Dat denk ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:31 schreef Co_OL het volgende:
mama_papa en Ymme jullie wachten maar ff tot wij van de eerste plaats zijn
Ja hoor! Een vriendin van mij doet het nog wel een keer voor een kop koffie en een stuk vlaai heeft ze gezegd...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:22 schreef pessie het volgende:
Ik heb in mn boek gelezen over bevallen, kan ik dat ook door iemand anders laten doen? Zie het nu al niet meer zitten...
Yes yes yes!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:28 schreef Mardis het volgende:
Ik meld me ook maar weer eens
Na een nogal onzekere periode (zie topic over bloedverlies) heb ik gisteren een geruststellende echo gehad.
De uitgerekende datum mag verzet worden naar 21 september, hoewel ik daar zelf mijn twijfels bij heb, ik gok dat dat de volgende keer wel weer wordt bijgesteld
Verder de afgelopen dagen enorm last van misselijkheid, vooral gisteren en vandaag. Heb op het punt van overgeven gestaan en bijna al het eten staat me tegen. Ik hoop dat deze fase niet al te lang aanhoudt
Wat heerlijk, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:03 schreef Rixtje het volgende:
Ook ik kom me hier voorzichtig maar melden. Ben nu 7 weken zwanger en gisteren de eerste echo gehad. 2 jaar terug is het misgegaan daarom mochten we voor een echo bij de gyn. Het eerste wat hij zij is: "We hebben een hartje"![]()
Hoeraquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:22 schreef Asyniur het volgende:
Rixtje, welkom en gefeliciteerd!![]()
Wij zijn ook weer goedgekeurd bijde vroedvrouw. Zoals ik al dacht ligt mijn zoon niet vast in het bekken. Hij lag er maar een klein beetje in
Bloeddruk en urine zijn in orde. En dat vocht: tja daar was weinig aan te doen. Het hoort een beetje bij de termijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |