Ben je een VMBO'er?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:30 schreef AdvancedPower het volgende:
We probeerde haar te provoceren door steeds een prullenbak tegen haar aan te schuiven...
Wat lees ik toch veel negers in dit topic. Hihi!quote:Op maandag 1 februari 2010 21:25 schreef Dartanion het volgende:
Hoe durft die negerin zo in opstand te komen tegen haar blanke overheerser!!
mocht een mod hem niet door de beugel vinden kunnen, edit deze post gerust
Disclaimers in postsquote:Op maandag 1 februari 2010 21:25 schreef Dartanion het volgende:
Nee, zo komt dat ook echt niet over.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:53 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik wil niet dat men denkt dat ik een racist ben
Gelukkigquote:Op maandag 1 februari 2010 21:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, zo komt dat ook echt niet over.
Ik quote hem snel.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:43 schreef IkkuhNL3 het volgende:
Je neemt de naam van de foto (453604482_6_1Pdd.jpeg) Daar haal je de extensie en het
tussenstukje uit zodat je 4536044821Pdd overhoudt.. Dan plaats je een krabbel
met [media id=4536044821Pdd size=large] en dan klik je daarop en kom je op het profiel
Dit is toch wel het treurigste van het treurigste hè. Wèl zo tof zijn om een discriminerende opmerking te maken, maar het excuus moet er in dezelfde adem nog achteraan.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:25 schreef Dartanion het volgende:
das wel sad, eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:51 schreef 9611Niels het volgende:
Ik moest vanmorgen toen ik een negerin zag lachen omdat ik aan dit topic en een prullenbak tegen haar aanschuiven moest denken![]()
Klopt. En het is echt waar, wat het nog veel triester maaktquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |