ja, dat is het voornemen ook al een tijdje. Maar met een meisje dat ineens net als 6 maanden geleden bijna constant wil drinken en niet slaapt, is het een beetje lastig ergens toe te komenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:09 schreef YPPY het volgende:
Whahahahahaa, ik ga spammen.![]()
![]()
![]()
Tegen die rommel kan het helpen om 1 plekje helemaal mooi op te ruimen en veel weg te gooien. Een la, of een plank, of een stukje boekenkast. En dan is dat helemaal netjes en mooi en fris en dan vol jejezelf ook gewoon fijn opgeruimd.
Komt goed, miss, echt waar!quote:Op maandag 1 februari 2010 21:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ja, dat is het voornemen ook al een tijdje. Maar met een meisje dat ineens net als 6 maanden geleden bijna constant wil drinken en niet slaapt, is het een beetje lastig ergens toe te komen
Dus dat staat bovenaan mijn lijstje voor als Senna straks weer wat ruimte geeft: een klein beetje opruimen zodat ik dat opgeruimde gevoel een beetje terug kan krijgen
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, En Zumbamarathon hè, da'sa echt keileuk!Dat kan jij ook heus! ik zit er sinds september op denk ik, en da's toch ook maar haske pas.
Dat is ook niet zo best... Dikke knuffel en veel sterktequote:Op maandag 1 februari 2010 21:16 schreef _Bar_ het volgende:
En als je net als nu idd kunt huilen lucht ook altijd voor jezelf even
Hier kan ik nog niet huilen, hoe ik ook probeer.
Zelfs net na het lezen van een mailtje van de pastor met de teksten die tijdens de dienst gebruikt werden, ze doen me niks.![]()
![]()
Correctie 1: je zeurt nietquote:Op maandag 1 februari 2010 21:10 schreef cattie het volgende:
Nog 1 post zeuren over mijn moeder en dan houd ik er over op.
Mijn moeder en ik hebben nogal een moeilijk verleden. Sinds de geboorte van Ive en Fee gaat het beter, ze is een geweldige oma, maar we hebben geen normale, warme moeder dochter band. Ik heb dan ook geen idee hoe ik haar moet steunen. Het enige dat ik kan bedenken is vaker langskomen. Echt praten, samen dingen doen, dat kunnen we niet. Lichamelijk contact ook niet.
En nu huil ik. Misschien moet ik maar weer even mijn kop in het zand gaan steken.
Niet 'een klein beetje opruimen', maar 1 dingetje. Anders geef je schaap aanwijzigingen.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ja, dat is het voornemen ook al een tijdje. Maar met een meisje dat ineens net als 6 maanden geleden bijna constant wil drinken en niet slaapt, is het een beetje lastig ergens toe te komen
Dus dat staat bovenaan mijn lijstje voor als Senna straks weer wat ruimte geeft: een klein beetje opruimen zodat ik dat opgeruimde gevoel een beetje terug kan krijgen
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:53 schreef Lishe het volgende:
Miss, misschien ervaar je het druk door alle nieuwe namen?
En Yppy, dan gooi ik er nu wat ik: Jij bent zo ontzettend vrolijk! En goed voor mijn humeur!
Buuf, succes voor je citotoetsert morgen.
ik ga weer breien. (mn twittervrienden wisten dat al.)
Kleurdoos, wiehoe! Hoe gaat het met je dooochter? Wisten jullie al dat het aan is tussen mij en de baby/peuter van Kleurdoos? Ik ben op haar. En ook een beetje op Kleurdoos zelf.
Lieve Cattie,quote:Op maandag 1 februari 2010 21:10 schreef cattie het volgende:
Nog 1 post zeuren over mijn moeder en dan houd ik er over op.
Mijn moeder en ik hebben nogal een moeilijk verleden. Sinds de geboorte van Ive en Fee gaat het beter, ze is een geweldige oma, maar we hebben geen normale, warme moeder dochter band. Ik heb dan ook geen idee hoe ik haar moet steunen. Het enige dat ik kan bedenken is vaker langskomen. Echt praten, samen dingen doen, dat kunnen we niet. Lichamelijk contact ook niet.
En nu huil ik. Misschien moet ik maar weer even mijn kop in het zand gaan steken.
Het fietsen gaf de doorslag om de onzekerheid aan te durven gaan. En dat is fijn, lekker buiten zijn. En ik kan niet altijd op de fiets (huisbezoeken), maar als het wel gaat, is dat dat echt goed.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:27 schreef miss_sly het volgende:
Maar Yps, ik begreep dat je die nieuwe nieuwe baan hebt gekozen, die waarbij je op de fiets kunt. Hoe is dat? Lijkt het de goede keus, al was het maar vanwege het fietsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |