Gelukkig worden ze 1 voor 1 gebanned, dus het probleem lost zichzelf op.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bij jou misschien niet, maar wel bij de mensen die het bij jou ook niet kunnen hebben.
Jij kijkt vanuit jouw oogpunt dat je het leuk vindt, maar andere mensen denken daar anders over / kunnen daar anders over denken. Als je dat inziet, begrijp je misschien wat beter waarom mensen op je reageren zoals ze doen.
Sanna!!!quote:
Oh jeetje, daar is BT-tje.quote:
Hoe was je fok vakantie?quote:
wd valt op mannen.quote:
Goed man. Weet je m'n telefoonrekening nog? 111 euro.quote:
Maar jij had geen weekban.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, ik krijg duidelijk niet de begroeting die wd krijgt.
Whehehe. Nou ja, scheelt weer toch.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goed man. Weet je m'n telefoonrekening nog? 111 euro.Mijn vader maakte vandaag 75 euro over en nog 20 standaard zakgeld.
Ik vond zelf op mijn andere rekening nog 75 en heb hem dat teruggegeven en er bleek wat fout te zijn met mijn abonnement, dus t-mobile betaald alles terug wat ik over mijn abonnement zat. Kaassie gek.
Maar nog niet een 100-ste van mongolensites als Hyves.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou, nou, niet zo denigrerend hè. We zijn nog altijd een miljoen keer groter dan juicyhil.nl
Hoe was de sauna nog? Dat was jij toch?quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, ik krijg duidelijk niet de begroeting die wd krijgt.
quote:
Het ligt ook aan de manier waarop en ik houd ook niet van moralistisch gelul.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gelukkig worden ze 1 voor 1 gebanned, dus het probleem lost zichzelf op.
Waarom trokken mensen Ghandi, Martin Luther King, Kennedy, John Lennon en noem maar op wel?
Omdat ze beroemd waren, want als je beroemd bent mag je wel de "wijsheid" prediken uiteraard.
Het is zo nep allemaal, en op een dom forumpje op internet is het nog erger.
Piemels, ook zoiets.quote:
Joah, was warmquote:Op maandag 1 februari 2010 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe was de sauna nog? Dat was jij toch?
Ja jonge, want ik heb nu ¤93,90 nog op mijn ING rekening die ik mag houden en ik krijg dan nog dat geld van T-mobile, heb ik weer wat om uit te geven. Heb al een heul leuke trui gezien en zo.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whehehe. Nou ja, scheelt weer toch.
Maar ik ben ook blij dat jij er bent hoor BT. Zo blij dat ik nu CSI ga kijken.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee da's waar. Welkom terug!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |