ik moest het hardop lezen voor het kwartje vielquote:
Die methode van jou lijkt me niks, veel te rigoreus!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben al 14 kilo kwijt. Zonder Wii fit
Ik heb helemaal geen puf om te sporten
Overigens stoorde ik me ook wel aan het feit dat er geen diepgang in zat hoor, maar als iemand niet naar mij opent kan ik dat andersom ook niet... Anyway het is inderdaad moeilijk iemand te laten gaan wat voorheen wel erg leuk was en daar komt ook bij dat ik niet heel ruim in de vrienden zit en dat maakt het toch wel een beetje extra moeilijk vind ik.. Want we waren écht goede vriendinnnen maar laatste tijd gaat het gewoon minder leuk..quote:Op maandag 1 februari 2010 17:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik moest het hardop lezen voor het kwartje viel
Raissa persoonlijk zou ik het laten gaan, die "vriendschap" laat maar doodbloeden dan als er toch geen diepgang inzit. Maar tegelijkertijd is dat wel moeilijk als het gaat om een persoon met wie je ooit heel leuk overweg kon.
Tsja ik ken dat wel een beetje.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:11 schreef Raissa het volgende:
[..]
Overigens stoorde ik me ook wel aan het feit dat er geen diepgang in zat hoor, maar als iemand niet naar mij opent kan ik dat andersom ook niet... Anyway het is inderdaad moeilijk iemand te laten gaan wat voorheen wel erg leuk was en daar komt ook bij dat ik niet heel ruim in de vrienden zit en dat maakt het toch wel een beetje extra moeilijk vind ik.. Want we waren écht goede vriendinnnen maar laatste tijd gaat het gewoon minder leuk..
z0mg je leeft nogquote:Op maandag 1 februari 2010 18:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Hullo
hoesthier? updates? ik zag een zwangere maffe, Vicky die steeds minder zindelijk loopt en WII FIT? ik speel alleen maar mortal kombat op de WII maar de afgelopen dagen ben ik weer verslaafd aan WoW (world of warcraft)
en er zijn wat andere dingen die mn tijd innemen, maar ik zal jullie nooit vergeten hoorkusjes
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Hullo
hoesthier? updates? ik zag een zwangere maffe, Vicky die steeds minder zindelijk wordt en WII FIT? ik speel alleen maar mortal kombat op de WII maar de afgelopen dagen ben ik weer verslaafd aan WoW (world of warcraft)
en er zijn wat andere dingen die mn tijd innemen, maar ik zal jullie nooit vergeten hoorkusjes
Maffe!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:04 schreef maffemuts het volgende:
@ diaan nope nog niet bekend, was ook n hele voorzichtige binnenkomer
maffe, out in the openquote:Op maandag 1 februari 2010 17:04 schreef maffemuts het volgende:
ja dat laatste ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:37 schreef Lishe het volgende:
MaffeMuts, gefeliciteerd!
Misske, hoe ist?
Ehm, ik vind het hier de laatste tijd een beetje 'anders'. Meer mensen die dat vinden? Ik mis de avondjes f5 en bankjes volposten. Nouja, dat. En dat ik zon wil.
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:04 schreef maffemuts het volgende:
hadden ze het niet over thuislozen?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat laatste ja.
De bankjes gaan keilangzaam![]()
En mn lief net weer in de bocht over een nieuwsitem --> "dak- en tuinlozen? waar slaat dat nou weer op? mensen op een appartement hebben ook geen tuin, s toch niet erg?!"
hadden ze ook. Meneer was niet helemaal bekend met de term thuislozenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:48 schreef moussy het volgende:
[..]
hadden ze het niet over thuislozen?
*begeleidster geweest is in een tehuis voor dak- en thuislozenchef kartonnedoos noemde we dat ook wel
![]()
Alleen door de WII fit??quote:Op maandag 1 februari 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
Maffe gefeliciteerd!
* LovelyLady ook weer eens binnen komt lopen
Wii fit check ^
Het ook doen check^
Kilo's kwijt: 5.3check ^
Goed bezig
dozen dusquote:Op maandag 1 februari 2010 19:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hadden ze ook. Meneer was niet helemaal bekend met de term thuislozenknurps
Z'n gangetje, Lishe, thanks for askingquote:Op maandag 1 februari 2010 19:37 schreef Lishe het volgende:
MaffeMuts, gefeliciteerd!
Misske, hoe ist?
Ehm, ik vind het hier de laatste tijd een beetje 'anders'. Meer mensen die dat vinden? Ik mis de avondjes f5 en bankjes volposten. Nouja, dat. En dat ik zon wil.
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:37 schreef Lishe het volgende:
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat laatste ja.
De bankjes gaan keilangzaam![]()
Uhm...quote:Op maandag 1 februari 2010 19:58 schreef miss_sly het volgende:
En ik wil ook zon! Heel erg. Geen sneeuw meer en kou. En gezelligheid op het forum. Ik vind het ook anders. Vooral drukker enzo. Lastiger bijhouden, dus mis ik veel en post minder.
das waarquote:Op maandag 1 februari 2010 20:24 schreef cattie het volgende:
Dat zijn toch altijd van die fases? Dan gaat het snel, dan gaat het langzaam. Ik vind het niet heel erg dat het nu niet heel hard loopt, dan kan ik het beter bijhouden.
koeien melken, schaapjes scheren, eieren rapenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:26 schreef moussy het volgende:
We hebben ook nog andere activiteiten he, netwerken en zo
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:26 schreef cattie het volgende:
Ik niet hoor, ik heb verder geen leven.
dat ja, geeft niet, maar het valt wel opquote:Op maandag 1 februari 2010 20:24 schreef cattie het volgende:
Dat zijn toch altijd van die fases? Dan gaat het snel, dan gaat het langzaam. Ik vind het niet heel erg dat het nu niet heel hard loopt, dan kan ik het beter bijhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |