Ik sta achter je mattie!!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Het is omdat mijn FOBO wat voller moet raken.
En meteen die mocro die jou liep te fucken met je ex!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
He, kom naar mijn woonplaats en we klappen haar!
Doen we! WE MAKEN ZE KAPOT! BAM!!!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En meteen die mocro die jou liep te fucken met je ex!
Ja toch mattie, neem m'n taser mee en we schokken die bitches!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Doen we! WE MAKEN ZE KAPOT! BAM!!!
Gastquote:Op maandag 1 februari 2010 16:30 schreef AdvancedPower het volgende:
We probeerde haar te provoceren door steeds een prullenbak tegen haar aan te schuiven...
hopelijk weer een banquote:Op donderdag 29 april 2010 18:46 schreef AdvancedPower het volgende:
Dit deed minder zeer dan wat ik nu heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beetje je topics omhoog aan het werken?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:46 schreef AdvancedPower het volgende:
Dit deed minder zeer dan wat ik nu heb.
quote:Op donderdag 29 april 2010 18:54 schreef Penisbaard het volgende:
Dit topic had ik nog niet gelezen.
TS![]()
Kom naar dat andere topic daar is het leuker Penisbaard, man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mensen roepen het over zich af. Hun aanwezigheid is dan reeds voldoende om brave burgers spontaan om te doen slaan in figuren van pure boosheid.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |