quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
chat opties offlinequote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef Ayca het volgende:
Hoe moest je ook al weer, je offline zetten bij fb?
Hoe fout.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikkie wil je me uit de puberteit helpen??hihihih
HEB JIJ GEZICHTSBOEKquote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef Ayca het volgende:
Dit MOET ik gequote hebbenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikkie wil je me uit de puberteit helpen??hihihih
Hoe herken je een stalker tip 1: ze zetten zich altijd op offline weergevenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef Ayca het volgende:
Heb jij gezichtsboek?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe herken je een stalker tip 1: ze zetten zich altijd op offline weergeven.
alsof dat wat uitmaakt?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe herken je een stalker tip 1: ze zetten zich altijd op offline weergeven.
MISSCHIEN LATERquote:Op maandag 1 februari 2010 23:36 schreef o.us het volgende:
[..]
JA JIJ MAG DE JOUWE PM'EN ALS JE WILT BEN FREE 2 ADD
Zoekt en gij zult vinden, die tuttebelletjes hier hadden mij binnen tien minuten gevondenquote:
ik lieg niet, heb verwijderdquote:Op maandag 1 februari 2010 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, hoor, Emelletje, niet liegen.
in minder dan tien min.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zoekt en gij zult vinden, die tuttebelletjes hier hadden mij binnen tien minuten gevonden.
2 min.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zoekt en gij zult vinden, die tuttebelletjes hier hadden mij binnen tien minuten gevonden.
Ik jou in 1 minuut.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
wat een schande!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb je vele liefdesverklaringen nog in mijn inbox staan.
Jaquote:Op maandag 1 februari 2010 23:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
ihvk was ook leuk om te vinden he Ayca..
nee mocht je willenquote:
We konden de schattigheid niet aan.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
we waren helemaal in shock enzo toen we ihvk hadden gevonden
serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee mocht je willen
ik heb de pm's nog die we over jou hebben uitgewisseld.
quote:Ous HET SNEEUWT ALWEER NU IS HET GENOEG DIT MOET EEN PLAN ZIJN VAN DE GEHEIME LINKSE WERELDREGERING DIE DE HARDWERKDE BURGER STEEDS MAAR BELAST!!!!11!1!!1!
je chat box klikken, instellingen, offlinequote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef Ayca het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanksquote:Op maandag 1 februari 2010 23:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
je chat box klikken, instellingen, offline
maar ik had het al
![]()
![]()
Toevallig speel ik het al een tijdje.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:40 schreef Ayca het volgende:
Ik heb eigenlijk wel wat farmville buren nodig..Cool story, Hansel.![]()
hebben de rotterdammers al tanedas coolsingel cube al gespot?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Valt wel mee, maar sommige van die websites staan nog met mijn naam geïndexeerd in googlequote:Op maandag 1 februari 2010 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je staat echt all over the internetz, man. Ik typte je naam even in Google..
Cool story, Hansel.![]()
jij was toch diegene die elke keer riep FARMVILLE MOET DOODquote:Op maandag 1 februari 2010 23:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Toevallig speel ik het al een tijdje.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Nee!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:45 schreef Slayage het volgende:
hebben de rotterdammers al tanedas coolsingel cube al gespot?
Wat?![]()
quote:Fijn dat jullie mij interessant vinden, appriciate it.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ALS U NIET WEG HOEFT, BLIJF THUIS! ZOEK DE ELLENDE NIET OP
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij was toch diegene die elke keer riep FARMVILLE MOET DOOD![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:44 schreef IHVK het volgende:
Ik zag Wik laatst op straat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik jullie al verteld dat ik bijna op TV zou zijn geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.![]()
Heb je al gekeken of je internet snel is?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:47 schreef o.us het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat jullie mij interessant vinden, appriciate it.![]()
![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:47 schreef o.us het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat jullie mij interessant vinden, appriciate it.
Ik ben een pure Turk.![]()
ik heb een gat in m'n sok en steeds als ik loop voelt het alsof m'n teen nat is
mededeling van de dag.Ik ben een pure Turk.![]()
Ik bén op tv geweest. Twee keer zelfs.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb ik jullie al verteld dat ik bijna op TV zou zijn geweest?
![]()
![]()
Schijnt bedriegt.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij was toch diegene die elke keer riep FARMVILLE MOET DOODCool story, Hansel.![]()
om de hoek bij luxor op de coolsingelquote:
je kan gewoon naar binnen lopen, kleine expo van taneda en zijn filmsIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
niet dat ik weetquote:Op maandag 1 februari 2010 23:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb ik jullie al verteld dat ik bijna op TV zou zijn geweest?![]()
Kom op...quote:Op maandag 1 februari 2010 23:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb een gat in m'n sok en steeds als ik loop voelt het alsof m'n teen nat is
mededeling van de dag.![]()
![]()
wik ik vraag me iets af over jou
je edit zoveel op fok.. heb je in het echt de gewoonte steeds te zeggen: oja!! ik moet dit nog zeggen
(niet zo direct, maar wel gewoon steeds vergeten iets te zeggen)Ik ben een pure Turk.![]()
Het was een interview over ongeleuvigen die tijdens de ramadan in een moslimland waren geweestquote:Op maandag 1 februari 2010 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bén op tv geweest. Twee keer zelfs..
Cool story, Hansel.![]()
Mijn enige tv-optredens waren met de Achmea Kennisquiz (lach me maar uit) en tijdens een wedstrijd van Feyenoord.
Feyenoord Rotterdam![]()
duuuuudequote:![]()
![]()
![]()
kijken je farm dan
-Rabia Al-Basri![]()
rotterdam op ned 2Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Nooit, eigenlijkquote:Op maandag 1 februari 2010 23:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
wik ik vraag me iets af over jou
je edit zoveel op fok.. heb je in het echt de gewoonte steeds te zeggen: oja!! ik moet dit nog zeggen
(niet zo direct, maar wel gewoon steeds vergeten iets te zeggen).
Cool story, Hansel.![]()
Wat? Heb je het over je bijna-tv-moment?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het was een interview over ongeleuvigen die tijdens de ramadan in een moslimland waren geweest.
![]()
stoer!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:50 schreef o.us het volgende:
Mijn enige tv-optredens waren met de Achmea Kennisquiz (lach me maar uit)
-Rabia Al-Basri![]()
Slimpie.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:50 schreef o.us het volgende:
Mijn enige tv-optredens waren met de Achmea Kennisquiz (lach me maar uit) en tijdens een wedstrijd van Feyenoord.
![]()
![]()
Ja. Bij de Moslimomroep, o.i.d.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat? Heb je het over je bijna-tv-moment?Cool story, Hansel.![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:50 schreef o.us het volgende:
daar wilde ik altijd aan mee doen
![]()
![]()
Ik vond het wel een passende beschrijving voor jou.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
of dat je zegt "tuttebelletjes"Cool story, Hansel.![]()
Vrienden van me hadden het opgenomen en op Youtube gezet.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik faalde bij de laatste ronde.Maar wat kreeg ik? EEN VERDOMDE BORDSPEL
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 01-02-2010 23:53:33 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Nee, het kon niet omdat ze het interview wouden doen toen ik weer terug in Oman zou zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En waarom hebben ze het er uitgeknipt?.
Cool story, Hansel.![]()
Blijven moslims.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En waarom hebben ze het er uitgeknipt?![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een passende beschrijving voor jou.
Ik ben een pure Turk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: