Nee hij zei Android versie.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:30 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
HTC heeft hele lange tijd niks officieels van zich laten horen over een 2.1 update... qua communicatie geef ik ze daar dus geen pluspunten.
Ik zie nu echter dat ik je zin waarschijnlijk verkeerd heb begrepen. Ik begreep dat je bedoelde te zeggen dat updates niet meer zo belangrijk zijn als ze (de telefoons) met de laatste Android versie shippen. Echter, in plaats van de telefoons bedoelde jij waarschijnlijk de HTC updates voor de telefoons
jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:36 schreef Merkie het volgende:
Ik las anders al in oktober over een update naar 2.0, dat dus uiteindelijk 2.1 is geworden. Er is al maanden bekend dat er een update aankomt dus.
Die niet komt....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:36 schreef Merkie het volgende:
Er is al maanden bekend dat er een update aankomt dus.
Op lange termijn is Android veer gevaarlijker voor MS dan Iphone.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Whehe, iPhone-killen is te hoog gegrepen voor Microsoft?
Niet zozeer Android als cloudcomputing in het algemeen. Saas heeft een platformonafhankelijk karakter en dat werkt niet in het voordeel van de marktleider...quote:Op maandag 15 februari 2010 15:41 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
Op lange termijn is Android veer gevaarlijker voor MS dan Iphone.
Iphone-->> Prachtige telefoon, machtig veel mogelijkheden
Android-->> Onderdeel van een totaalplan, Google agenda, Gmail, Google Apps en nog veel meer.
Dus veel meer aanval op MS dan Iphone
je kunt toch gewoon je homescreen veranderen naar stock android?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:04 schreef stijn_ het volgende:
Zou het ook mogelijk zijn om niet HTC Sense maar gewone Android 2.1 Eclair( of welke versie dan ook) op je Hero te zetten. Want ik vind sense UI nou niet heel geweldig ofzo...
hoe?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon je homescreen veranderen naar stock android?
Hmm ik weet niet. De achterkant lijkt me vrij breed / rechthoekig. Een beetje zoals bij de HD2 (Ja de HD2 is met WM, maar ik noem even een voorbeeld qua design).quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:41 schreef Merkie het volgende:
De HTC Desire (Bravo) is nu aangekondigd. Bij smartphoneshop.nl te reserveren voor ¤449. Hij ziet er echt zeer goed uit imho, en de prijs is ook behoorlijk scherp. Specs zijn top-notch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |