quote:Op maandag 1 februari 2010 20:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Bij Fring kan ik überhaupt geen Skype naar Skype gesprekken beginnen. Zit dit ergens diep, erg diep weggestopt of zo?
En met TruPhone nam de persoon naar wie ik belde op, maar bleef hij bij mij over gaan... Dit probeer ik binnenkort nog wel een keer. Werkt TruPhone trouwens ook via 3G?
En Sipdroid is inderdaad heel ingewikkeld en er is echt nergens een fatsoenlijke handleiding voor beginners. Ik kan ondertussen wel een gesprek aanknopen via Skype, maar ik kan niet gebeld worden en gewoon bellen naar mobiel probeert dat ding ook via Sipdroid te doen en dat moet ik niet hebben.
2 Player Reactor. Geen nieuwe, maar wel leukquote:Op maandag 1 februari 2010 20:25 schreef Tim86 het volgende:
Nog mensen die leuke nieuwe apps ontdekt hebben de laatste tijd?
Want?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:27 schreef OHSHI- het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo'n slecht besturingssysteem gebruikt als android. Volkomen ruk gewoon.
Iphone is ook kut.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:30 schreef o.us het volgende:
Ik wil dit topic even volgens ondanks dat ik een eifoon heb.
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:27 schreef OHSHI- het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo'n slecht besturingssysteem gebruikt als android. Volkomen ruk gewoon.
God mag het wetenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:49 schreef Renesite het volgende:
Wanneer komen de milestone, de nexus one of whatever uit? De echte betere telefoons?
Heb de app niet meer dus kan niet zo kijken maar je kan toch gewoon accounts toevoegen? MSN, GTalk, Skype enzovoort. Alleen wil hij lang niet altijd die accounts ook daadwerkelijk laden.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Bij Fring kan ik überhaupt geen Skype naar Skype gesprekken beginnen. Zit dit ergens diep, erg diep weggestopt of zo?
Nog niet meegemaakt maar ook niet zo vaak gebruikt. Ja het kan via 3G. Je moet kiezen tussen Normal, TruPhone Anywhere en weet ik t. Volgens mij is t dat TruPhone AnyWhere.quote:En met TruPhone nam de persoon naar wie ik belde op, maar bleef hij bij mij over gaan... Dit probeer ik binnenkort nog wel een keer. Werkt TruPhone trouwens ook via 3G?
Ik heb dat niet eens geprobeerd. Vond t echt idioot vaag. Dan maar betalenquote:En Sipdroid is inderdaad heel ingewikkeld en er is echt nergens een fatsoenlijke handleiding voor beginners. Ik kan ondertussen wel een gesprek aanknopen via Skype, maar ik kan niet gebeld worden en gewoon bellen naar mobiel probeert dat ding ook via Sipdroid te doen en dat moet ik niet hebben.
Volgens de geruchten gaat die er niet komen.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:18 schreef junkiesietze het volgende:
* junkiesietze w8 op 2.0/2.1 voor htc tattoo
HTC Bravo zou in maart in Zweden komen. De Milestone kun je al in een webwinkel kopen (zonder NL taal) en zou rond maart officieel te krijgen zijn, de X10 in april.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:49 schreef Renesite het volgende:
Wanneer komen de milestone, de nexus one of whatever uit? De echte betere telefoons?
dacht dat je voor de Iphone wilde gaan ?quote:
Als het plaatje breder dan 610px is wordt hij automatisch verkleind. Je kan er dan op klikken voor een grote versie.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:28 schreef Gras_eter het volgende:
Android 1.6 op mijn laptop
klik voor plaatje
ff uitzoeken hoe thumbnailen met Fok! werkt
*grinnik*quote:
A MobileCrunch reader who was reading his Nexus One user manual (people still do that?) found a little Google humor going on that most people probably missed. In the section showing Call Logs there are 3 calls from a “Hugh Briss” – of course Hubris actually means “excessive pride or self-confidence; arrogance”. No wonder they had 3 calls back and forth in a 10 minute period.
Je kan hier even kijken: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=4029315&postcount=1quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef makkie88 het volgende:
hmm, k zit met een "probleem" vraagje,
een hele tijd terug (Net voor 1.6 voor magic) heb ik geprobeerd om mijn telefoon op CMod te draaien, hoe ik dat gedaan heb ben ik vergeten (maar herriner me iets van opnieuw opstarten met tbord combo en dan een IMG kiezen) daarbij heb ik ook het programma "Recovery Flasher" wat al de hele tijd niks staat te doen,
Omdat ik toen niet tevredenw as over CM ben ik gelijk terug gegaan (dat kon dankzj Recovery flasher?)
Nu wil ik toch weer graag een Costum rom draaien, (maar dan Open elaire)
maar ik weet nu niet wat ik moet doen, een tutotial vanaf stap 1 volgen? of moet ik die toetsencombo weer weten? en hoe kan ik weer een backup maken van mijn "vodafone 1.6 rom"
ik ben gewoon bang om te telefoon te slopen, vandaar deze vraag
hoe kom je in dat menu?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je kan hier even kijken: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=4029315&postcount=1
Ik heb die recovery image erop gezet en van daaruit kan je vrijwel elke ROM flashen.
Het menu van die RA recovery image? Home knop ingedrukt houden als je de telefoon opstart. Zodra je het bootlogo ziet van (waarschijnlijk) Vodafone, kan je de knopjes weer loslatenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef makkie88 het volgende:
[..]
hoe kom je in dat menu?
edit: t begint me wel weer een beetje te dagen.. mr nog ff verder uitzoeke
hmm t lukt me nou weer niet eens meer om een image van 47 mb dr op te zetten:S wtf
oke!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het menu van die RA recovery image? Home knop ingedrukt houden als je de telefoon opstart. Zodra je het bootlogo ziet van (waarschijnlijk) Vodafone, kan je de knopjes weer loslaten
Je hebt het bestandje neem ik aan wel op je SD kaartje gezet?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:25 schreef makkie88 het volgende:
[..]
oke!
maar k heb nog steeds last van bestanden van 47 mb kopieren"kan geen gegevens van het bronbestand of de bronschijf lezen" weet iemand hoe dat komt?
nee, k heb ze dus niet op de sd gezetquote:Op woensdag 3 februari 2010 07:40 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je hebt het bestandje neem ik aan wel op je SD kaartje gezet?
Binnenkort multi-touch gestures voor Nexus One
http://www.androidguys.co(...)ables-pinch-to-zoom/
en met de home knop ingedrukt krijg ik na het vodafone logo een driehoekje met een uitroepteken met een telefoon er onder.. recovery flasher defect?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het menu van die RA recovery image? Home knop ingedrukt houden als je de telefoon opstart. Zodra je het bootlogo ziet van (waarschijnlijk) Vodafone, kan je de knopjes weer loslaten
Hmm dit ken ik. Ik heb het alleen niet op het homescreen maar bij het typen van smsjes en mailtjes dat de cursor soms automatisch naar boven blijft scrollen. Heel irritant maar een oplossing heb ik nog niet gevonden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:58 schreef skittelman het volgende:
heb laatste paar dagen flinke kuren op mn hero.
het naar links of rechts schuiven van je homescreen blijft hangen en blijft ongecontroleerd heen en weer schuiven.
Batterij eruit helpt maar krijg het minimaal 1x per dag.
Iemand ervaring mee?
Is misschien je trackball vies?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:44 schreef Leinonlein het volgende:
Hmm dit ken ik. Ik heb het alleen niet op het homescreen maar bij het typen van smsjes en mailtjes dat de cursor soms automatisch naar boven blijft scrollen. Heel irritant maar een oplossing heb ik nog niet gevonden.
Ebay, daar komen ze soms al nieuw voorbij voor minder dan $400.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:49 schreef Renesite het volgende:
Komt me misschien te laat uit...quote:Op maandag 1 februari 2010 23:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dacht dat je voor de Iphone wilde gaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |