Pessie, dat klaarkomen werkt alleen verder in de zwangerschap he, niet dat ik mezelf nu plezier moet gaan ontzeggen in angst voor weeen

Enne tja, dat bevallen zul je toch zelf moeten doen vrees ik, maar niet getreurd je hoort van iedereen dat je de pijn vergeten bent zodra je kind op je buik ligt. Ik geloof er nog weinig van, maar we zullen zien

Welk boek heb je eigenlijk?
Mardis!! Wat fijn dat je jezelf kunt melden hier

Rixtje, welkom hier!

Ben je een kloon trouwens? Dan kan ik vast gaan raden

Asy een mooie sticker gekregen

Fijn dat het toch goed zit met dat vocht.... Vervelend dat je naar geslapen hebt, misschien anders straks nog even gaan liggen...
@Sonnetje, dat 'werkelijkheid' worden denk ik ook als wij weten wat het is. Ik wil dan bewust ook al de echte naam gaan gebruiken zodat hij/zij voor mijn gevoel dan al echt onderdeel van ons gezin wordt. Geniet van je blauwe wolk meid!
Keshet gaat het wel goed met je? Misschien kan ze in het ziekenhuis niet aan internet ofzo. Ze zal ons wel iets laten weten zodra het lukt vermoed ik....
* hoopt dat alles goed gaatFijn draak dat je traplift is goedgekeurd, hopelijk komt het met de rest nu ook snel goed zodat je wat rust kunt nemen voor jezelf...
mama_papa je krijgt wel lekker wat voorwerk mee zo, ik hoop dat het snel door gaat zetten, Ben ook heel benieuwd naar je meiske.... Weltruste

@free, dan ga je toch rondjes door de huiskamer lopen

Leo, doet me goed te lezen dat je een dag vrij hebt genomen. En 'betrekkelijk' rustig aan hebt gedaan. Betrekkelijk inderdaad, want dat er tussenuit met z'n tweetjes kost natuurlijk ook weer energie

Ik hoop met heel m'n hart dat je nog wat rust krijgt voor de bevalling begint. En dat je dan ook gewoon even gaat liggen enzo

Ik was vannacht rond vijf uur ineens klaarwakker, lag ik niet op te wachten eerlijk gezegd. Gelukkig daarna wel weer in slaap gevallen, maar had liever in een keer door gekacheld.... Verder had ik vannacht ook nog wel wat buikpijn, maar daar merk ik nu niets meer van. Ik blijf hopen dat ik de baby snel en bewust ga voelen. Probeer mezelf echt te concentreren op borreltjes/vlindertjes enzo in m'n onderbuik omdat dit de baby kan zijn en je het nog niet al zodanig herkent, maar ik kan er echt niets van maken hoor. En lijkt me nogal lullig om een drol als m'n kindje aan te zien

Gister weer een paar keer last gehad van tintelingen in m'n bil, straks maar eens met de hapto bespreken. Hoop niet dat het inderdaad Ischias wordt, dan ben ik er mooi klaar mee natuurlijk...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?