quote:Op maandag 1 februari 2010 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
Pechtold
Slob stelde dat D66-leider Alexander Pechtold altijd groter wordt als hij Geert Wilders van de PVV of de premier tegenover zich heeft. ''Tegelijk vraag ik me af welke antwoorden zijn partij heeft op de onvrede en onrust in de samenleving waaraan de PVV zo gretig stem geeft. Ik heb ze tot op heden gemist'', aldus Slob.
Voor Slob ontstond de inspiratie om landelijke politiek te gaan bedrijven doordat in de jaren negentig ''fundamentele wissels'' werden omgezet. Hij doelde op de paarse kabinetten van PvdA, VVD en D66 tussen 1994 en 2002, waardoor er voor het eerst geen christelijke partij meer in het landsbestuur zat.
Paars richtte zich op immateriële zaken die haaks stonden op de christelijke beginselen, zei Slob. Tegelijk zag hij het kabinet-Kok als een raad van bestuur van de bv Nederland, waarbij de zondagsrust werd opgeofferd voor de economie en de welvaart
Eindelijk eens wat zinnigs uit slobs mondje.
Heb je wel gelezen wat ie precies zei? Vooral die laatste alineaquote:Op maandag 1 februari 2010 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
Pechtold
Slob stelde dat D66-leider Alexander Pechtold altijd groter wordt als hij Geert Wilders van de PVV of de premier tegenover zich heeft. ''Tegelijk vraag ik me af welke antwoorden zijn partij heeft op de onvrede en onrust in de samenleving waaraan de PVV zo gretig stem geeft. Ik heb ze tot op heden gemist'', aldus Slob.
Voor Slob ontstond de inspiratie om landelijke politiek te gaan bedrijven doordat in de jaren negentig ''fundamentele wissels'' werden omgezet. Hij doelde op de paarse kabinetten van PvdA, VVD en D66 tussen 1994 en 2002, waardoor er voor het eerst geen christelijke partij meer in het landsbestuur zat.
Paars richtte zich op immateriële zaken die haaks stonden op de christelijke beginselen, zei Slob. Tegelijk zag hij het kabinet-Kok als een raad van bestuur van de bv Nederland, waarbij de zondagsrust werd opgeofferd voor de economie en de welvaart
Eindelijk eens wat zinnigs uit slobs mondje.
Wie neuk je dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan je de liefde van mijn leven ook niet unbannen? Dan kan ik hem controleren.
Aan het fokken tijdens de sex?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is het toch leuk om je te verheugen op iets dat komen gaat en er gewoon mee bezig te zijn
Zeker. Wat dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen wat ie precies zei? Vooral die laatste alinea
Paars, those were the days
Ze is thuis hoor.quote:
Nee, ik heb het over de kitten waar ik naar op zoek benquote:
Nee, dat is pas vanaf mei.quote:
Laat het hem eens proberen als Reetvreter en flink gaan kontkussenquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Laat het hem eens proberen als Reetvreter en flink gaan kontkussen
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is dit een leuk valentijscadeau?
Ze ken gewoon op die school blijven.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:52 schreef Maisnon het volgende:
Sanna hoe is het met je zusje en die hyves afgelopen
Fijn voor d'r.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze ken gewoon op die school blijven.
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |