ik alleen begin vd nacht problemen..is maar goed ook want zit thuis ff zonderquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:27 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Hier nog zo eentje. Schiet echt voor geen meter op zo!
Ze zeiden dat het vandaag in gebruik werd genomen maar dat je wel toegang moest hebben. Beginnend met de mensen die daar zaten. En dat ze het de komende weken uitbreiden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar met m'n Hero gebeurt er natuurlijk weer niets bijzonders als ik naar http://buzz.google.com surf.
Zal wel weer Amerika-only zijn... en een hogere Android-versie vereisen.
Die Sense interface is eigenlijk juist de rede waarom ik liever de Nexus one heb. Ik wil van google afhankelijk zijn voor de Android updates. Niet van HTC. En rooten doe ik liever niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:23 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, ehm... De Nexus/Bravo is veel sneller toch (en 2x zoveel RAM)? En heeft Sense interface (de Bravo, niet de Nexus), en OLED scherm. En inderdaad geen fysiek toetsenbord.
Mja, wel met de desktop. Maar wat de telefoon betreft moet je volgens mij Android 2.0+ hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:42 schreef Fortitude het volgende:
Ik log net in mijn gmail en kreeg direct de vraag of ik Buzz wou proberen.
Dat zou ook voor mij een reden zijn om te neigen naar een kale Android ipv Sense. Maar het hangt uiteindelijk af van wat Sense nog weet toe te voegen aan Android 2.1 qua functionaliteit of gebruiksgemak. En daar kan ik eigenlijk niets van terugvinden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:00 schreef Fortitude het volgende:
Die Sense interface is eigenlijk juist de rede waarom ik liever de Nexus one heb. Ik wil van google afhankelijk zijn voor de Android updates. Niet van HTC. En rooten doe ik liever niet.
Met Sense zou dan vast wel beter zijn. Anders kunnen ze het beter niet ontwikkelen. Maar hetzelfde riedeltje gaat dan weer beginnen weer met Android 2.2.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:36 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien kwestie van afwachten totdat m'n Hero (half maart?) 2.1 (incl Sense) krijgt. En dan zou ik 'm eigenlijk nog moeten zien te vergelijken met een kale 2.1 zonder Sense.
Nexus dus niet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:24 schreef Kn0x het volgende:
Hmmm nog steeds twijfel ik tussen de Milestone of de Xperia X10. De x10 zou mid februari al uit zijn, maar dat zie ik nog niet gebeuren. Maar hij is volgens mij wel sneller dan de milestone. Maar de milestone heeft weer een toetsennbord. Keuzs keuzes keuzes
Nee ik vind de telefoon niet mooi uitzienquote:
Hoop? De specs zijn gewoon bekend hoor:quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:49 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Nee ik vind de telefoon niet mooi uitzien![]()
Zowel de Milestone als de Xperia X10 vind ik mooier uitzien en ik hoop dat de X10 ook nog sneller en beter is dan de Nexus, mits die ooit uit komt.
Maar als je snelle updates zo belangrijk vindt, dan moet je geen telefoon kopen met HTC Sense.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:52 schreef Merkie het volgende:
Ik denk dat je in maart/april de HTC Bravo kunt verwachten, een soort Nexus One-kloon van HTC zelf. Daar zou ik eerder naar kijken.
Nog altijd sneller dan SE. En updates zijn wat minder belangrijk als ze al met de meest recente Android-versie shippen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar als je snelle updates zo belangrijk vindt, dan moet je geen telefoon kopen met HTC Sense.
Ja, dat zeg je nu. Maar mensen met een Hero zitten nu natuurlijk ook te smachten naar 2.1 en dat terwijl de Hero toen met de meest recente Android versie werd verkocht.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nog altijd sneller dan SE. En updates zijn wat minder belangrijk als ze al met de meest recente Android-versie shippen.
Ja, maar die krijgen 2.1 toch? En HTC is er redelijk communicatief over, in tegenstelling tot SE die nergens op ingaan vanwege "concurrentieoverwegingen".quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:01 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu. Maar mensen met een Hero zitten nu natuurlijk ook te smachten naar 2.1 en dat terwijl de Hero toen met de meest recente Android versie werd verkocht.
Maanden naar release ja. Een bedrijf als Canonical zet een hele nieuwe versie van Ubuntu neer in de tijd dat HTC een update voor hun topmodel beschikbaar stelt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, maar die krijgen 2.1 toch? En HTC is er redelijk communicatief over, in tegenstelling tot SE die nergens op ingaan vanwege "concurrentieoverwegingen".
HTC heeft hele lange tijd niks officieels van zich laten horen over een 2.1 update... qua communicatie geef ik ze daar dus geen pluspunten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, maar die krijgen 2.1 toch? En HTC is er redelijk communicatief over, in tegenstelling tot SE die nergens op ingaan vanwege "concurrentieoverwegingen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |