen hebt.

@Fluugs, dat bewust ook de echte naam gaan gebruiken doen wij ook thuis, maar je moet wel heel goed opletten als je de naam nog voor jullie zelf wil houden, dat je je niet verspreekt Is mij ook een keer gebeurd, maar het gezelschap had het niet door volgens mij.

Hier ook nog even wat duimen draaien voor Keshet. Hoop dat het goed gaat meis!

Draakje ook weer een stapje vooruit met de lift. Rustig aan doen hoor, je lichaam moet nog langer mee dan vandaag.

Mama_papa, ik hoop dat al dat voorwerk ook ergens toe leidt, dan is het niet helemaal voor niets. Kan me ook voorstellen dat je er een beetje bang van wordt.

@free, wel lekker zeg dat je zoveel energie hebt, maar spaar het ook een beetje, je kunt het nog nodig hebben

@Leo, je bent er bijna!! En dan in de volledige ruststand tot de bevalling begint want je moet je krachten sparen.

@fluugs, ik hoop trouwens ook dat je ischias bespaard blijft, lekker mobiel zijn tijdens je zwangerschap is toch wel fijn. succes bij de haptonoom!

Hier vanmorgen weer naar ons mannetje kunnen gluren (al zie je weinig meer op deze termijn). Maar... hij ligt mooi met hoofdje naar beneden (wat ik eigenlijk wel dacht) en ook wel ingedaald (waardoor ze vk het waarschijnlijk niet zo goed kon voelen), dus dat is mooi. Qua gewicht is hij mooi gemiddeld, nu zo rond de 6 pond en de verwachting is dat het uiteindelijk zo'n 7 pond wordt. Hij heeft een bos haar volgens de echoscopiste, dus ben benieuwd.

Vandaag lekker een rustige dag verder. Zo denk nog lekker even op bed liggen lezen ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')