Dat ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:33 schreef Kleurdoos het volgende:
en over lingerie.. ik sta altijd te kwijlen bij de tienerafdelingmaar mn tette zijn te groot voor die mierenbh'tjes
Ik denk dat een stukje faalangst van mijn kant ook maakt dat ik het moeilijk vind om goede vriendinnen te maken. Dat ik het niet goed doe, of niet voldoende bel, ofzo.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:27 schreef Lishe het volgende:
Ik heb een paar goede vriendinnen. En ik heb niet zo'n moeite het contact te onderhuoden maar ik vind het moeilijk dat het zo op en neer gaat. Tijden heel veel zien, dan weer weinig. Dan twijfel ik aan mezelf of ik het wel goed doe.
En ingewkkelde dingen meemaken. Dat is heel goed om te ervaren wie nou je vrienden-vrienden zijn.
Moeilijk vind ik het. Maar vooral heel leuk, ik zou niet weten wat ik zonder ze moet! En iedereen heeft een andere rol.
Ik had altijd een beste vriendin, en wij zouden echt nooitnooitnooit elkaar niet meer zien. En dat gebeurde wel. Dat heeft me heel lang dwars gezeten, vandaar ook mijn twijfel soms of ik zelf wel een goede vriendin ben.
Ik maak geen misbruik van haar, hoor. Ze heeft kindjes in dezelfde leeftijd en dat maakt het heel leuk eigenlijk. En we zien elkaar 's zomers bijna elke dag ivm hond uitlaten en met hondenweer wat minderquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:32 schreef moussy het volgende:
[..]
Wij hebben opeens heel goed contact met die 'omgevallen' buur en zijn vrouw
Hmmmm.... mijn buurman (buren onze leeftijd met een dochtertje die iets jonger is dan leander en we kennen ze nog niet echt) denkt vermoedelijk sinds gisteren dat ik totaal geschift benquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:33 schreef Lishe het volgende:
Contacten met buren doe ik heel voorzichtig, sinds mijn oude buurvrouw 10 minuten na de bevalling van Luuke aan mijn kraambed stond. Ze zijn van harte welkom maar niet ieder moment van de dag!
Wat ik ervaar, is dat het meer het gevoel is, dat het van twee kanten komt. Maar dat kan ook zo wisselend zijn. Een vriendin van mijn studie zie ik gemiddeld eens per maand. Andere vriendinnen uit het dorp, bel/zie ik wekelijks. Er zijn ook weer vriendinnen (vooral via hier) die zie ik een paar keer per jaar. Maar dan is het altijd wel meteen goed.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat een stukje faalangst van mijn kant ook maakt dat ik het moeilijk vind om goede vriendinnen te maken. Dat ik het niet goed doe, of niet voldoende bel, ofzo.
dat zijn fijne vriendschappenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:42 schreef lily het volgende:
Oh, maar wij lopen elkaars deuren ook niet plat hoor. We hebben allemaal een drukke baan of kinderen of beiden.
Het gaat ook om de kwaliteit en niet de kwantiteit..
en niemand doet moeilijk en het is altijd goed
Spontane bezoekjes hoeven voor mij ook totaal niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:51 schreef huuphuup het volgende:
En spontaan langskomen vind ik altijd lastig.
dat jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:49 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb trouwens ook wel wat 'goede'contacten hier..maar sommige heb ik nog nooit irl gezien dus dan telt t niet als vriendin vind ik
en toch weten ze meer van me dan de mensen om me heen
We zijn dan wel geen boezemvriendinnen, maar ik vind het contact met jou erg prettig.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:27 schreef Lishe het volgende:
Ik heb een paar goede vriendinnen. En ik heb niet zo'n moeite het contact te onderhuoden maar ik vind het moeilijk dat het zo op en neer gaat. Tijden heel veel zien, dan weer weinig. Dan twijfel ik aan mezelf of ik het wel goed doe.
En ingewkkelde dingen meemaken. Dat is heel goed om te ervaren wie nou je vrienden-vrienden zijn.
Moeilijk vind ik het. Maar vooral heel leuk, ik zou niet weten wat ik zonder ze moet! En iedereen heeft een andere rol.
Ik had altijd een beste vriendin, en wij zouden echt nooitnooitnooit elkaar niet meer zien. En dat gebeurde wel. Dat heeft me heel lang dwars gezeten, vandaar ook mijn twijfel soms of ik zelf wel een goede vriendin ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |