quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:19 schreef Vido het volgende:
Gisteren (10 februari) weer m'n maandelijkse weegmoment gehad, hieronder de resultaten. De nummers tussen haakjes zijn de resultaten van het vorige weegmoment (10 januari).
Gewicht: 96,7kg (103,0kg)
BMI: 27,1 (28,8)
Vetpercentage: 20,9% (23,3%)
Dat komt mede omdat ik dus geen ontbijt heb genuttigd en om een uur of 12 pas wat atquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:36 schreef Pandorah het volgende:
DE: ik denk ook gedeeltelijk dat het door de winter komt. Je moet meer eten om warm te blijven en je sport minder. Zie het positief: je blijft op gewicht. Komt vast goed!
JunkieXP: ik smeer linera op mijn brood maar soms ook roomboter. Ligt eraan wat ik op die dag eet.
En bakken doe ik in olijfolie.
Skaai: ondanks die 2 stukjes cake is je lijstje een beetje karig hoor! En sultana is evil, daar zit veel suiker in. Eet dan een boterham, dat kon best vandaag. Voor meer drinken: vul die 0,5 liter flesjes met water. Ik drink dat zo dan leeg.
Oh nee ik heb een Lemon Iced Madeira cakequote:Op donderdag 11 februari 2010 10:16 schreef Sjeen het volgende:
Skaai, heb jij zo'n cake met walnoten uit Engeland? Die zijn zo ontzettend lekker
Oei, dat is gevaarlijk weinigquote:Op zondag 14 februari 2010 12:17 schreef jubelientje het volgende:
Zaterdag 13 februari:
O: beschuitje met hagelslag + kop koffie met magere melk + glas water
L: 250 gram magere kwark met eetlepel light jam en een kleine banaan + 1 glas water
T: 1 kleine banaan
D: 2 enchiladas met véél groente en rundergehakt + één schep rijst + bosvruchtentoetje Mona
T: bakje japanse mix
Gisteren pas laat opgestaan (net als vandaag) dus weinig tussendoor. Ik heb me nog wel nuttig gemaakt in de sportschool door meer dan 1000 calorieën te verbranden.
Ik ben deze week in totaal zo'n 1 kilo afgevallen. Ik heb 3 x gesport en me best redelijk aan mijn Sonja Bakker dieet gehouden. Nog ongeveer 10 kilo tot m'n streefgewicht
nu:
86,9 kg
BMI: 27,43
Dan kun je ook niet etenquote:Op zondag 14 februari 2010 14:01 schreef winka het volgende:
Zit in de lappenmaandBen niet lekker en heb ook last van mijn mond, mijn hele wang is blauw van het verwijderen van verstandkies en krijg mijn mond amper open..
Ik heb wel een idee waarom ik moe ben hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 13:56 schreef appelsap het volgende:
Heb je een idee waarom je zo moe bent Lovelylady? Fijn dat je toch wat bent afgevallen!
Ik heb er dit weekend ook een potje van gemaakt. Veel teveel slechte dingen op en te weinig beweging. Op de weegschaal viel het tot nu hoe wel mee, maar ik ben bang dat het nog moet komen.
Komende week probeer ik me weer aan mijn schema te houden. Vanavond uurtje sporten, dat is al een begin.
Ja wreed he dan kijken ze zo vanquote:Op maandag 15 februari 2010 18:12 schreef junkiexp het volgende:
Vandaag begonnen bij mijn nieuwe baan, kreeg gelijk de eerste dag gebak.
Heb gelukkig afgeslagen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:21 schreef Circle.Of.Filth het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yes vanmorgen bleek dat mijn BMI 29.9 is onder de 30 dus feestje![]()
![]()
![]()
Voelt goed he?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:21 schreef Circle.Of.Filth het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yes vanmorgen bleek dat mijn BMI 29.9 is onder de 30 dus feestje![]()
![]()
![]()
Ik heb afgelopen zaterdag met carnaval mn eerst frietje op sinds begin oktoberquote:Op maandag 15 februari 2010 17:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wil patat! Het is inmiddels exact 4 weken geleden dat ik patat heb gegeten.
Ik denk dat het makkelijker te zien is wat beter kan als je wat meerdere dagen doorgeeft. Het aantal calorieën lijkt me wat aan de lage kant, denk dat 2500 beter is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:54 schreef Gulo het volgende:
Ik eet de komende tijd ongeveer 2050-2100 kcal per dag. Man, 182 cm lang, circa 120 kilo zwaar.
-lijstje met zeer gezond eten-
Wat kan hier beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |