Had je maar 16 moeten zijn, en een week gebanned moeten zijn, en onduidelijker moeten zijn over of je n vriend hebt of niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, ik krijg duidelijk niet de begroeting die wd krijgt.
Merci.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee da's waar. Welkom terug!
Sukkel.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
Joah, was warm
We hadden de deur open laten staanzat er sochtends een hond in
![]()
Ben ik onduidelijk over het hebben van een vriend of niet?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Had je maar 16 moeten zijn, en een week gebanned moeten zijn, en onduidelijker moeten zijn over of je n vriend hebt of niet.
Je zou zeggen dat je als mod FOK! wel beter door zou hebben.
Nee, nee, jouw schuld.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mn neefje met zn kortetermijn geheugen
Geen idee, ik extrapoleer, en bedenk ff redenen waarom BT minder enthousiast begroet wordt.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben ik onduidelijk over het hebben van een vriend of niet?
Sommige niet, maar die zijn dan ook 8 jaar.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar die hebben tenminste van nature tieten en niet alleen door overgewicht
Want bt is daar wel onduidelijk over?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen idee, ik extrapoleer, en bedenk ff redenen waarom BT minder enthousiast begroet wordt.
Die heten dan ook nog geen vrouwenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sommige niet, maar die zijn dan ook 8 jaar.
Nee, duidelijker, iedereen weet dat BT itt wat ze n paar maanden terug zei, erg blij is met haar vriend.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Want bt is daar wel onduidelijk over?
Kan je de liefde van mijn leven ook niet unbannen? Dan kan ik hem controleren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |