quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
chat opties offlinequote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef Ayca het volgende:
Hoe moest je ook al weer, je offline zetten bij fb?
Hoe fout.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikkie wil je me uit de puberteit helpen??hihihih
HEB JIJ GEZICHTSBOEKquote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef Ayca het volgende:
Dit MOET ik gequote hebbenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikkie wil je me uit de puberteit helpen??hihihih
Hoe herken je een stalker tip 1: ze zetten zich altijd op offline weergevenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef Ayca het volgende:
Heb jij gezichtsboek?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe herken je een stalker tip 1: ze zetten zich altijd op offline weergeven.
alsof dat wat uitmaakt?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe herken je een stalker tip 1: ze zetten zich altijd op offline weergeven.
MISSCHIEN LATERquote:Op maandag 1 februari 2010 23:36 schreef o.us het volgende:
[..]
JA JIJ MAG DE JOUWE PM'EN ALS JE WILT BEN FREE 2 ADD
Zoekt en gij zult vinden, die tuttebelletjes hier hadden mij binnen tien minuten gevondenquote:
ik lieg niet, heb verwijderdquote:Op maandag 1 februari 2010 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, hoor, Emelletje, niet liegen.
in minder dan tien min.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zoekt en gij zult vinden, die tuttebelletjes hier hadden mij binnen tien minuten gevonden.
2 min.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zoekt en gij zult vinden, die tuttebelletjes hier hadden mij binnen tien minuten gevonden.
Ik jou in 1 minuut.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
wat een schande!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb je vele liefdesverklaringen nog in mijn inbox staan.
Jaquote:Op maandag 1 februari 2010 23:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
ihvk was ook leuk om te vinden he Ayca..
nee mocht je willenquote:
We konden de schattigheid niet aan.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
we waren helemaal in shock enzo toen we ihvk hadden gevonden
serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee mocht je willen
ik heb de pm's nog die we over jou hebben uitgewisseld.
quote:Ous HET SNEEUWT ALWEER NU IS HET GENOEG DIT MOET EEN PLAN ZIJN VAN DE GEHEIME LINKSE WERELDREGERING DIE DE HARDWERKDE BURGER STEEDS MAAR BELAST!!!!11!1!!1!
je chat box klikken, instellingen, offlinequote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef Ayca het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanksquote:Op maandag 1 februari 2010 23:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
je chat box klikken, instellingen, offline
maar ik had het al
![]()
![]()
Toevallig speel ik het al een tijdje.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:40 schreef Ayca het volgende:
Ik heb eigenlijk wel wat farmville buren nodig..Cool story, Hansel.![]()
hebben de rotterdammers al tanedas coolsingel cube al gespot?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Valt wel mee, maar sommige van die websites staan nog met mijn naam geïndexeerd in googlequote:Op maandag 1 februari 2010 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je staat echt all over the internetz, man. Ik typte je naam even in Google..
Cool story, Hansel.![]()
jij was toch diegene die elke keer riep FARMVILLE MOET DOODquote:Op maandag 1 februari 2010 23:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Toevallig speel ik het al een tijdje.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Nee!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:45 schreef Slayage het volgende:
hebben de rotterdammers al tanedas coolsingel cube al gespot?
Wat?![]()
quote:Fijn dat jullie mij interessant vinden, appriciate it.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ALS U NIET WEG HOEFT, BLIJF THUIS! ZOEK DE ELLENDE NIET OP
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij was toch diegene die elke keer riep FARMVILLE MOET DOOD![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:44 schreef IHVK het volgende:
Ik zag Wik laatst op straat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik jullie al verteld dat ik bijna op TV zou zijn geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.![]()
Heb je al gekeken of je internet snel is?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:47 schreef o.us het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat jullie mij interessant vinden, appriciate it.![]()
![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:47 schreef o.us het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat jullie mij interessant vinden, appriciate it.
Ik ben een pure Turk.![]()
ik heb een gat in m'n sok en steeds als ik loop voelt het alsof m'n teen nat is
mededeling van de dag.Ik ben een pure Turk.![]()
Ik bén op tv geweest. Twee keer zelfs.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb ik jullie al verteld dat ik bijna op TV zou zijn geweest?
![]()
![]()
Schijnt bedriegt.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij was toch diegene die elke keer riep FARMVILLE MOET DOODCool story, Hansel.![]()
om de hoek bij luxor op de coolsingelquote:
je kan gewoon naar binnen lopen, kleine expo van taneda en zijn filmsIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
niet dat ik weetquote:Op maandag 1 februari 2010 23:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb ik jullie al verteld dat ik bijna op TV zou zijn geweest?![]()
Kom op...quote:Op maandag 1 februari 2010 23:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb een gat in m'n sok en steeds als ik loop voelt het alsof m'n teen nat is
mededeling van de dag.![]()
![]()
wik ik vraag me iets af over jou
je edit zoveel op fok.. heb je in het echt de gewoonte steeds te zeggen: oja!! ik moet dit nog zeggen
(niet zo direct, maar wel gewoon steeds vergeten iets te zeggen)Ik ben een pure Turk.![]()
Het was een interview over ongeleuvigen die tijdens de ramadan in een moslimland waren geweestquote:Op maandag 1 februari 2010 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bén op tv geweest. Twee keer zelfs..
Cool story, Hansel.![]()
Mijn enige tv-optredens waren met de Achmea Kennisquiz (lach me maar uit) en tijdens een wedstrijd van Feyenoord.
Feyenoord Rotterdam![]()
duuuuudequote:![]()
![]()
![]()
kijken je farm dan
-Rabia Al-Basri![]()
rotterdam op ned 2Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Nooit, eigenlijkquote:Op maandag 1 februari 2010 23:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
wik ik vraag me iets af over jou
je edit zoveel op fok.. heb je in het echt de gewoonte steeds te zeggen: oja!! ik moet dit nog zeggen
(niet zo direct, maar wel gewoon steeds vergeten iets te zeggen).
Cool story, Hansel.![]()
Wat? Heb je het over je bijna-tv-moment?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het was een interview over ongeleuvigen die tijdens de ramadan in een moslimland waren geweest.
![]()
stoer!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:50 schreef o.us het volgende:
Mijn enige tv-optredens waren met de Achmea Kennisquiz (lach me maar uit)
-Rabia Al-Basri![]()
Slimpie.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:50 schreef o.us het volgende:
Mijn enige tv-optredens waren met de Achmea Kennisquiz (lach me maar uit) en tijdens een wedstrijd van Feyenoord.
![]()
![]()
Ja. Bij de Moslimomroep, o.i.d.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat? Heb je het over je bijna-tv-moment?Cool story, Hansel.![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:50 schreef o.us het volgende:
daar wilde ik altijd aan mee doen
![]()
![]()
Ik vond het wel een passende beschrijving voor jou.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
of dat je zegt "tuttebelletjes"Cool story, Hansel.![]()
Vrienden van me hadden het opgenomen en op Youtube gezet.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik faalde bij de laatste ronde.Maar wat kreeg ik? EEN VERDOMDE BORDSPEL
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 01-02-2010 23:53:33 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Nee, het kon niet omdat ze het interview wouden doen toen ik weer terug in Oman zou zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En waarom hebben ze het er uitgeknipt?.
Cool story, Hansel.![]()
Blijven moslims.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En waarom hebben ze het er uitgeknipt?![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een passende beschrijving voor jou.
Laat zien dan.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Vrienden van me hadden het opgenomen en op Youtube gezet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik faalde bij de laatste ronde.Maar wat kreeg ik? EEN VERDOMDE BORDSPEL
![]()
Hey, wie het kleine niet eert..![]()
het is zo mooi om je dat te kunnen voorstellen met foto's.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:54 schreef Ayca het volgende:ik zie even voor me hoe Wik tuttebelletje tegen Bilmi zou zeggen.
Je kon hem vinden onder Chazia Mourali. Maar het is weg, dat ik meedeed en ze het op YT hadden gezet was ook 4 jaar geleden.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laat zien dan.![]()
Hey, wie het kleine niet eert..
Ik heb mijn tv-optreden wel op videoband ergens.
Feyenoord Rotterdam![]()
Kon ik me maar voorstellen hoe jij lachend op het bureau zou slaan met je handen.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:54 schreef Ayca het volgende:
ik zie even voor me hoe Wik tuttebelletje tegen Bilmi zou zeggen.
Cool story, Hansel.![]()
Zet maar een keer op youtube dan.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Je kon hem vinden onder Chazia Mourali. Maar het is weg, dat ik meedeed en ze het op YT hadden gezet was ook 4 jaar geleden.
Ik heb mijn tv-optreden wel op videoband ergens.
![]()
![]()
met die pi van jou stel ik me steeds voor hoe je zielig kijkt.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kon ik me maar voorstellen hoe jij lachend op het bureau zou slaan met je handen.
Ja echtquote:Op maandag 1 februari 2010 23:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is zo mooi om je dat te kunnen voorstellen met foto's.
met zn lippen zo
![]()
![]()
Nee. Ik wil wel een foto maken en het op MSN laten zien. Niet op fok.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zet maar een keer op youtube dan.
Feyenoord Rotterdam![]()
Kleine Oesquote:Op maandag 1 februari 2010 23:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee. Ik wil wel een foto maken en het op MSN laten zien. Niet op fok..
Cool story, Hansel.![]()
ik kwam net uit een film, ik had geen benul wat er aan de hand was toen het werd opgenomen![]()
-Rabia Al-Basri![]()
goed tijdstip om te lerenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca mag ik ook een kusje.![]()
Ik ga ook, leren.![]()
![]()
![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Verkapte msn vraag post.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee. Ik wil wel een foto maken en het op MSN laten zien. Niet op fok.
Doe maar.![]()
![]()
3:19?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:00 schreef Slayage het volgende:
ik kwam net uit een film, ik had geen benul wat er aan de hand was toen het werd opgenomen![]()
Nu echt slapen.
Cool story, Hansel.![]()
Jahoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca mag ik ook een kusje.![]()
Ik ga ook, leren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Raad mijn MSN maar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Verkapte msn vraag post.
Doe maar.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:
-Rabia Al-Basri![]()
Dat moet je toch ook een keer afleren.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben mijn boeken ALWEER op school vergeten, dus ik ga ook gewoon slapen.![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben mijn boeken ALWEER op school vergeten, dus ik ga ook gewoon slapen.![]()
haha, slaap lekkerrrIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Hahaahquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:00 schreef Slayage het volgende:
geweldig
![]()
![]()
Dat je mij daarmee associeërt. Ongelooflijk.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 02-02-2010 00:08:24 ]Feyenoord Rotterdam![]()
elitemarokkaan@live.nlquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat je mij daarmee associeërt. Ongelooflijk.
?![]()
![]()
o.us@gmail.comquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Hint: Mijn username en het is geen @hotmail of @msn.
![]()
![]()
WIl je mij niet in actie met de Achmea Kennisquiz zien toen ik nog klein en dik was en met de oude RTL4 logo linksboven?quote:
Feyenoord Rotterdam![]()
Jawel, maar ik wil verder niet al te veel moeite doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:15 schreef o.us het volgende:
[..]
WIl je mij niet in actie met de Achmea Kennisquiz zien toen ik nog klein en dik was en met de oude RTL4 logo linksboven?
![]()
![]()
Tweede hint: Het is geen @hotmail of @msn maar het is nog wel een microsoft e-mail. Denk aan het nieuwe Windows Live Messenger dezer dagen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wil verder niet al te veel moeite doen.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Contactpersoon +1.Mission accomplished!
Ik heb nog niets.
Feyenoord Rotterdam![]()
Als ik kleine dikke jongetjes wil zien, ga ik wel naar een concert van zanger Bob.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:21 schreef o.us het volgende:
Bortecinem, TM. Ik heb geen uitnodigingen binnen gekregen. Wat is dit?
![]()
![]()
![]()
Je wilt niet lekker gezellig chatten met (niet mijn woorden) een KLB-baas?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als ik kleine dikke jongetjes wil zien, ga ik wel naar een concert van zanger Bob.![]()
[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam![]()
Niet bepaald.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Je wilt niet lekker gezellig chatten met (niet mijn woorden) een KLB-baas?
Nothing personal.![]()
Ik wacht nog steeds op een reply van jou hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
Voeg ik hem toe, praat hij niet eens is.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:29 schreef TheMagnificent het volgende:
O ja, schizofrenie kwam vaak voor bij Marokkanen, hè?
Feyenoord Rotterdam![]()
Nóg zo'n symptoom van schizofrenie.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:31 schreef o.us het volgende:
Oké, ik weet niet of ik wel moet gaan slapen.
![]()
![]()
Ga slapen, lul.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:31 schreef o.us het volgende:
Oké, ik weet niet of ik wel moet gaan slapen.Feyenoord Rotterdam![]()
Dude, heb je problemen? Kijk tegen wie je praatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Ach, krijg de tering man. Met je videotopics. Godverdomme.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja, problemen er mee?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Dude, heb je problemen? Kijk tegen wie je praatFeyenoord Rotterdam![]()
Ik kwam alleen hoi zeggen
"Het uitlezen van een goed boek is als afscheid nemen van een goede vriend."![]()
als je A zegt...quote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Later TM.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar goed, nu is wel bedtijd.Trusten.
Feyenoord Rotterdam![]()
Dit is wel heeeel erg slecht.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Dan ga ik wel slechte muziek luisteren.
![]()
![]()
wat hebben hier nou aan?quote:
-Rabia Al-Basri![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Regen altijdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef Julis het volgende:
Regen als je aan het fietsen bent =
Regen als je binnen bent =.
Cool story, Hansel.![]()
Jij doucht zeker in de regenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:10 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij doucht zeker in de regen
Hoe weet je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.![]()
Ik zag je laatst nog op de straat met een shampoofles in je hand en een badeendje op de grondquote:Ik dacht: hé, Wik doucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoezo? Moet je veel doen voor school?
![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik zag je laatst nog op de straat met een shampoofles in je hand en een badeendje op de grondIk dacht: hé, Wik doucht.
Ik vond het al vreemd dat mensen zo raar opkeken toen ze mij zagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Cool story, Hansel.![]()
Gelukkig had jij je kleren nog wel aanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd dat mensen zo raar opkeken toen ze mij zagen.
!
![]()
![]()
wis 70 + opdrachten, maar ik ga gewoon die A-tjes maken (afsluitende opdrachtenquote:) en ges 2 hoofdstukken + eng. Het is te doen, maar toch.
Veel succes dan maarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wis 70 + opdrachten, maar ik ga gewoon die A-tjes maken (afsluitende opdrachten) en ges 2 hoofdstukken + eng. Het is te doen, maar toch.
! Ik zou nu beginnen, dan ben je ervan af...
![]()
Ik heb al een begin gemaakt. Wat is er gebeurd met mij? Ik ben voor 01.00 begonnen met voorbereiden. Heb de eerste 20 al af.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Begin dan gewoon nu, bilmifalem, in plaats van zo lang te wachten.
Ik ben even pauze aan het nemen..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Veel succes dan maar! Ik zou nu beginnen, dan ben je ervan af...
Okquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben even pauze aan het nemen..
![]()
![]()
Zo weer verder he, lekker sommetjes maken en die toets keihard pwnenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben even pauze aan het nemen..
![]()
![]()
Was dat maar zo. Dit keer ben ik tevreden met een zes.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zo weer verder he, lekker sommetjes maken en die toets keihard pwnen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het valt me tegen dat je haar niet verbetert._!
Alsof ik mij om simpele dingen als een apostrof druk ga maken.Cool story, Hansel.![]()
M'n ma doet zo overdreven lief en vrolijk tegen me omdat ik moe ben.. ik voel me zo schuldig over m'n rapport.
Ik niet, werken jijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Was dat maar zo. Dit keer ben ik tevreden met een zes.
![]()
![]()
En thuis?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb vandaag kleine 10 minuutjes geslapen op school.
![]()
Spuit 11quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Een bloem?
laat maar zei bilmiyorem al![]()
![]()
![]()
Vandaag? heb na school nog niet geslapen. Heb vannacht economie wel weggelegd (dus niet geleerd), vond slaap toch belangrijker. Als ik het dit jaar niet haal.. dan pech enzo.quote:
Nee, gewoon slecht. Je moet dit jaar halen, geen excuus, je kan het makkelijk als je aan je concentratie gaat werkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vandaag? heb na school nog niet geslapen. Heb vannacht economie wel weggelegd (dus niet geleerd), vond slaap toch belangrijker. Als ik het dit jaar niet haal.. dan pech enzo.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als ik het dit jaar niet haal.. dan pech enzo.
mundus vult decipi![]()
In welk klas zit je BTW?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vandaag? heb na school nog niet geslapen. Heb vannacht economie wel weggelegd (dus niet geleerd), vond slaap toch belangrijker. Als ik het dit jaar niet haal.. dan pech enzo.
Aw gosh you got no Nuts.![]()
Nee, ik ga huilen, dat lost alles op...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, gewoon slecht. Je moet dit jaar halen, geen excuus, je kan het makkelijk als je aan je concentratie gaat werken
Bij de tweede keer werd je bij ons van school gesodemieterd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
welkom bij de club
ik ben ook in de derde blijven zitten..
![]()
Ja met mij gaat het goed met jou?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:56 schreef Gratau het volgende:
[..]
mijn generatie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alles goed dan sua
en ben een boer.. Dus sua versta ik niet.![]()
P.s. ben in de 2e blijven zitten.Aw gosh you got no Nuts.![]()
Turkse broeders wat lees ik nu allemaal!!
In de PvdA fractie van de Rotterdamse deelgemeente Feijenoord hebben Turken de macht overgenomen. Partijgenoten moesten politiebescherming aanvragen. Je zou zeggen: Gekker moet het niet worden met het multiculturele drama in verkiezingstijd. Een pittig NOVA onderwerpje wellicht? Nee hoor. In de media is er vrijwel niks van terug te vinden. Carel Brendel bericht wel. (Zie ook zijn weblog.)
bron http://www.joostniemoller.com/2010/02/turkse-coup-pvda-rotterdam/Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Bij ons ook, denk ik. Tenzij er twee jaar tussen zit, dus in de derde en in de vijfde. anders heb ik een probleem?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij de tweede keer werd je bij ons van school gesodemieterd.
ja lekkerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:59 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ja met mij gaat het goed met jou?
en ben een boer.. Dus sua versta ik niet.![]()
P.s. ben in de 2e blijven zitten.
kom je uit twente?
sua is swamaar ik ben weg
mundus vult decipi![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:59 schreef Montelly het volgende:
Turkse broeders wat lees ik nu allemaal!!
In de PvdA fractie van de Rotterdamse deelgemeente Feijenoord hebben Turken de macht overgenomen. Partijgenoten moesten politiebescherming aanvragen. Je zou zeggen: Gekker moet het niet worden met het multiculturele drama in verkiezingstijd. Een pittig NOVA onderwerpje wellicht? Nee hoor. In de media is er vrijwel niks van terug te vinden. Carel Brendel bericht wel. (Zie ook zijn weblog.)
bron http://www.joostniemoller.com/2010/02/turkse-coup-pvda-rotterdam/
Tulk, Moi kerl =Dquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:00 schreef Gratau het volgende:
[..]
ja lekker
kom je uit twente?
sua is swamaar ik ben weg
Later.Aw gosh you got no Nuts.![]()
Beschermengel???quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:01 schreef Rookert het volgende:
Bilmiyorem, sodemieter op en ga leren, opflikkeren
Dan mag je inderdaad een nieuwe school uit gaan zoeken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bij ons ook, denk ik. Tenzij er twee jaar tussen zit, dus in de derde en in de vijfde. anders heb ik een probleem?
![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:01 schreef Rookert het volgende:
Bilmiyorem, sodemieter op en ga leren, opflikkeren
Dit jaar is nog wel te doen, maar volgend jaar ga ik wel onderuit als ik niet verander, maar dan ga ik gewoon havo-examen doen. Wel 6 jaar over een havo diploma gedaan dan.. maar toch. Ik moet de komende maanden goed nadenken over of ik volgend jaar 5 vwo wil of 5 havo.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan mag je inderdaad een nieuwe school uit gaan zoeken.
duivel!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:05 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Niet zo flauw, ze mag zo lang blijven als ze wil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe eens normaal joh, je moet gewoon VWO doen, HAVO is ver beneden jouw kunnen. Concentratiestoornis aanpakken en VWO doen en studeren, niks HAVOquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit jaar is nog wel te doen, maar volgend jaar ga ik wel onderuit als ik niet verander, maar dan ga ik gewoon havo-examen doen. Wel 6 jaar over een havo diploma gedaan dan.. maar toch. Ik moet de komende maanden goed nadenken over of ik volgend jaar 5 vwo wil of 5 havo.
![]()
lief klein konijntje?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:07 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Noooo,
ben een lief klein duiveltje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, je moet gewoon VWO doen, HAVO is ver beneden jouw kunnen. Naar een Concentratiekamp gaan, het aanpakken, VWO doen, studeren en niks HAVO
Ben jij het broertje van Ayça?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:05 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Niet zo flauw, ze mag zo lang blijven als ze wil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ihvk en rookert, ik heb gister n gesprek met m'n leerjaarcoordinator gehad en dat heeft me aan het twijfelen gemaakt, daarom denk ik na over andere opties.
Wat heb je gezegd over je concentratie?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
ihvk en rookert, ik heb gister n gesprek met m'n leerjaarcoordinator gehad en dat heeft me aan het twijfelen gemaakt, daarom denk ik na over andere opties.
![]()
Nee, van een persoon die eigenlijk nu huiswerk moet doen en het niet doet.quote:
Op welke manier?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
Je weet zelf volgens mij dat je VWO wel aankan, het is niet zo dat je constant leert en het toch niet goed gaat (die mensen zijn er ook) dus als je nou gewoon max 1 uur per avond op Fok! gaat dan komt het gewoon goed.![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:12 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Nee, van een persoon die eigenlijk nu huiswerk moet doen en het niet doet.![]()
![]()
Hij zei als je dat niet kunt ben je gewoon dom en heb je de hersenen niet voor het vwo.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd over je concentratie?
En toen keek ik zo:en zei ja maar ik kan meestal wel meer aan dan de havisten
toen zei hij: ja maar als je na 9 lessen lange uitleg niet genoeg hebt gehad voor de toets van morgen, ben je gewoon dom en hoor je hier niet.
ik zei ok en liep weg
en toen zei een vriend: je hebt wel een kut, maar je bent niet blond.
VWO? Kan iemand mij uitleggen waaruit blijkt dat Bilmiyorem werkelijk VWO aankan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, je moet gewoon VWO doen, HAVO is ver beneden jouw kunnen. Concentratiestoornis aanpakken en VWO doen en studeren, niks HAVONiet helemaal gek!![]()
Bilmiyorem moet gewoon aan haar concentratiestoornis werken, daar heeft ze duidelijk last van. Lager niveau onderwijs is doodzonde![]()
max 1 uur op fok, een avond is lang, dus zonder dat is het ook te doen, maar lees m'n vorige post wat die man zei.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Op welke manier?
Je weet zelf volgens mij dat je VWO wel aankan, het is niet zo dat je constant leert en het toch niet goed gaat (die mensen zijn er ook) dus als je nou gewoon max 1 uur per avond op Fok! gaat dan komt het gewoon goed.
Hoi, wie ben jij?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:14 schreef VladDracula het volgende:
[..]
VWO? Kan iemand mij uitleggen waaruit blijkt dat Bilmiyorem werkelijk VWO aankan?![]()
de cito en iqtest.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:14 schreef VladDracula het volgende:
[..]
VWO? Kan iemand mij uitleggen waaruit blijkt dat Bilmiyorem werkelijk VWO aankan?
![]()
wie ben jij?Ik ben een pure Turk.![]()
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:14 schreef VladDracula het volgende:
[..]
VWO? Kan iemand mij uitleggen waaruit blijkt dat Bilmiyorem werkelijk VWO aankan?
![]()
Is ze wel een beetje laat mee, met nog maar een half jaar voor de boeg. En dit zeg ik niet om haar te demoraliseren ofzo. Maar ze heeft daar zelf natuurlijk meer inzicht in.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:14 schreef Rookert het volgende:
Bilmiyorem moet gewoon aan haar concentratiestoornis werken, daar heeft ze duidelijk last van. Lager niveau onderwijs is doodzonde
![]()
Als ie dat echt zei is het een incompetente lamlulquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij zei als je dat niet kunt ben je gewoon dom en heb je de hersenen niet voor het vwo.
En toen keek ik zo:en zei ja maar ik kan meestal wel meer aan dan de havisten
toen zei hij: ja maar als je na 9 lessen lange uitleg niet genoeg hebt gehad voor de toets van morgen, ben je gewoon dom en hoor je hier niet.
ik zei ok en liep weg
en toen zei een vriend: je hebt wel een kut, maar je bent niet blond.
![]()
![]()
Ik zou hier geen beslissing op baseren of überhaupt twijfelen aan je kunnen![]()
![]()
:S mijn zus doet 5 vwo en ik doe 3 havo en dat ligt echt niet vooral of je het aankan, maar of je je best doet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:14 schreef VladDracula het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door Squirrel.D op 02-02-2010 19:23:52 ]Aw gosh you got no Nuts.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: