Okay, duidelijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, rooten is dat je "root"-toegang krijgt tot je telefoon. Je kan het vergelijken met Windows; standaard heb je een beperkte gebruikersaccount waarmee je niet veel kan veranderen. Rooten is zorgen dat je administrator wordt en overal bij kan.
Was op zich maar een voorbeeldje, maar het gaat me meer om de grootte van het scherm. Als je met wat mensen ergens zit lijkt me het praktischer om het op het scherm van m'n laptop te kijken. Verder weet ik ook nog niet waar ik heb voor ga gebruiken, maar 't lijkt me altijd handigquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:15 schreef Merkie het volgende:
Waarom YouTube op je laptop kijken als het ook op je telefoon kan?
niet erg snel gaan? ligt aan je provider. Je haalt met vodafone gewoon 3,2mbps als je tethert. vooral met mijn tutorial dat is namelijk 0 snelheidsverlies. met windows tether je namelijk via htc sync en dan word het wel wat trager.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:13 schreef svefn het volgende:
Dus het kan? Erg mooi is dat, zal niet erg snel gaan maar heb wel zin om als het warmer wordt met wat vrienden op m'n laptop lekker youtube te kijken in het park ofzoHeb overigens nu nog geen android-toestel
De snelheid van het abbo dat ik op het oog heb (Hi online 25) is volgens Hi 384/128 kbps. Net niks dusquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:59 schreef skittelman het volgende:
[..]
niet erg snel gaan? ligt aan je provider. Je haalt met vodafone gewoon 3,2mbps als je tethert. vooral met mijn tutorial dat is namelijk 0 snelheidsverlies. met windows tether je namelijk via htc sync en dan word het wel wat trager.
Ben overigens mn google maps kwijt?! Heel vreemd kan hem niet meer vinden, staat ook niet in de market dus ff kijken of ik hem ergens vandaan kan toveren!
Is dat niet gewoon een grapjequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:51 schreef Erasmo het volgende:
It's over 9000!![]()
Batterijduur van een half uurtje ofzo?
Is een hoax, check nu nog maar eens namelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:32 schreef makkie88 het volgende:
nexus 1 overclocked op 9ghz http://www.redmondpie.com/nexus-one-overclock-9ghz-9140478/
Heel af en toe maar zeker geen seconde. Ik heb een Magic.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:28 schreef Droplollie het volgende:
Wanneer ik smsjes typ op mijn Hero, gaat het echt ontzettend traag.
Ik tik zeg maar op mijn touchpad, maar de letters komen pas seconden later in beeld, het trillinkje komt ook veel later.
Iemand hier ook ervaring mee?
Wat kan ik eraan doen?
Ik heb ooit een dag het HTC toetsenbord gebruikt, maar het standaard toetsenbord overwint wat mij betreftquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:11 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Heel af en toe maar zeker geen seconde. Ik heb een Magic.
Gebruikt nog iemand het Hero-toetsenbord op de Magic? Ik vond m laatst heel traag en ben nu het standaardtoetsenbord gewend geraakt.
Wat is het verschil ?!?!?!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb ooit een dag het HTC toetsenbord gebruikt, maar het standaard toetsenbord overwint wat mij betreft
Sommige toetsen hebben een andere plek. Maar ik vind het HTC toetsenbord ook niet bij de gewone Android passen (vloekend qua uiterlijk). Ik ben nu het gewone toetsenbord zo gewend dat ik er heel snel op kan typen.quote:
Beiden on screen I suppose?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sommige toetsen hebben een andere plek. Maar ik vind het HTC toetsenbord ook niet bij de gewone Android passen (vloekend qua uiterlijk). Ik ben nu het gewone toetsenbord zo gewend dat ik er heel snel op kan typen.
'k Vind die 'vreemde tekens' boven de toetsen echt superhandig. Dat heeft 't standaard tobo niet toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:51 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb ooit een dag het HTC toetsenbord gebruikt, maar het standaard toetsenbord overwint wat mij betreft
Nee, maar als je op het gewone toetsenbord de klinkers inhoudt krijg je ook gewoon de optie tussen bijvoorbeeld e é è ë enzovoort. Als je de . inhoudt kun je ook weer kiezen tussen . , ? !quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Vind die 'vreemde tekens' boven de toetsen echt superhandig. Dat heeft 't standaard tobo niet toch?
Klopt en je hoeft niet steeds naar nummers en letters. Ik zet 'm nu erop en dan kijk ik wel even weerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:46 schreef DennisMoore het volgende:
Oh? Ik dacht dat die geweldige correctie iets van Android was! Maar het is dus iets van HTC Sense?! Dat vind ik wel een must namelijk!
En bij het ingedrukt houden van klinkers kan ie wel de é ë è tonen etc, maar bij HTC zie je dus ook nog de # en % etc etc.
Op de Hero werkt het standaard. Wanneer de telefoon verbonden is via USB: instellingen -> draadloze bedieningselementen -> onderste optie = delen via mobiel netwerk aanvinken. PC vindt dan een modem en het werkt meteen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:09 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja werkt wel maar dan moet je hem rooten dacht ik
Dat is overigens een verouderde versie van het Android toetsenbord. Hier zien we de huidige (2.1):quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:19 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Nee, maar als je op het gewone toetsenbord de klinkers inhoudt krijg je ook gewoon de optie tussen bijvoorbeeld e é è ë enzovoort. Als je de . inhoudt kun je ook weer kiezen tussen . , ? !
Voor de mensen die t allemaal niet kennen:
Android-toetsenbord
[ afbeelding ]
HTC-toetsenbord
[ afbeelding ]
Ik vind zelf de HTC-toetsenbord qua efficiëntie beter omdat ie beter woorden kent, verbetert enzo. Ook al typ je elke letter fout, weet ie soms alsnog wat je bedoeldeBij het standaardtoetsenbord weet ie het vaak al niet als je de eerste letter fout hebt. Maar het HTC-toetsenbord is wat trager en gebruikt altijd RAM. Ik ga 'm even weer een keer testen
Het enige verschil is dat de komma is vervangen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat is overigens een verouderde versie van het Android toetsenbord. Hier zien we de huidige (2.1):
[ afbeelding ]
En hier die van 1.6:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |