abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 21:11:46 #151
5428 crew  miss_sly
pi_77529273
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:09 schreef YPPY het volgende:
Whahahahahaa, ik ga spammen.

Tegen die rommel kan het helpen om 1 plekje helemaal mooi op te ruimen en veel weg te gooien. Een la, of een plank, of een stukje boekenkast. En dan is dat helemaal netjes en mooi en fris en dan vol jejezelf ook gewoon fijn opgeruimd.
ja, dat is het voornemen ook al een tijdje. Maar met een meisje dat ineens net als 6 maanden geleden bijna constant wil drinken en niet slaapt, is het een beetje lastig ergens toe te komen
Dus dat staat bovenaan mijn lijstje voor als Senna straks weer wat ruimte geeft: een klein beetje opruimen zodat ik dat opgeruimde gevoel een beetje terug kan krijgen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 1 februari 2010 @ 21:12:14 #152
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77529290
Moeilijk Cattie, maar er gewoon al zijn, is denk ik al voldoende heus!
als je wilt luchten m'n pm staat ook altijd open hoor
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 21:14:00 #153
5428 crew  miss_sly
pi_77529366
cattie, wat moeilijk. Als je dat wel wil, echt praten en lichamelijk contact, misschien komt dat dan toch.
En huilen mag, moet soms zelfs even, anders wordt het ondraaglijk, alles
  maandag 1 februari 2010 @ 21:14:03 #154
108648 cattie
lieve moeder
pi_77529370
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ja, dat is het voornemen ook al een tijdje. Maar met een meisje dat ineens net als 6 maanden geleden bijna constant wil drinken en niet slaapt, is het een beetje lastig ergens toe te komen
Dus dat staat bovenaan mijn lijstje voor als Senna straks weer wat ruimte geeft: een klein beetje opruimen zodat ik dat opgeruimde gevoel een beetje terug kan krijgen
Komt goed, miss, echt waar!

Dank je Bar.
  maandag 1 februari 2010 @ 21:16:50 #155
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77529483
En als je net als nu idd kunt huilen lucht ook altijd voor jezelf even

Hier kan ik nog niet huilen, hoe ik ook probeer.
Zelfs net na het lezen van een mailtje van de pastor met de teksten die tijdens de dienst gebruikt werden, ze doen me niks.
  maandag 1 februari 2010 @ 21:17:43 #156
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77529528
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Oh, En Zumbamarathon hè, da'sa echt keileuk! Dat kan jij ook heus! ik zit er sinds september op denk ik, en da's toch ook maar haske pas.
spannend!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 1 februari 2010 @ 21:19:05 #157
108648 cattie
lieve moeder
pi_77529589
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:16 schreef _Bar_ het volgende:
En als je net als nu idd kunt huilen lucht ook altijd voor jezelf even

Hier kan ik nog niet huilen, hoe ik ook probeer.
Zelfs net na het lezen van een mailtje van de pastor met de teksten die tijdens de dienst gebruikt werden, ze doen me niks.
Dat is ook niet zo best... Dikke knuffel en veel sterkte . Meer kan ik er helaas ook niet van maken.
pi_77529727
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:10 schreef cattie het volgende:
Nog 1 post zeuren over mijn moeder en dan houd ik er over op.
Mijn moeder en ik hebben nogal een moeilijk verleden. Sinds de geboorte van Ive en Fee gaat het beter, ze is een geweldige oma, maar we hebben geen normale, warme moeder dochter band. Ik heb dan ook geen idee hoe ik haar moet steunen. Het enige dat ik kan bedenken is vaker langskomen. Echt praten, samen dingen doen, dat kunnen we niet. Lichamelijk contact ook niet.
En nu huil ik. Misschien moet ik maar weer even mijn kop in het zand gaan steken.
Correctie 1: je zeurt niet
Correctie 2: als iemand daar moeite mee zou hebben in het hypothetische geval dat het toch zo was, dan heeft ze pech

Moet je haar steunen dan? Of is het voor elkaar zijn ook goed? Af en toe iets laten horen, een keertje extra een foto sturen van Ive en Fee. Als ze als oma heel goed is, dan kun je dat gebruiken. Laat ze iets knutselen of plakken of tekenen.
En huilen is niet slecht, voor jou is het ook k%t dit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 februari 2010 @ 21:22:47 #159
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_77529735
Bar, je kunt jezelf toch ook niet dwingen om te huilen, ook al weet je dat het oplucht... het komt vanzelf een keer lijkt me

cattie, jij ook sterkte! Is moeilijk om steun te geven als je niet zo'n goede band hebt. Misschien wordt die nu wel beter, je weet nooit.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_77529877
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niet 'een klein beetje opruimen', maar 1 dingetje. Anders geef je schaap aanwijzigingen. Die kleine dingen kunnen zoveel fijns en goeds doen, maar je moet er wel op letten.

Bar, het moment van verdriet komt vanzelf. En je hebt nu zoveel aan je hoofd, dat kun je er ms nu niet ook nog eens bij hebben.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_77529898
quote:
Op maandag 1 februari 2010 20:53 schreef Lishe het volgende:
Miss, misschien ervaar je het druk door alle nieuwe namen?

En Yppy, dan gooi ik er nu wat ik: Jij bent zo ontzettend vrolijk! En goed voor mijn humeur!

Buuf, succes voor je citotoetsert morgen.
ik ga weer breien. (mn twittervrienden wisten dat al.)
Kleurdoos, wiehoe! Hoe gaat het met je dooochter? Wisten jullie al dat het aan is tussen mij en de baby/peuter van Kleurdoos? Ik ben op haar. En ook een beetje op Kleurdoos zelf.

wij ook op jouwes
En t gaat goed met t maiske, vrolijk, danserig, blij en er ploppen allemaal tandjes uit r waardoor ze heeeeeeeeeeeeeeel groot lijkt/wordt
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 21:27:48 #162
5428 crew  miss_sly
pi_77529974
Maar Yps, ik begreep dat je die nieuwe nieuwe baan hebt gekozen, die waarbij je op de fiets kunt. Hoe is dat? Lijkt het de goede keus, al was het maar vanwege het fietsen?
pi_77530027
Eigenlijk is twitter gewoon de nieuwe SC
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_77530184
ik twitter niet meer, ik heb geen witty oneliners en ik maak weinig mee
pi_77530220
Cattie, dat is zéker geen zeuren!
* MevrouwVanDalen streng kijkt.
Ik kan me voorstellen dat het dan extra moeilijk is, deze periode die zo schreeuwt om dichtbij en samen zijn. Dan voel je vooral de 'onkunde', het ongemak misschien. Sterkte met alles.

Barretje, lief barretje... Heb je al een gesprek gehad met je psycholoog nu weer?
Ik moet vaak even aan je denken!
  maandag 1 februari 2010 @ 21:34:40 #166
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77530300
Helaas nog niet Mvd, sterker nog ik wacht nog steeds op een intake oproep...
En dan is het nog maar de vraag of ik bij m'n oude vertrouwde terug mag komen.
ondanks het telefoontje van huisarts.
pi_77530370
...

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2010 21:59:04 (compleet nutteloos) ]
  maandag 1 februari 2010 @ 21:37:41 #168
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_77530436
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:10 schreef cattie het volgende:
Nog 1 post zeuren over mijn moeder en dan houd ik er over op.
Mijn moeder en ik hebben nogal een moeilijk verleden. Sinds de geboorte van Ive en Fee gaat het beter, ze is een geweldige oma, maar we hebben geen normale, warme moeder dochter band. Ik heb dan ook geen idee hoe ik haar moet steunen. Het enige dat ik kan bedenken is vaker langskomen. Echt praten, samen dingen doen, dat kunnen we niet. Lichamelijk contact ook niet.
En nu huil ik. Misschien moet ik maar weer even mijn kop in het zand gaan steken.
Lieve Cattie,
Meer dan er zijn kun je ook niet, maar ga niet tegen je eigen gevoel in, en luister naar jezelf.
Als een moeder-dochter band zo verstoort is geraakt is dat niet in een paar jaar weer goed, aangezien er vaak een hele lange tijd aan vooraf gegaan is. Kortom vertrouw op jezelf, en vooral gum je zelf niet weg tenkoste van je moeder. Ive en Fee hebben je onwijs nodig
Meer dan je best kun (en mag) je simpelweg niet doen, natuurlijk is het je moeder, en hoop je vanuit het diepst van je hart dat het allemaal goed gaat komen, het is alleen aan je moeder, en de medici en de malle molen die dit moeten gaan doen. In feite wordt je op een zijlijn geparkeerd, en is het aan jou hoe je hier mee omgaat.
Misschien klinkt het harder dan ik bedoel, ik bedoel in feite gewoon denk ook een beetje aan jezelf, je gezin. de rest komt hoe l*llig t ook klinkt op de 2e plaats
en huilen mag je net zoveel als je wil natuurlijk, ook mijn pm staat wagenwijd open voor je (en adneren die iets kwijt willen)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_77530518
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:27 schreef miss_sly het volgende:
Maar Yps, ik begreep dat je die nieuwe nieuwe baan hebt gekozen, die waarbij je op de fiets kunt. Hoe is dat? Lijkt het de goede keus, al was het maar vanwege het fietsen?
Het fietsen gaf de doorslag om de onzekerheid aan te durven gaan. En dat is fijn, lekker buiten zijn. En ik kan niet altijd op de fiets (huisbezoeken), maar als het wel gaat, is dat dat echt goed. De overstap is me goed bevallen. Ik heb nu tenminste voor een jaartje zekerheid en ik leer ontzettend veel nieuws.
*OUD heilige*
  maandag 1 februari 2010 @ 21:42:02 #170
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_77530668
Foto's van gister!
Ze staan verdekt, omdat het beesten betreft!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  maandag 1 februari 2010 @ 21:45:45 #171
108648 cattie
lieve moeder
pi_77530867
Jullie zijn lief. Maffe, dank je voor je woorden. Ive en Fee staan altijd op 1, misschien soms wat te veel. En verder duim/bid/hoop ik heel hard dat het goed zal gaan met mijn moeder.

Die spin! Brrr.

Ik ga maar even Bones kijken. Lekker nergens aan denken.
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 21:51:34 #172
5428 crew  miss_sly
pi_77531181
Yp, klinkt goed, buiten zijn, jaartje zekerheid en veel nieuwe dingen leren! fijn dat de beslissing goed voelt

oxy, die spin ieuw, dat je dat durft
en ik wilde even zeggen dat je er goed uitziet, slank enzo

ow ja, en ik las laatst dat je vroeger nooit meewilde als je ouders ergens 'koffie gingen drinken' omdat je geen koffie lust. nooit bij stilgestaan dat dat zo letterlijk opgenomen kan worden. dus heb ik Senna gisteren toen wij ergens koffie gingen drinken maar meteen uitgelegd dat dat niet per se koffie hoeft te zijn. ze is nog wat klein, maar ik kan maar vroeg genoeg duidelijk zijn, he?
  maandag 1 februari 2010 @ 21:53:16 #173
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_77531265
Ja Miss_Sly, je kunt niet vroeg genoeg beginnen
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_77531394
Oxy, stoere jij
pi_77531615
he, ik heb ze ook vastgehad ja. Maar Oxy keek wel 10 keer stoerder dan ik.
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')