Ik ooknietquote:Op maandag 1 februari 2010 16:36 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb beide niet.
volgens mij gaatie meteen die wii fit halen en krijg je de lingerie als beloning.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wilde graag een Wii fit, en nu heeft mijn man dat als beloning in het vooruitzicht gesteld als ik mijn streefgewicht haal(niet omdat hij vind dat ik moet afvallen, maar omdat hij me wil steunen.
)
Maar ik zal m dat stukje eens voorlezen, misschien veranderd hij van gedachten dan
Ja dat was een beetje het idee.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij gaatie meteen die wii fit halen en krijg je de lingerie als beloning.
(of je stelt zoiets voor)
Oh tis niet zo erg hoor. Ik kan het hebben. En de kleine trekt zich nergens wat van aan. Das toch een parasiet.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Rocka! Wat veel zeg! Pas je goed op jezelf?
En Tico ook.nou ja, hopelijk komt je eetlust gauw weer terug!
Ik die(e)et(niet) nog maar even rustig verder.
Slanke denquote:Op maandag 1 februari 2010 16:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben al 14 kilo kwijt. Zonder Wii fit
Ik heb helemaal geen puf om te sporten
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:52 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben ook Wii Fit alleen moet je het dan wel gaan doen
Grappig, onze tandarts en de HAP arts had nog nooit eerder een kind gezien die ze er uit breekt, dus hij is toch niet de enigequote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1403650/3/100#77516928]
En Moussy... Jakkie!!! Maar goed, ook ik ben kind geweest en ook ik wiebelde met mn tand tot ie eruit sprong...
Zo lang hebben jullie de wii fit toch nog niet of ben ik nu in de war met iemand anders?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
same here. Ik heb een tijdje heel fanatiek gedaan, elke avond minstens een half uur... maar toen kreeg ik last van mn heupen, teveel gehoelahoept, toen moest ik het rustiger aan doen... vervolgens waren mn enkelbanden uitgerekt.. en daarna is er bijna niets meer van gekomen.
heey je bent zwangerquote:Op maandag 1 februari 2010 16:55 schreef maffemuts het volgende:
Wii *check*
Wii Fit *check*
Zelf vind ik idd de steps oefeningen t leukste
Sexy lingerie * foetsie*
En afvallen.. dat schuiven we voorlopig maar op
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:04 schreef maffemuts het volgende:
@ diaan nope nog niet bekend, was ook n hele voorzichtige binnenkomer
niet echt eigenlijk. Ik durf niet echt iets te eten, alles wat in mn maag komt wordt er gelijk weer uitgewerkt, ook water enzo.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:10 schreef debuurvrouw het volgende:
he bah Huup, you human sproeier you.![]()
Maar nu wel een beetje opgeknapt? Dat het zeg maar wel opluchtte?
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Heb jij al 5 poepluiers gehad, Vicky?
(het is pick on Vicky day)
Morgen weer op het potje, dan kan je een sticker plakkenquote:
Dan ben ik in de warquote:Op maandag 1 februari 2010 16:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
heey je bent zwangerOf was dat al eerder bekend en heb ik dat gemist
In ieder geval van harte gefeliciteerd.
Raissa, wij hebben de WII sinds begin juni ofzo.
*negeerstand aan*quote:Op maandag 1 februari 2010 17:21 schreef moussy het volgende:
[..]
Morgen weer op het potje, dan kan je een sticker plakken
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:21 schreef moussy het volgende:
[..]
Morgen weer op het potje, dan kan je een sticker plakken
Beterschap...!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
niet echt eigenlijk. Ik durf niet echt iets te eten, alles wat in mn maag komt wordt er gelijk weer uitgewerkt, ook water enzo.
T leek gister wel of k weeën had man pff wat een buikpijnzelden zo'n last van gehad!
Maar wel om 3 uur 's nachts een half uur in bad dobberen, dat was wel fijn.
En buuf fijn hè?! van dat licht. Ik bedacht me net ook van hey! T is al na vijven en het is nog helemaal licht. Woehoe!
Je walst nergens overheen hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 17:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe is het met jou, Raissa? Ik heb al lang niet meer echt bij gelezen dus kan best zijn dat ik zomaar ergens overheen wals. Waarvoor sorry!
Huups
Ja dat was ikquote:Op maandag 1 februari 2010 17:41 schreef moussy het volgende:
Gefeliciteerd Maffe
Hoe is het eigenlijk met die 'vriendin' afgelopen Raissa? Dat was jij toch?
ik moest het hardop lezen voor het kwartje vielquote:
Die methode van jou lijkt me niks, veel te rigoreus!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben al 14 kilo kwijt. Zonder Wii fit
Ik heb helemaal geen puf om te sporten
Overigens stoorde ik me ook wel aan het feit dat er geen diepgang in zat hoor, maar als iemand niet naar mij opent kan ik dat andersom ook niet... Anyway het is inderdaad moeilijk iemand te laten gaan wat voorheen wel erg leuk was en daar komt ook bij dat ik niet heel ruim in de vrienden zit en dat maakt het toch wel een beetje extra moeilijk vind ik.. Want we waren écht goede vriendinnnen maar laatste tijd gaat het gewoon minder leuk..quote:Op maandag 1 februari 2010 17:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik moest het hardop lezen voor het kwartje viel
Raissa persoonlijk zou ik het laten gaan, die "vriendschap" laat maar doodbloeden dan als er toch geen diepgang inzit. Maar tegelijkertijd is dat wel moeilijk als het gaat om een persoon met wie je ooit heel leuk overweg kon.
Tsja ik ken dat wel een beetje.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:11 schreef Raissa het volgende:
[..]
Overigens stoorde ik me ook wel aan het feit dat er geen diepgang in zat hoor, maar als iemand niet naar mij opent kan ik dat andersom ook niet... Anyway het is inderdaad moeilijk iemand te laten gaan wat voorheen wel erg leuk was en daar komt ook bij dat ik niet heel ruim in de vrienden zit en dat maakt het toch wel een beetje extra moeilijk vind ik.. Want we waren écht goede vriendinnnen maar laatste tijd gaat het gewoon minder leuk..
z0mg je leeft nogquote:Op maandag 1 februari 2010 18:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Hullo
hoesthier? updates? ik zag een zwangere maffe, Vicky die steeds minder zindelijk loopt en WII FIT? ik speel alleen maar mortal kombat op de WII maar de afgelopen dagen ben ik weer verslaafd aan WoW (world of warcraft)
en er zijn wat andere dingen die mn tijd innemen, maar ik zal jullie nooit vergeten hoorkusjes
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Hullo
hoesthier? updates? ik zag een zwangere maffe, Vicky die steeds minder zindelijk wordt en WII FIT? ik speel alleen maar mortal kombat op de WII maar de afgelopen dagen ben ik weer verslaafd aan WoW (world of warcraft)
en er zijn wat andere dingen die mn tijd innemen, maar ik zal jullie nooit vergeten hoorkusjes
Maffe!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:04 schreef maffemuts het volgende:
maffe, out in the openquote:Op maandag 1 februari 2010 17:04 schreef maffemuts het volgende:
ja dat laatste ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:37 schreef Lishe het volgende:
MaffeMuts, gefeliciteerd!
Misske, hoe ist?
Ehm, ik vind het hier de laatste tijd een beetje 'anders'. Meer mensen die dat vinden? Ik mis de avondjes f5 en bankjes volposten. Nouja, dat. En dat ik zon wil.
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:04 schreef maffemuts het volgende:
hadden ze het niet over thuislozen?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat laatste ja.
De bankjes gaan keilangzaam![]()
En mn lief net weer in de bocht over een nieuwsitem --> "dak- en tuinlozen? waar slaat dat nou weer op? mensen op een appartement hebben ook geen tuin, s toch niet erg?!"
hadden ze ook. Meneer was niet helemaal bekend met de term thuislozenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:48 schreef moussy het volgende:
[..]
hadden ze het niet over thuislozen?
*begeleidster geweest is in een tehuis voor dak- en thuislozenchef kartonnedoos noemde we dat ook wel
![]()
Alleen door de WII fit??quote:Op maandag 1 februari 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
Maffe gefeliciteerd!
* LovelyLady ook weer eens binnen komt lopen
Wii fit check ^
Het ook doen check^
Kilo's kwijt: 5.3check ^
Goed bezig
dozen dusquote:Op maandag 1 februari 2010 19:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hadden ze ook. Meneer was niet helemaal bekend met de term thuislozenknurps
Z'n gangetje, Lishe, thanks for askingquote:Op maandag 1 februari 2010 19:37 schreef Lishe het volgende:
MaffeMuts, gefeliciteerd!
Misske, hoe ist?
Ehm, ik vind het hier de laatste tijd een beetje 'anders'. Meer mensen die dat vinden? Ik mis de avondjes f5 en bankjes volposten. Nouja, dat. En dat ik zon wil.
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:37 schreef Lishe het volgende:
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat laatste ja.
De bankjes gaan keilangzaam![]()
Uhm...quote:Op maandag 1 februari 2010 19:58 schreef miss_sly het volgende:
En ik wil ook zon! Heel erg. Geen sneeuw meer en kou. En gezelligheid op het forum. Ik vind het ook anders. Vooral drukker enzo. Lastiger bijhouden, dus mis ik veel en post minder.
das waarquote:Op maandag 1 februari 2010 20:24 schreef cattie het volgende:
Dat zijn toch altijd van die fases? Dan gaat het snel, dan gaat het langzaam. Ik vind het niet heel erg dat het nu niet heel hard loopt, dan kan ik het beter bijhouden.
koeien melken, schaapjes scheren, eieren rapenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:26 schreef moussy het volgende:
We hebben ook nog andere activiteiten he, netwerken en zo
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:26 schreef cattie het volgende:
Ik niet hoor, ik heb verder geen leven.
dat ja, geeft niet, maar het valt wel opquote:Op maandag 1 februari 2010 20:24 schreef cattie het volgende:
Dat zijn toch altijd van die fases? Dan gaat het snel, dan gaat het langzaam. Ik vind het niet heel erg dat het nu niet heel hard loopt, dan kan ik het beter bijhouden.
Down the lane, not across the street..quote:Op maandag 1 februari 2010 20:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan de weg kwijt raak
Ik moest even nadenken, maar nu snap ik hem geloof ik.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Down the lane, not across the street..
Men zegt via twitter, maar dan moet je waarschijnlijk wel bij een kliekje clubje horen, new fashion ipv old fashion de pm-tamtamquote:Op maandag 1 februari 2010 20:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, wáár zijn de roddels?! Ik ben overal bij, maar roddels gaan nog ouderwets achterlangs geloof ik.En niet via mijn Pmboxje.
Agossiequote:Op maandag 1 februari 2010 20:36 schreef moussy het volgende:
Ja noh ik werd ook al eens naar twitter gelokt want dáár waren alle roddels.. ik heb er niet 1 gelezenallemaal achter slot en grendel, wat moet ik er dan?!
*gaat in een hoekje zitten krassen,snijden, janken1
1 - streep door
Mijn moeder heeft vandaag een ct scan gehad. Volgende week beginnen de bestralingen, 32x!, en daarna 6 chemokuren. De ellende gaat nu echt beginnen. Ik heb lange tijd mijn best gedaan om te doen alsof er niet veel aan de hand is, maar dat lukt nu niet zo goed meer.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:42 schreef miss_sly het volgende:
Bar, het hoeft niet alleen leuk te zijn. Hoe gaat het met je? En met je geweldige zoon?
Pvoess, fijn dat het weer beter gaat!
cattie, ja, dat herken ik wel een beetje. Hoe is het met je moeder? (sorry als je dat pas hebt verteld, maar zoals gezegd, ik ben niet bij)
Ik zit wel eens uren te internetten met een wasmand vol schone was naast me!quote:Op maandag 1 februari 2010 20:46 schreef moussy het volgende:
*snotophaalt*
Ik heb meer tijd, zoals nu, kinderen te bed, Peet aan het werk, ik kan kiezen, de was vouwen of lamballen.. lastig hoor..
Dat vind ik echt fijn om te weten! *zich meer normaal voelt*quote:Op maandag 1 februari 2010 20:49 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik zit wel eens uren te internetten met een wasmand vol schone was naast me!![]()
TF, dat is ook niet tof.. Beterschap!
Goed, goed en goedquote:Op maandag 1 februari 2010 20:45 schreef _Bar_ het volgende:
En last van dejavus... beetje lastig, en wederom mezelf weer wegcijferen.
Free hoe is het met jou en de beeb in je buik? en met je nieuwe huis?
Wat zwaar, cattie, alles. En een zware tijd voor de boeg. lijkt me echt verschrikkelijk voor je moeder, maar ook voor jullie. dikkequote:Op maandag 1 februari 2010 20:48 schreef cattie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft vandaag een ct scan gehad. Volgende week beginnen de bestralingen, 32x!, en daarna 6 chemokuren. De ellende gaat nu echt beginnen. Ik heb lange tijd mijn best gedaan om te doen alsof er niet veel aan de hand is, maar dat lukt nu niet zo goed meer.
Dus dat komt er ook nog bij, slaapgebrek, tijdgebrek en zorgen.
De zon en de lente komen vanzelf, dat is 'e'en ding.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:52 schreef cattie het volgende:
Het was/is struisvogelpolitiek. Maar mijn moeder gaat binnenkort naar een pruikenmaker, dus is kan er straks echt niet meer omheen.
Ik wil gewoon zon, lente, en dat alles weer goed is/komt.
Heb je nog wel zin in andere dingen die je doet?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:54 schreef pinquit het volgende:
ik heb de laatste tijd niet meer zo'n zin in bankje.
Fijn dat het met Roy iig zo goed gaat!quote:Op maandag 1 februari 2010 20:45 schreef _Bar_ het volgende:
Met m'n zoon gaat het superformitastisch![]()
Met mij gaat zo/zo op het moment.
En last van dejavus... beetje lastig, en wederom mezelf weer wegcijferen.
Free hoe is het met jou en de beeb in je buik? en met je nieuwe huis?
Het is ook niet zo goed.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:53 schreef freecell het volgende:
[..]
En dejavus, dat klinkt niet goedMoet je daar niet wat mee?
Mijn twitter is gewoon open, maar ik vergeet altijd wat te zeggen. Dit in tegenstelling tot sommige andere mensen die ik niet noem maar Lois kan d'r ook wat van die gewoon wel altijd wat te melden hebben zodat ik een hele rits door moet worstelen voordat ik weer bij benquote:Op maandag 1 februari 2010 20:40 schreef moussy het volgende:
[..]
Men zegt via twitter, maar dan moet je waarschijnlijk wel bij een kliekje clubje horen, new fashion ipv old fashion de pm-tamtam
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb je nog wel zin in andere dingen die je doet?
*knuffel*
Dat is wel knap vervelend inderdaadquote:Op maandag 1 februari 2010 20:56 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Het is ook niet zo goed.
Kan er momenteel nog niks mee, dat is nog erger eigenlijk.
Ja, dat klinkt bekendquote:Op maandag 1 februari 2010 20:58 schreef pinquit het volgende:
[..]mwoah
t gaat wel weer steeds beter hoor, nu met sporten
t is een heul goede therapie
Ik denk dat het komt door druk in mijn eigen hoofd. Dan lijkt alles drukker en anders, vind ik. Net als te rommelig in huis, dan wordt mijn hoofd ook rommeliger.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:53 schreef Lishe het volgende:
Miss, misschien ervaar je het druk door alle nieuwe namen?
ja, ditquote:En Yppy, dan gooi ik er nu wat ik: Jij bent zo ontzettend vrolijk! En goed voor mijn humeur!
Oh, En Zumbamarathon hè, da'sa echt keileuk!quote:Op maandag 1 februari 2010 20:58 schreef pinquit het volgende:
[..]mwoah
t gaat wel weer steeds beter hoor, nu met sporten
t is een heul goede therapie
IRL is ze ook zo, lief!quote:Op maandag 1 februari 2010 20:59 schreef miss_sly het volgende:
ja, ditfijn om te lezen, Yppy's posts
Dat geloof ik meteenquote:
Maar je kun alsnog iets leuks doen samen. Praten, muziek luisteren, op de 1 of andere manier zorgt zo'n stomme rotziekte vaak wel voor een ontzettend goede band en hele mooie momenten waar je dan over 10 jaar ofzo ook weer leuk samen op terug kunt kijken.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:52 schreef cattie het volgende:
Het was/is struisvogelpolitiek. Maar mijn moeder gaat binnenkort naar een pruikenmaker, dus is kan er straks echt niet meer omheen.
Ik wil gewoon zon, lente, en dat alles weer goed is/komt.
Dank je.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:53 schreef Lishe het volgende:
En Yppy, dan gooi ik er nu wat ik: Jij bent zo ontzettend vrolijk! En goed voor mijn humeur!
Buuf, succes voor je citotoetsert morgen.
ik ga weer breien. (mn twittervrienden wisten dat al.)
Kleurdoos, wiehoe! Hoe gaat het met je dooochter? Wisten jullie al dat het aan is tussen mij en de baby/peuter van Kleurdoos? Ik ben op haar. En ook een beetje op Kleurdoos zelf.
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:01 schreef cattie het volgende:
Ik heb ook een twitteraccount, maar ik snap de lol eigenlijk niet zo. Misschien mis ik iets. Mijn hyves slaapt ook al tijden.
Jamaar jij bent keistoer aan het sporten! Echt wel goed.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:54 schreef pinquit het volgende:
ik heb de laatste tijd niet meer zo'n zin in bankje.
Whahahahahaa, ik ga spammen.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt door druk in mijn eigen hoofd. Dan lijkt alles drukker en anders, vind ik. Net als te rommelig in huis, dan wordt mijn hoofd ook rommeliger.
[..]
ja, ditfijn om te lezen, Yppy's posts
ja, dat is het voornemen ook al een tijdje. Maar met een meisje dat ineens net als 6 maanden geleden bijna constant wil drinken en niet slaapt, is het een beetje lastig ergens toe te komenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:09 schreef YPPY het volgende:
Whahahahahaa, ik ga spammen.![]()
![]()
![]()
Tegen die rommel kan het helpen om 1 plekje helemaal mooi op te ruimen en veel weg te gooien. Een la, of een plank, of een stukje boekenkast. En dan is dat helemaal netjes en mooi en fris en dan vol jejezelf ook gewoon fijn opgeruimd.
Komt goed, miss, echt waar!quote:Op maandag 1 februari 2010 21:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ja, dat is het voornemen ook al een tijdje. Maar met een meisje dat ineens net als 6 maanden geleden bijna constant wil drinken en niet slaapt, is het een beetje lastig ergens toe te komen
Dus dat staat bovenaan mijn lijstje voor als Senna straks weer wat ruimte geeft: een klein beetje opruimen zodat ik dat opgeruimde gevoel een beetje terug kan krijgen
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, En Zumbamarathon hè, da'sa echt keileuk!Dat kan jij ook heus! ik zit er sinds september op denk ik, en da's toch ook maar haske pas.
Dat is ook niet zo best... Dikke knuffel en veel sterktequote:Op maandag 1 februari 2010 21:16 schreef _Bar_ het volgende:
En als je net als nu idd kunt huilen lucht ook altijd voor jezelf even
Hier kan ik nog niet huilen, hoe ik ook probeer.
Zelfs net na het lezen van een mailtje van de pastor met de teksten die tijdens de dienst gebruikt werden, ze doen me niks.![]()
![]()
Correctie 1: je zeurt nietquote:Op maandag 1 februari 2010 21:10 schreef cattie het volgende:
Nog 1 post zeuren over mijn moeder en dan houd ik er over op.
Mijn moeder en ik hebben nogal een moeilijk verleden. Sinds de geboorte van Ive en Fee gaat het beter, ze is een geweldige oma, maar we hebben geen normale, warme moeder dochter band. Ik heb dan ook geen idee hoe ik haar moet steunen. Het enige dat ik kan bedenken is vaker langskomen. Echt praten, samen dingen doen, dat kunnen we niet. Lichamelijk contact ook niet.
En nu huil ik. Misschien moet ik maar weer even mijn kop in het zand gaan steken.
Niet 'een klein beetje opruimen', maar 1 dingetje. Anders geef je schaap aanwijzigingen.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ja, dat is het voornemen ook al een tijdje. Maar met een meisje dat ineens net als 6 maanden geleden bijna constant wil drinken en niet slaapt, is het een beetje lastig ergens toe te komen
Dus dat staat bovenaan mijn lijstje voor als Senna straks weer wat ruimte geeft: een klein beetje opruimen zodat ik dat opgeruimde gevoel een beetje terug kan krijgen
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:53 schreef Lishe het volgende:
Miss, misschien ervaar je het druk door alle nieuwe namen?
En Yppy, dan gooi ik er nu wat ik: Jij bent zo ontzettend vrolijk! En goed voor mijn humeur!
Buuf, succes voor je citotoetsert morgen.
ik ga weer breien. (mn twittervrienden wisten dat al.)
Kleurdoos, wiehoe! Hoe gaat het met je dooochter? Wisten jullie al dat het aan is tussen mij en de baby/peuter van Kleurdoos? Ik ben op haar. En ook een beetje op Kleurdoos zelf.
Lieve Cattie,quote:Op maandag 1 februari 2010 21:10 schreef cattie het volgende:
Nog 1 post zeuren over mijn moeder en dan houd ik er over op.
Mijn moeder en ik hebben nogal een moeilijk verleden. Sinds de geboorte van Ive en Fee gaat het beter, ze is een geweldige oma, maar we hebben geen normale, warme moeder dochter band. Ik heb dan ook geen idee hoe ik haar moet steunen. Het enige dat ik kan bedenken is vaker langskomen. Echt praten, samen dingen doen, dat kunnen we niet. Lichamelijk contact ook niet.
En nu huil ik. Misschien moet ik maar weer even mijn kop in het zand gaan steken.
Het fietsen gaf de doorslag om de onzekerheid aan te durven gaan. En dat is fijn, lekker buiten zijn. En ik kan niet altijd op de fiets (huisbezoeken), maar als het wel gaat, is dat dat echt goed.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:27 schreef miss_sly het volgende:
Maar Yps, ik begreep dat je die nieuwe nieuwe baan hebt gekozen, die waarbij je op de fiets kunt. Hoe is dat? Lijkt het de goede keus, al was het maar vanwege het fietsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
Ja kennissen heb ik ook genoeg maar die reken ik niet tot vriendenquote:Op maandag 1 februari 2010 18:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Tsja ik ken dat wel een beetje.
Ik zit eigenlijk ook niet bepaald ruim in de vrienden (zacht uitgedrukt). En dan heb ik het wel over echte vrienden, die langskomen, met wie je afspreekt, dat soort dingen. Kennissen, mensen die je af en toe spreekt heb k genoeg, maar dat echte mis k wel ns. Contacten van de middelbare school zijn inmiddels vrijwel allemaal verwaterd en een andere hele goede lieve vriendin is naar België verhuisd, dat maakt het contact er ook niet makkelijker op terwijl we elkaar voorheen dagelijks zagen en spraken.
Echt wel!!quote:Ik wil lente en licht en vrolijkheid!!
Ow dat is minder zeg...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 07:22 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh bweks, nu wéér door die kou en gladheid. Gisteren al gevallen op de fiets.Gelukkig niet met de kinderen erop... Maar mijn elleboog is dik en ik. wil. niet. meer. door. de. sneeuw.
oudjes zijn ook leukquote:Op dinsdag 2 februari 2010 07:57 schreef Fannie het volgende:
[..]
Echt wel!!![]()
Goedemorgen...
Een knuffel voor iedereen die er behoefte aan heeft![]()
Dochterlief is gisteren weer aan een nieuwe stage begonnen, nu op een peuterspeelzaal.
En ze mist de oudjes van de vorige stage...agosj
Ik heb ook maar heel weinig echte vriendinnen. Ik ben zelf heel slecht in het onderhouden van vriendschappen en ga ze daarom liever niet aan. Omdat ik altijd bang ben verwijten te krijgen dat ik te weinig bel, geen aandacht geef enz. Ik ben ook niet echt spontaan ofzo, ik zal nooit zomaar de telefoon pakken om eens te bellen, ik haat bellen.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Tsja ik ken dat wel een beetje.
Ik zit eigenlijk ook niet bepaald ruim in de vrienden (zacht uitgedrukt). En dan heb ik het wel over echte vrienden, die langskomen, met wie je afspreekt, dat soort dingen. Kennissen, mensen die je af en toe spreekt heb k genoeg, maar dat echte mis k wel ns. Contacten van de middelbare school zijn inmiddels vrijwel allemaal verwaterd en een andere hele goede lieve vriendin is naar België verhuisd, dat maakt het contact er ook niet makkelijker op terwijl we elkaar voorheen dagelijks zagen en spraken.
Bellen heb ik ook zo'n hekel aan!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb ook maar heel weinig echte vriendinnen. Ik ben zelf heel slecht in het onderhouden van vriendschappen en ga ze daarom liever niet aan. Omdat ik altijd bang ben verwijten te krijgen dat ik te weinig bel, geen aandacht geef enz. Ik ben ook niet echt spontaan ofzo, ik zal nooit zomaar de telefoon pakken om eens te bellen, ik haat bellen.
Ik vind het zelf ook veel prettiger dat ik wel een groep heb waar ik voor mijn gevoel veel vrijblijvender mee om kan gaan. Ik vind afspreken heel leuk, maar ik heb gewoon geen zin in een benauwende vriendschap waar je bij elkaar de deur moeten platlopen.
Ik beschouw ook wel een paar dames van hier als mijn vriendinnen, maar wel mijn definitie van vriendinnen, zoals ik die net beschreef.
Ow peutertjes vind ze ook leuk hoor, daar heeft ze ook al eerder stage bij gelopen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:55 schreef Saffier het volgende:
Ik hoop dat je dochter de peuters net zo leuk gaat vinden Fannie!
Ik heb een stagiaire die dat ook roept, dat ze nooit met bejaarden wil werken. Ik heb haar gezegd dat het in ieder geval wel goed is om je opties open te houden, je zou maar eens van gedachten veranderenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:41 schreef Fannie het volgende:
[..]
Ow peutertjes vind ze ook leuk hoor, daar heeft ze ook al eerder stage bij gelopen.
Maar ze heeft altijd geroepen dat ze never nooit no way met bejaarden wilde werken, en nu na deze stage zo'n ommezwaai en andere gedachtengang zien, das wel apart om te zien![]()
Nou, ik ga maar weer ff poetsen bij moeders thuis...hopelijk waai en glij ik niet van de fiets af![]()
Een fijne dag allemaal
mja, blijkbaar nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Pas je een beetje op jezelf Freecell?En wat kwakkelt Leander toch iedere keer, arme ziel
Je hebt m ook nog vol in het zicht!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:57 schreef freecell het volgende:
Ui is een goed idee!Dankj!
Ik gedraag me als iemand met botoxElke keer als ik mijn voorhoofd beweeg is het au
Ik kan t gewoon niet zo heel erg goed vinden met meiden..of ze moeten een manneninstelling hebben..letterlijk en figuurlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:00 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Dat klinkt best jammer, KD, geen vriendinnen. Maar 2 vrienden is wel weer fijn natuurlijk!
Speaking of vriendinnen, ik heb Eska, van hier (lang geleden postend, nu lurkend) en bij haar mogen we vanmiddag een boterham eten, lekker veel dichterbij de school van mijn dochter!![]()
![]()
Zo leuk om iemand via Fok! te leren kennen, te merken dat het heel goed en fijn klikt en dan ook nog eens zoooooo dichtbij wonen dat zoiets kan! En het scheelt gevaarlijke gladde toestanden.![]()
Nopequote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zie wel een patroon hier trouwens..iedereen hier heeft de meeste contacten online
Neh, gelukkig nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je hebt m ook nog vol in het zicht!goeie actie.
![]()
Maar ik ben niet verkoudenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:01 schreef Suzanna het volgende:
Freecell, beterschap!! klinkt pijnlijk...
Wat bij mij helpt is vééél, vééél neusspray (gewoon zoutoplossing) en 3 keer per dag met xylometazoline, om de neusholte (en andere holtes) wat vrij te houden, en verder stomen met Vicks (of kamillethee o.i..d, kan ook, gewoon stomen met heet water helpt ook al), en vooral... pijnstilling! Je kunt een ibuprofen en twee paracetamol samen nemen, die versterken elkaars werking en zolang je dat niet áltijd doet, mag dat best een poosje. Heb ik uit betrouwbare bron (mijn huisarts).
Sterkte!
Aai over je buil (heel zachtjes)!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:57 schreef freecell het volgende:
Ui is een goed idee!Dankj!
Ik gedraag me als iemand met botoxElke keer als ik mijn voorhoofd beweeg is het au
Dat soort vriendinnen heb ik ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:23 schreef Rewimo het volgende:
En ik heb een paar vriendinnen die ik zelden zie maar waarmee het altijd weer is alsof we elkaar gisteren nog gesproken hebbenEn waarbij het dus ook helemaal niet uitmaakt als je tijden niks van elkaar hoort.
En samen maskertjes opdoen enzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:10 schreef Kleurdoos het volgende:
o en ik heb wel vrouwenkennissen hoor.. maar onder 'vriendinnen' versta ik meer de meiden waar je dagelijks mee omgaat, belt, uitgaat en geheimpjes deelt met kussengevechten enzo![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:10 schreef Kleurdoos het volgende:
o en ik heb wel vrouwenkennissen hoor.. maar onder 'vriendinnen' versta ik meer de meiden waar je dagelijks mee omgaat, belt, uitgaat en geheimpjes deelt met kussengevechten enzo![]()
Dan heb ik ook geen vriendinnenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:10 schreef Kleurdoos het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zie wel een patroon hier trouwens..iedereen hier heeft de meeste contacten online
telt schelden alleen ook? want dan heb ik vet veel vrienden !!!111einzquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan heb ik ook geen vriendinnen
Vriendinnen zijn voor mij mensen die bij jou terecht kunnen, waar jij bij terecht kunt, waarbij je die ene foute grap kan maken zonder dat ze boos worden, met wie je een fles drank kan leegdrinken en een avond heel hard kan lachen. En op wie je best wel eens kan schelden, maar waar je ook samen mee kan janken. Zoiets
Rewimo: één keer geprobeerd, hoofdeinde wat hoger. Dat vindt hij stom en dan gaat hij als een rolletje onderin zijn bed slapenSuf kind
Wij hebben beide een raar iets... collega's zijn geen vriendenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
inderdaad....
Op mn werk heb ik ook een goed contact met mn collega's trouwens en spreken we soms ook buiten het werk af. Gaan we samen uiteten of dagje weg.
quote:
Hihihi, lekker dingquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:16 schreef freecell het volgende:
Rewimo: één keer geprobeerd, hoofdeinde wat hoger. Dat vindt hij stom en dan gaat hij als een rolletje onderin zijn bed slapenSuf kind
ik ook nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
En samen maskertjes opdoen enzo
Ik ben ook niet zo`n hartsvriendinnen-vriendin dus
Wij hebben opeens heel goed contact met die 'omgevallen' buur en zijn vrouwquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb gelukkig een heel fijne buur. En om heel eerlijk te zijn staat ze sneller voor me klaar dan mijn vriendinnen (die wonen ook wat verder weg, maar toch)
Dat ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:33 schreef Kleurdoos het volgende:
en over lingerie.. ik sta altijd te kwijlen bij de tienerafdelingmaar mn tette zijn te groot voor die mierenbh'tjes
Ik denk dat een stukje faalangst van mijn kant ook maakt dat ik het moeilijk vind om goede vriendinnen te maken. Dat ik het niet goed doe, of niet voldoende bel, ofzo.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:27 schreef Lishe het volgende:
Ik heb een paar goede vriendinnen. En ik heb niet zo'n moeite het contact te onderhuoden maar ik vind het moeilijk dat het zo op en neer gaat. Tijden heel veel zien, dan weer weinig. Dan twijfel ik aan mezelf of ik het wel goed doe.
En ingewkkelde dingen meemaken. Dat is heel goed om te ervaren wie nou je vrienden-vrienden zijn.
Moeilijk vind ik het. Maar vooral heel leuk, ik zou niet weten wat ik zonder ze moet! En iedereen heeft een andere rol.
Ik had altijd een beste vriendin, en wij zouden echt nooitnooitnooit elkaar niet meer zien. En dat gebeurde wel. Dat heeft me heel lang dwars gezeten, vandaar ook mijn twijfel soms of ik zelf wel een goede vriendin ben.
Ik maak geen misbruik van haar, hoor. Ze heeft kindjes in dezelfde leeftijd en dat maakt het heel leuk eigenlijk. En we zien elkaar 's zomers bijna elke dag ivm hond uitlaten en met hondenweer wat minderquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:32 schreef moussy het volgende:
[..]
Wij hebben opeens heel goed contact met die 'omgevallen' buur en zijn vrouw
Hmmmm.... mijn buurman (buren onze leeftijd met een dochtertje die iets jonger is dan leander en we kennen ze nog niet echt) denkt vermoedelijk sinds gisteren dat ik totaal geschift benquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:33 schreef Lishe het volgende:
Contacten met buren doe ik heel voorzichtig, sinds mijn oude buurvrouw 10 minuten na de bevalling van Luuke aan mijn kraambed stond. Ze zijn van harte welkom maar niet ieder moment van de dag!
Wat ik ervaar, is dat het meer het gevoel is, dat het van twee kanten komt. Maar dat kan ook zo wisselend zijn. Een vriendin van mijn studie zie ik gemiddeld eens per maand. Andere vriendinnen uit het dorp, bel/zie ik wekelijks. Er zijn ook weer vriendinnen (vooral via hier) die zie ik een paar keer per jaar. Maar dan is het altijd wel meteen goed.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat een stukje faalangst van mijn kant ook maakt dat ik het moeilijk vind om goede vriendinnen te maken. Dat ik het niet goed doe, of niet voldoende bel, ofzo.
dat zijn fijne vriendschappenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:42 schreef lily het volgende:
Oh, maar wij lopen elkaars deuren ook niet plat hoor. We hebben allemaal een drukke baan of kinderen of beiden.
Het gaat ook om de kwaliteit en niet de kwantiteit..
en niemand doet moeilijk en het is altijd goed
Spontane bezoekjes hoeven voor mij ook totaal niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:51 schreef huuphuup het volgende:
En spontaan langskomen vind ik altijd lastig.
dat jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:49 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb trouwens ook wel wat 'goede'contacten hier..maar sommige heb ik nog nooit irl gezien dus dan telt t niet als vriendin vind ik
en toch weten ze meer van me dan de mensen om me heen
We zijn dan wel geen boezemvriendinnen, maar ik vind het contact met jou erg prettig.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:27 schreef Lishe het volgende:
Ik heb een paar goede vriendinnen. En ik heb niet zo'n moeite het contact te onderhuoden maar ik vind het moeilijk dat het zo op en neer gaat. Tijden heel veel zien, dan weer weinig. Dan twijfel ik aan mezelf of ik het wel goed doe.
En ingewkkelde dingen meemaken. Dat is heel goed om te ervaren wie nou je vrienden-vrienden zijn.
Moeilijk vind ik het. Maar vooral heel leuk, ik zou niet weten wat ik zonder ze moet! En iedereen heeft een andere rol.
Ik had altijd een beste vriendin, en wij zouden echt nooitnooitnooit elkaar niet meer zien. En dat gebeurde wel. Dat heeft me heel lang dwars gezeten, vandaar ook mijn twijfel soms of ik zelf wel een goede vriendin ben.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:43 schreef m@x het volgende:
Ik moet me altijd even in kunnen stellen op bezoek. Ik heb periodes dat ik zo druk ben met allemaal dingen (vooral in mijn hoofd) dat ik bewust me-time inplan en daar mag niemand aankomen, zeker een onverwachte bezoeker niet
maar die is dan ook wel heel leuk!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:50 schreef lily het volgende:
Ik heb ooit maar 1 OUD poster irl gezien en dat is Bixister (10 jaar geleden ofzo)
quote:
woah iddquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:47 schreef freecell het volgende:
Ga gewoon praten mensch, ik luister dan wel
misschien zijn fok!kers wel allemaal een beetje gestoord.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:29 schreef m@x het volgende:Ik dacht dat ik sociaal gestoord was maar zo te lezen ben ik gewoon hartstikke normaal
hihi ik zat dus net te denken; hmmm.. reden dat al die sociaalgestoorde mensen op fok! zitten?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:49 schreef trui het volgende:
[..]
misschien zijn fok!kers wel allemaal een beetje gestoord.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:48 schreef pinquit het volgende:
[..]
woah iddniet moeilijk doen, praat, drink, eet, mijn oor staat open
![]()
ik verbaas me echt even hoorik dacht serieus dat het een soort van afwijking was (*waar mijn broer en moeder btw ook last van hebben
)
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hou juist van spontaan bezoek. Maar niet te lang, geen klevers aubEn m`n schoonmoeder moet altijd wel van te voren bellen, dan kan ik me er geestelijk op instellen
jij bent niet onattent! jij bent lief!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:46 schreef m@x het volgende:
[..]
(wel gepland natuurlijk
)
Ik denk dat mensen mij ook snel onattent vinden. Sommige dingen vergeet ik gewoon (verjaardagen enzo) en sommige dingen wil ik niet weten omdat mijn eigen hoofd vaak te vol zit met allerlei gedoe
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
jij bent niet onattent! jij bent lief!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
jij bent niet onattent! jij bent lief!
haar dit topic laten lezen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:14 schreef m@x het volgende:
[..]
Niettus
Ik ben toch normaal
Wie gaat dit aan mijn zusje uitleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |