Second that. Nu ook op Fok, trouwens.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:30 schreef AdvancedPower het volgende:
We probeerde haar te provoceren door steeds een prullenbak tegen haar aan te schuiven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:33 schreef AdvancedPower het volgende:
De hele kantine was stil toen het gebeurde en toen ze me had geslagen klonk er luid gejuich.
Wat een hater. Nu wordt dit een backfiretopic.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:35 schreef superZjozz het volgende:
TS heeft zn filmpje op youtube verwijderd...
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:35 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
"You just got knocked the fuck out!"quote:Op maandag 1 februari 2010 16:30 schreef AdvancedPower het volgende:
Vandaag had TS een tussenuur... Ik had me er wel op verheugd want het is altijd super leuk.
Ik was met een groepje mensen en het leek ons een leuk idee om wat heibel te maken.
We gingen bij een groepje zitten. Aan tafel zat een donker meisje..
We probeerde haar te provoceren door steeds een prullenbak tegen haar aan te schuiven...
Toen we zagen dat ze boos werd en dat ze het niet meer leuk vind stopten we.
Ze begon ons uit te schelden.. Hier gingen we verder niet op in. Toen zag ik vanuit mijn ooghoek dat ze op stond en dat ze naar MIJ toeliep. Ik liep van haar weg maar ze kwam achter me aan. Ik zo: "Wat wil je van me?". Na een woordenwisseling zag ik dat ze haar hand ophoog haalde en dat ze me een flinke klap in me nek gaf. PATS!!! Ik was gebitchtklapped door een donker meisje.
Klacht: geslagen door een meisje.
Klacht: iedereen vraagt nu hoe het met mijn nek is.
Klacht: ik sta voor lul.
Dat zou kunnen jaquote:Op maandag 1 februari 2010 16:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik zou de bitch in kwestie wel even kunnen zoeken op Hyves en even een paar foto's kunnen plaatsen?
Ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik zou de bitch in kwestie wel even kunnen zoeken op Hyves en even een paar foto's kunnen plaatsen?
Ja schiet op! NU!?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Zou ik wel doen ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:39 schreef AdvancedPower het volgende:
De hele kantine was stil toen het gebeurde en toen ze me had geslagen klonk er luid gejuich.
Doe dat maar eens ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Derhalve een tvpquote:Op maandag 1 februari 2010 16:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Ja, wat is dan de toegevoegde waarde van Hyvesfoto's.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze even via een omweg geupload omdat jullie anders haar Hyves profiel gaan vol spammen.
Quote voordat TS zich bedenktquote:Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze even via een omweg geupload omdat jullie anders haar Hyves profiel gaan vol spammen.
ziet er gevaarlijk uitquote:Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1265032838-630.jpgquote:Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks, zijn timestamps en een ID..quote:Op maandag 1 februari 2010 16:52 schreef wise het volgende:
[..]
1265032838-630.jpg
1265032883-770.jpg
hier kunnen we wat mee. Hoe ging dat ook alweer
Die nummers zijn gelinkt aan albums volgens mij.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:52 schreef wise het volgende:
[..]
1265032838-630.jpg
1265032883-770.jpg
Er staat duidelijk bij: Dont fuck with me. TS is wel een echte druiloor om haar dan toch te pesten. Je welverdiende Jordy van Loon!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TS poept op de muur.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:58 schreef superZjozz het volgende:
Laten we het positief afsluiten...
TS in wederom een briljant filmpje..
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:52 schreef wise het volgende:
[..]
1265032838-630.jpg
1265032883-770.jpg
Moet iedereen dat weten?quote:
Zie die Pokemon filmpjes van hem dan.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:58 schreef superZjozz het volgende:
Laten we het positief afsluiten...
TS in wederom een briljant filmpje..
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:09 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Moet iedereen dat weten?![]()
Oh, of je gebruikt die website van Apebeer hè
Die zijn nog beter idd..quote:Op maandag 1 februari 2010 17:10 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Zie die Pokemon filmpjes van hem dan.![]()
![]()
Ik heb het nog gedaan ookquote:Op maandag 1 februari 2010 17:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Snel, edit je quote, het geheim moet bewaard blijven !
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:09 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Oh, of je gebruikt die website van Apebeer hè
quote:
quote:
quote:
Wat lief.quote:
Ohja, en dit.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:36 schreef TheKC het volgende:
TS post filmpjes van zichzelf op youtube om ze later, wanneer hij er mee belachelijk wordt gemaakt, weer te verwijderen
quote:
Ben je een VMBO'er?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:30 schreef AdvancedPower het volgende:
Wat lees ik toch veel negers in dit topic. Hihi!quote:Op maandag 1 februari 2010 21:25 schreef Dartanion het volgende:
Hoe durft die negerin zo in opstand te komen tegen haar blanke overheerser!!
mocht een mod hem niet door de beugel vinden kunnen, edit deze post gerust
Disclaimers in postsquote:Op maandag 1 februari 2010 21:25 schreef Dartanion het volgende:
Nee, zo komt dat ook echt niet over.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:53 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik wil niet dat men denkt dat ik een racist ben
Gelukkigquote:Op maandag 1 februari 2010 21:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, zo komt dat ook echt niet over.
Ik quote hem snel.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:43 schreef IkkuhNL3 het volgende:
Je neemt de naam van de foto (453604482_6_1Pdd.jpeg) Daar haal je de extensie en het
tussenstukje uit zodat je 4536044821Pdd overhoudt.. Dan plaats je een krabbel
met [media id=4536044821Pdd size=large] en dan klik je daarop en kom je op het profiel
Dit is toch wel het treurigste van het treurigste hè. Wèl zo tof zijn om een discriminerende opmerking te maken, maar het excuus moet er in dezelfde adem nog achteraan.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:25 schreef Dartanion het volgende:
das wel sad, eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:51 schreef 9611Niels het volgende:
Ik moest vanmorgen toen ik een negerin zag lachen omdat ik aan dit topic en een prullenbak tegen haar aanschuiven moest denken![]()
Klopt. En het is echt waar, wat het nog veel triester maaktquote:
Toch nog wat actie van de weekquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:12 schreef AdvancedPower het volgende:
Natuurlijk eindigde hier het verhaal niet...
Na gister meegenomen te zijn geweest door een conciërge en het daar te hebben uitgepraat met de negerin ging het verder... Ik zag dat ze oprecht spijt had, ze moest huilen. Ik had natuurlijk naar de schoolleiding kunnen gaan om een schorsing voor haar te vragen. Dit vond ik lullig omdat ik het zelf had uitgelokt. Ik gaf haar een hand, ze schudde de hand, die van haar was nat door haar tranen dus later ben ik naar de wc geweest om mijn hand schoon te maken.
Ik kwam vandaag op school en ik werd zwoel aangekeken door vriendinnen en vrienden van haar.
Ze vertelden me nog wel even zouden pakken.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:12 schreef AdvancedPower het volgende:
Na gister meegenomen te zijn geweest door een conciërge en het daar te hebben uitgepraat met de negerin ging het verder... Ik zag dat ze oprecht spijt had, ze moest huilen. Ik had natuurlijk naar de schoolleiding kunnen gaan om een schorsing voor haar te vragen. Dit vond ik lullig omdat ik het zelf had uitgelokt. Ik gaf haar een hand, ze schudde de hand, die van haar was nat door haar tranen dus later ben ik naar de wc geweest om mijn hand schoon te maken.
Ik kwam vandaag op school en ik werd zwoel aangekeken door vriendinnen en vrienden van haar.
Ze vertelden me dat ze me nog wel even zouden pakken.
Godverdomme, hoe flik je zulke verhalen toch elke keer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:12 schreef AdvancedPower het volgende:
dan alsnog schorsing vragen. Fucking teefquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:12 schreef AdvancedPower het volgende:
Maar dan staat hier straks een wagen vol Afrikanen die mij even neer hoeken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:38 schreef wise het volgende:
[..]
dan alsnog schorsing vragen. Fucking teef
Net of die negers niet opvallen in de fucking villawijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maar dan staat hier straks een wagen vol Afrikanen die mij even neer hoeken.
Maar gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:12 schreef AdvancedPower het volgende:
TS in een villawijk? wutthefuck?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Net of die negers niet opvallen in de fucking villawijk.
Ja, dat filmpje heeft ie van Jodenbuis verwijderd. Maar mooi laantje, met bomen en alles. Lekker vrijstaand.quote:
Hoe weet jij dit allemaal?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, dat filmpje heeft ie van Jodenbuis verwijderd. Maar mooi laantje, met bomen en alles. Lekker vrijstaand.
Whit..? White...?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik sta achter je mattie!!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Het is omdat mijn FOBO wat voller moet raken.
En meteen die mocro die jou liep te fucken met je ex!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
He, kom naar mijn woonplaats en we klappen haar!
Doen we! WE MAKEN ZE KAPOT! BAM!!!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En meteen die mocro die jou liep te fucken met je ex!
Ja toch mattie, neem m'n taser mee en we schokken die bitches!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Doen we! WE MAKEN ZE KAPOT! BAM!!!
Gastquote:Op maandag 1 februari 2010 16:30 schreef AdvancedPower het volgende:
hopelijk weer een banquote:Op donderdag 29 april 2010 18:46 schreef AdvancedPower het volgende:
Dit deed minder zeer dan wat ik nu heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beetje je topics omhoog aan het werken?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:46 schreef AdvancedPower het volgende:
Dit deed minder zeer dan wat ik nu heb.
quote:Op donderdag 29 april 2010 18:54 schreef Penisbaard het volgende:
Dit topic had ik nog niet gelezen.
TS![]()
Kom naar dat andere topic daar is het leuker Penisbaard, man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mensen roepen het over zich af. Hun aanwezigheid is dan reeds voldoende om brave burgers spontaan om te doen slaan in figuren van pure boosheid.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |