Je bent ontslagen als videotheekhouder, je probeert meisjes van 18 te vleien in je fobo. Je bent mislukt als troll.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doen anderen dat niet dan?
Mis ik al de posts die zeggen "Ik dacht dat ik goed bezig was, maar je hebt helemaal gelijk, ik ben verkeerd bezig! "
nee, je stemt PVVquote:Op maandag 1 februari 2010 19:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Accijns. Maar ik heb iig niet de intentie om later een luie flikker te zijn die gaat parasiteren op de belasting centen van de burger. Ook ben ik niet van plan om Bos te gaan stemmen.
Nee.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mis ik al de posts die zeggen "Ik dacht dat ik goed bezig was, maar je hebt helemaal gelijk, ik ben verkeerd bezig! "
PAWWW.quote:
Nee, dat kan niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze voor de gein gaan slowchatten in je notes.
Ja, slechte copypasta van http://www.verhalenlezen.nl/verhaal/Glaasje-draaien.htmlquote:Op maandag 1 februari 2010 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
die OP![]()
is trouwens best kut lezen zonder alinea's en met die rare tekens in de tekst
Harajuku.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:59 schreef Lamon. het volgende:
Harajaku slowchat in mijn notes met haarzelf.
En toen liep je op het strand in je bikinustring met een hand op je bips, knalrood!quote:
Jaquote:
Jij voelt je vast wel geroepen om hem te verbeterenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, slechte copypasta van http://www.verhalenlezen.nl/verhaal/Glaasje-draaien.html
Tof he?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent ontslagen als videotheekhouder, je probeert meisjes van 18 te vleien in je fobo. Je bent mislukt als troll.
Je doet net alsof je zo succesvol bent.
Ik draag enkel een burqini.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toen liep je op het strand in je bikinustring met een hand op je bips, knalrood!
Teveel werk, ik vervang 'm wel door de linkquote:Op maandag 1 februari 2010 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij voelt je vast wel geroepen om hem te verbeteren
Kan ik ook!quote:
Ze is redelijk verbitterd volgens mij wat mannen betreft, dus als je haar wilt turnen is het moment nu.quote:
Je moet wat he?quote:
Wel lachwekkend.quote:
Avond, griek!quote:
Ik vind dat jij best wel op de partij voor de dieren kan stemmenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet wat he?
Cda=christelijk
VVD=prima, maar die hebben een verschrikkelijke jongeren partij![]()
PVV=lollig onder het bewind van Wilders.
PVDA=zum kotsen.
SP=pauper partij
d66=voor mensen die denken dat ze intelligent zijn maar die zijn dat helemaal niet
GL=voor linkse extremisten die de gewone burger op alle mogelijke manier wil dwarszitten
SGP=
Gristenunie=
Die is al net zo kut om te lezen als de OPquote:Op maandag 1 februari 2010 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Teveel werk, ik vervang 'm wel door de link
Ik mis de partij van de dieren.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet wat he?
Cda=christelijk
PVDA=zum kotsen.
SP=pauper partij
d66=voor mensen die denken dat ze intelligent zijn maar die zijn dat helemaal niet
GL=voor linkse extremisten die de gewone burger op alle mogelijke manier wil dwarszitten
SGP=
Gristenunie=
Je moet niks. Jij màg helemaal niks wat dat betreft zelfsquote:Op maandag 1 februari 2010 20:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet wat he?
Cda=christelijk
PVDA=zum kotsen.
SP=pauper partij
SGP=
Gristenunie=
Heyquote:
DAN WORD IK EINDELIJK EENS DIERWAARDIG BEHANDELD. MENSEN MOGEN MIJ DAN NIET MEER GEESTELIJK/LICHAMELIJK MISHANDELEN.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat jij best wel op de partij voor de dieren kan stemmen
Nee, maar ik zie ze ook niet zeggen dat ze WEL goed bezig zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nog 6 maanden. En dan mag ikquote:Op maandag 1 februari 2010 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet niks. Jij màg helemaal niks wat dat betreft zelfs
Ik denk dat gemiddelde pvv stemmer is zoals jij bent.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog 6 maanden. En dan mag ik![]()
''dAn Goat Geurtjuh ijnDelijk is Afrekunen met die w. Bolsim''
Dat is wat jij denkt van de gemiddelde pvv-stemmer he?
Dat vind ik toch wel een erg grove belediging voor PVV stemmers hoor.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat gemiddelde pvv stemmer is zoals jij bent.
13 procent is hoogopgeleid. De rest is allemaal middelbaar geschoold. Zelf ben ik laaggeschoold, ik behoor tot de grauwe onderkant van de maatschappij.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat gemiddelde pvv stemmer is zoals jij bent.
Nee hoor, ik denk alleen dat ze kortzichtig zijn, tunnelvisie hebben, geen idee hebben van hoe de politiek werkt en totaal gespeend zijn van enig historisch besef. That's all.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog 6 maanden. En dan mag ik![]()
''dAn Goat Geurtjuh ijnDelijk is Afrekunen met die w. Bolsim''
Dat is wat jij denkt van de gemiddelde pvv-stemmer he?
sorryquote:Op maandag 1 februari 2010 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, slechte copypasta van http://www.verhalenlezen.nl/verhaal/Glaasje-draaien.html
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een erg grove belediging voor PVV stemmers hoor.
Welnee, omdat ik je geloof, dus hoe vaker je het zegt, des te fijner ik het vind, mensen die dat soort dingen zeggen en liegen dat ze barsten, die trek ik niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie ze ook niet zeggen dat ze WEL goed bezig zijn.
Ik ben heel lief, zorgzaam, heb heel veel over voor mensen die veel voor me betekenen, als iemand een stapel papieren laat vallen op straat, help ik mee ze op te rapen, ik houd de deur open voor oude vrouwtjes en help ze met het stempelen van hun strippenkaart. Ik geef geld aan collectanten, geef altijd fooi als ik ergens wat ga eten, scheld zelden, ben eerlijk, niet wraakzuchtig en ben heel tevreden met wat voor mens ik ben.
Nu is een keer ws niet zo vervelend om dat te lezen, maar als ik het heel vaak ga roepen, roep ik dezelfde weerstand op als die jij oproept
En nu houd ik er echt mee op
Je deed een geweldige pogingquote:Op maandag 1 februari 2010 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sorry
Het was niet serieus bedoeld
Ik ben blij dat je er zelf om kan lachen.quote:
Er zijn uitzonderingenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een erg grove belediging voor PVV stemmers hoor.
3x raden wat ik net postte.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
broodje aap![]()
Meisje (15) zwanger na pijpbeurt
Ik volg erg veel de politiek en weet ook precies hoe het er ongeveer daaraan toe gaat. Ook weet ik dat Wilders echt geen hoofddoek noch koran kan verbieden(dat wil ik geen eens voor het geval je denkt dat ik xenofoob ben). Wel denk ik dat hij hele extreme gevallen het land kan uitzetten, het CDA is al met zoiets gelijks bezig, vvd bepleit ook zoiets. Alleen PVV komt er echt vooruit. PVV kan de immigratie niet stopzetten maar wel een restrictief beleid voeren. Ook op het gebied van justitie zouden ze wat kunnen veranderen. Op economisch gebied hebben ze niets te zoeken.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk alleen dat ze kortzichtig zijn, tunnelvisie hebben, geen idee hebben van hoe de politiek werkt en totaal gespeend zijn van enig historisch besef. That's all.
Moet het per se 3 x zijn?quote:
Bij jou misschien niet, maar wel bij de mensen die het bij jou ook niet kunnen hebben.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welnee, omdat ik je geloof, dus hoe vaker je het zegt, des te fijner ik het vind, mensen die dat soort dingen zeggen en liegen dat ze barsten, die trek ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |