quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
chat opties offlinequote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef Ayca het volgende:
Hoe moest je ook al weer, je offline zetten bij fb?
Hoe fout.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikkie wil je me uit de puberteit helpen??hihihih
HEB JIJ GEZICHTSBOEKquote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef Ayca het volgende:
Dit MOET ik gequote hebbenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikkie wil je me uit de puberteit helpen??hihihih
Hoe herken je een stalker tip 1: ze zetten zich altijd op offline weergevenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef Ayca het volgende:
Heb jij gezichtsboek?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe herken je een stalker tip 1: ze zetten zich altijd op offline weergeven.
alsof dat wat uitmaakt?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe herken je een stalker tip 1: ze zetten zich altijd op offline weergeven.
MISSCHIEN LATERquote:Op maandag 1 februari 2010 23:36 schreef o.us het volgende:
[..]
JA JIJ MAG DE JOUWE PM'EN ALS JE WILT BEN FREE 2 ADD
Zoekt en gij zult vinden, die tuttebelletjes hier hadden mij binnen tien minuten gevondenquote:
ik lieg niet, heb verwijderdquote:Op maandag 1 februari 2010 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, hoor, Emelletje, niet liegen.
in minder dan tien min.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zoekt en gij zult vinden, die tuttebelletjes hier hadden mij binnen tien minuten gevonden.
2 min.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zoekt en gij zult vinden, die tuttebelletjes hier hadden mij binnen tien minuten gevonden.
Ik jou in 1 minuut.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
wat een schande!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb je vele liefdesverklaringen nog in mijn inbox staan.
Jaquote:Op maandag 1 februari 2010 23:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
ihvk was ook leuk om te vinden he Ayca..
nee mocht je willenquote:
We konden de schattigheid niet aan.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
we waren helemaal in shock enzo toen we ihvk hadden gevonden
serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee mocht je willen
ik heb de pm's nog die we over jou hebben uitgewisseld.
quote:Ous HET SNEEUWT ALWEER NU IS HET GENOEG DIT MOET EEN PLAN ZIJN VAN DE GEHEIME LINKSE WERELDREGERING DIE DE HARDWERKDE BURGER STEEDS MAAR BELAST!!!!11!1!!1!
je chat box klikken, instellingen, offlinequote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef Ayca het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanksquote:Op maandag 1 februari 2010 23:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
je chat box klikken, instellingen, offline
maar ik had het al
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: