quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:40 schreef Copycat het volgende:
Heksje!
Geweldig dat je gewoon al drie weken bent gestopt en je er zo goed bij voelt!
Ik wilde geen lintje of voldoening, ik wilde niet meer roken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:40 schreef Thrackan het volgende:
Geeft naar mijn idee ook meer voldoening om het zelf te doen
true. maar bij mij werken die middelen toch niet omdat ik me te bewust ben van het feit dat het in m'n hoofd zit, die verslaving. Dan maar cold turkey; is goedkoperquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wilde geen lintje of voldoening, ik wilde niet meer roken.
Doel heiligt alle middelen.
Nee ok, zo bedoel ik het ook nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wilde geen lintje of voldoening, ik wilde niet meer roken.
Doel heiligt alle middelen.
Zo voelde het voor mij totaal niet. Het was voor mij een extra steuntje waardoor ik er sneller klaar mee was.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:59 schreef Thrackan het volgende:
Nee ok, zo bedoel ik het ook niet
Ik wilde niet meer afhankelijk zijn van nicotine/tabak/whatever, en een vervanger voelt voor mij alsof ik het daadwerkelijk afkicken van de nicotine uitstel. Ik ben heel slecht met uitstel
En dat is ieder voor zich.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true. maar bij mij werken die middelen toch niet omdat ik me te bewust ben van het feit dat het in m'n hoofd zit, die verslaving. Dan maar cold turkey; is goedkoper
nee, dat zeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:03 schreef Noek het volgende:
[..]
En dat is ieder voor zich.
Alleen stop je niet om voldoening uit je stopmiddel te kunnen halen lijkt mij, je stopt omdat je nooit meer wil roken. Zodra dat gelukt is maakt het geen hol uit hoe dat is bereikt.
Nee, dat zeg je ook niet maar ik wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat zeg ik toch ook niet?Als je maar stopt; hoe je er komt is niet belangrijk
Het is dan ook geen vervanger. Het ontneemt de trek in een sigaret als het goed is. Bij mij werkte die niet zo goed maar het schijnt toch echt zo te werken als ik mensen moet geloven. Ik vond het alsnog een beproeving maar na 3 weken was het ergste voorbij en toen ben ik ook snel met Champix gestopt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:59 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Nee ok, zo bedoel ik het ook niet
Ik wilde niet meer afhankelijk zijn van nicotine/tabak/whatever, en een vervanger voelt voor mij alsof ik het daadwerkelijk afkicken van de nicotine uitstel. Ik ben heel slecht met uitstel
Chemisch gezien werkt op dezelfde manier op receptoren in als nicotine, alleen dan iets minder (bij Champix dan).quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je ook niet maar ik wel.![]()
[..]
Het is dan ook geen vervanger. Het ontneemt de trek in een sigaret als het goed is. Bij mij werkte die niet zo goed maar het schijnt toch echt zo te werken als ik mensen moet geloven. Ik vond het alsnog een beproeving maar na 3 weken was het ergste voorbij en toen ben ik ook snel met Champix gestopt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh het is weer de elfde vandaag, dan zit ik dus alweer op 4 maanden![]()
Ook echt helemaal moeiteloos
Mooi manquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh het is weer de elfde vandaag, dan zit ik dus alweer op 4 maanden![]()
Ook echt helemaal moeiteloos
Ik droom nu ook dat ik niet eens wil roken, ookal krijg ik het aangeboden in de droom.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:26 schreef Thrackan het volgende:
Wow, vannacht een enorm realistische droom gehad waarbij ik een sigaret rookte, en ik vond het niet lekker
Voor de rest gelukkig nog geen moeite, ik heb niet het idee dat ik een stukje identiteit kwijt ben of zo, dus met een beetje geluk kom ik de komende weken zonder moeite door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |