quote:Op maandag 1 februari 2010 20:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Bij Fring kan ik überhaupt geen Skype naar Skype gesprekken beginnen. Zit dit ergens diep, erg diep weggestopt of zo?
En met TruPhone nam de persoon naar wie ik belde op, maar bleef hij bij mij over gaan... Dit probeer ik binnenkort nog wel een keer. Werkt TruPhone trouwens ook via 3G?
En Sipdroid is inderdaad heel ingewikkeld en er is echt nergens een fatsoenlijke handleiding voor beginners. Ik kan ondertussen wel een gesprek aanknopen via Skype, maar ik kan niet gebeld worden en gewoon bellen naar mobiel probeert dat ding ook via Sipdroid te doen en dat moet ik niet hebben.
2 Player Reactor. Geen nieuwe, maar wel leukquote:Op maandag 1 februari 2010 20:25 schreef Tim86 het volgende:
Nog mensen die leuke nieuwe apps ontdekt hebben de laatste tijd?
Want?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:27 schreef OHSHI- het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo'n slecht besturingssysteem gebruikt als android. Volkomen ruk gewoon.
Iphone is ook kut.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:30 schreef o.us het volgende:
Ik wil dit topic even volgens ondanks dat ik een eifoon heb.
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:27 schreef OHSHI- het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo'n slecht besturingssysteem gebruikt als android. Volkomen ruk gewoon.
God mag het wetenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:49 schreef Renesite het volgende:
Wanneer komen de milestone, de nexus one of whatever uit? De echte betere telefoons?
Heb de app niet meer dus kan niet zo kijken maar je kan toch gewoon accounts toevoegen? MSN, GTalk, Skype enzovoort. Alleen wil hij lang niet altijd die accounts ook daadwerkelijk laden.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Bij Fring kan ik überhaupt geen Skype naar Skype gesprekken beginnen. Zit dit ergens diep, erg diep weggestopt of zo?
Nog niet meegemaakt maar ook niet zo vaak gebruikt. Ja het kan via 3G. Je moet kiezen tussen Normal, TruPhone Anywhere en weet ik t. Volgens mij is t dat TruPhone AnyWhere.quote:En met TruPhone nam de persoon naar wie ik belde op, maar bleef hij bij mij over gaan... Dit probeer ik binnenkort nog wel een keer. Werkt TruPhone trouwens ook via 3G?
Ik heb dat niet eens geprobeerd. Vond t echt idioot vaag. Dan maar betalenquote:En Sipdroid is inderdaad heel ingewikkeld en er is echt nergens een fatsoenlijke handleiding voor beginners. Ik kan ondertussen wel een gesprek aanknopen via Skype, maar ik kan niet gebeld worden en gewoon bellen naar mobiel probeert dat ding ook via Sipdroid te doen en dat moet ik niet hebben.
Volgens de geruchten gaat die er niet komen.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:18 schreef junkiesietze het volgende:
* junkiesietze w8 op 2.0/2.1 voor htc tattoo
HTC Bravo zou in maart in Zweden komen. De Milestone kun je al in een webwinkel kopen (zonder NL taal) en zou rond maart officieel te krijgen zijn, de X10 in april.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:49 schreef Renesite het volgende:
Wanneer komen de milestone, de nexus one of whatever uit? De echte betere telefoons?
dacht dat je voor de Iphone wilde gaan ?quote:
Als het plaatje breder dan 610px is wordt hij automatisch verkleind. Je kan er dan op klikken voor een grote versie.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:28 schreef Gras_eter het volgende:
Android 1.6 op mijn laptop
klik voor plaatje
ff uitzoeken hoe thumbnailen met Fok! werkt
*grinnik*quote:
A MobileCrunch reader who was reading his Nexus One user manual (people still do that?) found a little Google humor going on that most people probably missed. In the section showing Call Logs there are 3 calls from a “Hugh Briss” – of course Hubris actually means “excessive pride or self-confidence; arrogance”. No wonder they had 3 calls back and forth in a 10 minute period.
Je kan hier even kijken: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=4029315&postcount=1quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef makkie88 het volgende:
hmm, k zit met een "probleem" vraagje,
een hele tijd terug (Net voor 1.6 voor magic) heb ik geprobeerd om mijn telefoon op CMod te draaien, hoe ik dat gedaan heb ben ik vergeten (maar herriner me iets van opnieuw opstarten met tbord combo en dan een IMG kiezen) daarbij heb ik ook het programma "Recovery Flasher" wat al de hele tijd niks staat te doen,
Omdat ik toen niet tevredenw as over CM ben ik gelijk terug gegaan (dat kon dankzj Recovery flasher?)
Nu wil ik toch weer graag een Costum rom draaien, (maar dan Open elaire)
maar ik weet nu niet wat ik moet doen, een tutotial vanaf stap 1 volgen? of moet ik die toetsencombo weer weten? en hoe kan ik weer een backup maken van mijn "vodafone 1.6 rom"
ik ben gewoon bang om te telefoon te slopen, vandaar deze vraag
hoe kom je in dat menu?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je kan hier even kijken: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=4029315&postcount=1
Ik heb die recovery image erop gezet en van daaruit kan je vrijwel elke ROM flashen.
Het menu van die RA recovery image? Home knop ingedrukt houden als je de telefoon opstart. Zodra je het bootlogo ziet van (waarschijnlijk) Vodafone, kan je de knopjes weer loslatenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef makkie88 het volgende:
[..]
hoe kom je in dat menu?
edit: t begint me wel weer een beetje te dagen.. mr nog ff verder uitzoeke
hmm t lukt me nou weer niet eens meer om een image van 47 mb dr op te zetten:S wtf
oke!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het menu van die RA recovery image? Home knop ingedrukt houden als je de telefoon opstart. Zodra je het bootlogo ziet van (waarschijnlijk) Vodafone, kan je de knopjes weer loslaten
Je hebt het bestandje neem ik aan wel op je SD kaartje gezet?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:25 schreef makkie88 het volgende:
[..]
oke!
maar k heb nog steeds last van bestanden van 47 mb kopieren"kan geen gegevens van het bronbestand of de bronschijf lezen" weet iemand hoe dat komt?
nee, k heb ze dus niet op de sd gezetquote:Op woensdag 3 februari 2010 07:40 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je hebt het bestandje neem ik aan wel op je SD kaartje gezet?
Binnenkort multi-touch gestures voor Nexus One
http://www.androidguys.co(...)ables-pinch-to-zoom/
en met de home knop ingedrukt krijg ik na het vodafone logo een driehoekje met een uitroepteken met een telefoon er onder.. recovery flasher defect?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het menu van die RA recovery image? Home knop ingedrukt houden als je de telefoon opstart. Zodra je het bootlogo ziet van (waarschijnlijk) Vodafone, kan je de knopjes weer loslaten
Hmm dit ken ik. Ik heb het alleen niet op het homescreen maar bij het typen van smsjes en mailtjes dat de cursor soms automatisch naar boven blijft scrollen. Heel irritant maar een oplossing heb ik nog niet gevonden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:58 schreef skittelman het volgende:
heb laatste paar dagen flinke kuren op mn hero.
het naar links of rechts schuiven van je homescreen blijft hangen en blijft ongecontroleerd heen en weer schuiven.
Batterij eruit helpt maar krijg het minimaal 1x per dag.
Iemand ervaring mee?
Is misschien je trackball vies?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:44 schreef Leinonlein het volgende:
Hmm dit ken ik. Ik heb het alleen niet op het homescreen maar bij het typen van smsjes en mailtjes dat de cursor soms automatisch naar boven blijft scrollen. Heel irritant maar een oplossing heb ik nog niet gevonden.
Ebay, daar komen ze soms al nieuw voorbij voor minder dan $400.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:49 schreef Renesite het volgende:
Komt me misschien te laat uit...quote:Op maandag 1 februari 2010 23:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dacht dat je voor de Iphone wilde gaan ?
Ik heb het wel eens maar het houdt altijd op als ik mijn scherm weer even goed schoonveeg met een tissue.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:58 schreef skittelman het volgende:
heb laatste paar dagen flinke kuren op mn hero.
het naar links of rechts schuiven van je homescreen blijft hangen en blijft ongecontroleerd heen en weer schuiven.
Batterij eruit helpt maar krijg het minimaal 1x per dag.
Iemand ervaring mee?
Ik heb niet heel je verhaal meegekregen qua internetproblemen, maar heb je deze instellingen al eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:19 schreef Pandora73 het volgende:
Weet iemand of Vodafone Internet weer storing heeft?
Ben al een paar dagen aan het klooien met de MMS-instellingen op de Hero (zie Hero-topic) maar vanmorgen deed hij het internet ineens ook niet meer. Alles automatisch terug laten zetten naar standaardinstellingen, maar nog steeds niets... Instellingen nog gecontroleerd tegen wat er op de Vodafone site staat, maar nog steeds geen internet... Kan me niet voorstellen wat er nu fout zou moeten staan, dus wellicht ligt het aan Vodafone? (Heb overigens wel gewoon bereik, dus daar ligt het ook niet aan)
Het ging in eerste instantie (tot ergens vanmorgen) om MMS. Ik had geen enkel probleem met internet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb niet heel je verhaal meegekregen qua internetproblemen, maar heb je deze instellingen al eens geprobeerd?
Atm gaat het vooral over mobiele telefoons met GPS. En Google Buzz. Wat blijkbaar een soort van slowchatten is.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:04 schreef DennisMoore het volgende:
Zojuist een persconferentie begonnen van Google, aankondiging van nieuwe dingen. Zou er wat bijzitten voor Android? Hmm, vast alleen over Gmail ofzo.
Er interessant dit allemaal inderdaad.quote:
Aaaah! Dikke nice nice nice!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:30 schreef Impulsief het volgende:
Heb van de aardige mensen bij Belcompany vandaag mogen vernemen dat de Milestone medio Maart geleverd gaat worden door hen. De Nexus One zal in nederland alleen verkrijgbaar zijn via Google zelf en niet via de winkels. BelCompany gaat daarentegen wel de HTC Bravo voeren, die zou nagenoeg dezelfde specs moeten hebben. Ik ben benieuwd!
Maar met m'n Hero gebeurt er natuurlijk weer niets bijzonders als ik naar http://buzz.google.com surfquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:43 schreef Fortitude het volgende:
Er interessant dit allemaal inderdaad.
Euh euh euhquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is dat een moeilijke keuze dan?
Oh, in de war met 2.1quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:55 schreef DennisMoore het volgende:
Sense (van HTC) in de Droid (Motorola)? Dat lijkt me sterk, Motorola heeft ehm... Motoblur.
Hier nog zo eentje. Schiet echt voor geen meter op zo!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:30 schreef BluesRebel het volgende:
Sinds gisteravond al geen Vodafone-internet.... echt te vaak storingen
ik alleen begin vd nacht problemen..is maar goed ook want zit thuis ff zonderquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:27 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Hier nog zo eentje. Schiet echt voor geen meter op zo!
Ze zeiden dat het vandaag in gebruik werd genomen maar dat je wel toegang moest hebben. Beginnend met de mensen die daar zaten. En dat ze het de komende weken uitbreiden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar met m'n Hero gebeurt er natuurlijk weer niets bijzonders als ik naar http://buzz.google.com surf.
Zal wel weer Amerika-only zijn... en een hogere Android-versie vereisen.
Die Sense interface is eigenlijk juist de rede waarom ik liever de Nexus one heb. Ik wil van google afhankelijk zijn voor de Android updates. Niet van HTC. En rooten doe ik liever niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:23 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, ehm... De Nexus/Bravo is veel sneller toch (en 2x zoveel RAM)? En heeft Sense interface (de Bravo, niet de Nexus), en OLED scherm. En inderdaad geen fysiek toetsenbord.
Mja, wel met de desktop. Maar wat de telefoon betreft moet je volgens mij Android 2.0+ hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:42 schreef Fortitude het volgende:
Ik log net in mijn gmail en kreeg direct de vraag of ik Buzz wou proberen.
Dat zou ook voor mij een reden zijn om te neigen naar een kale Android ipv Sense. Maar het hangt uiteindelijk af van wat Sense nog weet toe te voegen aan Android 2.1 qua functionaliteit of gebruiksgemak. En daar kan ik eigenlijk niets van terugvinden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:00 schreef Fortitude het volgende:
Die Sense interface is eigenlijk juist de rede waarom ik liever de Nexus one heb. Ik wil van google afhankelijk zijn voor de Android updates. Niet van HTC. En rooten doe ik liever niet.
Met Sense zou dan vast wel beter zijn. Anders kunnen ze het beter niet ontwikkelen. Maar hetzelfde riedeltje gaat dan weer beginnen weer met Android 2.2.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:36 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien kwestie van afwachten totdat m'n Hero (half maart?) 2.1 (incl Sense) krijgt. En dan zou ik 'm eigenlijk nog moeten zien te vergelijken met een kale 2.1 zonder Sense.
Nexus dus niet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:24 schreef Kn0x het volgende:
Hmmm nog steeds twijfel ik tussen de Milestone of de Xperia X10. De x10 zou mid februari al uit zijn, maar dat zie ik nog niet gebeuren. Maar hij is volgens mij wel sneller dan de milestone. Maar de milestone heeft weer een toetsennbord. Keuzs keuzes keuzes
Nee ik vind de telefoon niet mooi uitzienquote:
Hoop? De specs zijn gewoon bekend hoor:quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:49 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Nee ik vind de telefoon niet mooi uitzien![]()
Zowel de Milestone als de Xperia X10 vind ik mooier uitzien en ik hoop dat de X10 ook nog sneller en beter is dan de Nexus, mits die ooit uit komt.
Maar als je snelle updates zo belangrijk vindt, dan moet je geen telefoon kopen met HTC Sense.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:52 schreef Merkie het volgende:
Ik denk dat je in maart/april de HTC Bravo kunt verwachten, een soort Nexus One-kloon van HTC zelf. Daar zou ik eerder naar kijken.
Nog altijd sneller dan SE. En updates zijn wat minder belangrijk als ze al met de meest recente Android-versie shippen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar als je snelle updates zo belangrijk vindt, dan moet je geen telefoon kopen met HTC Sense.
Ja, dat zeg je nu. Maar mensen met een Hero zitten nu natuurlijk ook te smachten naar 2.1 en dat terwijl de Hero toen met de meest recente Android versie werd verkocht.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nog altijd sneller dan SE. En updates zijn wat minder belangrijk als ze al met de meest recente Android-versie shippen.
Ja, maar die krijgen 2.1 toch? En HTC is er redelijk communicatief over, in tegenstelling tot SE die nergens op ingaan vanwege "concurrentieoverwegingen".quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:01 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu. Maar mensen met een Hero zitten nu natuurlijk ook te smachten naar 2.1 en dat terwijl de Hero toen met de meest recente Android versie werd verkocht.
Maanden naar release ja. Een bedrijf als Canonical zet een hele nieuwe versie van Ubuntu neer in de tijd dat HTC een update voor hun topmodel beschikbaar stelt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, maar die krijgen 2.1 toch? En HTC is er redelijk communicatief over, in tegenstelling tot SE die nergens op ingaan vanwege "concurrentieoverwegingen".
HTC heeft hele lange tijd niks officieels van zich laten horen over een 2.1 update... qua communicatie geef ik ze daar dus geen pluspunten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, maar die krijgen 2.1 toch? En HTC is er redelijk communicatief over, in tegenstelling tot SE die nergens op ingaan vanwege "concurrentieoverwegingen".
Nee hij zei Android versie.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:30 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
HTC heeft hele lange tijd niks officieels van zich laten horen over een 2.1 update... qua communicatie geef ik ze daar dus geen pluspunten.
Ik zie nu echter dat ik je zin waarschijnlijk verkeerd heb begrepen. Ik begreep dat je bedoelde te zeggen dat updates niet meer zo belangrijk zijn als ze (de telefoons) met de laatste Android versie shippen. Echter, in plaats van de telefoons bedoelde jij waarschijnlijk de HTC updates voor de telefoons
jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:36 schreef Merkie het volgende:
Ik las anders al in oktober over een update naar 2.0, dat dus uiteindelijk 2.1 is geworden. Er is al maanden bekend dat er een update aankomt dus.
Die niet komt....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:36 schreef Merkie het volgende:
Er is al maanden bekend dat er een update aankomt dus.
Op lange termijn is Android veer gevaarlijker voor MS dan Iphone.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Whehe, iPhone-killen is te hoog gegrepen voor Microsoft?
Niet zozeer Android als cloudcomputing in het algemeen. Saas heeft een platformonafhankelijk karakter en dat werkt niet in het voordeel van de marktleider...quote:Op maandag 15 februari 2010 15:41 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
Op lange termijn is Android veer gevaarlijker voor MS dan Iphone.
Iphone-->> Prachtige telefoon, machtig veel mogelijkheden
Android-->> Onderdeel van een totaalplan, Google agenda, Gmail, Google Apps en nog veel meer.
Dus veel meer aanval op MS dan Iphone
je kunt toch gewoon je homescreen veranderen naar stock android?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:04 schreef stijn_ het volgende:
Zou het ook mogelijk zijn om niet HTC Sense maar gewone Android 2.1 Eclair( of welke versie dan ook) op je Hero te zetten. Want ik vind sense UI nou niet heel geweldig ofzo...
hoe?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon je homescreen veranderen naar stock android?
Hmm ik weet niet. De achterkant lijkt me vrij breed / rechthoekig. Een beetje zoals bij de HD2 (Ja de HD2 is met WM, maar ik noem even een voorbeeld qua design).quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:41 schreef Merkie het volgende:
De HTC Desire (Bravo) is nu aangekondigd. Bij smartphoneshop.nl te reserveren voor ¤449. Hij ziet er echt zeer goed uit imho, en de prijs is ook behoorlijk scherp. Specs zijn top-notch.
Huh? Hij heeft een groot 3,7" scherm, dan zit je al automatisch vast aan een bepaalde verhouding tussen breedte en hoogte. Sterker nog, de afmetingen zijn bijna identiek aan die van de Nexus One waar je geen problemen mee hadquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:48 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet. De achterkant lijkt me vrij breed / rechthoekig. Een beetje zoals bij de HD2 (Ja de HD2 is met WM, maar ik noem even een voorbeeld qua design).
Dat is dan ook wel weer waarquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Huh? Hij heeft een groot 3,7" scherm, dan zit je al automatisch vast aan een bepaalde verhouding tussen breedte en hoogte. Sterker nog, de afmetingen zijn bijna identiek aan die van de Nexus One waar je geen problemen mee had.
Ik wist helemaal niet dat de Bravo dus Desire ging heten...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:41 schreef Merkie het volgende:
De HTC Desire (Bravo) is nu aangekondigd. Bij smartphoneshop.nl te reserveren voor ¤449. Hij ziet er echt zeer goed uit imho, en de prijs is ook behoorlijk scherp. Specs zijn top-notch.
Foto doet het nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat de Bravo dus Desire ging heten....
Anyway, da's toch gewoon de Nexus, maar dan met een paar hardware-knoppen, optische 'trackball' en de HTC Sense 'schil' er overheen?
Best scherpe prijs dan. En ook zie ik deze foto's voor het eerst.
[ afbeelding ]
Ze staan ook in die Engadget-linkquote:
Hmm. Een mooie prijs voor een simlockvrije is ook al prima toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:39 schreef Renesite het volgende:
Oi nice!
Maaar nu nog bij een abonnement!
Meh.. Ik betaal liever iets minder voor de mobiele en iets meer voor het abonnement.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:41 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Hmm. Een mooie prijs voor een simlockvrije is ook al prima toch?
N82 is ook wel mooi hequote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:05 schreef Drommelsch85 het volgende:
Nice!!Potentieel opvolger van mijn aan slijtage onderhevige N82.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al snap ik het punt niet van dat rode dupske zo.
[ afbeelding ]
Meer: http://allaboutphones.nl/(...)n-de-HTC-Desire.html
Precies, dan moet een capacitief multitouchscreen wel een enorme verbetering zijn. Een resistief scherm is nou niet je-van-het, zeker als ik mijn N900 gebruik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:12 schreef Renesite het volgende:
Godver ik wil hem!!!
Alleen dat typen op touchscreen moet ik nog maar eens zien...
Waar zitten volgens jou de grootste verschillen? En als je een Nexus zou importeren, heb je dan wél die experience in NL?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:03 schreef Fortitude het volgende:
Maar weer niet de volledige google experience he.
Volgens mij zitten hier nog best veel mensen met een N82. Fijn dingetje, maar nu ik dit allemaal zie, man manquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:05 schreef Drommelsch85 het volgende:
Nice!!Potentieel opvolger van mijn aan slijtage onderhevige N82.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al snap ik het punt niet van dat rode dupske zo.
[ afbeelding ]
Meer: http://allaboutphones.nl/(...)n-de-HTC-Desire.html
Wat biedt de volledige 'Google Experience" dan? Zover ik weet werkt Google Maps nagation nog niet in Europa. Verder is er natuurlijk CyanogenMod.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:03 schreef Fortitude het volgende:
Maar weer niet de volledige google experience he.
Dat zie ik juist als een groot pluspunt, goede integratie van mn Gmail, Google Docs en Google Contacts!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:09 schreef Renesite het volgende:
Wat houdt die experience in? Opdringen van g-mail en zo?
Geen idee of je het dan hebt, ik wil dat ding gewoon in Nederland kopen. Als het goed is kan je direct updates krijgen vanuit Google met een Google experience telefoon. Maar ik weet het niet helemaal zeker, het is allemaal erg raar. Open source OS en dan nog geen eens vrij om op telefoons te zetten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waar zitten volgens jou de grootste verschillen? En als je een Nexus zou importeren, heb je dan wél die experience in NL?
Google heeft al updates uitgebracht voor de Nexus One. Zelfs al voordat hij uitkwamquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:10 schreef Fortitude het volgende:
http://www.google.com/support/forum/p/Android+Market/thread?tid=369462dfbff37a13&hl=en
Maar dan nog. HTC heeft allang bewezen dat ze niet bereid zijn om bestaande telefoons snel te upgraden naar de nieuwste Android versie. Ik hoop eigenlijk dat Google dit met de Nexus one wel doet. Gezien dat het hun eigen OS is en omdat het niet meer is dan het standaard google pakket.
Eerlijk gezegd zie ik die best nog hip zijn onder de jongerenquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:44 schreef Fortitude het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)roid-toestellen.html
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik ben nog niet echt overtuigd van de nieuwe Sense. De toegevoegde waarde ten opzichte van vorige Sense lijkt me niet groot genoegquote:
Moet het veel beter zijn dan? Het is gewoon de verbeterde versie die compatibel is met Android 2.1.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:53 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ben nog niet echt overtuigd van de nieuwe Sense. De toegevoegde waarde ten opzichte van vorige Sense lijkt me niet groot genoeg
Wat ik probeerde te zeggen is dat het mij niet zal overtuigen om de Desire te kopen i.p.v. de Nexus One. Ik heb al een voorkeur voor stock Android, dus HTC moet wel met een hele verbetering ten opzichte van stock komen voordat ik voor een Sense toestel zou gaan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:02 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Moet het veel beter zijn dan? Het is gewoon de verbeterde versie die compatibel is met Android 2.1.
Huawei is vrij groot en bekend van de 3G/HSDPA apparatuur. Telefoons onder eigen naam ken ik in Nederland niet, en zeker die dingen met die felle kleurtjes zullen alleen in Korea oid worden uitgebracht.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:58 schreef Erasmo het volgende:
Huawei? Nooit van gehoord?
Deze is wel strak:
[ afbeelding ]
Desire wordt goedkoper en beter verkrijgbaar, dus waarom dan nog een Nexus willen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat ik probeerde te zeggen is dat het mij niet zal overtuigen om de Desire te kopen i.p.v. de Nexus One. Ik heb al een voorkeur voor stock Android, dus HTC moet wel met een hele verbetering ten opzichte van stock komen voordat ik voor een Sense toestel zou gaan.
huawei maakt onder andere de dongels voor kpn/telfort (wellicht ook voor de rest)quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:39 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Huawei is vrij groot en bekend van de 3G/HSDPA apparatuur. Telefoons onder eigen naam ken ik in Nederland niet, en zeker die dingen met die felle kleurtjes zullen alleen in Korea oid worden uitgebracht.
Oubollig vind ik wat overdreven. Maar echt een strak design hebben ze niet nee. Zelfde met de Nexus One overigens.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:37 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik vind die HTC's toch meestal te oubollig uitzien... als van die oude Palmtops eigenlijk.
Dat is ook de reden dat ik liever kies voor een mooie Milestone dan een 'oubollige' Nexus.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:17 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Oubollig vind ik wat overdreven. Maar echt een strak design hebben ze niet nee. Zelfde met de Nexus One overigens.
Ik vind de Nexus One een stuk mooier dan de Desire. En bovendien is het dé Google telefoon en heb je dus niet dat gezeik met die updates van HTC die zo lang duren (althans, dat lijkt me). En wellicht kan je Sense uitschakelen, maar ik wil het er überhaupt niet op hebben.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Desire wordt goedkoper en beter verkrijgbaar, dus waarom dan nog een Nexus willen?
En die Sense schil kun je gewoon uitschakelen lijkt me.
Ik vind hem wel mooier maar hij lijkt me niet echt praktisch vanwege die 2 punten die je daar noemt. Uiteindelijk moet die wel lekker in je zak zitten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:39 schreef 16meter het volgende:
Milestone vind ik alles behalve mooi. Hoekig , vrij dik
Leuk die Nexus One en Milestone, maar ze zijn niet fatsoenlijk te krijgen in Nederland (je kunt ze evenmin in een winkel ff proberen) Om die reden vind ik de Desire al interresanter.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik vind de Nexus One een stuk mooier dan de Desire. En bovendien is het dé Google telefoon en heb je dus niet dat gezeik met die updates van HTC die zo lang duren (althans, dat lijkt me). En wellicht kan je Sense uitschakelen, maar ik wil het er überhaupt niet op hebben.
Leuk dan.. bij welke provider?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:06 schreef Merkie het volgende:
De Milestone schijnt in maart "normaal" op de markt te komen.
Dat dusquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:31 schreef Merkie het volgende:
Ik vind de Milestone nog altijd vet vanwege het industriële design en het keyboard.
Dit dus. Mensen klagen dat hij niet mooi is, maar ik vind het JUIST mooi dat die niet zo rond is als de rest. Plus QWERTY en gouden randjesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:31 schreef Merkie het volgende:
Ik vind de Milestone nog altijd vet vanwege het industriële design en het keyboard.
Wowquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:07 schreef Kn0x het volgende:
Bij studentmobiel is de Milestone al te bestellen. Ik heb een mail gestuurd met de vraag wanneer deze dan binnen komt, dus dat wacht ik even af. Als deze gelijk leverbaar is, dan ga ik hem gelijk bestellen.
Dat kan vast wel, bel evenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wow!!!
Maar ik wil het abonnement later in laten gaan![]()
!
belsimpel=duits=NEEquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat kan vast wel, bel even? Je kan trouwens ook kijken bij gsmwijzer.nl en belsimpel.nl.
AndNAV2quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:39 schreef Erasmo het volgende:
Lekker is dat, NAV4ALL is gestopt... Nu maar eens op zoek naar een ander navigatieprogramma...
Beetje achterhaalde houding anno 2010.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:43 schreef Renesite het volgende:
Ik heb een hekel aan dingen zo op internet kopen. maar het lijkt mij toch enorm aanlokkelijk, het is namelijk niet duur die milestone met abonnement.
Ja okee, maar wil hem eerst ff in de handen hebben, of dat toetsenbord een beetje goed is, of dat scherm handig werkt.. weet ik veel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Beetje achterhaalde houding anno 2010.
Voor elektronica/gadgets geldt meestal dat je een dief van je eigen portemonnee bent als je het niet op internet koopt.
Op youtube zijn redelijk wat filmpjes en daar blijkt hij toch redelijk traagjes te zijn. Daarin tegen dat toetsenbord is wel nice. Vooral aangezien je dan meer plek op je scherm hebt wanneer je zit te tikken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja okee, maar wil hem eerst ff in de handen hebben, of dat toetsenbord een beetje goed is, of dat scherm handig werkt.. weet ik veel.
Ja.. maar op mijn werk werk ik ook met touchscreen kassa systemen en zo, en daar ben ik wel vlug mee... in hoeverre werkt dat beter op de desire... De desire is supersnel en ziet er ook tof uit... Ik wil een goede keuze maken, en die baseer ik liever op het in de handen houden van-.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:42 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Op youtube zijn redelijk wat filmpjes en daar blijkt hij toch redelijk traagjes te zijn. Daarin tegen dat toetsenbord is wel nice. Vooral aangezien je dan meer plek op je scherm hebt wanneer je zit te tikken.
Oh ik vind ik dat je het beste ff in de winkel kan krijgen. Even testen en dan hem op internet kopen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja.. maar op mijn werk werk ik ook met touchscreen kassa systemen en zo, en daar ben ik wel vlug mee... in hoeverre werkt dat beter op de desire... De desire is supersnel en ziet er ook tof uit... Ik wil een goede keuze maken, en die baseer ik liever op het in de handen houden van-.
Ja.. Tuurlijk... maar eerst ff voelenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Oh ik vind ik dat je het beste ff in de winkel kan krijgen. Even testen en dan hem op internet kopen.
Omg die zin was epic krom. Ik bedoelde dat ik het niet gek vind dat je hem even in de winkel wilt bekijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja.. Tuurlijk... maar eerst ff voelen
Lijk eerder op een digitaal fotolijstje!quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:58 schreef Erasmo het volgende:
Huawei? Nooit van gehoord?
Deze is wel strak:
[ afbeelding ]
Ja precies... Maar je kan er ook nog mee bellen waarschijnlijk!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:34 schreef t_igger het volgende:
[..]
Lijk eerder op een digitaal fotolijstje!
Ik vond mezelf al in een herhaling vallenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:44 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Omg die zin was epic krom. Ik bedoelde dat ik het niet gek vind dat je hem even in de winkel wilt bekijken.
Damn... ik lees op zich graag reviews, maar in deze gigántische lap tekst blijf ik toch echt haken. Zo'n schrijver moet eens leren om voor 't web te schrijven, wat een kansloze woordenbrij! Het is echt zoeken naar belangrijke feitjes...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:48 schreef svenistheman het volgende:
Op: http://nexus404.com/Blog/(...)-worth-all-the-hype/
Staat al min of meer een review over de X10 met als eindconclusie:
<knip>
Mmm zal moeilijk kiezen worden, of de Desire of de X10
er zijn maar weinig winkels waar je een toestel te zien krijgt. Media Markt is vaak laat met nieuwe toestellen en Hi laat vaak de duurdere toestellen niet live zien. Weinig kans dat je een werkend exemplaar te zien krijgt. En icm met een abonnement is een toestel even duur op internet als in de winkel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja.. maar op mijn werk werk ik ook met touchscreen kassa systemen en zo, en daar ben ik wel vlug mee... in hoeverre werkt dat beter op de desire... De desire is supersnel en ziet er ook tof uit... Ik wil een goede keuze maken, en die baseer ik liever op het in de handen houden van-.
Elk android toestel is te rooten dus de SE schil kun je er natuurlijk gewoon afhalenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Damn... ik lees op zich graag reviews, maar in deze gigántische lap tekst blijf ik toch echt haken. Zo'n schrijver moet eens leren om voor 't web te schrijven, wat een kansloze woordenbrij! Het is echt zoeken naar belangrijke feitjes....
Wat mij betreft:
- Hoe snel is SE met updates? Bijvoorbeeld Android 1.6 -> 2.1
- Doet de X10 langer met een batterijlading dan Nexus/Desire?
- Hoe is de schil die SE om Android legt, en is deze evt uit te schakelen?
- Hoeveel beter is de camera?
Ik noem euh... elke telefoonwinkel? 9 van de 10 keer hebben ze wel een exemplaar in de winkel liggen hoor. Anders bel ik gewoon elke telefoonwinkel in de buurt van te voren ff op.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:58 schreef skittelman het volgende:
[..]
er zijn maar weinig winkels waar je een toestel te zien krijgt. Media Markt is vaak laat met nieuwe toestellen en Hi laat vaak de duurdere toestellen niet live zien. Weinig kans dat je een werkend exemplaar te zien krijgt. En icm met een abonnement is een toestel even duur op internet als in de winkel.
ik kan natuurlijk niet voor alle winkels spreken (heb er maar in 4 verschillende gewerkt)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik noem euh... elke telefoonwinkel? 9 van de 10 keer hebben ze wel een exemplaar in de winkel liggen hoor. Anders bel ik gewoon elke telefoonwinkel in de buurt van te voren ff op.
Dit is het Android topicquote:
Ik woon in Groningen.. Dus wat dat betreft heb ik misschien de luxe positie dat er vrij kleine winkels zijn in de omliggende grotere dorpenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:59 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk niet voor alle winkels spreken (heb er maar in 4 verschillende gewerkt)
Maar je kan sowieso een winkel niet bellen. (iig de Vodafone/T-Mobile/Hi/Telfort/KPN winkels belcompany e.d. zou ik niet weten)
En daarnaast de winkels die ik opnoem laten jou niet zomaar een toestel proberen (uitzonderingen daargelaten natuurlijk), en zeker niet als je niet de intentie hebt om er een te kopen (in die winkel). Als jij er wel eentje vind dan heb je geluk, wat ik wil zeggen: ga dr niet van uit dat dat allemaal zomaar kan.
Het zou ook kunnen dat ze zoiets in een rustigere winkel wel doen, heb natuurlijk alleen ervaring in de grote stad, waar er gewoon geen tijd is om samen met een klant alle functies van een toestel door te nemen.
quote:Op maandag 22 februari 2010 10:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat was aan de Apple fanboys die af en toe even komen trollen
Apple?...iPhone? wat is dat? Ik word steeds beter in het onderuit halen van dat ding. Vorige week 6mensen naar een hero/galaxy gelultquote:Op maandag 22 februari 2010 10:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat was aan de Apple fanboys die af en toe even komen trollen
Best vreemd, aangezien de Hero al weer oud is jwtquote:Op maandag 22 februari 2010 15:00 schreef skittelman het volgende:
[..]
Apple?...iPhone? wat is dat? Ik word steeds beter in het onderuit halen van dat ding. Vorige week 6mensen naar een hero/galaxy gelult
Goed bezig hoor. Maar de "mainstream" kent alleen maar "iPhone". Mijn nichtje had laatst een mobiel gekocht met een touchscreen (Een of ander LG-ding). Mijn tante zei telkens dat ze een "iPhone" had gekocht....quote:Op maandag 22 februari 2010 15:00 schreef skittelman het volgende:
[..]
Apple?...iPhone? wat is dat? Ik word steeds beter in het onderuit halen van dat ding. Vorige week 6mensen naar een hero/galaxy gelult
Zoals foto's makenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:10 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Goed bezig hoor. Maar de "mainstream" kent alleen maar "iPhone". Mijn nichtje had laatst een mobiel gekocht met een touchscreen (Een of ander LG-ding). Mijn tante zei telkens dat ze een "iPhone" had gekocht....![]()
Daarnaast zijn heel veel mensen nog onbekend met Android, maar ik heb er een paar keer mee gewerkt en het werkt minstens zo fijn als de eerste keer dat ik een iPhone in m'n handen had. Daarnaast kan het vele dingen beter dan de iPhone dat ooit zou kunnen.
Ik ga de voordelen hier niet opsommen natuurlijk, we zitten tenslotte in het Android topic en ik hoef me niet te verdedigenquote:
Heb je hier al bericht over gekregen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:07 schreef Kn0x het volgende:
Bij studentmobiel is de Milestone al te bestellen. Ik heb een mail gestuurd met de vraag wanneer deze dan binnen komt, dus dat wacht ik even af. Als deze gelijk leverbaar is, dan ga ik hem gelijk bestellen.
Ik adviseer vaak een iPhone veelal veel simpeler, maar iedereen z'n ding.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:10 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Goed bezig hoor. Maar de "mainstream" kent alleen maar "iPhone". Mijn nichtje had laatst een mobiel gekocht met een touchscreen (Een of ander LG-ding). Mijn tante zei telkens dat ze een "iPhone" had gekocht....![]()
Daarnaast zijn heel veel mensen nog onbekend met Android, maar ik heb er een paar keer mee gewerkt en het werkt minstens zo fijn als de eerste keer dat ik een iPhone in m'n handen had. Daarnaast kan het vele dingen beter dan de iPhone dat ooit zou kunnen.
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:16 schreef Fortitude het volgende:
Zag pas een vacature voor Java developer. Gaven ze een iphone bij.Waar android zo'n mooie java api heeft.
Nee nog steeds niet. StudentMobiel is niet de snelstequote:Op maandag 22 februari 2010 17:27 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Heb je hier al bericht over gekregen?
Wordt denk ik toch een Milestone namelijk, vond het touchscreen op de Hero behoorlijk vervelend typen. Denk dat dit ook bij de overige toestellen het geval is.
quote:Provider/Looptijd/Belbundel/internet/Maandbedrag/Toestelprijs
Vodafone
24 mnd. /275 min - 550 SMS/inclusief GRATIS internet /¤ 34,60 /Gratis
Hi
24 mnd. /400 min - 800 SMS/¤ 9,95 p/mnd /¤ 37,95 /¤ 72,-
Telfort
24 mnd./ 500 min/geen ¤ 10,- nu/¤ 2,50 1e 6 mnd /¤ 39,95 /Gratis
T-mobile
24 mnd. /450 min - 450 SMS/geen ¤ 9,95 nu/¤ 2,95 1e 12 mnd /¤ 35,95 /¤ 12,-/
Op het eerste gezicht lijkt het moeilijk om tegen mensen die opzoek zijn naar een iPhone om te praten naar een andere telefoon. Echter sinds de android toestellen krijg ik iedereen die ik in mijn winkel krijg 'om'. Het enige voordeel van de iPhone waar ik nou eenmaal geen weerwoord op heb is design. Veel mensen vinden de iPhone nu eenmaal mooi. Tjah en tegen smaak kan ik geen argumenten tegenover stellen. Persoonlijk vind ik de HD2 veel mooierquote:Op maandag 22 februari 2010 15:10 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Goh... Nog een Hero-eigenaar?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:39 schreef Fortitude het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)it-voor-android.html
Om maar weer is de nadruk te leggen hoe gaar het wel niet is wanneer je een verouderde android versie hebt.
Op de plaatsing van de camera na, is de HD2 idd een mooi toestel. Heb zelf een Hero en een iPhone 3GS, en ik vind de iPhone simpelweg soepeler draaien. Los van het feit dat het een gesloten platform is.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:12 schreef skittelman het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht lijkt het moeilijk om tegen mensen die opzoek zijn naar een iPhone om te praten naar een andere telefoon. Echter sinds de android toestellen krijg ik iedereen die ik in mijn winkel krijg 'om'. Het enige voordeel van de iPhone waar ik nou eenmaal geen weerwoord op heb is design. Veel mensen vinden de iPhone nu eenmaal mooi. Tjah en tegen smaak kan ik geen argumenten tegenover stellen. Persoonlijk vind ik de HD2 veel mooier
Aantal gedownloade apps of aanbod? Apple-store is iig geen 25% gratis aanbod, maar de helft.quote:
no shit, een abo om iets op de market te zetten is ook een stuk goedkoper dan in de app store.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Aantal gedownloade apps of aanbod? Apple-store is iig geen 25% gratis aanbod, maar de helft.
Logischerwijs zou je lijkt mij niet belachelijk veel bij moeten betalen voor de Desire, als je de Legend al gratis krijgt.quote:Price details
EXpansys has spilled details of UK release date and UK pricing of all three phones, with the HTC Desire the most expensive handset at £449.99.
The HTC Legend is in second place, costing £399.99, followed closely by the HTC HD Mini at £349.99. All HTC handsets have a 12 April UK release date.
hoezo kom jij erop dat de hero niet de snelste is? van de nu in NL verkrijgbare smartphone's is de Hero nog steeds de snelste. En als de camera echt een issue voor je is zou ik niet naar de desire/legend/bravo kijken. Er is nog geen een HTC telefoon met een fatsoenlijke camera. Ik zou dan eerder kijken naar de SE X10quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:12 schreef svefn het volgende:
Aangezien ik er geen ervaring mee heb, vraag ik het maar eens hier.
Ik was rond aan het kijken voor een telefoon, en kwam uit op de HTC Hero. Oa omdat hier geen flits op zit en 't niet de snelste is, viel mn oog op de HTC Legend (die notabena te krijgen is bij hetzelfde abbo als dat ik bij de Hero op het oog had http://shop.www.hi.nl/hist/RAPRD/HTC-Legend/THTLEGNDsi.html ).
Nóg een googlesessie leerde mij dat over een tijdje de HTC Desire uitkomt. Nu mijn vraag: kan ik dus verwachten dat over een tijdje bij datzelfde abbo de Desire wordt aangeboden, met 70 euro oid bijbetaling?
edit: ik kom bij die plusminus 70 euro door deze prijzen:
[..]
Logischerwijs zou je lijkt mij niet belachelijk veel bij moeten betalen voor de Desire, als je de Legend al gratis krijgt.
dream hier. idd zonde van al die verschillende android versies die in omloop zijn. schilletje van de fabrikant prima, maar zorg ff dat we wel gewoon kunnen upgraden!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:51 schreef Sodeju het volgende:
Milestone is verkrijgbaar op Studentmobiel.nl!
Whoah, niet eens zo belachelijk duur icm Student online 25 (44 euro bijbetaling).quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:51 schreef Sodeju het volgende:
Milestone is verkrijgbaar op Studentmobiel.nl!
X10 zag er goed uit met die 8MP camera.. maar dat TFT display en Android 1.6, jammer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:39 schreef svefn het volgende:
Die X10 klinkt goed idd, een beetje te goed eigenlijk. Ik weet niet hoe duur die gaat worden, maar ik ga er niet vanuit dat hij in dezelfde prijsklasse zal zitten als de legend/desire. Of heb ik dat mis?
EDIT: als ik het goed begrijp kost hij 240 euro bij het abbo dat ik op het oog heb http://www.belnu.nl/telef(...)Hi.htm?bundel_12=30. Volgens een andere site hoef ik dan echter 'maar' 120 euro bij te betalen ( http://www.2call.nl/A76T10807D24N1O462O419/ ) . Maargoed
Het grootste verschil is dat je in android 1.6 geen multitouch hebt. Dat is echt minder! Dus geen pinch to zoom websurfing wat je bijvoorbeeld wel weer hebt bij de Desire.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:58 schreef svefn het volgende:
Is dat zo'n wereld van verschil dan? (Vast wel, gezien de reacties van mensen)
Nouja, websurfen is wel belangrijk in die zin dat 't juist de reden is dat ik een nieuwe gsm wilquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:02 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Het grootste verschil is dat je in android 1.6 geen multitouch hebt. Dat is echt minder! Dus geen pinch to zoom websurfing wat je bijvoorbeeld wel weer hebt bij de Desire.
Maar vind je het websurfen op je mobiel minder van belang en camera belangrijk? Ga voor de X10!
Maar da's dankzij de Sense van HTC.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:24 schreef Pandora73 het volgende:
't Zal aan mij liggen, maar ik kan op mijn Hero (dus 1.5) wel gewoon pinch-zoomen in de browser hoor... In de meeste pagina's in ieder geval wel.
De telefoons vereisen wel allemaal een aangepaste versie van die open source Android in de zin van bijvoorbeeld drivers voor de camera en andere aansturing van de hardware. Je kan daarom niet zomaar upgraden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:07 schreef MoneyTalks het volgende:
Het is sowieso raar dat je niet gewoon kan upgraden bij deze open source software...
Zie mijn post, hij is inmiddels weer beschikbaar!quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:57 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb de mensen van studentmobiel proberen te bereiken met de vraag wanneer de Milestone leverbaar is maar ik heb nog geen mail terug gehad. Verder wacht ik fijn op de X10. Die update naar 2.0 zal hopelijk spoedig komen en dan heb ik een toptelefoontje.
ja werkt wel maar dan moet je hem rooten dacht ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:08 schreef svefn het volgende:
Werkt tethering eigenlijk bij bijvoorbeeld de Hero/Legend? Het staat wel bij de specs.
ik heb een tutorial voor gemaakt. zonder te rooten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:08 schreef svefn het volgende:
Werkt tethering eigenlijk bij bijvoorbeeld de Hero/Legend? Het staat wel bij de specs.
Ehm nee. Rooten is, voor zover ik het heb begrepen, dat je je Android eraf haalt en een andere 'OS' installeert. Alsof je ipv Windows Ubuntu installeert zeg maarquote:
Nee, rooten is dat je "root"-toegang krijgt tot je telefoon. Je kan het vergelijken met Windows; standaard heb je een beperkte gebruikersaccount waarmee je niet veel kan veranderen. Rooten is zorgen dat je administrator wordt en overal bij kan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ehm nee. Rooten is, voor zover ik het heb begrepen, dat je je Android eraf haalt en een andere 'OS' installeert. Alsof je ipv Windows Ubuntu installeert zeg maar
Okay, duidelijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, rooten is dat je "root"-toegang krijgt tot je telefoon. Je kan het vergelijken met Windows; standaard heb je een beperkte gebruikersaccount waarmee je niet veel kan veranderen. Rooten is zorgen dat je administrator wordt en overal bij kan.
Was op zich maar een voorbeeldje, maar het gaat me meer om de grootte van het scherm. Als je met wat mensen ergens zit lijkt me het praktischer om het op het scherm van m'n laptop te kijken. Verder weet ik ook nog niet waar ik heb voor ga gebruiken, maar 't lijkt me altijd handigquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:15 schreef Merkie het volgende:
Waarom YouTube op je laptop kijken als het ook op je telefoon kan?
niet erg snel gaan? ligt aan je provider. Je haalt met vodafone gewoon 3,2mbps als je tethert. vooral met mijn tutorial dat is namelijk 0 snelheidsverlies. met windows tether je namelijk via htc sync en dan word het wel wat trager.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:13 schreef svefn het volgende:
Dus het kan? Erg mooi is dat, zal niet erg snel gaan maar heb wel zin om als het warmer wordt met wat vrienden op m'n laptop lekker youtube te kijken in het park ofzoHeb overigens nu nog geen android-toestel
De snelheid van het abbo dat ik op het oog heb (Hi online 25) is volgens Hi 384/128 kbps. Net niks dusquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:59 schreef skittelman het volgende:
[..]
niet erg snel gaan? ligt aan je provider. Je haalt met vodafone gewoon 3,2mbps als je tethert. vooral met mijn tutorial dat is namelijk 0 snelheidsverlies. met windows tether je namelijk via htc sync en dan word het wel wat trager.
Ben overigens mn google maps kwijt?! Heel vreemd kan hem niet meer vinden, staat ook niet in de market dus ff kijken of ik hem ergens vandaan kan toveren!
Is dat niet gewoon een grapjequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:51 schreef Erasmo het volgende:
It's over 9000!![]()
Batterijduur van een half uurtje ofzo?
Is een hoax, check nu nog maar eens namelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:32 schreef makkie88 het volgende:
nexus 1 overclocked op 9ghz http://www.redmondpie.com/nexus-one-overclock-9ghz-9140478/
Heel af en toe maar zeker geen seconde. Ik heb een Magic.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:28 schreef Droplollie het volgende:
Wanneer ik smsjes typ op mijn Hero, gaat het echt ontzettend traag.
Ik tik zeg maar op mijn touchpad, maar de letters komen pas seconden later in beeld, het trillinkje komt ook veel later.
Iemand hier ook ervaring mee?
Wat kan ik eraan doen?
Ik heb ooit een dag het HTC toetsenbord gebruikt, maar het standaard toetsenbord overwint wat mij betreftquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:11 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Heel af en toe maar zeker geen seconde. Ik heb een Magic.
Gebruikt nog iemand het Hero-toetsenbord op de Magic? Ik vond m laatst heel traag en ben nu het standaardtoetsenbord gewend geraakt.
Wat is het verschil ?!?!?!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb ooit een dag het HTC toetsenbord gebruikt, maar het standaard toetsenbord overwint wat mij betreft
Sommige toetsen hebben een andere plek. Maar ik vind het HTC toetsenbord ook niet bij de gewone Android passen (vloekend qua uiterlijk). Ik ben nu het gewone toetsenbord zo gewend dat ik er heel snel op kan typen.quote:
Beiden on screen I suppose?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sommige toetsen hebben een andere plek. Maar ik vind het HTC toetsenbord ook niet bij de gewone Android passen (vloekend qua uiterlijk). Ik ben nu het gewone toetsenbord zo gewend dat ik er heel snel op kan typen.
'k Vind die 'vreemde tekens' boven de toetsen echt superhandig. Dat heeft 't standaard tobo niet toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:51 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb ooit een dag het HTC toetsenbord gebruikt, maar het standaard toetsenbord overwint wat mij betreft
Nee, maar als je op het gewone toetsenbord de klinkers inhoudt krijg je ook gewoon de optie tussen bijvoorbeeld e é è ë enzovoort. Als je de . inhoudt kun je ook weer kiezen tussen . , ? !quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Vind die 'vreemde tekens' boven de toetsen echt superhandig. Dat heeft 't standaard tobo niet toch?
Klopt en je hoeft niet steeds naar nummers en letters. Ik zet 'm nu erop en dan kijk ik wel even weerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:46 schreef DennisMoore het volgende:
Oh? Ik dacht dat die geweldige correctie iets van Android was! Maar het is dus iets van HTC Sense?! Dat vind ik wel een must namelijk!
En bij het ingedrukt houden van klinkers kan ie wel de é ë è tonen etc, maar bij HTC zie je dus ook nog de # en % etc etc.
Op de Hero werkt het standaard. Wanneer de telefoon verbonden is via USB: instellingen -> draadloze bedieningselementen -> onderste optie = delen via mobiel netwerk aanvinken. PC vindt dan een modem en het werkt meteen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:09 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja werkt wel maar dan moet je hem rooten dacht ik
Dat is overigens een verouderde versie van het Android toetsenbord. Hier zien we de huidige (2.1):quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:19 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Nee, maar als je op het gewone toetsenbord de klinkers inhoudt krijg je ook gewoon de optie tussen bijvoorbeeld e é è ë enzovoort. Als je de . inhoudt kun je ook weer kiezen tussen . , ? !
Voor de mensen die t allemaal niet kennen:
Android-toetsenbord
[ afbeelding ]
HTC-toetsenbord
[ afbeelding ]
Ik vind zelf de HTC-toetsenbord qua efficiëntie beter omdat ie beter woorden kent, verbetert enzo. Ook al typ je elke letter fout, weet ie soms alsnog wat je bedoeldeBij het standaardtoetsenbord weet ie het vaak al niet als je de eerste letter fout hebt. Maar het HTC-toetsenbord is wat trager en gebruikt altijd RAM. Ik ga 'm even weer een keer testen
Het enige verschil is dat de komma is vervangen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat is overigens een verouderde versie van het Android toetsenbord. Hier zien we de huidige (2.1):
[ afbeelding ]
En hier die van 1.6:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |