Je bent ontslagen als videotheekhouder, je probeert meisjes van 18 te vleien in je fobo. Je bent mislukt als troll.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doen anderen dat niet dan?
Mis ik al de posts die zeggen "Ik dacht dat ik goed bezig was, maar je hebt helemaal gelijk, ik ben verkeerd bezig! "
nee, je stemt PVVquote:Op maandag 1 februari 2010 19:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Accijns. Maar ik heb iig niet de intentie om later een luie flikker te zijn die gaat parasiteren op de belasting centen van de burger. Ook ben ik niet van plan om Bos te gaan stemmen.
Nee.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mis ik al de posts die zeggen "Ik dacht dat ik goed bezig was, maar je hebt helemaal gelijk, ik ben verkeerd bezig! "
PAWWW.quote:
Nee, dat kan niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze voor de gein gaan slowchatten in je notes.
Ja, slechte copypasta van http://www.verhalenlezen.nl/verhaal/Glaasje-draaien.htmlquote:Op maandag 1 februari 2010 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
die OP![]()
is trouwens best kut lezen zonder alinea's en met die rare tekens in de tekst
Harajuku.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:59 schreef Lamon. het volgende:
Harajaku slowchat in mijn notes met haarzelf.
En toen liep je op het strand in je bikinustring met een hand op je bips, knalrood!quote:
Jaquote:
Jij voelt je vast wel geroepen om hem te verbeterenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, slechte copypasta van http://www.verhalenlezen.nl/verhaal/Glaasje-draaien.html
Tof he?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent ontslagen als videotheekhouder, je probeert meisjes van 18 te vleien in je fobo. Je bent mislukt als troll.
Je doet net alsof je zo succesvol bent.
Ik draag enkel een burqini.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toen liep je op het strand in je bikinustring met een hand op je bips, knalrood!
Teveel werk, ik vervang 'm wel door de linkquote:Op maandag 1 februari 2010 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij voelt je vast wel geroepen om hem te verbeteren
Kan ik ook!quote:
Ze is redelijk verbitterd volgens mij wat mannen betreft, dus als je haar wilt turnen is het moment nu.quote:
Je moet wat he?quote:
Wel lachwekkend.quote:
Avond, griek!quote:
Ik vind dat jij best wel op de partij voor de dieren kan stemmenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet wat he?
Cda=christelijk
VVD=prima, maar die hebben een verschrikkelijke jongeren partij![]()
PVV=lollig onder het bewind van Wilders.
PVDA=zum kotsen.
SP=pauper partij
d66=voor mensen die denken dat ze intelligent zijn maar die zijn dat helemaal niet
GL=voor linkse extremisten die de gewone burger op alle mogelijke manier wil dwarszitten
SGP=
Gristenunie=
Die is al net zo kut om te lezen als de OPquote:Op maandag 1 februari 2010 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Teveel werk, ik vervang 'm wel door de link
Ik mis de partij van de dieren.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet wat he?
Cda=christelijk
PVDA=zum kotsen.
SP=pauper partij
d66=voor mensen die denken dat ze intelligent zijn maar die zijn dat helemaal niet
GL=voor linkse extremisten die de gewone burger op alle mogelijke manier wil dwarszitten
SGP=
Gristenunie=
Je moet niks. Jij màg helemaal niks wat dat betreft zelfsquote:Op maandag 1 februari 2010 20:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet wat he?
Cda=christelijk
PVDA=zum kotsen.
SP=pauper partij
SGP=
Gristenunie=
Heyquote:
DAN WORD IK EINDELIJK EENS DIERWAARDIG BEHANDELD. MENSEN MOGEN MIJ DAN NIET MEER GEESTELIJK/LICHAMELIJK MISHANDELEN.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat jij best wel op de partij voor de dieren kan stemmen
Nee, maar ik zie ze ook niet zeggen dat ze WEL goed bezig zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nog 6 maanden. En dan mag ikquote:Op maandag 1 februari 2010 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet niks. Jij màg helemaal niks wat dat betreft zelfs
Ik denk dat gemiddelde pvv stemmer is zoals jij bent.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog 6 maanden. En dan mag ik![]()
''dAn Goat Geurtjuh ijnDelijk is Afrekunen met die w. Bolsim''
Dat is wat jij denkt van de gemiddelde pvv-stemmer he?
Dat vind ik toch wel een erg grove belediging voor PVV stemmers hoor.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat gemiddelde pvv stemmer is zoals jij bent.
13 procent is hoogopgeleid. De rest is allemaal middelbaar geschoold. Zelf ben ik laaggeschoold, ik behoor tot de grauwe onderkant van de maatschappij.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat gemiddelde pvv stemmer is zoals jij bent.
Nee hoor, ik denk alleen dat ze kortzichtig zijn, tunnelvisie hebben, geen idee hebben van hoe de politiek werkt en totaal gespeend zijn van enig historisch besef. That's all.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog 6 maanden. En dan mag ik![]()
''dAn Goat Geurtjuh ijnDelijk is Afrekunen met die w. Bolsim''
Dat is wat jij denkt van de gemiddelde pvv-stemmer he?
sorryquote:Op maandag 1 februari 2010 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, slechte copypasta van http://www.verhalenlezen.nl/verhaal/Glaasje-draaien.html
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een erg grove belediging voor PVV stemmers hoor.
Welnee, omdat ik je geloof, dus hoe vaker je het zegt, des te fijner ik het vind, mensen die dat soort dingen zeggen en liegen dat ze barsten, die trek ik niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie ze ook niet zeggen dat ze WEL goed bezig zijn.
Ik ben heel lief, zorgzaam, heb heel veel over voor mensen die veel voor me betekenen, als iemand een stapel papieren laat vallen op straat, help ik mee ze op te rapen, ik houd de deur open voor oude vrouwtjes en help ze met het stempelen van hun strippenkaart. Ik geef geld aan collectanten, geef altijd fooi als ik ergens wat ga eten, scheld zelden, ben eerlijk, niet wraakzuchtig en ben heel tevreden met wat voor mens ik ben.
Nu is een keer ws niet zo vervelend om dat te lezen, maar als ik het heel vaak ga roepen, roep ik dezelfde weerstand op als die jij oproept
En nu houd ik er echt mee op
Je deed een geweldige pogingquote:Op maandag 1 februari 2010 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sorry
Het was niet serieus bedoeld
Ik ben blij dat je er zelf om kan lachen.quote:
Er zijn uitzonderingenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een erg grove belediging voor PVV stemmers hoor.
3x raden wat ik net postte.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
broodje aap![]()
Meisje (15) zwanger na pijpbeurt
Ik volg erg veel de politiek en weet ook precies hoe het er ongeveer daaraan toe gaat. Ook weet ik dat Wilders echt geen hoofddoek noch koran kan verbieden(dat wil ik geen eens voor het geval je denkt dat ik xenofoob ben). Wel denk ik dat hij hele extreme gevallen het land kan uitzetten, het CDA is al met zoiets gelijks bezig, vvd bepleit ook zoiets. Alleen PVV komt er echt vooruit. PVV kan de immigratie niet stopzetten maar wel een restrictief beleid voeren. Ook op het gebied van justitie zouden ze wat kunnen veranderen. Op economisch gebied hebben ze niets te zoeken.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk alleen dat ze kortzichtig zijn, tunnelvisie hebben, geen idee hebben van hoe de politiek werkt en totaal gespeend zijn van enig historisch besef. That's all.
Moet het per se 3 x zijn?quote:
Bij jou misschien niet, maar wel bij de mensen die het bij jou ook niet kunnen hebben.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welnee, omdat ik je geloof, dus hoe vaker je het zegt, des te fijner ik het vind, mensen die dat soort dingen zeggen en liegen dat ze barsten, die trek ik niet.
Gelukkig worden ze 1 voor 1 gebanned, dus het probleem lost zichzelf op.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bij jou misschien niet, maar wel bij de mensen die het bij jou ook niet kunnen hebben.
Jij kijkt vanuit jouw oogpunt dat je het leuk vindt, maar andere mensen denken daar anders over / kunnen daar anders over denken. Als je dat inziet, begrijp je misschien wat beter waarom mensen op je reageren zoals ze doen.
Sanna!!!quote:
Oh jeetje, daar is BT-tje.quote:
Hoe was je fok vakantie?quote:
wd valt op mannen.quote:
Goed man. Weet je m'n telefoonrekening nog? 111 euro.quote:
Maar jij had geen weekban.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, ik krijg duidelijk niet de begroeting die wd krijgt.
Whehehe. Nou ja, scheelt weer toch.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goed man. Weet je m'n telefoonrekening nog? 111 euro.Mijn vader maakte vandaag 75 euro over en nog 20 standaard zakgeld.
Ik vond zelf op mijn andere rekening nog 75 en heb hem dat teruggegeven en er bleek wat fout te zijn met mijn abonnement, dus t-mobile betaald alles terug wat ik over mijn abonnement zat. Kaassie gek.
Maar nog niet een 100-ste van mongolensites als Hyves.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou, nou, niet zo denigrerend hè. We zijn nog altijd een miljoen keer groter dan juicyhil.nl
Hoe was de sauna nog? Dat was jij toch?quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
Het ligt ook aan de manier waarop en ik houd ook niet van moralistisch gelul.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gelukkig worden ze 1 voor 1 gebanned, dus het probleem lost zichzelf op.
Waarom trokken mensen Ghandi, Martin Luther King, Kennedy, John Lennon en noem maar op wel?
Omdat ze beroemd waren, want als je beroemd bent mag je wel de "wijsheid" prediken uiteraard.
Het is zo nep allemaal, en op een dom forumpje op internet is het nog erger.
Piemels, ook zoiets.quote:
Joah, was warmquote:Op maandag 1 februari 2010 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe was de sauna nog? Dat was jij toch?
Ja jonge, want ik heb nu ¤93,90 nog op mijn ING rekening die ik mag houden en ik krijg dan nog dat geld van T-mobile, heb ik weer wat om uit te geven. Heb al een heul leuke trui gezien en zo.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whehehe. Nou ja, scheelt weer toch.
Maar ik ben ook blij dat jij er bent hoor BT. Zo blij dat ik nu CSI ga kijken.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee da's waar. Welkom terug!
Had je maar 16 moeten zijn, en een week gebanned moeten zijn, en onduidelijker moeten zijn over of je n vriend hebt of niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Merci.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee da's waar. Welkom terug!
Sukkel.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
Joah, was warm
We hadden de deur open laten staanzat er sochtends een hond in
![]()
Ben ik onduidelijk over het hebben van een vriend of niet?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Had je maar 16 moeten zijn, en een week gebanned moeten zijn, en onduidelijker moeten zijn over of je n vriend hebt of niet.
Je zou zeggen dat je als mod FOK! wel beter door zou hebben.
Nee, nee, jouw schuld.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mn neefje met zn kortetermijn geheugen
Geen idee, ik extrapoleer, en bedenk ff redenen waarom BT minder enthousiast begroet wordt.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben ik onduidelijk over het hebben van een vriend of niet?
Sommige niet, maar die zijn dan ook 8 jaar.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar die hebben tenminste van nature tieten en niet alleen door overgewicht
Want bt is daar wel onduidelijk over?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen idee, ik extrapoleer, en bedenk ff redenen waarom BT minder enthousiast begroet wordt.
Die heten dan ook nog geen vrouwenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sommige niet, maar die zijn dan ook 8 jaar.
Nee, duidelijker, iedereen weet dat BT itt wat ze n paar maanden terug zei, erg blij is met haar vriend.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Want bt is daar wel onduidelijk over?
Kan je de liefde van mijn leven ook niet unbannen? Dan kan ik hem controleren.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
Pechtold
Slob stelde dat D66-leider Alexander Pechtold altijd groter wordt als hij Geert Wilders van de PVV of de premier tegenover zich heeft. ''Tegelijk vraag ik me af welke antwoorden zijn partij heeft op de onvrede en onrust in de samenleving waaraan de PVV zo gretig stem geeft. Ik heb ze tot op heden gemist'', aldus Slob.
Voor Slob ontstond de inspiratie om landelijke politiek te gaan bedrijven doordat in de jaren negentig ''fundamentele wissels'' werden omgezet. Hij doelde op de paarse kabinetten van PvdA, VVD en D66 tussen 1994 en 2002, waardoor er voor het eerst geen christelijke partij meer in het landsbestuur zat.
Paars richtte zich op immateriële zaken die haaks stonden op de christelijke beginselen, zei Slob. Tegelijk zag hij het kabinet-Kok als een raad van bestuur van de bv Nederland, waarbij de zondagsrust werd opgeofferd voor de economie en de welvaart
Eindelijk eens wat zinnigs uit slobs mondje.
Heb je wel gelezen wat ie precies zei? Vooral die laatste alineaquote:Op maandag 1 februari 2010 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
Pechtold
Slob stelde dat D66-leider Alexander Pechtold altijd groter wordt als hij Geert Wilders van de PVV of de premier tegenover zich heeft. ''Tegelijk vraag ik me af welke antwoorden zijn partij heeft op de onvrede en onrust in de samenleving waaraan de PVV zo gretig stem geeft. Ik heb ze tot op heden gemist'', aldus Slob.
Voor Slob ontstond de inspiratie om landelijke politiek te gaan bedrijven doordat in de jaren negentig ''fundamentele wissels'' werden omgezet. Hij doelde op de paarse kabinetten van PvdA, VVD en D66 tussen 1994 en 2002, waardoor er voor het eerst geen christelijke partij meer in het landsbestuur zat.
Paars richtte zich op immateriële zaken die haaks stonden op de christelijke beginselen, zei Slob. Tegelijk zag hij het kabinet-Kok als een raad van bestuur van de bv Nederland, waarbij de zondagsrust werd opgeofferd voor de economie en de welvaart
Eindelijk eens wat zinnigs uit slobs mondje.
Wie neuk je dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan je de liefde van mijn leven ook niet unbannen? Dan kan ik hem controleren.
Aan het fokken tijdens de sex?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is het toch leuk om je te verheugen op iets dat komen gaat en er gewoon mee bezig te zijn
Zeker. Wat dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen wat ie precies zei? Vooral die laatste alinea
Paars, those were the days
Ze is thuis hoor.quote:
Nee, ik heb het over de kitten waar ik naar op zoek benquote:
Nee, dat is pas vanaf mei.quote:
Laat het hem eens proberen als Reetvreter en flink gaan kontkussenquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Laat het hem eens proberen als Reetvreter en flink gaan kontkussen
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is dit een leuk valentijscadeau?
Ze ken gewoon op die school blijven.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:52 schreef Maisnon het volgende:
Sanna hoe is het met je zusje en die hyves afgelopen
Fijn voor d'r.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze ken gewoon op die school blijven.
Nee.quote:
Hou eens opquote:
Als je een manhoer bent ja.quote:
Rollenspel.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat effect wil ik dan weer niet
Ik ging voor sexy en lachwekkend
Mannenstrings zijn nooit sexyquote:Op maandag 1 februari 2010 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat effect wil ik dan weer niet
Ik ging voor sexy en lachwekkend
dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 1 februari 2010 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mannenstrings zijn nooit sexy!
Denk dat dat Ado idd beter bevalt jaquote:
My bum is on your lips.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mannenstrings zijn nooit sexy!
quote:
Ik heb nog handcuffs liggen.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook
[..]
Denk dat dat Ado idd beter bevalt ja
Ik zie ook veel liever een naakte vrouw dan een naakte man hoorquote:
Tja, wie niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie ook veel liever een naakte vrouw dan een naakte man hoor
Dan tref je de verkeerde.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die hebben wij dan weer niet vokgens mijquote:
Ik ook meestalquote:Op maandag 1 februari 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* DevilsWhore agreesquote:Op maandag 1 februari 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ikook. Hele mooie.quote:
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
Jullie vinden mij toch wel lief he?
Leren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |