Die meuk verkopen ze toch al jaren bij de blokkerquote:
geen idee, ik heb dit nu gekocht bij de gammaquote:Op maandag 1 februari 2010 21:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die meuk verkopen ze toch al jaren bij de blokker
Kostda?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee, ik heb dit nu gekocht bij de gamma
50 voor 2 + afstandsbediening, en 20 voor losse unit ( je kan 16 units aan 1 ab koppelen)quote:
Zhe fack!quote:Op maandag 1 februari 2010 21:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
50 voor 2 + afstandsbediening, en 20 voor losse unit ( je kan 16 units aan 1 ab koppelen)
deze kan ook dimmenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zhe fack!
Bij de blokker heb je de simpele versie. Gewoon lamp aan/uit. Drie van de units + een ab voor twee tientjes ofzo geloof ik.
Dat zeg ik net jaquote:Op maandag 1 februari 2010 21:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
deze kan ook dimmende ''normale'' is ook goedkoper
voordeel van deze is dat je ook inbouwdimmers hebt etc, draadloze schakelaars, n heleboel![]()
en die van de blokker is alleen 3 stopcontacten aan/uit punt
Same here...quote:Op maandag 1 februari 2010 21:43 schreef Sander het volgende:
Het zal wel weer aan mij liggen, maar ik vind dat echt de meest nutteloze crap ooit.
Ik wil ook zo'n living colors maar da's kutduurquote:Op maandag 1 februari 2010 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb ook gewoon zo'n ding van 10 euro van de Ikea. Kan je mooi op AB lamp uit/lamp aan doen. Dimmer zit gewoon op de lamp zelf. Mijn livingcolors lampen zijn sowieso voorzien van AB en dimmer.
Ik heb er twee! Die nieuwe generatie is mooier dan de vorige!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n living colors maar da's kutduur.
Heeft er hier iemand ervaring met zo'n wake-up light? Dan kan misschien voor mij nog wel eens wat zijn...
Ik werd gewoon wekker van de piep en niet van dat licht! Even brak als altijd!quote:
Plus jij slaapt overdag....wanneer het gewoon licht isquote:Op maandag 1 februari 2010 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik werd gewoon wekker van de piep en niet van dat licht! Even brak als altijd!
Disciplinefail over herequote:Op maandag 1 februari 2010 22:10 schreef Sander het volgende:
Ik heb gewoon een harde wekker en wilskracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |