Heul niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:06 schreef TwyLight het volgende:
Wie saged hoeft geen nieuw topic te maken, dat is algemeen bekend
Sinds wanneer?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:06 schreef TwyLight het volgende:
Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen kut!!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:06 schreef TwyLight het volgende:
Niks mis met witte benen tochquote:Op maandag 1 februari 2010 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
S_A:
[ afbeelding ]
Dat witte benen kunnen echt niet
MELKFLESSSUUHHHH!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
S_A:
[ afbeelding ]
Volgens mij als je zo'n panty met van die zwarte puntjes gestippeld erop weetjewelquote:Op maandag 1 februari 2010 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
S_A:
[ afbeelding ]
Ja die zijn cutequote:Op maandag 1 februari 2010 16:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Volgens mij als je zo'n panty met van die zwarte puntjes gestippeld erop weetjeweldaaronder doet dat dat dan leuk is
Zo is het wel errug zomers
Hoe groot ben jij.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
S_A:
[ afbeelding ]
Nou ik heb swinters superwitte benen en zomers gewoon witte benenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja zeker wel!
Hier was ik veel hotter:
[ afbeelding ]
Vind ik nou niet echt een compliment voor Bt.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:27 schreef Maisnon het volgende:
Hey Bt, ik keek laatst zo'n film met Anna Friel en die vond ik af en toe op je lijken
Vind je dat zelf ook
http://images.google.nl/images?hl=nl&um=1&sa=1&q=anna+friel&aq=f&oq=&start=0
Het is zeg maar niet twee druppels water
Mensen die zichzelf bijzonder vinden.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:22 schreef TwyLight het volgende:
Maar NP hoor, met zelfvertrouwen is niks mis. Ik vind mijzelf ook heel bijzonder
Ja hequote:Op maandag 1 februari 2010 16:27 schreef Mozy het volgende:
Maisnon, jou homepage is een leuk liedje.
Nou op die foto's dus niet. Maar dat zijn zelfs twee personen trouwensquote:Op maandag 1 februari 2010 16:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind ik nou niet echt een compliment voor Bt.![]()
[ afbeelding ]
1.68quote:
Dat valt wel meequote:Op maandag 1 februari 2010 16:22 schreef TwyLight het volgende:
Breathtaking, jij vind jezelf echt heel bijzonder hè?
Dan zou je die moeten zien die ik naar S_A gepm't hebquote:Op maandag 1 februari 2010 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik heb swinters superwitte benen en zomers gewoon witte benen![]()
En wil jij niet van die sexy foto's plaatsen
Da's een groot complimentquote:Op maandag 1 februari 2010 16:27 schreef Maisnon het volgende:
Hey Bt, ik keek laatst zo'n film met Anna Friel en die vond ik af en toe op je lijken
Vind je dat zelf ook
http://images.google.nl/images?hl=nl&um=1&sa=1&q=anna+friel&aq=f&oq=&start=0
Het is zeg maar niet twee druppels water
Laat ik nou van nature heel nieuwsgierig zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 16:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
1.68hoezo?
[..]
Dat valt wel mee
[..]
Dan zou je die moeten zien die ik naar S_A gepm't heb![]()
quote:[..]
Da's een groot compliment![]()
maar ik vind het zelf niet echt lijken
..
Het is Pløn voor jou madame.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:33 schreef Maisnon het volgende:
Hey Pleaouin, luister je wel eens naar Modest Mouse
Haha zo is het bij mij ook hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
S_A:
[ afbeelding ]
Klopt ja, die gast schreeuwt meer dan dat ie zingt vaakquote:Op maandag 1 februari 2010 16:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is Pløn voor jou madame.
Eh, ik geloof dat ik het ooit heb geluisterd en dat ik vond dat die dude een verschrikkelijke zeikstem had. Of dat was Cold war kids, kan ook.
Iedereen heeft toch witte benen in deze tijd van het jaar.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
S_A:
[ afbeelding ]
Ja zonnebanken is zo slechtquote:Op maandag 1 februari 2010 16:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Haha zo is het bij mij ook hoorGelukkig ga ik binnenkort met een vriendinnetje weer naar de sportschool, daar hebben ze een studentenabonnement incl. gratis zonnebank en sauna
Superslecht zonnebank, maarja, I need it
En gratis paaldanscursus, die we gaan volgen
Ik niet heur.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch witte benen in deze tijd van het jaar.
Ik zal het nog weleens luisteren dan. Ken je Local Natives?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Klopt ja, die gast schreeuwt meer dan dat ie zingt vaakmaar als je daar overheen bent dan past het er juist weer heel erg bij vind ik
Ik ben altijd witquote:Op maandag 1 februari 2010 16:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch witte benen in deze tijd van het jaar.
Klopt, maarja, gewoon goed insmeren. Het zal ook wel goed zijn voor m'n winterdip hoop ik.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja zonnebanken is zo slechtliever nu wit dan over 10 jaar kanker. Maar paaldansen lijkt me ook lachen
ga ik ook nog een keertje doen!
Zullen we samen gaan, ik heb ook een winterdipquote:Op maandag 1 februari 2010 16:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Klopt, maarja, gewoon goed insmeren. Het zal ook wel goed zijn voor m'n winterdip hoop ik.
Paaldansen is echt leuk.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja zonnebanken is zo slechtliever nu wit dan over 10 jaar kanker. Maar paaldansen lijkt me ook lachen
ga ik ook nog een keertje doen!
Irritant is dat he, vooral omdat je weet dat er gewoon niets tegen te doen valt behalve wachtenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan, ik heb ook een winterdip
Geloof er niks van.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik lijk best wel een dwerg ja op die fotoperspectief. Maar IK BEN HEEL GROOT!
Ik ook. Had niet voor niks Glorix als bijnaam vroegerquote:
Niet als je totaal onverwachts door een stripper het podium op wordt getrokkenquote:
Wat is je twitter dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:28 schreef Smart_ass het volgende:
Als jullie mijn twitter zouden volgen hadden jullie het geweten!!!!!!!!!!
Ja ik ben benieuwd, ik ben niet echt lenig of sterk eigenlijk dus het wordt waarschijnlijk wel een afgangquote:
Die kutsneeuw ook die gewoon niet ophoudt met komen, ik heb het nu echt gehad met sneeuwquote:Op maandag 1 februari 2010 16:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Irritant is dat he, vooral omdat je weet dat er gewoon niets tegen te doen valt behalve wachten. Kwam m'n zusje gisteren ook nog met het leuke verhaal dat het KNMI schijnbaar heeft voorspeld dat het pas in JULI boven de 20 graden zal worden, wtf
Kon het verhaal alleen niet terugvinden en het KNMI heeft het gelukkig vaak fout
Whehequote:Op maandag 1 februari 2010 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook. Had niet voor niks Glorix als bijnaam vroeger![]()
[..]
Niet als je totaal onverwachts door een stripper het podium op wordt getrokken
Thank godquote:Op maandag 1 februari 2010 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
M'n vriend noemt het 'roomblank' en vindt het mooi, dus er is nog hoop voor je
Dan stiekem ook.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook. Had niet voor niks Glorix als bijnaam vroeger![]()
[..]
Niet als je totaal onverwachts door een stripper het podium op wordt getrokken
Ik ben ook niet lenig of sterk, maar ik kan ;t ook.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd, ik ben niet echt lenig of sterk eigenlijk dus het wordt waarschijnlijk wel een afgangWel een supergoede work-out.
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:59 schreef Mozy het volgende:
Ik word echt dik hier, pesto met crackertjes.
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Whehe![]()
Nee, dat heb ik dan weer niet
Zijn er niet, we mochten geen foto's maken in de stripclubquote:
Spanje.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Na 2 weken Spanje, dus 2 weken constant op het strand liggen in bikini in een wanhopige poging een kleur te krijgen, kwam ik thuis en het eerste dat sommigen vroegen aan mij was: goh wanneer ga jij eindelijk op vakantie, je ziet zo wit nog
Ahh, wat irritant!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Na 2 weken Spanje, dus 2 weken constant op het strand liggen in bikini in een wanhopige poging een kleur te krijgen, kwam ik thuis en het eerste dat sommigen vroegen aan mij was: goh wanneer ga jij eindelijk op vakantie, je ziet zo wit nog
Ja?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:05 schreef Biogarde het volgende:
<object width="660" height="405"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/VfMl-mFlneQ&hl=nl_NL&fs=1&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/VfMl-mFlneQ&hl=nl_NL&fs=1&border=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="660" height="405"></embed></object>
Browser uit het jaar nul?quote:
Geen naakt -1quote:Op maandag 1 februari 2010 17:05 schreef Biogarde het volgende:
<object width="460" height="405"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/VfMl-mFlneQ&hl=nl_NL&fs=1&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/VfMl-mFlneQ&hl=nl_NL&fs=1&border=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="460" height="405"></embed></object>
Ik ookquote:Op maandag 1 februari 2010 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, wat irritant!
Ik word dus sowieso ook niet bruin, alleen maar rood.
En ik krijg altijd hoofdpijn van warmte
Kneus? Ik zag hem wel gewoon hoor.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Users kunnen geen html posten kneus. Admins wel.
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kneus? Ik zag hem wel gewoon hoor.
[..]
Dat dus.quote:
[..]
Als je me quote zie je HTML codequote:Op maandag 1 februari 2010 17:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ja maar jij hebt epic boobsquote:Op maandag 1 februari 2010 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En zelfs rood word ik niet
O IK SNAP HEM ALL, NOT DUS> EN OMDAT IK HET nie SNAP BEN IK HARTSTIKKE DOMM NATURILICH AINS!!!!!!111quote:
DA KEN IK JA NIE WETE JONG< DAT STAAT TOCH NERGENS GESCHREVEN.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
DA KEN IK JA NIE WETE JONG< DAT STAAT TOCH NERGENS GESCHREVEN.
Is dat nou een tweeling?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:05 schreef Biogarde het volgende:
<object width="460" height="405"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/VfMl-mFlneQ&hl=nl_NL&fs=1&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/VfMl-mFlneQ&hl=nl_NL&fs=1&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="460" height="405"></embed></object>
Volgens smegmanus geen epic boobs maar vetbultenquote:
quote:
Wat een AIDS.quote:
Ben blij, doet fucking veel pijnquote:Op maandag 1 februari 2010 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En zelfs rood word ik niet
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens smegmanus geen epic boobs maar vetbulten
Maar rood trekt vaak wel bruin wegquote:
quote:
quote:
Een man die zijn hele leven al van ballen houdt, kan ik niet serieus nemen als hij het over muziek gaat hebben.quote:
Bij mij niet, maar kan best veranderd zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar rood trekt vaak wel bruin weg
Niggahquote:Op maandag 1 februari 2010 17:15 schreef Mozy het volgende:
Ik word altijd heel rood, en als ik daarna wakker word ben ik bruin.
En cancerlekker.
Hij heeft zelf ooit is aan gegeven dat hij dit alleen doet om zijn alimentatie te kunnen betalen en zijn dure muziek hobby te kunnen financieren.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een man die zijn hele leven al van ballen houdt, kan ik niet serieus nemen als hij het over muziek gaat hebben.
Seetherquote:
Ja, en?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ooit is aan gegeven dat hij dit alleen doet om zijn alimentatie te kunnen betalen en zijn dure muziek hobby te kunnen financieren.
Dat hij baas is.quote:
Whaha.quote:
Nee.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
Bestaat er een correlatie tussen een muzieksmaak van iemand en zijn/haar IQ.
Nee 30k per jaar verdienen en in een middenklasser rondrijden en 2 keer per jaar op vakantie gaan, nee dat is topquote:Op maandag 1 februari 2010 17:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Whaha.
Iemand die het leuk vind om anderhalf uur naar 22 zwetende mannen die achter een bal aan rennen te kijken,
Is geen baas.
Als ik naar jullie muzieksmaak kijk durf ik dat toch te betwisten.quote:
quote:
Don't fuck with the Cooperquote:
Ik heb er geen probleem mee om zo te leven. Waarom zou je?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee 30k per jaar verdienen en in een middenklasser rondrijden en 2 keer per jaar op vakantie gaan, nee dat is top
Owja? Verklaar je nader.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik naar jullie muzieksmaak kijk durf ik dat toch te betwisten.
Geld is het verlengstuk van de penis, daarom. Jij wilt later wel een proletarisch bestaan?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee om zo te leven. Waarom zou je?
Heequote:Op maandag 1 februari 2010 17:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Whaha.
Iemand die het leuk vind om anderhalf uur naar 22 zwetende mannen die achter een bal aan rennen te kijken,
Is geen baas.
Het zal me eerlijk geen reet boeien hoeveel ik later verdien, hoevaak ik op vakantie ga, en in wat voor koekblik ik rond rij. Als ik maar gelukkig ben.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geld is het verlengstuk van de penis, daarom. Jij wilt later wel een proletarisch bestaan?
Arbeidersklasse-Nederlandstalig-Jan smi/tJannesquote:Op maandag 1 februari 2010 17:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Owja? Verklaar je nader.
Tevens ga ik je vragen, wat jij denk dat mijn muzieksmaak is.
Ik moet altijd wel lachen om Johan Derksenquote:Op maandag 1 februari 2010 17:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hee
Don't fuck with voetbal!
Johan Derksen is wel echt een kankermongool though
En wat een homomuziek Bio
Bam, daar ga je de fout in.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Arbeidersklasse-Nederlandstalig-Jan smi/tJannes
Normale klasse-Dikwijls Engelstalig-algemene muziek
Etc
Jouw muzieksmaak? Aan je haar te zien is metals achtig.
Veel plezier met een 2 onder een kap, veel plezier met schreeuwende kinderen, veel plezier op centerparks. Veel plezier in het ov.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het zal me eerlijk geen reet boeien hoeveel ik later verdien, hoevaak ik op vakantie ga, en in wat voor koekblik ik rond rij. Als ik maar gelukkig ben.
Johan Derksen moet nergens om lachen en heeft geen verstand van voetbal en is een eikel tegenover andere mensenquote:Op maandag 1 februari 2010 17:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om Johan Derksen
Toch zat ik een beetje in de buurt. Daarbij was het ook voor mij gissen. Alsof jij weet waar ik naar luister?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bam, daar ga je de fout in.
Ik luister naar Techno/Rock. En je bepaalt mijn muzieksmaak door middel van mijn uiterlijk, dat moet je niet doen.
Voor al dat afzeiken van hem krijgt hij het juist betaald. Mensen willen dat, nou dan krijgen ze dat.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Johan Derksen moet nergens om lachen en heeft geen verstand van voetbal en is een eikel tegenover andere mensen
Gast, daar heb jij simpelweg de potentie niet voorquote:Op maandag 1 februari 2010 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Veel plezier met een 2 onder een kap, veel plezier met schreeuwende kinderen, veel plezier op centerparks. Veel plezier in het ov.
Al moet ik later 100 uur draaien om fatsoenlijk te leven, doen zal ik het.
Ik ben geen linkse-hippie, ik heb een pesthekel aan hippies.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toch zat ik een beetje in de buurt. Daarbij was het ook voor mij gissen. Alsof jij weet waar ik naar luister?
Daarbij ben je een linkse-hippie en die houdt wel van dat soort muziek.
Ja maar..ja maarquote:Op maandag 1 februari 2010 17:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Johan Derksen moet nergens om lachen en heeft geen verstand van voetbal en is een eikel tegenover andere mensen
En dat baseer je op drijfzand?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gast, daar heb jij simpelweg de potentie niet voor
Waarom zou ik naar centerparcs gaan?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Veel plezier met een 2 onder een kap, veel plezier met schreeuwende kinderen, veel plezier op centerparks. Veel plezier in het ov.
Al moet ik later 100 uur draaien om fatsoenlijk te leven, doen zal ik het.
Nou dat eerste klopt iig wel. En hoe kom jij er in godsnaam bij dat ik Nederlands-talig luisterquote:Op maandag 1 februari 2010 17:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben geen linkse-hippie, ik heb een pesthekel aan hippies._!
En rock is iets anders dan metal, en jij luistert nederlandse muziek.
Ik baseer dat op:quote:Op maandag 1 februari 2010 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou dat eerste klopt iig wel. En hoe kom jij er in godsnaam bij dat ik Nederlands-talig luister![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een parodie, serieus.
Tevens, verkeerd gebruik van het woord: parodie.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Arbeidersklasse-Nederlandstalig-Jan smi/tJannes
Normale klasse-Dikwijls Engelstalig-algemene muziek
Etc
Jouw muzieksmaak? Aan je haar te zien iets metals achtig.
Laat maarquote:Op maandag 1 februari 2010 17:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar centerparcs gaan?En het OV?
En een 2 onder een kap is niet mis, het gaat meer om de inhoud van het huis.
ambahhhhh!!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dan een hoer als vriendin hebben
En jij vindt een user-oeuvre op internet kwantificeerbaar genoeg omdat te kunnen bepalenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |