abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77878820
zo ik ga de komende tijd een geen lijstjes meer posten en wat minder hier posten. merk dat ik daar minder zin in heb (niet minder zin om gezond te eten en hard te lopen hoor alleen het posten over lijnen ben ik beu...) . ben er over een paar weken wel weer, misschien wel wat afgevallen weer maar iig weer met frisse moed
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 11 februari 2010 @ 13:37:09 #252
279894 winka
There is no place like home..
pi_77881380
Herkenbaar
Ik ben het posten soms ook beu en ik ben hier net Maar als ik hier post en er dus meer mee bezig ben lijkt het ook allemaal weer langzamer te gaan

Tot gauw in ieder geval en succes
pi_77881775
Succes DE en tot gauw
  donderdag 11 februari 2010 @ 16:39:04 #254
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_77888142

O: eleusis' complex broodje met een likje Marmite + een kop koffi
T: sabbelen op een kiezelsteentje
L: een bananen-yoghurt-shake
T: twee minuutjes kijken naar een plak cake (niet aankomen)
D: kiprolletjes met spruitjes en rijst
T: de andere helft van de zak balsamico chipjes
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_77888258
*Proest
pi_77891412
Gisteren (10 februari) weer m'n maandelijkse weegmoment gehad, hieronder de resultaten. De nummers tussen haakjes zijn de resultaten van het vorige weegmoment (10 januari).

Gewicht: 96,7kg (103,0kg)
BMI: 27,1 (28,8)
Vetpercentage: 20,9% (23,3%)
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_77894093
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 18:19 schreef Vido het volgende:
Gisteren (10 februari) weer m'n maandelijkse weegmoment gehad, hieronder de resultaten. De nummers tussen haakjes zijn de resultaten van het vorige weegmoment (10 januari).

Gewicht: 96,7kg (103,0kg)
BMI: 27,1 (28,8)
Vetpercentage: 20,9% (23,3%)
goed hoor Vido
Wat vind je eigenlijk zelf? ik reageer wel enthousiast maar ben je zelf ook tevreden over het resultaat?
pi_77894307
Lijkt me netjes, 4,3 kilo in een maand
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_77910341
Ik ben eigenlijk té tevreden, ik probeer het allemaal wat langzamer te laten gaan (het is 6,3kg in een maand, niet 4,3 ). Ik hoopte inderdaad op rond de 4,5kg, zodat het een kilo per week was ongeveer. Ik eet echt belachelijk veel, zelfs weer bijna even veel als voordat ik begon met afvallen minus de ongezonde snacks: zit zo aan de 2000-2200 kcal per dag, en dan nog dit soort resultaten. Misschien moet ik het aantal keer per week sporten maar bijstellen van 6-7 naar 5-6 ofzo...

Nou ja, we zien wel... zodra ik m'n steefgewicht heb bereikt stap ik over naar 3-4 keer per week, en dat zou het gewicht dan op peil moeten houden volgens de berekeningen van m'n trainer bij een inname van 2500 kcal per dag.
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_77913065
Hmm, rekenfoutje van mij kant
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2010 @ 18:03:15 #261
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_77926979
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:36 schreef Pandorah het volgende:
DE: ik denk ook gedeeltelijk dat het door de winter komt. Je moet meer eten om warm te blijven en je sport minder. Zie het positief: je blijft op gewicht . Komt vast goed!

JunkieXP: ik smeer linera op mijn brood maar soms ook roomboter. Ligt eraan wat ik op die dag eet.
En bakken doe ik in olijfolie.

Skaai: ondanks die 2 stukjes cake is je lijstje een beetje karig hoor! En sultana is evil, daar zit veel suiker in. Eet dan een boterham, dat kon best vandaag . Voor meer drinken: vul die 0,5 liter flesjes met water. Ik drink dat zo dan leeg.
Dat komt mede omdat ik dus geen ontbijt heb genuttigd en om een uur of 12 pas wat at . En ik was met moeders in de stad en ik had niks te eten in mijn tas gestopt en mijn moeder vond nog een pakje Sultana's dus hebben we die gedeeld .

Mijn ontbijtje: een bak yoghurt (zonder suiker, ik leer het wel!) cracker (knackebrod dan) filet american en een lekkere appel.
Bij aankomst op 't werk een kopje koffie met een beetje suiker. Klein beetje .
Lunch (half 11 ): 2 donkerbruine boterhammen met ham en 2 mandarijnen. Oh en water! .
Tussendoortje: Bruine boterham met pindakaas en een banaan.
Ik had gepland om als laatste tussendoor een Evergreen te snacken maar dat is een halve gevulde koek geworden . Die Evergreen heb ik dus laten liggen.
Zometeen bloemkool, rundervinkje en aardappelen. Ik maak dat nooit en heb er nu zo'n trek in .
Ik heb hele rare lunchtijden op het werk, maar ik begin normaal gesproken ook heel erg vroeg. Om 6 uur of half 6 beginnen is niet vreemd, alleen om half 10 of half 11 lunchen nog wel.

Gister in op bezoek bij oom geweest, die had lunch gemaakt. Ik heb heel braaf 1 donkerbruin pistoletje met ham genomen, een mandarijn en zo'n mini krentenbol. En 2 koppen thee en een sapje.
Toen doken we de stad in en heb ik bij de V&D een bak met allerlei soorten salade's en groenten gegeten, daarbij wat aardappeltjes maar dat was zo veel, ik heb de helft laten staan.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2010 @ 18:11:32 #262
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_77927222
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:16 schreef Sjeen het volgende:
Skaai, heb jij zo'n cake met walnoten uit Engeland? Die zijn zo ontzettend lekker
Oh nee ik heb een Lemon Iced Madeira cake en een Lyle's Golden Syrup cake. Miermiermierzoet maar zo verslavend. Het is maar goed dat ik geen Engeland plannen meer heb dit jaar .
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_77950068
Hoi,

Ik rapporteer even omdat ik dat beloofd had,

Ik deed dus het "Denk je slank" programma.
Het werkte redelijk goed zolang ik er aan deed echter vlogen de kilo's er weer aan toen ik er mee stopte.

Tijd voor een andere methode

Ik hou me nu aan een laag koolhydraat dieet.
Geen specifieke zoals Atkins, Dr Frank(enstein) of South Beach maar meer een combinatie van deze met m'n eigen draai eraan.

Verder probeer ik regelmatig te bewegen wat lastig is doordat ik minimaal 40 uur per week zittend werk en riante reistijd heb

Maar tot nu toe ben ik al 4 kilo afgevallen en voel me er fit bij ZONDER honger

Dit is het eerste dieet wat ik volg zonder gek te worden van de trek echt zo super is dat

Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen

Succes allemaal

Nog wat spec's

Begindatum 1 feb 2010 meetdatum 13 feb 2010

buikomvang al met 3 cm gereduceerd
Gewicht 4 kilo minder
BMI nu 30.1BMI was 31.4

[ Bericht 3% gewijzigd door Circle.Of.Filth op 13-02-2010 12:15:44 ]
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2010 @ 19:27:24 #264
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_77962248
O (10 over 4 ): 2 Bruine boterhammen met delight jam, banaan, kop thee en beker melk
T: 2 mandarijnen en water
L (om half 11 wederom): Een bruine boterham met kalkoenfilet, appel en een handje havercrackertjes met currysmaak, blikje cola light voor de smaak.
T: Boterham kipfilet en een appel (zijn hele kleine handappeltjes, 2 staat bijna voor 1 grote )
T: Glas spa & fruit en 3 blokjes kaas.
D: Shitload aan groenten (bloemkool, champignonnen, paprika en prei) in een currypasta, scheutje kokosmelk en (omdat ik ze al had geschild en gekookt ) aardappeltjes. Oh en water.
Ik neem geen toetje, geen behoefte aan .

Merk trouwens dat ik zo tussen 3 en 6 hongergevoel krijg. En ik vind het irritant dat ik na mijn lunchpauze nooit zeker weet wanneer ik even een tussendoortje kan nemen. Ik word de ene keer van vlucht naar vlucht gestuurd en kan dat dus niet echt plannen. En ik mag niet eten bij de gate .
  zondag 14 februari 2010 @ 12:17:01 #265
170598 jubelientje
fun! fun! fun!
pi_77979448
Zaterdag 13 februari:

O: beschuitje met hagelslag + kop koffie met magere melk + glas water
L: 250 gram magere kwark met eetlepel light jam en een kleine banaan + 1 glas water
T: 1 kleine banaan
D: 2 enchiladas met véél groente en rundergehakt + één schep rijst + bosvruchtentoetje Mona
T: bakje japanse mix

Gisteren pas laat opgestaan (net als vandaag) dus weinig tussendoor. Ik heb me nog wel nuttig gemaakt in de sportschool door meer dan 1000 calorieën te verbranden.

Ik ben deze week in totaal zo'n 1 kilo afgevallen. Ik heb 3 x gesport en me best redelijk aan mijn Sonja Bakker dieet gehouden. Nog ongeveer 10 kilo tot m'n streefgewicht
nu:

86,9 kg
BMI: 27,43
Life is what happens to you when you're busy making other plans
  zondag 14 februari 2010 @ 13:37:16 #266
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77981900
quote:
Op zondag 14 februari 2010 12:17 schreef jubelientje het volgende:
Zaterdag 13 februari:

O: beschuitje met hagelslag + kop koffie met magere melk + glas water
L: 250 gram magere kwark met eetlepel light jam en een kleine banaan + 1 glas water
T: 1 kleine banaan
D: 2 enchiladas met véél groente en rundergehakt + één schep rijst + bosvruchtentoetje Mona
T: bakje japanse mix

Gisteren pas laat opgestaan (net als vandaag) dus weinig tussendoor. Ik heb me nog wel nuttig gemaakt in de sportschool door meer dan 1000 calorieën te verbranden.

Ik ben deze week in totaal zo'n 1 kilo afgevallen. Ik heb 3 x gesport en me best redelijk aan mijn Sonja Bakker dieet gehouden. Nog ongeveer 10 kilo tot m'n streefgewicht
nu:

86,9 kg
BMI: 27,43
Oei, dat is gevaarlijk weinig Vooral ook dat je zo hebt gesport. Wat zal dit zijn... ong 1000/1200 kcal?? Dat heb je al verbruikt in de sportzaal.. waarvan moet je lichaam nu warm blijven? Spierweefsel misschien?
Meer eten jongedame
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_77982576
tvp bmi;60
  zondag 14 februari 2010 @ 14:01:18 #268
279894 winka
pi_77982638
Zit in de lappenmaand Ben niet lekker en heb ook last van mijn mond, mijn hele wang is blauw van het verwijderen van verstandkies en krijg mijn mond amper open..

Einde klaagsessie
pi_77982883
Welkom palladium

Beterschap winka
  zondag 14 februari 2010 @ 14:28:49 #270
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_77983521
quote:
Op zondag 14 februari 2010 14:01 schreef winka het volgende:
Zit in de lappenmaand Ben niet lekker en heb ook last van mijn mond, mijn hele wang is blauw van het verwijderen van verstandkies en krijg mijn mond amper open..
Dan kun je ook niet eten
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  † In Memoriam † zondag 14 februari 2010 @ 20:03:24 #271
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_77994066
O: 250 gram Optimel kwark, boterham met 30+ kaas en een glas water
T: 2 mandarijntjes, een plak cake kop koffie
L: 2 bruine boterhammen met 30+ kaas, 1 Evergreen koek en oh water
T: Banaan en een blikje cola light
T: Ik had trek maar water vulde niet dus heb ik wat droge Melba toastjes gegeten (stuk of 6) en dat hielp
D: Worteltjes en doperwtjes (iets meer dan 200 gram), aardappelpuree en een kipfileetje met wat kruiden, en echt minimaal een snufje zout toen ik de kip ging bakken. Heb er water bij genuttigd.

Ehm geen toetje in de planning, neem een lekkere kop thee zonder suiker omdat die ene lekkere thee al een zoetige smaak heeft .

Nu 2 dagen vrij, kijken of ik het goed gaat omdat ik sneller in de verleiding dreig te raken om meer of slechter te eten.
Morgenavond het officiële weegmoment van de week .

[ Bericht 3% gewijzigd door Skaai op 14-02-2010 20:09:08 ]
  zondag 14 februari 2010 @ 20:05:54 #272
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_77994167
Gister heb ik me misdragen

Vandaag semi...

Maar goed, morgen weer serieus beginnen!

O: complex broodje
T: een bonbon die ik voor Valentijn heb gehad
L: druiven
T: weer een bonbon! tja het doosje gaat toch op vroeg of laat. en een paar tictacjes!
D: rijst met kip, alweer...
T: een paar sushi-hapjes die nog liggen hopelijk kan ik van de chips afblijven...
pi_78010710
Hoi
Ik had ff geen zin om hier in het weekend ook te posten, heb een rare week achter de rug en in het weekend weinig opgelet met eten eerlijk gezegd.

Zaterdag lekker warm gelunched en 'savonds waren het tosti's
Gister een rommeldagje met koek, chips en broodjes kroket als aflsuiter, ondanks dat toch geprobeerd om genoeg te drinken en te bewegen.
Vandaag gewogen en er is toch 700 gram af en zoals ik zei, eraf is eraf!

Mijn lijstje vandaag:
O glas optimel en glas fruitontbijt
T een mueslireep en een appel
L 2 roggebroodjes met kaas
T een smoothie van appel sinaasappel en banaan
D bietjes aardappeltjes en kipfilet
T bakje probiotische yoghurt

S nog steeds niet, ik moet eerst van die enorme moeheid afkomen. Energie is echt drama op het moment
pi_78017165
Heb je een idee waarom je zo moe bent Lovelylady? Fijn dat je toch wat bent afgevallen!

Ik heb er dit weekend ook een potje van gemaakt. Veel teveel slechte dingen op en te weinig beweging. Op de weegschaal viel het tot nu hoe wel mee, maar ik ben bang dat het nog moet komen.
Komende week probeer ik me weer aan mijn schema te houden. Vanavond uurtje sporten, dat is al een begin.
pi_78017493
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:56 schreef appelsap het volgende:
Heb je een idee waarom je zo moe bent Lovelylady? Fijn dat je toch wat bent afgevallen!

Ik heb er dit weekend ook een potje van gemaakt. Veel teveel slechte dingen op en te weinig beweging. Op de weegschaal viel het tot nu hoe wel mee, maar ik ben bang dat het nog moet komen.
Komende week probeer ik me weer aan mijn schema te houden. Vanavond uurtje sporten, dat is al een begin.
Ik heb wel een idee waarom ik moe ben hoor komt wel goed, wordt tijd dat die zon ook wat vaker gaat schijnen
pi_78024060
Ik wil patat! Het is inmiddels exact 4 weken geleden dat ik patat heb gegeten.
pi_78024935
Vandaag begonnen bij mijn nieuwe baan, kreeg gelijk de eerste dag gebak .
Heb gelukkig afgeslagen .
  † In Memoriam † maandag 15 februari 2010 @ 19:19:26 #278
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78027128
Net gewogen, de weegschaal gaf 88,2 aan. Vorige week zat ik tegen de 90 kilo .

Ik moet niet te snel gaan maar wil wel resultaat zien maar dit is wel een groot resultaat. Nouja ik kijk het even aan, ik heb vandaag een beetje gek dagje gehad omdat ik om 11 uur wakker werd en dus een ander ritme had dan wanneer ik werk.

Ontbijt was dus niet te doen, om half 12 heb ik 250 magere kwark met cruesli gegeten en een kop thee. Toen 3 uur later 2 donkerbruine boterhammen met ham en een appel en een glas spa & fruit.
Als snack nog 2 handjes Grain Waves (granenchips met currysmaak) en weer een kop thee.
Diner was een heleboel sla, cherrytomaatjes, komkommer, paprika, zongedroogde tomaatjes, croutons, pijnboompitten met een dressing van (volvette ) mayo, mosterd en groene pesto. Ohja en een glas cola light.
pi_78038861
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:12 schreef junkiexp het volgende:
Vandaag begonnen bij mijn nieuwe baan, kreeg gelijk de eerste dag gebak .
Heb gelukkig afgeslagen .
Ja wreed he dan kijken ze zo van is mij gebak nie goed genoeg voor je of zo
pi_78041714
carnaval doet mijn weegschaal geen goed
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_78046490

Yes vanmorgen bleek dat mijn BMI 29.9 is onder de 30 dus feestje
pi_78046645
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 07:21 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

Goed bezig
pi_78046671
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 07:55 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Goed bezig
Thanks
pi_78047892
Mijn lijstje voor vandaag:

O glas optimel en een glas fruitontbijt
T 1 hartige sultana kaas/tomaat (dus niet 1 pakje maar 1 koekje) + 250 gram optimel kwark
L broodje achterham en 2 gekookte eitjes
T een smoothie van appel banaan en verse sinaasappelsap
D salade met biefstukje en wat gebakken champignons
T bakje probiotische yoghurt
  † In Memoriam † dinsdag 16 februari 2010 @ 09:43:39 #285
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78047958
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 07:21 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

Voelt goed he?
pi_78053455
Moet zeggen dat er toch wel een grote nadeel zit aan het afvallen; Kleding wordt echt veel te snel te groot als je blijft afvallen. Ik blijf kleding kopen, maand of twee geleden nog twee mooie broeken gekocht die nu alweer eruit zien als super pipo broeken.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  † In Memoriam † dinsdag 16 februari 2010 @ 13:14:28 #287
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78053812
Ik heb me vorige maand gek gewinkeld in Engeland, een volle tas voor weinig. Het is maar goed dat de mooie truitjes en broeken een beetje nauwsluitend zaten, dan zitten ze over 5 kg nog wel aardig .
Nou heb ik mezelf voorgenomen dat wanneer ik een mooi gewicht heb bereikt ik naar Rotterdam ga en daar heel erg veel wil winkelen mede omdat er een Primark en New Look zitten, fijne winkels en niet duur .
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:58:47 #288
279894 winka
pi_78057659
Kleding gaat inderdaad al gauw niet meer goed zitten. Gelukkig heb ik kleding in de maten 40 t/m 46, dus voorlopig kan ik nog wel even voort
pi_78058414
daar heb ik niet zo heel veel last van nog, draag veel jurkjes met leggings en die zijn maar heel langzaam krapper gaan zitten toen ik aankwam, en gana nu dus ook maar heel langzaam weer losser zitten. (ben ook nog niet zoveel afgevallen op zich)
Kwak
  † In Memoriam † dinsdag 16 februari 2010 @ 16:10:32 #290
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78060889
Oh ik had juist de kleding die te groot waren weggegooid, een voornemen om er nooit meer in te passen . Net als jassen, allemaal naar het leger des heils .
pi_78069349
Herkenbaar ik zeg gewoon dat ik urbaan ben geworden
pi_78069449
Ik heb zelfs broeken van 100 euro die eigenlijk te klein waren na het kopen toch maar gehouden omdat ik zoveel wil afvallen dat ik er weer in pas
pi_78069464
Wat een zin
pi_78070930
quote:
Op maandag 15 februari 2010 17:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wil patat! Het is inmiddels exact 4 weken geleden dat ik patat heb gegeten.
Ik heb afgelopen zaterdag met carnaval mn eerst frietje op sinds begin oktober Het scheelt natuurlijk dat ik niet zo'n friet fan ben Mij maak je vee blijer met een homemade pizza ofzo, yumm...

PS) 0,0 kilo aangekomen met carnaval. Lang leve dat ik een echte die hard carnavaller ben die de hele avond rond aan het springen en dansen is
pi_78073574
Ik eet de komende tijd ongeveer 2050-2100 kcal per dag. Man, 182 cm lang, circa 120 kilo zwaar.

07.30

50 gram brinta, 330ml magere melk. 285 kcal
cracker met pindakaas 120 kcal
boterham met mager beleg 90 kcal
20 gram noten 130 kcal

10.00

Boterham met mager beleg 90 kcal
250 gram yoghurt met fruit 125 kcal

12.30

4 volkoren boterhammen 390 kcal
(3 x mager beleg, 1 x pindakaas)

15.00

2 volkoren crackers met pindakaas 240 kcal
fruit 50 kcal

17.30

Avondeten circa 400 kcal

20.00

250 gram kwark 120 kcal

eventueel aangevuld met wat rauwkost hier en daar.

Wat kan hier beter?
pi_78092095
*meldt*
Alweer ja, voor de 5e keer ofzo

Maar goed, vorig jaar na de bevalling van de jongste lekker veel afgevallen, nu niet meer dus
Mijn valkuilen zijn vooral het te weinig eten als ik wil afvallen, en dan vervolgens weer alle grenzen loslaten.
Ik moet denk ik vooral meer eten als ik wil afvallen (dus niet op 1400 kcal gaat zitten).
Wat is nou zo'n beetje een goede richtlijn? Zo rond de 1900 kcal per dag?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 17 februari 2010 @ 11:22:12 #297
279894 winka
pi_78092421
Hoi Fuente, succes maar weer! Vijf maal is scheepsrecht
Ik denk dat je 1900 calorieën wel wat afvalt, maar dit ligt er natuurlijk aan op welk getal je nu dagelijks zit en of je ook beweegt..

Ik zit nu denk ik op een plateau, ben de afgelopen week 2 ons afgevallen Maar goed, van hardlopen is natuurlijk weer helemaal niets terechtgekomen dus ik kijk reikhalzend uit naar dooi
  woensdag 17 februari 2010 @ 11:25:49 #298
279894 winka
pi_78092522
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:54 schreef Gulo het volgende:
Ik eet de komende tijd ongeveer 2050-2100 kcal per dag. Man, 182 cm lang, circa 120 kilo zwaar.
-lijstje met zeer gezond eten-

Wat kan hier beter?
Ik denk dat het makkelijker te zien is wat beter kan als je wat meerdere dagen doorgeeft. Het aantal calorieën lijkt me wat aan de lage kant, denk dat 2500 beter is.
Maar je bent dus niet tevreden begrijp ik hieruit? Sport je trouwens ook?

Succes in ieder geval
pi_78093403
Vandaag eindelijk weer sporten
Na 1,5 week vakantie/verjaardagen vieren
  † In Memoriam † woensdag 17 februari 2010 @ 16:02:26 #300
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78102981
Het ging de hele dag goed, totdat ik muffins (voor op het werk ging maken) en er beslag over bleef . En mijn zus en zwager komen niet eten (was wel afgesproken) en nu zit ik met een grote pot stoofpeertjes hangop die me aan staart. Weggooien doe ik niet . .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')