abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77831950
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 23:27 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Hier nog zo eentje. Schiet echt voor geen meter op zo!
ik alleen begin vd nacht problemen..is maar goed ook want zit thuis ff zonder
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_77832162
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:23 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Maar met m'n Hero gebeurt er natuurlijk weer niets bijzonders als ik naar http://buzz.google.com surf .
Zal wel weer Amerika-only zijn... en een hogere Android-versie vereisen.

Ze zeiden dat het vandaag in gebruik werd genomen maar dat je wel toegang moest hebben. Beginnend met de mensen die daar zaten. En dat ze het de komende weken uitbreiden.
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:23 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, ehm... De Nexus/Bravo is veel sneller toch (en 2x zoveel RAM)? En heeft Sense interface (de Bravo, niet de Nexus), en OLED scherm. En inderdaad geen fysiek toetsenbord.

Die Sense interface is eigenlijk juist de rede waarom ik liever de Nexus one heb. Ik wil van google afhankelijk zijn voor de Android updates. Niet van HTC. En rooten doe ik liever niet.

Ik beschik trouwens wel over de nodige vaardigheden en interesse om mijn eigen apps te schrijven. Vandaar vind ik het zo belangrijk dat ik de nieuwste versie van Android heb.
pi_77837945
Ik log net in mijn gmail en kreeg direct de vraag of ik Buzz wou proberen.
pi_77851804
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:42 schreef Fortitude het volgende:

Ik log net in mijn gmail en kreeg direct de vraag of ik Buzz wou proberen.
Mja, wel met de desktop. Maar wat de telefoon betreft moet je volgens mij Android 2.0+ hebben.
pi_77851899
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 00:00 schreef Fortitude het volgende:

Die Sense interface is eigenlijk juist de rede waarom ik liever de Nexus one heb. Ik wil van google afhankelijk zijn voor de Android updates. Niet van HTC. En rooten doe ik liever niet.
Dat zou ook voor mij een reden zijn om te neigen naar een kale Android ipv Sense. Maar het hangt uiteindelijk af van wat Sense nog weet toe te voegen aan Android 2.1 qua functionaliteit of gebruiksgemak. En daar kan ik eigenlijk niets van terugvinden.

Misschien kwestie van afwachten totdat m'n Hero (half maart?) 2.1 (incl Sense) krijgt. En dan zou ik 'm eigenlijk nog moeten zien te vergelijken met een kale 2.1 zonder Sense.
pi_77852812
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:36 schreef DennisMoore het volgende:

Misschien kwestie van afwachten totdat m'n Hero (half maart?) 2.1 (incl Sense) krijgt. En dan zou ik 'm eigenlijk nog moeten zien te vergelijken met een kale 2.1 zonder Sense.
Met Sense zou dan vast wel beter zijn. Anders kunnen ze het beter niet ontwikkelen. Maar hetzelfde riedeltje gaat dan weer beginnen weer met Android 2.2.

Overigens vind ik 3.7 inch voor een scherm wel groot genoeg. 4.8 inch zit er ook aan te komen maar dat is dan onderhand niet meer hand / zak formaat.

Moderator woensdag 10 februari 2010 @ 19:18:03 #83
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_77855522
4,8 is voor mjn gevoel net te groot
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:10:01 #84
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_77860430
Dat lijkt meer op een PDA dan een smartphone
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_77864076
quote:
Mij zo'n doosje.
  donderdag 11 februari 2010 @ 09:12:58 #87
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_77873256
Weet iemand hier een gratis Exchange programma? Ik hoef alleen mail te synchroniseren, contactpersonen en agendafuncties heb ik niet nodig. Ik gebruikte eerst altijd Work Email, maar die crasht de hele tijd sinds ik Cyanogenmod geupdate heb naar 4.3.13
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_77887612
Hmmm nog steeds twijfel ik tussen de Milestone of de Xperia X10. De x10 zou mid februari al uit zijn, maar dat zie ik nog niet gebeuren. Maar hij is volgens mij wel sneller dan de milestone. Maar de milestone heeft weer een toetsennbord. Keuzs keuzes keuzes
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  Moderator donderdag 11 februari 2010 @ 16:38:25 #89
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_77888109
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:24 schreef Kn0x het volgende:
Hmmm nog steeds twijfel ik tussen de Milestone of de Xperia X10. De x10 zou mid februari al uit zijn, maar dat zie ik nog niet gebeuren. Maar hij is volgens mij wel sneller dan de milestone. Maar de milestone heeft weer een toetsennbord. Keuzs keuzes keuzes
Nexus dus niet?
pi_77888556
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:38 schreef Renesite het volgende:

[..]

Nexus dus niet?
Nee ik vind de telefoon niet mooi uitzien
Zowel de Milestone als de Xperia X10 vind ik mooier uitzien en ik hoop dat de X10 ook nog sneller en beter is dan de Nexus, mits die ooit uit komt.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_77888706
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:49 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Nee ik vind de telefoon niet mooi uitzien
Zowel de Milestone als de Xperia X10 vind ik mooier uitzien en ik hoop dat de X10 ook nog sneller en beter is dan de Nexus, mits die ooit uit komt.
Hoop? De specs zijn gewoon bekend hoor:
http://tweakers.net/price(...)-zwart.html#tab:info

En als je doelt op custom software dan zou dat eerder de telefoon trager maken dan sneller.
  donderdag 11 februari 2010 @ 18:52:01 #92
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77892565
Ik zou de Xperia X10 lekker negeren. Al sinds zomer 2008 zijn er plaatjes van, maar anno februari 2010 is hij nog steeds niet uit en is de releasedatum "Q1 2010". Daarnaast draait hij op Android 1.6 (2.1 is al uit) en heeft hij geen multitouch. Updates zullen lang duren.

De Milestone en Nexus One zijn veel beter. De Milestone is een Google Premium telefoon, wat min of meer betekent dat updates relatief snel zullen komen. De Nexus One is qua support helemaal goed natuurlijk, aangezien deze van Google is. Hardwarematig wint de Nexus One het. Ik zou de Nexus One kopen, dat is gewoon de beste Android-telefoon die er is.

Maar deze week zou ik helemaal niks kopen, volgende week is de Mobile World Congress in Barcelona waar ongetwijfeld veel nieuwe modellen voor 2010 aangekondigd gaan worden. Ik denk dat je in maart/april de HTC Bravo kunt verwachten, een soort Nexus One-kloon van HTC zelf. Daar zou ik eerder naar kijken. De X10 is wat mij betreft al passé voordat hij uit is.
2000 light years from home
  Moderator donderdag 11 februari 2010 @ 19:50:12 #93
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_77894700
Maart maart maart! Can't wait! Mag al verlengen !
pi_77896904
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 18:52 schreef Merkie het volgende:

Ik denk dat je in maart/april de HTC Bravo kunt verwachten, een soort Nexus One-kloon van HTC zelf. Daar zou ik eerder naar kijken.
Maar als je snelle updates zo belangrijk vindt, dan moet je geen telefoon kopen met HTC Sense.
  donderdag 11 februari 2010 @ 20:58:14 #95
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77897232
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:49 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Maar als je snelle updates zo belangrijk vindt, dan moet je geen telefoon kopen met HTC Sense.
Nog altijd sneller dan SE. En updates zijn wat minder belangrijk als ze al met de meest recente Android-versie shippen.
pi_77897362
Ik wil de Nexus One! ! Waar blijft dat ding?
pi_77905847
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:58 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nog altijd sneller dan SE. En updates zijn wat minder belangrijk als ze al met de meest recente Android-versie shippen.
Ja, dat zeg je nu. Maar mensen met een Hero zitten nu natuurlijk ook te smachten naar 2.1 en dat terwijl de Hero toen met de meest recente Android versie werd verkocht.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 00:06:15 #98
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77906000
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 00:01 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Ja, dat zeg je nu. Maar mensen met een Hero zitten nu natuurlijk ook te smachten naar 2.1 en dat terwijl de Hero toen met de meest recente Android versie werd verkocht.
Ja, maar die krijgen 2.1 toch? En HTC is er redelijk communicatief over, in tegenstelling tot SE die nergens op ingaan vanwege "concurrentieoverwegingen".
pi_77906584
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 00:06 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ja, maar die krijgen 2.1 toch? En HTC is er redelijk communicatief over, in tegenstelling tot SE die nergens op ingaan vanwege "concurrentieoverwegingen".
Maanden naar release ja. Een bedrijf als Canonical zet een hele nieuwe versie van Ubuntu neer in de tijd dat HTC een update voor hun topmodel beschikbaar stelt.

Heel het update verhaal is gewoon gaar. Imo moet de telefoon, OS en Custom apps los van elkaar staan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Fortitude op 12-02-2010 00:38:54 ]
pi_77906655
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 00:06 schreef Merkie het volgende:

[..]

HTC heeft hele lange tijd niks officieels van zich laten horen over een 2.1 update... qua communicatie geef ik ze daar dus geen pluspunten.

Ik zie nu echter dat ik je zin waarschijnlijk verkeerd heb begrepen. Ik begreep dat je bedoelde te zeggen dat updates niet meer zo belangrijk zijn als ze (de telefoons) met de laatste Android versie shippen. Echter, in plaats van de telefoons bedoelde jij waarschijnlijk de HTC updates voor de telefoons
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')